abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220359074
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Echt volledig de weg kwijt. Dit is toch geen staatshoofd? Dit is iemand die denkt dat hij als enigede wijsheid in pacht heeft en dat een land en een regering zijn persoonlijke speeltjes zijn en er zijn om zijn persoonlijke overtuigingen door te drukken, ongeacht de consequenties.
Deze jaren gaan de VS nog enorm in hun reet bijten zodra Trump weg is.
Wil je lachen (huilen?), hier is er nog één: Bekijk deze YouTube-video

Trump: "Ik heb 9/11 een jaar voordat het gebeurde al voorspelt, ik wist het allemaal al. Ik wist dat ze de doorvoerroute gingen gebruiken, ik wist het allemaal."
pi_220359086
quote:

[..]
Echt volledig de weg kwijt. Dit is toch geen staatshoofd? Dit is iemand die denkt dat hij als enigede wijsheid in pacht heeft en dat een land en een regering zijn persoonlijke speeltjes zijn en er zijn om zijn persoonlijke overtuigingen door te drukken, ongeacht de consequenties.
Het is één grote 🤡-show ondertussen, dat land..
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220359117
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ik vind dat gequote stukje best een goede beschrijving van de politiek van de regering Trump, als ik eerlijk ben. Hier bv:
[..]

Bovendien, Greta Thunberg is ergens juist een enorme aanjager van scientific progress en technological advances. Energietransitie is nu eenmaal een enorme aanjager.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_220359166
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 17:47 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Wil je lachen (huilen?), hier is er nog één: Bekijk deze YouTube-video

Trump: "Ik heb 9/11 een jaar voordat het gebeurde al voorspelt, ik wist het allemaal al. Ik wist dat ze de doorvoerroute gingen gebruiken, ik wist het allemaal."
Fact check: Trump falsely claims, again, that his pre-9/11 book warned about Osama bin Laden

Video

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 16 maart 2026 @ 18:14:13 #215
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220359282
quote:
Word vooral doodmoe van alle slappe kneuzen als de zogenaamd zo rechtgeaarde Mike Johnson en pruik Susie Wiles die er maar naast zitten en deze demente ouwe gek maar in het zadel blijven houden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 16 maart 2026 @ 18:16:25 #216
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220359298
Geen greintje menselijkheid.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220359309
Herhaling van 2 weken geleden

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe groot is de kans dat Trump/USA als het allemaal niet zo gladjes verloopt als in zijn dementia-dromen, een beroep op de NAVO gaat doen?
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2026 12:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Niet. De VS wordt hier immers niet aangevallen.
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 13:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Op de NAVO misschien niet maar op NAVO-landen individueel, zeker.

En als Iran tegenaanvallen weken of zelfs maanden vol kan houden terwijl het regime overleeft.. Erg benieuwd hoe dit afloopt.
Gelukkig hoeven we niet zo bang zijn voor zijn: « ik zal onthouden welke landen me steunen ». Hij is niet eens meer in staat te onthouden wat hij voor ontbijt had.
  maandag 16 maart 2026 @ 18:21:00 #218
38496 Perrin
pi_220359328
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig hoeven we niet zo bang zijn voor zijn: « ik zal onthouden welke landen me steunen ». Hij is niet eens meer in staat te onthouden wat hij voor ontbijt had.
De kristallen bol was weer goed gepoetst.

twitter
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 18:28:10 #219
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220359385
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar hij heeft heul geen hulp nodig:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 16 maart 2026 @ 18:36:47 #220
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220359444
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:16 schreef Perrin het volgende:
Geen greintje menselijkheid.

[ x ]
Menselijkheid doen ze niet aan in de VS:

https://www.nytimes.com/2(...)-minerals-trump.html
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 16 maart 2026 @ 18:41:59 #221
38496 Perrin
pi_220359471
Ondertussen zelfs bij Xi bedelen om de rommel in Iran te helpen opruimen. :+^100

twitter
pi_220359712
Toen bij m'n vader dementie werd vastgesteld werd z'n rijbewijs afgenomen. Trump daarintegen krijgt niet alleen een groot rijbewijs, maar ook een 18 tonner volgestouwd met brandbare chemicaliën waarmee hij nu door een woonwijk raast.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 16-03-2026 19:45:47 ]
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 16 maart 2026 @ 20:47:31 #223
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220360557

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220360574
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:41 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen zelfs bij Xi bedelen om de rommel in Iran te helpen opruimen. :+^100

[ x ]
Ja maar dat is gewoon trollen natuurlijk. Deze aanvallen op landen die veel olie exporteren naar China zijn niet willekeurig. Of heb jij wel het idee dat het toevallig is dat zowel Venezuela als Iran flink olie naar China exporteerden.

Tja en dan zo'n Berendsen in Nederland die oppert dat we Iran zouden kunnen proberen te sanctioneren. Het komt blijkbaar niet in rechtse politici op om consequent de aanstichters van illegale oorlogen te sanctioneren.
Amerika onder druk zetten om deze oorlog te stoppen is natuurlijk de effectiefste oplossing.

Iran kun je niet meer onder druk zetten, dat regime is al verwikkeld in een strijd om leven en dood. Niet dat ik enige traan laat als hun Iraanse Islamitische staat valt. Toch kan het nooit kwaad om je ook even te verplaatsen in de denkwijze van een land als Iran. Ze kunnen dit ook niet zomaar laten gaan. Dat is zoiets als vragen dat Oekraine de Russen gewoon laat begaan.. Daarbij zijn ze ook deze positie ingedrukt doordat wij hebben gekozen voor even zo niet nog meer kansloze bondgenoten als Saudi Arabië en Israël dan bij die twee keuren we alle onderdrukking goed. Bij Iran vinden we het opeens afschuwelijk.
pi_220360598
quote:
Jezus wat een slechte meme. Wat zijn de consequenties dan?

Hij heeft succesvol de aandacht afgeleid van zijn Epstein connectie. Hij heeft succesvol Europa weer met een geopolitieke crisis opgezadeld, die hij ook weer kan uitbuiten om Europese landen uit elkaar te spelen. Wat hij natuurlijk ook doet want we staan niet met zijn allen achter Spanje. Vluchtelingenstromen zoals deze conflicten veroorzaken spelen zijn politieke vriendjes in Europa in de kaart, die vriendjes die je hier niet mag duiden zullen ons verder verzwakken.
Dit type chaos is precies waar Trump in gedijt. En falers als Jetten noemen het begrijpelijk.
  maandag 16 maart 2026 @ 20:55:54 #226
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220360619
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 16 maart 2026 @ 21:03:01 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220360687
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:20 schreef Barbusse het volgende:
Toen bij m'n vader dementie werd vastgesteld werd z'n rijbewijs afgenomen. Trump daarintegen krijgt niet alleen een groot rijbewijs, maar ook een 18 tonner volgestouwd met brandbare chemicaliën waarmee hij nu door een woonwijk raast.
Ook zonder dementie is Trump zo. Uiteindelijk worden veel mensen zo als ze nooit tegenspraak duiden en jaknikkers om zich heen hebben.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220360701
quote:
0s.gif Opamaandag 16 maart 2026 21:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ook zonder dementie is Trump zo. Uiteindelijk worden veel mensen zo als ze nooit tegenspraak duiden en jaknikkers om zich heen hebben.
Ook zonder Trump is Amerika zo. Het is niet alsof zijn voorgangers niet vaak excursies in het Midden-Oosten hebben gedaan met vergelijkbaar resultaat.
Amerika is al tijden een autocratie maar omdat het een bondgenoot is doen we net alsof het daar democratisch is.
  maandag 16 maart 2026 @ 21:10:51 #229
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220360751
quote:

[..]
En een eventuele democraat (áls dat al gebeurt) die het op moet lossen lukt het niet in die vier jaar, waardoor er opnieuw eentje met Trumpiaans gedachtengoed komt te zitten, enzovoort.
  maandag 16 maart 2026 @ 21:12:59 #230
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220360770
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ook zonder Trump is Amerika zo. Het is niet alsof zijn voorgangers niet vaak excursies in het Midden-Oosten hebben gedaan met vergelijkbaar resultaat.
Amerika is al tijden een autocratie maar omdat het een bondgenoot is doen we net alsof het daar democratisch is.
Inderdaad, de VS is geen democratie zoals de landen in Europa dat zijn, de president heeft er veel te weinig tegenmacht. Doorgaans komt de VS uit democratiemetingen als 'flawed democracy'.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220360831
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Inderdaad, de VS is geen democratie zoals de landen in Europa dat zijn, de president heeft er veel te weinig tegenmacht. Doorgaans komt de VS uit democratiemetingen als 'flawed democracy'.
Tja ik denk ook dat zo'n twee partijen stelsel waar beide partijen het belang van multitinationals en miljardairs nastreven ook niet echt democratisch is. Dan hebben we het nog niet over de media die ongeveer volledig in handen is van een handjevol miljardairs. Wat dat betreft natuurlijk komisch dat types als Trump en Hegseth het nog meer willen gelijkschakelen. Dan werkt de illusie van vrijheid die ze nu hebben juist niet meer.
  maandag 16 maart 2026 @ 21:34:49 #232
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220360953
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik heb het over zijn gedrag, niet zijn oorlog.
pi_220360964
quote:
Vanuit een zeker oogpunt beredenerend lijkt het nieuwe vrede vooral over Netanyahu tevreden houden te gaan en het gegeven dat belangen van hem en de olichargen te zwaard worden verdedigd. Infantino kan met het kapitaal van de FIFA ook als land optreden en zat daarom ook in dat peace board.

Wat allemaal haaks staak op de oude balans die de corporatisten wensen.

De nieuwe weg lijkt alleen niet heel vruchtbaar en relatief kort brandend te zijn met velen aan de coke en andere pepmiddelen ipv rustig achterover leunend.
  maandag 16 maart 2026 @ 21:46:47 #234
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220361017
Ik lees net dat cancel cultuur veel erger is dan racisme, hier op Fok. En terecht, al die slaven en mensen ophangen aan lantarenpalen, van dat stigma komt cancel culture niet meer vanaf eigenlijk.

Wat doen we dan eigenlijk hier nog op deze site? Ik vind het prettig met sommige users, maar Fok! kraamt soms zelfs grotere onzin uit dan Trump zelf. En ik maar denken dat cancel culture eigenlijk dood was, ik zie het eigenlijk alleen nog maar gebeuren bij MAGA, dat cancelen. Bijvoorbeeld over de Paus.

En eigenlijk vind ik zelf op het moment het grootste probleem dat er zoveel beireidheid tot oorlog en onmenselijke toestanden is.
pi_220361060
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:46 schreef Vis1980 het volgende:
Ik lees net dat cancel cultuur veel erger is dan racisme, hier op Fok. En terecht, al die slaven en mensen ophangen aan lantarenpalen, van dat stigma komt cancel culture niet meer vanaf eigenlijk.

Wat doen we dan eigenlijk hier nog op deze site? Ik vind het prettig met sommige users, maar Fok! kraamt soms zelfs grotere onzin uit dan Trump zelf. En ik maar denken dat cancel culture eigenlijk dood was, ik zie het eigenlijk alleen nog maar gebeuren bij MAGA, dat cancelen. Bijvoorbeeld over de Paus.

En eigenlijk vind ik zelf op het moment het grootste probleem dat er zoveel beireidheid tot oorlog en onmenselijke toestanden is.
Que?
pi_220361071
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 08:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hiervoor is de NAVO niet bedoeld en als de NAVO zich zo gaat opstellen is het gevaarlijk en heeft Rusland gelijk gehad met de aanval op Oekraine.
De conclusie die je nu trekt voor Rusland is wellicht precies de reden waarom Trump die uitspraak doet.

Het vertrouwen in alles wat ooit vertrouwd was, moet regelrecht naar de schroot en conspiracytheoristen gelijk geven hoort daarbij.
  maandag 16 maart 2026 @ 22:57:46 #237
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220361401
Ik hoop niet dat je net gegeten hebt, maar kijk uit, je bent gewaarschuwd!!!

(DISCLAIMER: Grote kans op accute kotsneigingen)

https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/moties/detail?id=2026Z05072&did=2026D11542

quote:
De Kamer,

gehoord de beraadslaging,

verzoekt de regering om de Amerikaanse president Donald Trump en de Israëlische premier
Benjamin Netanyahu voor te dragen als kandidaten voor de Nobelprijs voor de Vrede,

en gaat over tot de orde van de dag.

Wilders

Markuszower
:r
pi_220361554
https://wapo.st/4lAtQd1
Federal judge blocks RFK Jr.’s vaccine policy overhaul for now
pi_220361556
Wie verspreidt er nu nepverhalen?

Link

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_220361561
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:57 schreef Vis1980 het volgende:
Ik hoop niet dat je net gegeten hebt, maar kijk uit, je bent gewaarschuwd!!!

(DISCLAIMER: Grote kans op accute kotsneigingen)

https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken/moties/detail?id=2026Z05072&did=2026D11542
[..]
:r
ZIEK.

Als je tijd hebt , een uurtje of zo. Een lang interview door Trevor Noah met d’r. Hassan over de vraag “Are you in a cult.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korte versie is al interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')