“We have a lot of oil”. Dat zal wel geweest zijn:quote:Op maandag 16 maart 2026 07:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
“Maybe we shouldn’t be there at all”
Ja no shit sherlock. Je laat de hele wereld bloeden vanwege een conflict wat je totaal onderschat hebt.
Hiervoor is de NAVO niet bedoeld en als de NAVO zich zo gaat opstellen is het gevaarlijk en heeft Rusland gelijk gehad met de aanval op Oekraine.quote:Op maandag 16 maart 2026 01:39 schreef Kijkertje het volgende:
Donald Trump warns Nato faces ‘very bad future’ if allies fail to help US in Iran
US president tells the FT in an interview that China summit could be delayed
[ afbeelding ]
There is niet Iran.quote:Op maandag 16 maart 2026 07:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
“Maybe we shouldn’t be there at all”
Ja no shit sherlock. Je laat de hele wereld bloeden vanwege een conflict wat je totaal onderschat hebt.
Misschien dat trump zijn grote vrienden Kim en peitin nog wat willen helpen.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:05 schreef Perrin het volgende:
Blijkbaar bestond Trumps geheime plan om de Straat van Hormuz te openen eruit de rest van de wereld te smeken het voor hem te doen.
Genius.
Niet iedereen blijkt happig om zich te mengen in het conflict.
Hij kan toch z’n cruciale bondgenoten Hongarije en Oostenrijk - aldus de nieuwe nationale veiligheidsstrategie - om hulp vragen? Die sturen vast snel hun niet bestaande marine op pad!quote:Op maandag 16 maart 2026 09:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien dat trump zijn grote vrienden Kim en peitin nog wat willen helpen.![]()
Snappen die clowns uit dat circus nu echt niet dat je niet eerst je totaal kan afkeren van bondgenoten ze afzeiken en dan binnen een jaar moeten diezelfde afgezeken bondgenoten opeens wel weer meewerken..
We kijken live naar het einde van de Pax-Americana.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien dat trump zijn grote vrienden Kim en peitin nog wat willen helpen.![]()
Snappen die clowns uit dat circus nu echt niet dat je niet eerst je totaal kan afkeren van bondgenoten ze afzeiken en dan binnen een jaar moeten diezelfde afgezeken bondgenoten opeens wel weer meewerken..
Nee, in hun boek werkt dreigen altijd, dat is hun 'normaal'quote:Op maandag 16 maart 2026 09:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor Trump draait leiderschap om wederzijds respect en het goede voorbeeld geven.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee, in hun boek werkt dreigen altijd, dat is hun 'normaal'
Als ik jou op je bek sla verwacht ik dat mijn buurman het voor me oplost als jij vervelend gaat doen. Ik verwacht ook dat mijn buurman dat wel begrijpt.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:05 schreef Perrin het volgende:
Blijkbaar bestond Trumps geheime plan om de Straat van Hormuz te openen eruit de rest van de wereld te smeken het voor hem te doen.
Genius.
Niet iedereen blijkt happig om zich te mengen in het conflict.
[ x ]
Uzbekistan to the rescue !!quote:Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef Perrin het volgende:
In Hormuz ligt een uitgelezen eerste klusje voor de Board of Peace.
[ x ]
Maar nog niet zo lang geleden heeft hij toch hun atoomprogramma volledig uitgeschakeld?quote:Op maandag 16 maart 2026 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
Luipaarden blijken zeer inclusief, iedereen komt aan de beurtquote:Op maandag 16 maart 2026 12:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
LOL @ Dan Crenshaw...hij verliest zijn primary van één of andere Maga-wappie en gaat dan huilie doen omdat hij weggestemd is door mensen die alles geloven wat er op internet gepost wordt.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mh4b7dw2mt2y
Ironie is dood bij dit soort mafkezen
#ETTD Danny Boy!
Eye did not see that coming, aldus de eerste reactiequote:Op maandag 16 maart 2026 12:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
LOL @ Dan Crenshaw...hij verliest zijn primary van één of andere Maga-wappie en gaat dan huilie doen omdat hij weggestemd is door mensen die alles geloven wat er op internet gepost wordt.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mh4b7dw2mt2y
Ironie is dood bij dit soort mafkezen
#ETTD Danny Boy!
Ik hoop het niet, volgens Vance was het onze schuld dat de VS naar Irak en Afghanistan ging, we deden niets om ze te stoppen en we hebben ook nog eens amper geholpen.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:14 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
We kijken live naar het einde van de Pax-Americana.
En Europa wordt erin meegesleurd. Want ja, we gaan uiteindelijk schoorvoetend toegeven en wat fregatten sturen. Zo schijnt de NAVO nog een soort van te leven...
Een uitstekende uitkomst:
- In de gehele islamitische wereld (zowel shiitisch als soenitisch) wordt de haat voor het Westen nog groter.
- Naast de soennitische milities, krijgen we, of een nog kwaadaardige regime van ayatollahs, of een enorme lading aan sjiitische milities. Kortom nog meer oorlog, nog meer aanslagen in het Westen.
- China zal zijn grip op de OPEC-landen nog meer verstevigen. BRICS wordt na deze oorlog een nog waardigere tegenhanger van de G7.
- Rusland zal de oorlog in Oekraïne nog langer kunnen rekken en het incasseringsvermogen van Europa blijven testen.
- Netanyahu zadelt de volgende generaties Israëliërs op met nog meer haat, milities, en dreiging. Dat terwijl Israel zo'n beetje alle contracten met de soennitische buurlanden had getekend.
- Er is een vluchtelingencrisis in de maak die zijn weerga niet kent.
- Extreem- en radicaalrechts zal daar garen bij spinnen in geheel Europa. We zullen op geheel democratische wijze worden uitgehold en geopolitiek zullen de EU-landen tegen elkaar worden uitgespeeld. Dit was al aan de gang, maar zal nu in de vijfde versnelling gaan plaatsvinden.
Denk aan je hart.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, volgens Vance was het onze schuld dat de VS naar Irak en Afghanistan ging, we deden niets om ze te stoppen en we hebben ook nog eens amper geholpen.
Ze krijgen de tyfus maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |