Het was nog zaterdag.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zie nog veel auto's rijden dus nog niet eens een autoloze zondag.
Het is nog altijd goedkoper dan hier, maar voor Amerikaanse begrippen erg duur.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Per gallon denk ik, dus delen door 3,785.
Ja, en in dollars, dus omgerekend 1.35 euro per liter.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Per gallon denk ik, dus delen door 3,785.
Ik heb hier eigenlijk maar drie dingen op te zeggen:quote:Op zondag 15 maart 2026 09:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en in dollars, dus omgerekend 1.35 euro per liter.
Normaal betalen ze veel minder, niet veel meer dan de helft, of zo.
70cl bourbon maakt je zulke wijsheden zo uit de mouw schudden.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:09 schreef ExTec het volgende:
Ik weet et, al langsgekomen, maar te mooi om niet te posten.
[ afbeelding ]
Wat een gezegend land is het toch, met dit soort intellectuele zwaargewichten achter de knoppen.
Trump liegt en iedereen moet daar in meegaan, anders zijn ze fake.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:23 schreef Perrin het volgende:
Ik kan niet wachten tot Vance ons weer de les leest over de vrijheid van meningsuiting.
[ x ]
Allerlei landen lijken oorlogje te willen spelen, maar kunnen het eigenlijk niet betalen. Een dakloze met 5000 schuld kan de tering krijgen, had ie maar beter moeten omgaan met z'n geld. Miljarden uitgeven per dag aan mensen doden, terwijl je 40 trillion schuld hebt.....quote:
🚨DAMN‼️Manitoba Premier Wab Kinew doesn’t mince words about Trump and the conflict in Iran. Saying the quiet part out loud, this war is a distraction from the Epstein Files and Trump is “public enemy number one” when it comes to the economy. Bravo Mr Kinew, more of this please‼️quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smakeloos![]()
![]()
![]()
quote:Trump says US may strike Iran’s Kharg Island oil export hub ‘just for fun’
Donald Trump said on Saturday that the United States may carry out more strikes on Iran’s vital Kharg Island oil export hub “just for fun”, rejecting the prospect of a swift peace deal with Tehran.
“The terms aren’t good enough yet,” the US president told NBC News. The Iranian regime wants to make an agreement, he claimed.
After days of conflicting messaging from the White House on how much longer it will continue to wage war on Iran, Trump alleged that US strikes had “totally demolished” most of Kharg Island, and told the network that its military may hit site “a few more times just for fun”.
“We’ve totally decimated it,” he said. “Except, as you know, I didn’t do anything having to do with the energy lines, because having to rebuild that would take years.”
The president also questioned, without attribution, whether Iran’s new supreme leader Mojtaba Khamenei “is even alive” amid speculation over his condition.
Trump also said it’s not clear whether Iran has dropped mines in the strait of Hormuz, which has been all but closed since the start of the conflict two weeks ago, in the 30-minute telephone call with NBC. The strait is a vital waterway in world trade, with about a fifth of crude oil typically passing through it.
quote:Op zondag 15 maart 2026 19:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
Trump defiles the honor of US soldiers killed in his illegal war. Wearing a baseball cap to the “dignified transfer” was undignified. Now Trump is fundraising while using a photo of troops’ flag-draped coffins. My sons will move to Canada, will NEVER fight for this pig
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mh4jiddtis2u
Trump fundraising email uses photo from soldiers’ dignified transfer and promises ‘private national security briefings’
https://edition.cnn.com/2(...)draise-email-soldierHoly fucking shit wat een zak menselijk afval ben je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smakeloos![]()
![]()
![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Trump defiles the honor of US soldiers killed in his illegal war. Wearing a baseball cap to the “dignified transfer” was undignified. Now Trump is fundraising while using a photo of troops’ flag-draped coffins. My sons will move to Canada, will NEVER fight for this pig
Trump fundraising email uses photo from soldiers’ dignified transfer and promises ‘private national security briefings’
https://edition.cnn.com/2(...)draise-email-soldierMaar.. maar.. Obama droeg een beige pak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smakeloos![]()
![]()
![]()
https://edition.cnn.com/2(...)draise-email-soldierTotaal geen moreel besef, kenmerkend voor een narcistische persoonlijkheidsstoornisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smakeloos![]()
![]()
![]()
Video
[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 16-03-2026 03:09:52 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Waar is Rutte om dit de beste oorlog ooit te noemen en met geweldige planning!quote:Op maandag 16 maart 2026 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
“Maybe we shouldn’t be there at all”quote:Op maandag 16 maart 2026 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
“We have a lot of oil”. Dat zal wel geweest zijn:quote:Op maandag 16 maart 2026 07:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
“Maybe we shouldn’t be there at all”
Ja no shit sherlock. Je laat de hele wereld bloeden vanwege een conflict wat je totaal onderschat hebt.
Hiervoor is de NAVO niet bedoeld en als de NAVO zich zo gaat opstellen is het gevaarlijk en heeft Rusland gelijk gehad met de aanval op Oekraine.quote:Op maandag 16 maart 2026 01:39 schreef Kijkertje het volgende:
Donald Trump warns Nato faces ‘very bad future’ if allies fail to help US in Iran
US president tells the FT in an interview that China summit could be delayed
[ afbeelding ]
There is niet Iran.quote:Op maandag 16 maart 2026 07:07 schreef beefkeek het volgende:
[..]
“Maybe we shouldn’t be there at all”
Ja no shit sherlock. Je laat de hele wereld bloeden vanwege een conflict wat je totaal onderschat hebt.
Misschien dat trump zijn grote vrienden Kim en peitin nog wat willen helpen.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:05 schreef Perrin het volgende:
Blijkbaar bestond Trumps geheime plan om de Straat van Hormuz te openen eruit de rest van de wereld te smeken het voor hem te doen.
Genius.
Niet iedereen blijkt happig om zich te mengen in het conflict.
Hij kan toch z’n cruciale bondgenoten Hongarije en Oostenrijk - aldus de nieuwe nationale veiligheidsstrategie - om hulp vragen? Die sturen vast snel hun niet bestaande marine op pad!quote:Op maandag 16 maart 2026 09:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien dat trump zijn grote vrienden Kim en peitin nog wat willen helpen.![]()
Snappen die clowns uit dat circus nu echt niet dat je niet eerst je totaal kan afkeren van bondgenoten ze afzeiken en dan binnen een jaar moeten diezelfde afgezeken bondgenoten opeens wel weer meewerken..
We kijken live naar het einde van de Pax-Americana.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien dat trump zijn grote vrienden Kim en peitin nog wat willen helpen.![]()
Snappen die clowns uit dat circus nu echt niet dat je niet eerst je totaal kan afkeren van bondgenoten ze afzeiken en dan binnen een jaar moeten diezelfde afgezeken bondgenoten opeens wel weer meewerken..
Nee, in hun boek werkt dreigen altijd, dat is hun 'normaal'quote:Op maandag 16 maart 2026 09:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor Trump draait leiderschap om wederzijds respect en het goede voorbeeld geven.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee, in hun boek werkt dreigen altijd, dat is hun 'normaal'
Als ik jou op je bek sla verwacht ik dat mijn buurman het voor me oplost als jij vervelend gaat doen. Ik verwacht ook dat mijn buurman dat wel begrijpt.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:05 schreef Perrin het volgende:
Blijkbaar bestond Trumps geheime plan om de Straat van Hormuz te openen eruit de rest van de wereld te smeken het voor hem te doen.
Genius.
Niet iedereen blijkt happig om zich te mengen in het conflict.
[ x ]
Uzbekistan to the rescue !!quote:Op maandag 16 maart 2026 12:41 schreef Perrin het volgende:
In Hormuz ligt een uitgelezen eerste klusje voor de Board of Peace.
[ x ]
Maar nog niet zo lang geleden heeft hij toch hun atoomprogramma volledig uitgeschakeld?quote:Op maandag 16 maart 2026 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
Luipaarden blijken zeer inclusief, iedereen komt aan de beurtquote:Op maandag 16 maart 2026 12:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
LOL @ Dan Crenshaw...hij verliest zijn primary van één of andere Maga-wappie en gaat dan huilie doen omdat hij weggestemd is door mensen die alles geloven wat er op internet gepost wordt.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mh4b7dw2mt2y
Ironie is dood bij dit soort mafkezen
#ETTD Danny Boy!
Eye did not see that coming, aldus de eerste reactiequote:Op maandag 16 maart 2026 12:22 schreef GarlandBriggs het volgende:
LOL @ Dan Crenshaw...hij verliest zijn primary van één of andere Maga-wappie en gaat dan huilie doen omdat hij weggestemd is door mensen die alles geloven wat er op internet gepost wordt.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mh4b7dw2mt2y
Ironie is dood bij dit soort mafkezen
#ETTD Danny Boy!
Ik hoop het niet, volgens Vance was het onze schuld dat de VS naar Irak en Afghanistan ging, we deden niets om ze te stoppen en we hebben ook nog eens amper geholpen.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:14 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
We kijken live naar het einde van de Pax-Americana.
En Europa wordt erin meegesleurd. Want ja, we gaan uiteindelijk schoorvoetend toegeven en wat fregatten sturen. Zo schijnt de NAVO nog een soort van te leven...
Een uitstekende uitkomst:
- In de gehele islamitische wereld (zowel shiitisch als soenitisch) wordt de haat voor het Westen nog groter.
- Naast de soennitische milities, krijgen we, of een nog kwaadaardige regime van ayatollahs, of een enorme lading aan sjiitische milities. Kortom nog meer oorlog, nog meer aanslagen in het Westen.
- China zal zijn grip op de OPEC-landen nog meer verstevigen. BRICS wordt na deze oorlog een nog waardigere tegenhanger van de G7.
- Rusland zal de oorlog in Oekraļne nog langer kunnen rekken en het incasseringsvermogen van Europa blijven testen.
- Netanyahu zadelt de volgende generaties Israėliėrs op met nog meer haat, milities, en dreiging. Dat terwijl Israel zo'n beetje alle contracten met de soennitische buurlanden had getekend.
- Er is een vluchtelingencrisis in de maak die zijn weerga niet kent.
- Extreem- en radicaalrechts zal daar garen bij spinnen in geheel Europa. We zullen op geheel democratische wijze worden uitgehold en geopolitiek zullen de EU-landen tegen elkaar worden uitgespeeld. Dit was al aan de gang, maar zal nu in de vijfde versnelling gaan plaatsvinden.
Denk aan je hart.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, volgens Vance was het onze schuld dat de VS naar Irak en Afghanistan ging, we deden niets om ze te stoppen en we hebben ook nog eens amper geholpen.
Ze krijgen de tyfus maar.
Lol, toch wel een goede film, Bale is erg vermakelijk.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:44 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Denk aan je hart.
Misschien kun je vanavond even een filmpje kijken met een bak popcorn en een Coca Cola, ter vermaak en ontspanning.
quote:Op maandag 16 maart 2026 15:48 schreef Bluesdude het volgende:
De hormuzblokkade opheffen? Simpel.... Trump moet stoppen met de oorlog en praten met Iran over die zeeroute ongemoeid laten..
Nu wil hij Nederland zijn oorlog inrommelen. Navo moet zijn rotzooi opruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Vis1980 op 16-03-2026 16:12:17 ]Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Ergens wel komisch, als je nadenkt over Epsteinquote:Op maandag 16 maart 2026 09:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3mh53pm6ens2x
Klare taal @ The Oscars
Bij Peter Thiel zou het me niet verbazen als hij echt zo is als in South Park.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:59 schreef Perrin het volgende:
Komt helemaal goed met de toekomst, zo in handen van Amerikaanse tech-oligarchen.
[ x ]
Wat is dat toch met al die techbro's en hun toekomstvisie? Lijkt wel alsof ze massaal hun verstand verloren hebben naarmate ze rijker worden.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:59 schreef Perrin het volgende:
Komt helemaal goed met de toekomst, zo in handen van Amerikaanse tech-oligarchen.
[ x ]
quote:Thiel, who grew up in an evangelical Christian household, delivered a similar set of talks in San Francisco last September, which again took place behind closed doors; illicit recordings subsequently leaked, and The Guardian posted extensive excerpts.
In those speeches, the tech investor was heard defining himself as "a libertarian, or a classical liberal, who deviates in one minor detail, where I'm worried about the Antichrist," which he characterized as "a spiritual descriptor of the forces of evil" or "an evil king or tyrant or anti-Messiah who appears in the end times."
Thiel told his audience of predominantly young male professionals in California that he believed the End of Days would be brought about by an Antichrist figure who encourages a fear of existential threats against humanity in order to consolidate power, giving climate change, AI and nuclear warfare as examples of topics they might use to instil anxiety about a coming Third World War.
Thiel said such a person would use the ensuing paranoia to justify a push toward a one-world state and the enforced stagnation of scientific progress and technological advances, something he believes is already underway.
Seeing the Antichrist as both an individual and a malign force compelling the unification of the world under a single global state has prompted Thiel to oppose such international organizing bodies as the United Nations and the International Criminal Court.
His earlier lecture series, characterized as "diffuse, meandering and often confusing" by The Guardian, also saw him warn against Pope Leo as a "woke American pope" and anti-science "Luddites" such as the climate activist Greta Thunberg.
Ik vind dat gequote stukje best een goede beschrijving van de politiek van de regering Trump, als ik eerlijk ben. Hier bv:quote:Op maandag 16 maart 2026 17:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die techbro's en hun toekomstvisie? Lijkt wel alsof ze massaal hun verstand verloren hebben naarmate ze rijker worden.
Trump ally Peter Thiel brings Antichrist lectures to Vatican’s doorstep after attacking ‘woke American Pope’
Billionaire tech investor in Rome to deliver stark warning on Armageddon
[ afbeelding ]
Hm ze zijn altijd al zo geweest en kunnen nu met al hun geld invloed uitoefenen op beleid.
[..]
quote:Thiel said such a person would use the ensuing paranoia to justify a push toward a one-world state and the enforced stagnation of scientific progress and technological advances, something he believes is already underway.
Echt volledig de weg kwijt. Dit is toch geen staatshoofd? Dit is iemand die denkt dat hij als enigede wijsheid in pacht heeft en dat een land en een regering zijn persoonlijke speeltjes zijn en er zijn om zijn persoonlijke overtuigingen door te drukken, ongeacht de consequenties.quote:
Wil je lachen (huilen?), hier is er nog één: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 maart 2026 17:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Echt volledig de weg kwijt. Dit is toch geen staatshoofd? Dit is iemand die denkt dat hij als enigede wijsheid in pacht heeft en dat een land en een regering zijn persoonlijke speeltjes zijn en er zijn om zijn persoonlijke overtuigingen door te drukken, ongeacht de consequenties.
Deze jaren gaan de VS nog enorm in hun reet bijten zodra Trump weg is.
Het is één grote 🤡-show ondertussen, dat land..quote:Op maandag 16 maart 2026 17:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Echt volledig de weg kwijt. Dit is toch geen staatshoofd? Dit is iemand die denkt dat hij als enigede wijsheid in pacht heeft en dat een land en een regering zijn persoonlijke speeltjes zijn en er zijn om zijn persoonlijke overtuigingen door te drukken, ongeacht de consequenties.
Deze jaren gaan de VS nog enorm in hun reet bijten zodra Trump weg is.
Bovendien, Greta Thunberg is ergens juist een enorme aanjager van scientific progress en technological advances. Energietransitie is nu eenmaal een enorme aanjager.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind dat gequote stukje best een goede beschrijving van de politiek van de regering Trump, als ik eerlijk ben. Hier bv:
[..]
Fact check: Trump falsely claims, again, that his pre-9/11 book warned about Osama bin Ladenquote:Op maandag 16 maart 2026 17:47 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wil je lachen (huilen?), hier is er nog één: Bekijk deze YouTube-video
Trump: "Ik heb 9/11 een jaar voordat het gebeurde al voorspelt, ik wist het allemaal al. Ik wist dat ze de doorvoerroute gingen gebruiken, ik wist het allemaal."
Word vooral doodmoe van alle slappe kneuzen als de zogenaamd zo rechtgeaarde Mike Johnson en pruik Susie Wiles die er maar naast zitten en deze demente ouwe gek maar in het zadel blijven houden.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 12:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe groot is de kans dat Trump/USA als het allemaal niet zo gladjes verloopt als in zijn dementia-dromen, een beroep op de NAVO gaat doen?
quote:Op maandag 2 maart 2026 12:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet. De VS wordt hier immers niet aangevallen.
Gelukkig hoeven we niet zo bang zijn voor zijn: « ik zal onthouden welke landen me steunen ». Hij is niet eens meer in staat te onthouden wat hij voor ontbijt had.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op de NAVO misschien niet maar op NAVO-landen individueel, zeker.
En als Iran tegenaanvallen weken of zelfs maanden vol kan houden terwijl het regime overleeft.. Erg benieuwd hoe dit afloopt.
De kristallen bol was weer goed gepoetst.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Herhaling van 2 weken geleden
[..]
[..]
[..]
Gelukkig hoeven we niet zo bang zijn voor zijn: « ik zal onthouden welke landen me steunen ». Hij is niet eens meer in staat te onthouden wat hij voor ontbijt had.
Maar hij heeft heul geen hulp nodig:quote:Op maandag 16 maart 2026 18:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
Herhaling van 2 weken geleden
[..]
[..]
[..]
Gelukkig hoeven we niet zo bang zijn voor zijn: « ik zal onthouden welke landen me steunen ». Hij is niet eens meer in staat te onthouden wat hij voor ontbijt had.
Ja maar dat is gewoon trollen natuurlijk. Deze aanvallen op landen die veel olie exporteren naar China zijn niet willekeurig. Of heb jij wel het idee dat het toevallig is dat zowel Venezuela als Iran flink olie naar China exporteerden.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:41 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen zelfs bij Xi bedelen om de rommel in Iran te helpen opruimen.^100
[ x ]
Jezus wat een slechte meme. Wat zijn de consequenties dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |