Dan maakt hij zich onsterfelijkquote:Op zondag 8 maart 2026 04:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Komop Isack, ram die Mercedessen ervanaf!
Lekker.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:58 schreef bedachtzaam het volgende:
Max al twee man voorbij en dan moet de race nog starten.
Was het geen grap?quote:Op zondag 8 maart 2026 04:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg mailtje dat mijn f1tv abonnement op 1 april vernieuwd moet worden. Dus ik heb 3 races de tijd om te zien wat voor shitshoe deze auto's zijn.
Benieuwd wie de formation lap niet gaan overleven.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:58 schreef bedachtzaam het volgende:
Max al twee man voorbij en dan moet de race nog starten.
Nog met zwangerschapsverlof (al is de kleine Alfie er al).quote:
Sinds mijn herseninfarct ook minder nootjes. Dus voor nu hou ik het bij kopje koffie.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Koffie met borrelnootjes dan maar![]()
Ok, ik ga dit topic weer uit, ik wil me concentreren op de race
Beetje dom want de kans op een vroege SC, en daarmee een gunstige pitstop, is erg waarschijnlijk.quote:
Zelfs daar begin ik niet aan, want ik duik straks m'n bed weer inquote:Op zondag 8 maart 2026 05:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds mijn hetseninfarct ook minder nootjes. Dus voor nu hou ik het bij kopje koffie.
Niet.quote:
Nou ja, er starten er kennelijk al twee niet, we zijn lekker begonnenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy denkt dat er 10 auto’s gaan finishen
Stroll.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 05:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds mijn herseninfarct ook minder nootjes. Dus voor nu hou ik het bij kopje koffie.
Ja Formula E.quote:
het is wie heeft op welk moment zijn batt volquote:
Tijd voor een klote pitquote:Op zondag 8 maart 2026 05:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ferrari die een goede auto geeft gebouwd.
Dat was weinig moeite.quote:
daarom is het ook de harde bandquote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als Verstappen op de harde band al zo hard gaat..
Nee, dat is niet doorgegaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef vosss het volgende:
Lambiase had toch een nieuwe functie? Is dat niet door gegaan of wat?
Hij is ook nog engineer dacht ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef vosss het volgende:
Lambiase had toch een nieuwe functie? Is dat niet door gegaan of wat?
Hoopt denk ik wel op een SC rond deze rondesquote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als Verstappen op de harde band al zo hard gaat..
Het lijkt wel door al het gemanage en de SOC ophogen dat de compound minder verschil gaat maken (totaal berust op gevoel en niet kennis)quote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als Verstappen op de harde band al zo hard gaat..
quote:Op zondag 8 maart 2026 05:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is ook nog engineer dacht ik.
Samequote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vind de race zelf ook wel leuk eigenlijk vooralsnog.
heeft ie sowiesoquote:
Nou inderdaad, zo'n gevecht voor de leiding is echt uniek hier.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:12 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Same
Australie is normaal normaal snoozefest
Maar nu ook het materiaal.quote:
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:13 schreef Mothzor het volgende:
Ze moeten echt wat info over de batterij status gaan delen…anders zit je gewoon blind te kijken
Mwah.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 05:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leuk gevecht om de leiding wel.
willen de teams sowieso nietquote:Op zondag 8 maart 2026 05:15 schreef 3rr0r het volgende:
Geen pijl op te trekken, laat dan zien hoeveel iemand z'n batterij vol heeft. Is dat in formule E niet zo?
Het voelt wel wat kunstmatig allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:16 schreef pmponer het volgende:
De eerste 10 ronden zijn iig goed om aan te gluren
telt niet meequote:
Gelijk zin in een eitjequote:Op zondag 8 maart 2026 05:16 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel jammer eigenlijk. Ferrari zit eindelijk in de positie dat de camera's er op zijn gericht, en is die auto zo lelijk.
Misschien maar ik zie inhaalacties / gevechten en daar ben ik blij omquote:
russell op het gras geduwdquote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: TURN 11 INCIDENT INVOLVING CAR 16 (LEC) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
Was ook weinig aan de hand.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: TURN 11 INCIDENT INVOLVING CAR 16 (LEC) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
Russell deed huilie huiliequote:
De rest rijdt nog.quote:
Allemaal tegen RBR.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
dat is kut voor RB, is er eindelijk een goede 2e coureur, krijg je dit
Ja, valt 100% mee.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:20 schreef Newone82 het volgende:
Ik vind het maar een leuk raceje tot nu toe
Hebben die een redbull powertrain dan?quote:
Van de Red Bullsquote:
Waren de pit al voorbijquote:Op zondag 8 maart 2026 05:21 schreef Tijn het volgende:
Bizar dat George geen nieuwe sloffen is gaan halen onder VSC, na die grote lock-up van 'm eerder.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
dat is kut voor RB, is er eindelijk een goede 2e coureur, krijg je dit
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de teamgenoot van Max voor Max finisht.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
dat is kut voor RB, is er eindelijk een goede 2e coureur, krijg je dit
Die is er wel maar nog niet zoals het hoort.quote:
Leclerc reed al de hele tijd in clean air..quote:Op zondag 8 maart 2026 05:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ferrari heeft nu wel clean air en kan later stoppen. Afhankelijk van hun bedachte strategie kan dit ook goed zijn
Is dat de race via de strategie weggeven?quote:
Eens.quote:
Je weet het bij Ferrari maar nooit, die hebben het hele alfabet aan plannen.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat de race via de strategie weggeven?
Verbaast me ook wel. Maar ook weer niet.quote:
die gaat ook nog wel outquote:Op zondag 8 maart 2026 05:29 schreef PzKpfw het volgende:
Wel jammer dat Alonso dan weer moet uitvallen en Droll gewoon door kan rijden..
quote:
voor de startquote:Op zondag 8 maart 2026 05:30 schreef PzKpfw het volgende:
De uitvalbeurt van Hullkenberg had ik even gemist.
Crud.quote:
Net Battle botsquote:
Whehehe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |