Dan maakt hij zich onsterfelijkquote:Op zondag 8 maart 2026 04:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Komop Isack, ram die Mercedessen ervanaf!
Lekker.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:58 schreef bedachtzaam het volgende:
Max al twee man voorbij en dan moet de race nog starten.
Was het geen grap?quote:Op zondag 8 maart 2026 04:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg mailtje dat mijn f1tv abonnement op 1 april vernieuwd moet worden. Dus ik heb 3 races de tijd om te zien wat voor shitshoe deze auto's zijn.
Benieuwd wie de formation lap niet gaan overleven.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:58 schreef bedachtzaam het volgende:
Max al twee man voorbij en dan moet de race nog starten.
Nog met zwangerschapsverlof (al is de kleine Alfie er al).quote:
Sinds mijn herseninfarct ook minder nootjes. Dus voor nu hou ik het bij kopje koffie.quote:Op zondag 8 maart 2026 04:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Koffie met borrelnootjes dan maar![]()
Ok, ik ga dit topic weer uit, ik wil me concentreren op de race
Beetje dom want de kans op een vroege SC, en daarmee een gunstige pitstop, is erg waarschijnlijk.quote:
Zelfs daar begin ik niet aan, want ik duik straks m'n bed weer inquote:Op zondag 8 maart 2026 05:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds mijn hetseninfarct ook minder nootjes. Dus voor nu hou ik het bij kopje koffie.
Niet.quote:
Nou ja, er starten er kennelijk al twee niet, we zijn lekker begonnenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy denkt dat er 10 auto’s gaan finishen
Stroll.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 05:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds mijn herseninfarct ook minder nootjes. Dus voor nu hou ik het bij kopje koffie.
Ja Formula E.quote:
het is wie heeft op welk moment zijn batt volquote:
Tijd voor een klote pitquote:Op zondag 8 maart 2026 05:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ferrari die een goede auto geeft gebouwd.
Dat was weinig moeite.quote:
daarom is het ook de harde bandquote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als Verstappen op de harde band al zo hard gaat..
Nee, dat is niet doorgegaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef vosss het volgende:
Lambiase had toch een nieuwe functie? Is dat niet door gegaan of wat?
Hij is ook nog engineer dacht ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef vosss het volgende:
Lambiase had toch een nieuwe functie? Is dat niet door gegaan of wat?
Hoopt denk ik wel op een SC rond deze rondesquote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt wel door al het gemanage en de SOC ophogen dat de compound minder verschil gaat maken (totaal berust op gevoel en niet kennis)quote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2026 05:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is ook nog engineer dacht ik.
Samequote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vind de race zelf ook wel leuk eigenlijk vooralsnog.
heeft ie sowiesoquote:
Nou inderdaad, zo'n gevecht voor de leiding is echt uniek hier.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:12 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Same
Australie is normaal normaal snoozefest
Maar nu ook het materiaal.quote:
gaat niet gebeurenquote:Op zondag 8 maart 2026 05:13 schreef Mothzor het volgende:
Ze moeten echt wat info over de batterij status gaan delen…anders zit je gewoon blind te kijken
Mwah.quote:
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 05:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leuk gevecht om de leiding wel.
willen de teams sowieso nietquote:Op zondag 8 maart 2026 05:15 schreef 3rr0r het volgende:
Geen pijl op te trekken, laat dan zien hoeveel iemand z'n batterij vol heeft. Is dat in formule E niet zo?
Het voelt wel wat kunstmatig allemaal.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:16 schreef pmponer het volgende:
De eerste 10 ronden zijn iig goed om aan te gluren
telt niet meequote:
Gelijk zin in een eitjequote:Op zondag 8 maart 2026 05:16 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel jammer eigenlijk. Ferrari zit eindelijk in de positie dat de camera's er op zijn gericht, en is die auto zo lelijk.
Misschien maar ik zie inhaalacties / gevechten en daar ben ik blij omquote:
russell op het gras geduwdquote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: TURN 11 INCIDENT INVOLVING CAR 16 (LEC) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
Was ook weinig aan de hand.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: TURN 11 INCIDENT INVOLVING CAR 16 (LEC) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION
Russell deed huilie huiliequote:
De rest rijdt nog.quote:
Allemaal tegen RBR.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
dat is kut voor RB, is er eindelijk een goede 2e coureur, krijg je dit
Ja, valt 100% mee.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:20 schreef Newone82 het volgende:
Ik vind het maar een leuk raceje tot nu toe
Hebben die een redbull powertrain dan?quote:
Van de Red Bullsquote:
Waren de pit al voorbijquote:Op zondag 8 maart 2026 05:21 schreef Tijn het volgende:
Bizar dat George geen nieuwe sloffen is gaan halen onder VSC, na die grote lock-up van 'm eerder.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 8 maart 2026 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de teamgenoot van Max voor Max finisht.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
Die is er wel maar nog niet zoals het hoort.quote:
Leclerc reed al de hele tijd in clean air..quote:Op zondag 8 maart 2026 05:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ferrari heeft nu wel clean air en kan later stoppen. Afhankelijk van hun bedachte strategie kan dit ook goed zijn
Is dat de race via de strategie weggeven?quote:
Eens.quote:
Je weet het bij Ferrari maar nooit, die hebben het hele alfabet aan plannen.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat de race via de strategie weggeven?
Verbaast me ook wel. Maar ook weer niet.quote:
die gaat ook nog wel outquote:Op zondag 8 maart 2026 05:29 schreef PzKpfw het volgende:
Wel jammer dat Alonso dan weer moet uitvallen en Droll gewoon door kan rijden..
quote:
voor de startquote:Op zondag 8 maart 2026 05:30 schreef PzKpfw het volgende:
De uitvalbeurt van Hullkenberg had ik even gemist.
Crud.quote:
Net Battle botsquote:
Whehehe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |