Dat was weinig moeite.quote:
daarom is het ook de harde bandquote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als Verstappen op de harde band al zo hard gaat..
Nee, dat is niet doorgegaan.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef vosss het volgende:
Lambiase had toch een nieuwe functie? Is dat niet door gegaan of wat?
Hij is ook nog engineer dacht ik.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef vosss het volgende:
Lambiase had toch een nieuwe functie? Is dat niet door gegaan of wat?
Hoopt denk ik wel op een SC rond deze rondesquote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als Verstappen op de harde band al zo hard gaat..
Het lijkt wel door al het gemanage en de SOC ophogen dat de compound minder verschil gaat maken (totaal berust op gevoel en niet kennis)quote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef PzKpfw het volgende:
Als Verstappen op de harde band al zo hard gaat..
quote:Op zondag 8 maart 2026 05:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij is ook nog engineer dacht ik.
Samequote:Op zondag 8 maart 2026 05:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vind de race zelf ook wel leuk eigenlijk vooralsnog.
heeft ie sowiesoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |