De rest rijdt nog.quote:
Allemaal tegen RBR.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:20 schreef _UserName_ het volgende:
dat is kut voor RB, is er eindelijk een goede 2e coureur, krijg je dit
Ja, valt 100% mee.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:20 schreef Newone82 het volgende:
Ik vind het maar een leuk raceje tot nu toe
Hebben die een redbull powertrain dan?quote:
Van de Red Bullsquote:
Waren de pit al voorbijquote:Op zondag 8 maart 2026 05:21 schreef Tijn het volgende:
Bizar dat George geen nieuwe sloffen is gaan halen onder VSC, na die grote lock-up van 'm eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |