Die is er wel maar nog niet zoals het hoort.quote:
Leclerc reed al de hele tijd in clean air..quote:Op zondag 8 maart 2026 05:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ferrari heeft nu wel clean air en kan later stoppen. Afhankelijk van hun bedachte strategie kan dit ook goed zijn
Is dat de race via de strategie weggeven?quote:
Eens.quote:
Je weet het bij Ferrari maar nooit, die hebben het hele alfabet aan plannen.quote:Op zondag 8 maart 2026 05:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat de race via de strategie weggeven?
Verbaast me ook wel. Maar ook weer niet.quote:
die gaat ook nog wel outquote:Op zondag 8 maart 2026 05:29 schreef PzKpfw het volgende:
Wel jammer dat Alonso dan weer moet uitvallen en Droll gewoon door kan rijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |