abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2026 @ 17:48:35 #151
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220285067
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 7 maart 2026 @ 17:49:18 #152
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220285070
Is het in China ook weer zo vroeg?
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 maart 2026 @ 17:51:47 #153
284411 crew  heywoodu
pi_220285087
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 17:49 schreef RedShoe het volgende:
Is het in China ook weer zo vroeg?
Nee.
pi_220285095
De kwalificatie was echt zo saai om te kijken vanochtend.
Als een stel oude vrouwtjes de bochten in. :')

Het scheelt misschien dat ik heel weinig van de testdagen heb meegekregen en dus niet echt wist wat te verwachten. Maar ik denk zelfs als het rijdersveld dichterbij elkaar zou zitten het nog steeds niet leuk/spannend is om naar te kijken.

En het Viaplee commentaar die er toch maar iets positiefs van proberen te maken. Die zien de bui al hangen natuurlijk... :')

Maar alsnog ben ik wel weer benieuwd naar de shitshow van morgen, dus zeker wel de wekker zetten. ;(
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 maart 2026 @ 17:54:42 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220285103
Ach, als de race tegen valt hebben de raceliefhebbers in elk geval kunnen genieten van F3 en F2, daar werd stevig in geknokt vandaag al :9
pi_220285122
Ze hoeven in ieder geval de nekspieren niet meer te trainen.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 18:32:57 #157
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220285389
Volgens NOS Sportjournaal start Verstappen morgen "van de allerlaatste plaats".
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 maart 2026 @ 18:35:10 #158
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220285408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens NOS Sportjournaal start Verstappen morgen "van de allerlaatste plaats".
Die weten niets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220285466
Ochja, dat is even wennen. De 20ste plek zou tot vorig jaar de laatste plek zijn. Nu met een nieuw team erbij staan er 22 autos op de grid.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220285590
Perez en Bottas weer op de grid, dat is inderdaad wel even wennen
The Sequel
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2026 @ 19:03:48 #161
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220285600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 18:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ochja, dat is even wennen. De 20ste plek zou tot vorig jaar de laatste plek zijn. Nu met een nieuw team erbij staan er 22 autos op de grid.
*zet even 'Werken bij de NOS' van LuckyTV aan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:12:07 #162
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220285663
Ik denk dat er wel een kans is dat de race zelf nog wel aardig kan zijn met deze auto's.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:21:26 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220285752
twitter
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:22:46 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220285773
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:12 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat er wel een kans is dat de race zelf nog wel aardig kan zijn met deze auto's.
Ik denk alleen de start, als het dan lukt om voor die Mercs te komen, wie weet,
pi_220285787
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk alleen de start, als het dan lukt om voor die Mercs te komen, wie weet,
eerst 30 seconden wachten tot de batterijen vol genoeg zijn :O
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:25:08 #166
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220285796
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:12 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat er wel een kans is dat de race zelf nog wel aardig kan zijn met deze auto's.
Believe!!
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:25:49 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220285803
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
eerst 30 seconden wachten tot de batterijen vol genoeg zijn :O
Ja, daarom en Mercedes heeft ook een grotere turbo, dus daar is misschien een kans, maar 0,7sec op een rondje is erg veel
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 19:26:34 #168
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220285812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:21 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
En zelfs met al de ge-lift en -clip is de formule 1 nog 5 seconden sneller dan de Indy _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220285813
Is er al duidelijk hoe en waarom de auto van Max eerder door de FIA op 50 kilometer per uur werd gelimiteerd?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:34:32 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220285866
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
En zelfs met al de ge-lift en -clip is de formule 1 nog 5 seconden sneller dan de Indy _O-
Maar dat is het punt ook niet, dat de auto's nu weer langzamer zijn vind ik ook geen probleem, het gaat erom hoe zo'n rondje is opgebouwd.
pi_220285939
twitter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 19:44:16 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220285951
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar dat is het punt ook niet, dat de auto's nu weer langzamer zijn vind ik ook geen probleem, het gaat erom hoe zo'n rondje is opgebouwd.
Dat snap ik ook wel, maar het blijft toch een grappig feit. Zeker voor zo’n mannetje die “de concurrent” heel vals een loer wil draaien :7
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:49:13 #173
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220285989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk alleen de start, als het dan lukt om voor die Mercs te komen, wie weet,
Ik hoop ook na de start nog wel wat onwaarschijnlijke inhaalacties te zien. Dat zou moeten kunnen met de overtake & boost-opties die ze hebben.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:02:29 #174
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220286117
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 16:41 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik heb begrepen dat ze die motor pas krijgen bij de start van het seizoen. Dus niet bij de tests (bij F1TV werd dat gezegd). Die moeten dus nog wat kennis opdoen.
Ik dacht dat ze in Barcelona dezelfde spec hadden, maar (bij de tweede) test in Bahrein had Mercedes inderdaad een nieuwere spec, die de overige teams hier pas hebben.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:02:52 #175
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220286120
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:31 schreef Tijn het volgende:

[..]
Feitelijk betekent dat het beperken van de MGU-K, toch? Of kan de ICE meer vermogen leveren dan nu het geval is?
Het vermogen van de ICE wat nu gebruikt wordt om de batterij op te laden kan dan gebruikt worden om daadwerkelijk harder te gaan. Effectief zal er misschien wat minder vermogen op de baan terecht komen waardoor het wat langzamer wordt, maar dan hebben we in ieder geval geen extreme lift en coast meer nodig.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  FOK!Fotograaf zaterdag 7 maart 2026 @ 20:05:00 #176
842 Zorro
Z
pi_220286136
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:02 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze in Barcelona dezelfde spec hadden, maar (bij de tweede) test in Bahrein had Mercedes inderdaad een nieuwere spec, die de overige teams hier pas hebben.
Dat zal het wel zijn, maar uiteindelijk heeft Mercedes dus altijd een voorsprong in het begin.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 20:17:29 #177
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220286247
Dankjewel hč Olav

twitter
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220286307
quote:
81s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dankjewel hč Olav

[ x ]
Over de boot missen gesproken.
Dat het langzamer is, is het probleem niet.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220286334
Hoe lang blijven we nog zeuren over deze auto's.
We weten het nu wel en iedereen is het er mee eens.

Uiteindelijk wint de beste coureur met de beste auto en het meeste uit zijn auto haalt nog steeds.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220286355
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:27 schreef Gremen het volgende:
Hoe lang blijven we nog zeuren over deze auto's.
We weten het nu wel en iedereen is het er mee eens.

Uiteindelijk wint de beste coureur met de beste auto en het meeste uit zijn auto haalt nog steeds.
Ja maar met racen heeft het weinig meer te maken. En juist dáár zeikt men over. Terecht.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220286422
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:27 schreef Gremen het volgende:
Hoe lang blijven we nog zeuren over deze auto's.
We weten het nu wel en iedereen is het er mee eens.

Uiteindelijk wint de beste coureur met de beste auto en het meeste uit zijn auto haalt nog steeds.
Je kaart hier een deel van het probleem aan. De beste auto wint. Maar zoals we vorig jaar aan Max hebben kunnen zien: de coureur maakte ook wel wat uit. En deze auto's zijn meer management en minder drivers skill. Daarom is Hamilton ook zo mild in oordeel: die had een massive skill issue met die ground effect auto's dat nu zo goed als weg is.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:57:25 #182
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220286661
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:27 schreef Gremen het volgende:
Hoe lang blijven we nog zeuren over deze auto's.
Hoe lang? De eerste race is nog niet eens geweest _O- Dit houden we nog wel even vol, hoor :7
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 maart 2026 @ 21:04:44 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220286752
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:57 schreef Tijn het volgende:

[..]
Hoe lang? De eerste race is nog niet eens geweest _O- Dit houden we nog wel even vol, hoor :7
Kan ook in het algemene topic :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:20:53 #184
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220286967
Ik ben vooral benieuwd hoeveel auto’s de finish halen morgen.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 maart 2026 @ 21:21:47 #185
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220286983
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoeveel auto’s de finish halen morgen.
Ik verwacht minstens 2 rode vlaggen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 21:28:33 #186
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220287106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:38 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Je kaart hier een deel van het probleem aan. De beste auto wint. Maar zoals we vorig jaar aan Max hebben kunnen zien: de coureur maakte ook wel wat uit. En deze auto's zijn meer management en minder drivers skill.
Management is ook een stukje skill. Denk bijvoorbeeld aan Max zijn overwinning in 2016. dat was voor een belangrijk deel bandenmanagement.
quote:
Daarom is Hamilton ook zo mild in oordeel: die had een massive skill issue met die ground effect auto's dat nu zo goed als weg is.
Ik heb zelf het idee dat over de auto zelf weinig kritiek is, meesten klinken positief. Het grootste “probleem” ligt bij de krachtbron.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220287690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:27 schreef Gremen het volgende:
Hoe lang blijven we nog zeuren over deze auto's.
We weten het nu wel en iedereen is het er mee eens.

Uiteindelijk wint de beste coureur met de beste auto en het meeste uit zijn auto haalt nog steeds.
Dat is bij elke raceklasse zo. Als het je alleen daar om gaat hoef je geen F1 te kijken.

F1 kijk je omdat het het hoogtepunt van de autosport zou moeten zijn. Niet een klasse waarbij je halverwege het rechte stuk moet terugschakelen omdat je accu leeg is, of waar je extra hard in de ankers moet bij elke bocht omdat je anders geen power in je accu hebt.

Dit is een arcade game. Als ik daar naar wil kijken dan zet ik mijn zoon wel achter de PS5 met Need for Speed deel 7629.
pi_220287695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:38 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Je kaart hier een deel van het probleem aan. De beste auto wint. Maar zoals we vorig jaar aan Max hebben kunnen zien: de coureur maakte ook wel wat uit. En deze auto's zijn meer management en minder drivers skill. Daarom is Hamilton ook zo mild in oordeel: die had een massive skill issue met die ground effect auto's dat nu zo goed als weg is.
Maar LeClerc was tot dusver sneller dit weekend.

Anyway, Mercedes heeft dus weer eens flink lopen sandbaggen, die liggen behoorlijk voor. Verbaast me ook niet echt, het is daar allemaal strak georganiseerd. RBR ook redelijk goed, zeker ook gezien het resultaat van Racing Bulls, die motor kan mee met de top 4, al moeten ze wel weten wat er nu misging bij Max.
Audio P10 en 11 in eerste kwali, erg netjes. Benieuwd of ze punten pakken in hun eerste race.
Williams en Alpine met een Mercedes motor....die zouden beter moeten kunnen.
Cadillac....1.4 sec achter de langzaamste auto in Q1 (afgezien van Aston Martin), en ruim 3 sec achter de snelste, daar moet toch snel wat verbetering in komen.
Aston Martin... -O-

Ben benieuwd hoeveel chaos er morgen zal zijn.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 22:19:03 #189
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220287716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar LeClerc was tot dusver sneller dit weekend.

Anyway, Mercedes heeft dus weer eens flink lopen sandbaggen, die liggen behoorlijk voor. Verbaast me ook niet echt, het is daar allemaal strak georganiseerd. RBR ook redelijk goed, zeker ook gezien het resultaat van Racing Bulls, die motor kan mee met de top 4, al moeten ze wel weten wat er nu misging bij Max.
Audio P10 en 11 in eerste kwali, erg netjes. Benieuwd of ze punten pakken in hun eerste race.
Williams en Alpine met een Mercedes motor....die zouden beter moeten kunnen.
Cadillac....1.4 sec achter de langzaamste auto in Q1 (afgezien van Aston Martin), en ruim 3 sec achter de snelste, daar moet toch snel wat verbetering in komen.
Aston Martin... -O-

Ben benieuwd hoeveel chaos er morgen zal zijn.
Wat ik las was het software issue bij Max.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220287793
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Management is ook een stukje skill.
Maar ook dat hebben de coureurs niet zelf in de hand, alles is softwarematig gedaan, zelfs de active aero.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220287868
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:19 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Wat ik las was het software issue bij Max.
Software die op bijna volle snelheid bij het remmen de achteras blokkeert? Hoop niet dat er nog meer van dat soort foutjes in de software zitten...
pi_220287892
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Management is ook een stukje skill. Denk bijvoorbeeld aan Max zijn overwinning in 2016. dat was voor een belangrijk deel bandenmanagement.
[..]
Ik heb zelf het idee dat over de auto zelf weinig kritiek is, meesten klinken positief. Het grootste “probleem” ligt bij de krachtbron.
Management is wat anders dan car control. Management kan je leren, de auto aanvoelen daar zijn coureurs als Max, Leclerc en Alonso bijvoorbeeld veel beter in dan de rest en maken zo het verschil. Dat ga je nu veel minder zien.
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 22:42:34 #193
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220287893
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:29 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Maar ook dat hebben de coureurs niet zelf in de hand, alles is softwarematig gedaan, zelfs de active aero.
De straight mode die je aanhaalt activeren ze via een knopje. De motor modus selecteren ze ook zelf. En dan hebben ze nog de boost of overtake knop die ze kunnen inzetten. Dat hebben ze dus zelf in de hand.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220287898
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Software die op bijna volle snelheid bij het remmen de achteras blokkeert? Hoop niet dat er nog meer van dat soort foutjes in de software zitten...
Zo een foutje in Jeddah of Baku gaat pijn doen dus hopelijk hebben alle teams dat onder controle inderdaad.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220287914
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De straight mode die je aanhaalt activeren ze via een knopje. De motor modus selecteren ze ook zelf. En dan hebben ze nog de boost of overtake knop die ze kunnen inzetten. Dat hebben ze dus zelf in de hand.
Ze kunnen het uitschakelen maar inschakelen gaat automatisch. En map kiezen, dat is dan op verzoek van de engineer en dan nog word alles softwarematig geregeld. Push to pass vanzelfsprekend wanneer ze binnen een seconde van de voorligger rijden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2026 @ 22:46:04 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220287915
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik verwacht minstens 2 rode vlaggen.
Sowieso minstens 2 auto's die door software en PU issues uitvallen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:19 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Wat ik las was het software issue bij Max.
Moeten ze straks nog gaan uitkijken dat de auto's niet gehackt kunnen worden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220287929
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Sowieso minstens 2 auto's die door software en PU issues uitvallen.
[..]
Moeten ze straks nog gaan uitkijken dat de auto's niet gehackt kunnen worden [ afbeelding ]
Lol, waar heb je die emoticon nou weer gevonden?
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2026 @ 22:50:43 #198
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220287948
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:48 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Lol, waar heb je die emoticon nou weer gevonden?
Op onze geheime site

(met dank aan @Citizen.Erased )
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 22:52:09 #199
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220287955
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:45 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ze kunnen het uitschakelen maar inschakelen gaat automatisch. En map kiezen, dat is dan op verzoek van de engineer en dan nog word alles softwarematig geregeld. Push to pass vanzelfsprekend wanneer ze binnen een seconde van de voorligger rijden.
Volgens mij gaat dat inschakelen via een knopje. Zie pole ronde George.

En inderdaad, veel zal op aangeven zijn van een engineer, maar de rijder heeft ook nog wel enige verantwoordelijkheid over welke modus hij hanteert. En hoe goed hij bijvoorbeeld balans houdt tussen pace en het regenereren.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2026 @ 22:52:48 #200
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220287959
POLL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')