abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zaterdag 7 maart 2026 @ 20:05:00 #176
842 Zorro
Z
pi_220286136
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:02 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze in Barcelona dezelfde spec hadden, maar (bij de tweede) test in Bahrein had Mercedes inderdaad een nieuwere spec, die de overige teams hier pas hebben.
Dat zal het wel zijn, maar uiteindelijk heeft Mercedes dus altijd een voorsprong in het begin.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 20:17:29 #177
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220286247
Dankjewel hè Olav

twitter
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220286307
quote:
81s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dankjewel hè Olav

[ x ]
Over de boot missen gesproken.
Dat het langzamer is, is het probleem niet.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220286334
Hoe lang blijven we nog zeuren over deze auto's.
We weten het nu wel en iedereen is het er mee eens.

Uiteindelijk wint de beste coureur met de beste auto en het meeste uit zijn auto haalt nog steeds.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220286355
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:27 schreef Gremen het volgende:
Hoe lang blijven we nog zeuren over deze auto's.
We weten het nu wel en iedereen is het er mee eens.

Uiteindelijk wint de beste coureur met de beste auto en het meeste uit zijn auto haalt nog steeds.
Ja maar met racen heeft het weinig meer te maken. En juist dáár zeikt men over. Terecht.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220286422
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:27 schreef Gremen het volgende:
Hoe lang blijven we nog zeuren over deze auto's.
We weten het nu wel en iedereen is het er mee eens.

Uiteindelijk wint de beste coureur met de beste auto en het meeste uit zijn auto haalt nog steeds.
Je kaart hier een deel van het probleem aan. De beste auto wint. Maar zoals we vorig jaar aan Max hebben kunnen zien: de coureur maakte ook wel wat uit. En deze auto's zijn meer management en minder drivers skill. Daarom is Hamilton ook zo mild in oordeel: die had een massive skill issue met die ground effect auto's dat nu zo goed als weg is.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:57:25 #182
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220286661
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:27 schreef Gremen het volgende:
Hoe lang blijven we nog zeuren over deze auto's.
Hoe lang? De eerste race is nog niet eens geweest _O- Dit houden we nog wel even vol, hoor :7
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 maart 2026 @ 21:04:44 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220286752
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:57 schreef Tijn het volgende:

[..]
Hoe lang? De eerste race is nog niet eens geweest _O- Dit houden we nog wel even vol, hoor :7
Kan ook in het algemene topic :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 7 maart 2026 @ 21:20:53 #184
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220286967
Ik ben vooral benieuwd hoeveel auto’s de finish halen morgen.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 maart 2026 @ 21:21:47 #185
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220286983
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoeveel auto’s de finish halen morgen.
Ik verwacht minstens 2 rode vlaggen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 21:28:33 #186
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220287106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:38 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Je kaart hier een deel van het probleem aan. De beste auto wint. Maar zoals we vorig jaar aan Max hebben kunnen zien: de coureur maakte ook wel wat uit. En deze auto's zijn meer management en minder drivers skill.
Management is ook een stukje skill. Denk bijvoorbeeld aan Max zijn overwinning in 2016. dat was voor een belangrijk deel bandenmanagement.
quote:
Daarom is Hamilton ook zo mild in oordeel: die had een massive skill issue met die ground effect auto's dat nu zo goed als weg is.
Ik heb zelf het idee dat over de auto zelf weinig kritiek is, meesten klinken positief. Het grootste “probleem” ligt bij de krachtbron.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220287690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:27 schreef Gremen het volgende:
Hoe lang blijven we nog zeuren over deze auto's.
We weten het nu wel en iedereen is het er mee eens.

Uiteindelijk wint de beste coureur met de beste auto en het meeste uit zijn auto haalt nog steeds.
Dat is bij elke raceklasse zo. Als het je alleen daar om gaat hoef je geen F1 te kijken.

F1 kijk je omdat het het hoogtepunt van de autosport zou moeten zijn. Niet een klasse waarbij je halverwege het rechte stuk moet terugschakelen omdat je accu leeg is, of waar je extra hard in de ankers moet bij elke bocht omdat je anders geen power in je accu hebt.

Dit is een arcade game. Als ik daar naar wil kijken dan zet ik mijn zoon wel achter de PS5 met Need for Speed deel 7629.
pi_220287695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 20:38 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Je kaart hier een deel van het probleem aan. De beste auto wint. Maar zoals we vorig jaar aan Max hebben kunnen zien: de coureur maakte ook wel wat uit. En deze auto's zijn meer management en minder drivers skill. Daarom is Hamilton ook zo mild in oordeel: die had een massive skill issue met die ground effect auto's dat nu zo goed als weg is.
Maar LeClerc was tot dusver sneller dit weekend.

Anyway, Mercedes heeft dus weer eens flink lopen sandbaggen, die liggen behoorlijk voor. Verbaast me ook niet echt, het is daar allemaal strak georganiseerd. RBR ook redelijk goed, zeker ook gezien het resultaat van Racing Bulls, die motor kan mee met de top 4, al moeten ze wel weten wat er nu misging bij Max.
Audio P10 en 11 in eerste kwali, erg netjes. Benieuwd of ze punten pakken in hun eerste race.
Williams en Alpine met een Mercedes motor....die zouden beter moeten kunnen.
Cadillac....1.4 sec achter de langzaamste auto in Q1 (afgezien van Aston Martin), en ruim 3 sec achter de snelste, daar moet toch snel wat verbetering in komen.
Aston Martin... -O-

Ben benieuwd hoeveel chaos er morgen zal zijn.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 22:19:03 #189
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220287716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:16 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Maar LeClerc was tot dusver sneller dit weekend.

Anyway, Mercedes heeft dus weer eens flink lopen sandbaggen, die liggen behoorlijk voor. Verbaast me ook niet echt, het is daar allemaal strak georganiseerd. RBR ook redelijk goed, zeker ook gezien het resultaat van Racing Bulls, die motor kan mee met de top 4, al moeten ze wel weten wat er nu misging bij Max.
Audio P10 en 11 in eerste kwali, erg netjes. Benieuwd of ze punten pakken in hun eerste race.
Williams en Alpine met een Mercedes motor....die zouden beter moeten kunnen.
Cadillac....1.4 sec achter de langzaamste auto in Q1 (afgezien van Aston Martin), en ruim 3 sec achter de snelste, daar moet toch snel wat verbetering in komen.
Aston Martin... -O-

Ben benieuwd hoeveel chaos er morgen zal zijn.
Wat ik las was het software issue bij Max.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220287793
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Management is ook een stukje skill.
Maar ook dat hebben de coureurs niet zelf in de hand, alles is softwarematig gedaan, zelfs de active aero.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220287868
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:19 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Wat ik las was het software issue bij Max.
Software die op bijna volle snelheid bij het remmen de achteras blokkeert? Hoop niet dat er nog meer van dat soort foutjes in de software zitten...
pi_220287892
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Management is ook een stukje skill. Denk bijvoorbeeld aan Max zijn overwinning in 2016. dat was voor een belangrijk deel bandenmanagement.
[..]
Ik heb zelf het idee dat over de auto zelf weinig kritiek is, meesten klinken positief. Het grootste “probleem” ligt bij de krachtbron.
Management is wat anders dan car control. Management kan je leren, de auto aanvoelen daar zijn coureurs als Max, Leclerc en Alonso bijvoorbeeld veel beter in dan de rest en maken zo het verschil. Dat ga je nu veel minder zien.
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 22:42:34 #193
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220287893
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:29 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Maar ook dat hebben de coureurs niet zelf in de hand, alles is softwarematig gedaan, zelfs de active aero.
De straight mode die je aanhaalt activeren ze via een knopje. De motor modus selecteren ze ook zelf. En dan hebben ze nog de boost of overtake knop die ze kunnen inzetten. Dat hebben ze dus zelf in de hand.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220287898
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Software die op bijna volle snelheid bij het remmen de achteras blokkeert? Hoop niet dat er nog meer van dat soort foutjes in de software zitten...
Zo een foutje in Jeddah of Baku gaat pijn doen dus hopelijk hebben alle teams dat onder controle inderdaad.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220287914
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De straight mode die je aanhaalt activeren ze via een knopje. De motor modus selecteren ze ook zelf. En dan hebben ze nog de boost of overtake knop die ze kunnen inzetten. Dat hebben ze dus zelf in de hand.
Ze kunnen het uitschakelen maar inschakelen gaat automatisch. En map kiezen, dat is dan op verzoek van de engineer en dan nog word alles softwarematig geregeld. Push to pass vanzelfsprekend wanneer ze binnen een seconde van de voorligger rijden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2026 @ 22:46:04 #196
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220287915
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik verwacht minstens 2 rode vlaggen.
Sowieso minstens 2 auto's die door software en PU issues uitvallen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:19 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Wat ik las was het software issue bij Max.
Moeten ze straks nog gaan uitkijken dat de auto's niet gehackt kunnen worden
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220287929
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Sowieso minstens 2 auto's die door software en PU issues uitvallen.
[..]
Moeten ze straks nog gaan uitkijken dat de auto's niet gehackt kunnen worden [ afbeelding ]
Lol, waar heb je die emoticon nou weer gevonden?
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2026 @ 22:50:43 #198
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220287948
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:48 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Lol, waar heb je die emoticon nou weer gevonden?
Op onze geheime site

(met dank aan @Citizen.Erased )
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 22:52:09 #199
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220287955
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:45 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Ze kunnen het uitschakelen maar inschakelen gaat automatisch. En map kiezen, dat is dan op verzoek van de engineer en dan nog word alles softwarematig geregeld. Push to pass vanzelfsprekend wanneer ze binnen een seconde van de voorligger rijden.
Volgens mij gaat dat inschakelen via een knopje. Zie pole ronde George.

En inderdaad, veel zal op aangeven zijn van een engineer, maar de rijder heeft ook nog wel enige verantwoordelijkheid over welke modus hij hanteert. En hoe goed hij bijvoorbeeld balans houdt tussen pace en het regenereren.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2026 @ 22:52:48 #200
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220287959
POLL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')