Die weten niets.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens NOS Sportjournaal start Verstappen morgen "van de allerlaatste plaats".
*zet even 'Werken bij de NOS' van LuckyTV aanquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ochja, dat is even wennen. De 20ste plek zou tot vorig jaar de laatste plek zijn. Nu met een nieuw team erbij staan er 22 autos op de grid.
Ik denk alleen de start, als het dan lukt om voor die Mercs te komen, wie weet,quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:12 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat er wel een kans is dat de race zelf nog wel aardig kan zijn met deze auto's.
eerst 30 seconden wachten tot de batterijen vol genoeg zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk alleen de start, als het dan lukt om voor die Mercs te komen, wie weet,
Believe!!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:12 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat er wel een kans is dat de race zelf nog wel aardig kan zijn met deze auto's.
Ja, daarom en Mercedes heeft ook een grotere turbo, dus daar is misschien een kans, maar 0,7sec op een rondje is erg veelquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst 30 seconden wachten tot de batterijen vol genoeg zijn
En zelfs met al de ge-lift en -clip is de formule 1 nog 5 seconden sneller dan de Indyquote:
Maar dat is het punt ook niet, dat de auto's nu weer langzamer zijn vind ik ook geen probleem, het gaat erom hoe zo'n rondje is opgebouwd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En zelfs met al de ge-lift en -clip is de formule 1 nog 5 seconden sneller dan de Indy
Dat snap ik ook wel, maar het blijft toch een grappig feit. Zeker voor zo’n mannetje die “de concurrent” heel vals een loer wil draaienquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat is het punt ook niet, dat de auto's nu weer langzamer zijn vind ik ook geen probleem, het gaat erom hoe zo'n rondje is opgebouwd.
Ik hoop ook na de start nog wel wat onwaarschijnlijke inhaalacties te zien. Dat zou moeten kunnen met de overtake & boost-opties die ze hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk alleen de start, als het dan lukt om voor die Mercs te komen, wie weet,
Ik dacht dat ze in Barcelona dezelfde spec hadden, maar (bij de tweede) test in Bahrein had Mercedes inderdaad een nieuwere spec, die de overige teams hier pas hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze die motor pas krijgen bij de start van het seizoen. Dus niet bij de tests (bij F1TV werd dat gezegd). Die moeten dus nog wat kennis opdoen.
Het vermogen van de ICE wat nu gebruikt wordt om de batterij op te laden kan dan gebruikt worden om daadwerkelijk harder te gaan. Effectief zal er misschien wat minder vermogen op de baan terecht komen waardoor het wat langzamer wordt, maar dan hebben we in ieder geval geen extreme lift en coast meer nodig.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Feitelijk betekent dat het beperken van de MGU-K, toch? Of kan de ICE meer vermogen leveren dan nu het geval is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |