abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2026 @ 17:48:35 #151
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220285067
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 7 maart 2026 @ 17:49:18 #152
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220285070
Is het in China ook weer zo vroeg?
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 maart 2026 @ 17:51:47 #153
284411 crew  heywoodu
pi_220285087
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 17:49 schreef RedShoe het volgende:
Is het in China ook weer zo vroeg?
Nee.
pi_220285095
De kwalificatie was echt zo saai om te kijken vanochtend.
Als een stel oude vrouwtjes de bochten in. :')

Het scheelt misschien dat ik heel weinig van de testdagen heb meegekregen en dus niet echt wist wat te verwachten. Maar ik denk zelfs als het rijdersveld dichterbij elkaar zou zitten het nog steeds niet leuk/spannend is om naar te kijken.

En het Viaplee commentaar die er toch maar iets positiefs van proberen te maken. Die zien de bui al hangen natuurlijk... :')

Maar alsnog ben ik wel weer benieuwd naar de shitshow van morgen, dus zeker wel de wekker zetten. ;(
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 maart 2026 @ 17:54:42 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220285103
Ach, als de race tegen valt hebben de raceliefhebbers in elk geval kunnen genieten van F3 en F2, daar werd stevig in geknokt vandaag al :9
pi_220285122
Ze hoeven in ieder geval de nekspieren niet meer te trainen.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 18:32:57 #157
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220285389
Volgens NOS Sportjournaal start Verstappen morgen "van de allerlaatste plaats".
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 maart 2026 @ 18:35:10 #158
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220285408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 18:32 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens NOS Sportjournaal start Verstappen morgen "van de allerlaatste plaats".
Die weten niets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220285466
Ochja, dat is even wennen. De 20ste plek zou tot vorig jaar de laatste plek zijn. Nu met een nieuw team erbij staan er 22 autos op de grid.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220285590
Perez en Bottas weer op de grid, dat is inderdaad wel even wennen
The Sequel
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2026 @ 19:03:48 #161
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220285600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 18:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ochja, dat is even wennen. De 20ste plek zou tot vorig jaar de laatste plek zijn. Nu met een nieuw team erbij staan er 22 autos op de grid.
*zet even 'Werken bij de NOS' van LuckyTV aan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:12:07 #162
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220285663
Ik denk dat er wel een kans is dat de race zelf nog wel aardig kan zijn met deze auto's.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:21:26 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220285752
twitter
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:22:46 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220285773
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:12 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat er wel een kans is dat de race zelf nog wel aardig kan zijn met deze auto's.
Ik denk alleen de start, als het dan lukt om voor die Mercs te komen, wie weet,
pi_220285787
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk alleen de start, als het dan lukt om voor die Mercs te komen, wie weet,
eerst 30 seconden wachten tot de batterijen vol genoeg zijn :O
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:25:08 #166
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220285796
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:12 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat er wel een kans is dat de race zelf nog wel aardig kan zijn met deze auto's.
Believe!!
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:25:49 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220285803
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
eerst 30 seconden wachten tot de batterijen vol genoeg zijn :O
Ja, daarom en Mercedes heeft ook een grotere turbo, dus daar is misschien een kans, maar 0,7sec op een rondje is erg veel
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 19:26:34 #168
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220285812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:21 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
En zelfs met al de ge-lift en -clip is de formule 1 nog 5 seconden sneller dan de Indy _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220285813
Is er al duidelijk hoe en waarom de auto van Max eerder door de FIA op 50 kilometer per uur werd gelimiteerd?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:34:32 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220285866
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
En zelfs met al de ge-lift en -clip is de formule 1 nog 5 seconden sneller dan de Indy _O-
Maar dat is het punt ook niet, dat de auto's nu weer langzamer zijn vind ik ook geen probleem, het gaat erom hoe zo'n rondje is opgebouwd.
pi_220285939
twitter
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 19:44:16 #172
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220285951
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar dat is het punt ook niet, dat de auto's nu weer langzamer zijn vind ik ook geen probleem, het gaat erom hoe zo'n rondje is opgebouwd.
Dat snap ik ook wel, maar het blijft toch een grappig feit. Zeker voor zo’n mannetje die “de concurrent” heel vals een loer wil draaien :7
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:49:13 #173
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220285989
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 19:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik denk alleen de start, als het dan lukt om voor die Mercs te komen, wie weet,
Ik hoop ook na de start nog wel wat onwaarschijnlijke inhaalacties te zien. Dat zou moeten kunnen met de overtake & boost-opties die ze hebben.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:02:29 #174
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220286117
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 16:41 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik heb begrepen dat ze die motor pas krijgen bij de start van het seizoen. Dus niet bij de tests (bij F1TV werd dat gezegd). Die moeten dus nog wat kennis opdoen.
Ik dacht dat ze in Barcelona dezelfde spec hadden, maar (bij de tweede) test in Bahrein had Mercedes inderdaad een nieuwere spec, die de overige teams hier pas hebben.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:02:52 #175
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220286120
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:31 schreef Tijn het volgende:

[..]
Feitelijk betekent dat het beperken van de MGU-K, toch? Of kan de ICE meer vermogen leveren dan nu het geval is?
Het vermogen van de ICE wat nu gebruikt wordt om de batterij op te laden kan dan gebruikt worden om daadwerkelijk harder te gaan. Effectief zal er misschien wat minder vermogen op de baan terecht komen waardoor het wat langzamer wordt, maar dan hebben we in ieder geval geen extreme lift en coast meer nodig.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')