abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2026 @ 08:53:59 #101
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220279923
twitter

Ik las dat de Iraanse president aangaf zojuist dat zij de aanvallen op buurlanden staken “zolang er niet vanaf hun grond Iran wordt aangevallen”.

Mocht het kloppen zal Iran zich nadat zij veel radar en afweersystemen hebben vernietigd in met name de Golf zich wel richten op het verdriedubbelen van de de olie en gasprijs en Straat van Hormuz blijven disrupten?
enkelband
pi_220279925
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 00:26 schreef 3rr0r het volgende:
Was trouwens verbaasd over de hoeveelheid, wist niet dat ze zoveel te verduren kregen
[..]
[ afbeelding ]
Ik herinner me dat Trump vorig jaar luchtafweersystemen die bedoeld waren voor Oekraïne heeft gestuurd naar de Golfstaten.
Waarschijnlijk was dat al een opmaat voor de huidige oorlog tegen Iran.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220279960
Sowieso heeft Rusland die intel gegeven van de gesloopte radarsystemen. Kan bijna niet anders.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220280015
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:28 schreef BeriBeri het volgende:
Wat verrassend :')
[ x ]
Ben benieuwd wat al die MAGA pro-Israël gaan zeggen nu.

Walgelijk :r
Landen aanvallen puur om een monopolie te willen op olie.
pi_220280020
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:51 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Wat jij vermoedt is geen plan maar een uitvoering.
[..]
Dan ben ik heel benieuwd hoe je dat voor je ziet hoe die wapens daar komen en welke type ze gebruiken.
Dat klopt ja, heb ik verkeerd geformuleerd.
Ze zijn van plan om de Koerden te bewapenen.
Zo ver ik weet gebeurt het nog niet.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 09:16:58 #106
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220280034
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:53 schreef recidivist het volgende:
[ x ]

Ik las dat de Iraanse president aangaf zojuist dat zij de aanvallen op buurlanden staken “zolang er niet vanaf hun grond Iran wordt aangevallen”.

Mocht het kloppen zal Iran zich nadat zij veel radar en afweersystemen hebben vernietigd in met name de Golf zich wel richten op het verdriedubbelen van de de olie en gasprijs en Straat van Hormuz blijven disrupten?
Dat statement klonk mij meer als een dreigement verpakt als een handreiking.

Zo van, als jullie doorgaan met VS toegang geven tot het luchtruim/basissen gaan wij door. Mochten jullie geen aanvallen meer willen dan moeten jullie stoppen met de VS.

En de vraag is ook of Dubai enzo onder buurlanden vallen. (technisch alleen een zeegrens).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 09:17:15 #107
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220280035
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:00 schreef Discombobulate het volgende:
Sowieso heeft Rusland die intel gegeven van de gesloopte radarsystemen. Kan bijna niet anders.
Amerika deed/doet hetzelfde bij Rusland in Oekraïne. Daarnaast, als je Amerika een tweede Vietnam kan bezorgen waarin zij zich gaan dood graven zoals de Russen al vier jaar alles inzetten om proberen de Donbas te veroveren….dan laat je die kans niet liggen natuurlijk.

En China zal ook wel net iets minder passief toekijken als zij zien dat Iran zijn mannetje staat en er dus een zeer kleine kans is dat het regime verdreven kan worden. Belangrijkste voor risico mijdende Chinezen is dat zij niet op een verliezend paard wedden.

quote:
Russia is aiding Iran’s war effort by providing intel on US military targets, sources say

Russia is providing Iran with intelligence about the locations and movements of American troops, ships and aircraft, according to multiple people familiar with US intelligence reporting on the issue, the first indication that Moscow has sought to get involved in the war.

Much of the intelligence Russia has shared with Iran has been imagery from Moscow’s sophisticated constellation of overhead satellites, one of the people said. It is not clear what Russia is getting in return for the assistance.

CNN has asked the Kremlin and the Russian embassy in Washington for comment.

It is also not clear whether any single Iranian attack can be linked to Russian targeting intelligence, which was first reported by the Washington Post. But several Iranian drones have hit locations where US troops have been in recent days. An Iranian drone struck a makeshift facility housing US troops in Kuwait on Sunday, killing six US service members, CNN has reported.

One of the sources briefed on the intelligence said, “This shows Russia still likes Iran very much.”

The US also has intelligence suggesting that China may be preparing to provide Iran with financial assistance, spare parts and missile components, three people familiar with the matter said, though Beijing has stayed out of the war up until now. China relies heavily on Iranian oil and has reportedly been pressuring Tehran to allow safe passage for vessels through the Strait of Hormuz.

“China is more cautious in its support. It wants the war to end because it endangers their energy supply,” one of the sources familiar said.

The CIA declined to comment. CNN has asked the Chinese embassy in Washington for comment on the suggestion China may be preparing to assist Iran.

Asked about the reports of intelligence sharing, Defense Secretary Pete Hegseth told CBS News’ “60 Minutes” that “We’re tracking everything.”

“The American people can rest assured their commander-in-chief is well aware of who’s talking to who,” he added in the interview airing Sunday. “And anything that shouldn’t be happening, whether it’s in public or back-channeled, is being confronted and confronted strongly.”

Hegseth told reporters on Wednesday that Russia and China are “not really a factor” in the war with Iran.

Russia and Iran have been cooperating for at least the last three years on missile and drone technology, with Iran providing Russia with Shahed drones and short-range ballistic missiles to target Ukraine and helping to set up a massive drone factory to pump out Iranian-designed drones inside Russia. Iran has in turn sought Russia’s help to bolster its nuclear program, CNN has reported.

The US operation against Iran currently involves more than 50,000 troops, more than 200 fighter jets and two aircraft carriers, CENTCOM Commander Adm. Brad Cooper said this week, and administration officials have not said how long the war is expected to last. The US military objective, according to Pentagon officials, is to eliminate Iran’s ballistic missile capabilities, which Hegseth said this week Iran was using as a “shield” to develop its nuclear program.

CNN
Als de Amerikanen hoe klein ook tot boots on the ground overgaan gaat dit een fiasco worden a-la Oekraïne voor de Russen waar zij heel moeilijk uit komen en Rusland en China dankbaar gebruik maken om de Amerikanen grotere verliezen te laten lijden. Gelukkig staat Amerika er beter voor dan ooit dus kunnen zij zich dat makkelijk veroorloven, zeker onder leiding van president Trump en zijn administratie.
enkelband
pi_220280039
Trump demands 'unconditional surrender' from Iran as Putin speaks with Iran's president

Maar wie in Iran zou nu nog bevoegd om voor het land een onvoorwaardelijke overgave te tekenen ? :')
  zaterdag 7 maart 2026 @ 09:18:24 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220280042
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:42 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Daar gaat het om. Dat de bevolking bevrijd wordt (of niet) is bijzaak.
Trump zelf heeft letterlijk gezegd dat het gaat om het installeren van een bewind, democratisch of niet, dat de belangen van Israël en usa dient.

Heerlijke man, een van de weinige politici die niet volkomen hypocriet en leugenachtig zijn
The End Times are wild
  zaterdag 7 maart 2026 @ 09:19:28 #110
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220280049
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:17 schreef Basp1 het volgende:
Trump demands 'unconditional surrender' from Iran as Putin speaks with Iran's president

Maar wie in Iran zou nu nog bevoegd om voor het land een onvoorwaardelijke overgave te tekenen ? :')
Dat is ook totaal niet duidelijk.

Het komt denk ik letterlijk neer op iemand die een rood MAGA petje draaft en wat trump coins van em koopt ofzo.

Het is wel duidelijk dat het volk niet massaal in opstand aan het komen is. (wat ook niet zo gek is als iedereen maar binnen zit te hopen dat ze de dag overleven).
pi_220280052
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 22:30 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Eens. Poetin moet ook uitgeschakeld worden.
Ah ja, nu wel?
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
pi_220280074
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:53 schreef recidivist het volgende:
[ x ]

Kijken hoe sterk die liefde voor Israël is in Qatar, Bahrein, Koeweit, VAE enzo. Dat de Saudiërs bukken voor Israël weten we al jaren. Kijken in hoeverre dit ook onder hun en dat van de golfstaatjes hun bevolking geldt. :P
pi_220280084
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:17 schreef recidivist het volgende:

[..]
Amerika deed/doet hetzelfde bij Rusland in Oekraïne. Daarnaast, als je Amerika een tweede Vietnam kan bezorgen waarin zij zich gaan dood graven zoals de Russen al vier jaar alles inzetten om proberen de Donbas te veroveren….dan laat je die kans niet liggen natuurlijk.

En China zal ook wel net iets minder passief toekijken als zij zien dat Iran zijn mannetje staat en er dus een zeer kleine kans is dat het regime verdreven kan worden. Belangrijkste voor risico mijdende Chinezen is dat zij niet op een verliezend paard wedden.
[..]
Als de Amerikanen hoe klein ook tot boots on the ground overgaan gaat dit een fiasco worden a-la Oekraïne voor de Russen waar zij heel moeilijk uit komen en Rusland en China dankbaar gebruik maken om de Amerikanen grotere verliezen te laten lijden. Gelukkig staat Amerika er beter voor dan ooit dus kunnen zij zich dat makkelijk veroorloven, zeker onder leiding van president Trump en zijn administratie.
Trump klaagt nu al dat er tekorten ontstaan in de voorraden.
Verder bijzonder dat de VS geschikt wordt geacht om zware verliezen te lijden.
pi_220280094
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:23 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Kijken hoe sterk die liefde voor Israël is in Qatar, Bahrein, Koeweit, VAE enzo. Dat de Saudiërs bukken voor Israël weten we al jaren. Kijken in hoeverre dit ook onder hun en dat van de golfstaatjes hun bevolking geldt. :P
Ze bukken niet voor Israël, maar profiteren van de VS.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 09:29:31 #115
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220280272
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 00:46 schreef Doler12 het volgende:
Nog zo juweeltje, zelfs voor MAGA is dit fucking bizar.
[ x ]
twitter
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
pi_220280275
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 00:46 schreef Doler12 het volgende:
Nog zo juweeltje, zelfs voor MAGA is dit fucking bizar.
[ x ]
twitter
  zaterdag 7 maart 2026 @ 09:56:05 #118
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220280276
quote:
Ze zijn door hun launchers heen vermoed ik.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 7 maart 2026 @ 09:58:07 #119
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220280291
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:55 schreef nostra het volgende:

[..]
[ x ]
Ook ironisch dat Breaking Bad clips van Walter White en Saul Goodman gebruiken terwijl hun acteurs zich echt duidelijk hebben uitgesproken tegen Trump.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 09:58:47 #120
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220280296
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze zijn door hun launchers heen vermoed ik.
Zou kunnen. Uit noodzaak. Anderzijds hebben ze bij de Golflanden wel flink huis gehouden en is het niet onverstandig onder voorbehoud te focussen op olie disruption in straat van Hormuz nu om die olieprijs naar 150$ een barrel te krijgen en gas ook zo hoog mogelijk. Als het niet uit pure noodzaak is is het strategisch slim zoals Iraniërs dat wel vaker zijn.
enkelband
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:02:51 #121
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220280340
https://nypost.com/2026/0(...)-missile-from-space/

quote:
Ayatollah Ali Khamenei’s reward came from heaven.

Israel used a powerful ballistic missile that flew to the edge of space before plummeting to Earth and blasting Iran’s unsuspecting supreme leader and dozens of his top henchmen last Saturday.

The Blue Sparrow, a missile that can fly for 1,240 miles and leaves the Earth’s atmosphere before crashing down, was used by Israel during Operation Epic Fury, killing Khamenei and his cohorts.
Ayatollah Ali Khamenei’s reward came from heaven.

Israel used a powerful ballistic missile that flew to the edge of space before plummeting to Earth and blasting Iran’s unsuspecting supreme leader and dozens of his top henchmen last Saturday.

The Blue Sparrow, a missile that can fly for 1,240 miles and leaves the Earth’s atmosphere before crashing down, was used by Israel during Operation Epic Fury, killing Khamenei and his cohorts.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 10:05:07 #122
236264 crew  capricia
pi_220280358
Don't believe your ears and eyes.

I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220280363
quote:
quote:
De president suggereerde dat de Iraanse aanvallen kwamen door miscommunicatie binnen de bevelstructuur.
???
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:10:00 #124
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220280404
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:05 schreef Drxx het volgende:

[..]
[..]
???
Kan gebeuren joh. _O-
pi_220280445
quote:

[..]
[..]
???
quote:
The IRGC has tightened its grip on Tehran after the death of Ali Khamenei, shifting to a decentralized command structure that empowers mid-ranking officers to launch independent retaliatory strikes.

Anticipating the decapitation of their leadership, the Guards had already delegated far down the ranks before Saturday's US-Israeli attack, a resilience-building strategy that could also risk miscalculation or a wider war with mid-ranking officers empowered to attack neighboring states. On Wednesday, Iran fired on Turkey, a NATO nation.

https://www.jpost.com/middle-east/iran-news/article-888831
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220280454
Ondertussen doet een Belgisch transportbedrijf ook mee met de oorlog in het Midden Oosten...

Althans zo lijkt het.
Dit is een afgedankte trailer die ruim 10 jaar geleden is verkocht :o
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:25:36 #127
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220280543
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:05 schreef capricia het volgende:
Don't believe your ears and eyes.

[ link | afbeelding ]
Toch AI dan? ik viel er zelf ook voor.

Maar de startbaan is geloof ik wel degelijk geraakt door stukjes drone. Daarom kon met niet landen dacht ik.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:25:54 #128
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220280547
Er zou nu ook weer een tanker zijn geraakt in de Hummusstraat.

https://www.bbc.com/news/(...)88-59aac4120bae#post
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 10:27:10 #129
236264 crew  capricia
pi_220280559
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Toch AI dan? ik viel er zelf ook voor.

Maar de startbaan is geloof ik wel degelijk geraakt door stukjes drone. Daarom kon met niet landen dacht ik.
Ik vind Al Jazeera niet zo onbetrouwbaar. Dus geen idee wat waarheid is.
En de Dubai autoriteiten vertrouw ik ook niet op hun bruine ogen.
- Goethe, “Faust”
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 maart 2026 @ 10:27:21 #130
284411 crew  heywoodu
pi_220280561
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er zou nu ook weer een tanker zijn geraakt in de Hummusstraat.

https://www.bbc.com/news/(...)88-59aac4120bae#post
Varend onder de vlag van EU-land Malta.
https://www.vesselfinder.com/nl/vessels/details/9427433
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:28:25 #131
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220280566
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind Al Jazeera niet zo onbetrouwbaar. Dus geen idee wat waarheid is.
En de Dubai autoriteiten vertrouw ik ook niet op hun bruine ogen.
Ik heb de video vaak bekeken en de kwaliteit is best goed. Ik heb niet het idee dat het nep / AI is. Daarvoor is de achtergrond gewoon de consistent met hoe het vliegveld er echt uit ziet. Nu kan je wel weer echte beelden gebruiken als basis voor AI maar toch..

De stofwolk is ook niet echt AI/CGI.

Ik ga er eigenlijk toch vanuit dat het echt is en dat Dubai het liever ontkent... De schade is vooral op de grond volgens mij.

Wel grappig dat die kerel zowel Allah als oh my god roept _O-
pi_220280648
quote:
Was een schijnbeweging :')
Nieuwe vracht raketten onderweg:
twitter
  zaterdag 7 maart 2026 @ 10:43:11 #133
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220280743
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:37 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ x ]
Richting Israël ja.
Niet naar andere landen in de regio.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220280744
quote:

[..]
[ x ]
Israël valt uiteraard niet onder het groepje "landen in de regio". Ik hoop dat je dat snapt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 maart 2026 @ 10:48:21 #135
284411 crew  heywoodu
pi_220280796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Israël valt uiteraard niet onder het groepje "landen in de regio". Ik hoop dat je dat snapt.
Als je een land in de regio niet als land erkent, kun je ze natuurlijk nog prima aanvallen als je zegt dat je 'landen in de regio' niet meer aan gaat vallen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 10:48:55 #136
236264 crew  capricia
pi_220280808
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als je een land in de regio niet als land erkent, kun je ze natuurlijk nog prima aanvallen als je zegt dat je 'landen in de regio' niet meer aan gaat vallen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The zionist entity. :D
- Goethe, “Faust”
pi_220280809
quote:

[..]
[ x ]
Ik denk niet dat je dat een schijnbeweging kan noemen. Israël en de VS hebben zelf de commandostructuur kapot gebombardeerd, dus dan krijg je dit soort dingen.
pi_220280842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 09:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ben benieuwd wat al die MAGA pro-Israël gaan zeggen nu.
:')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220280872
Het is heel gevaarlijk dat we niets over die 440-460 kilo 60% verrijkt uranium horen.

Zou een ander land het bewaren?
pi_220280879
quote:

[..]
[..]
???
Smoesjes van Iran.
pi_220280883
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Jullie hebben gelijk natuurlijk, was misschien toch een beetje vroeg die F1 kwalificatie vanochtend :')
pi_220280913
binnen paar weken klaar zegt trump.

zie voorgaande. Afghanistan. en gaan ze maar weg want nu zoek je het zelf maar uit?

Golf-staten, die man trump is gewoon echt van het padje. en dat ze hem miet afzetten zie ik sowieso al niet in.

Vietnam 2
Do what you love, love what you do!
pi_220280914
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

SPOILER
Heeft niks met erkennen te maken :') . Ze zijn in oorlog met Israël, niet met die andere landen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220280920
koewijt?

laat die Usa eerst maar eens denken dat ze iig niet de meest welkome natie zijn. gvd zeg. zou er nu niet eens heen willen...
pi_220280921
Iran is al zijn excuus aan het aanbieden vanwege de aanvallen op buurlanden. Kortom: dit is allemaal snel weer voorbij.
pi_220280928
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220280933
ik ben het er onwijs wel mee eens dat die leider er weg moet worden gehaald.

alleen ik vind het niet aan de USA om dat te beslissen en zeker niet zo, gaat tegen alle verenigde naties in. maarja daar heeft trump schijt aan
pi_220280942
maarja he USA. wij komen het wel ff oplossen......

oke dan. ga eerst maar helpen waar je schade hebt gemaakt denk ik.
pi_220280954
moet altijd aan deze denken enzo.....
SPOILER
pi_220280958
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:05 schreef theunderdog het volgende:
Iran is al zijn excuus aan het aanbieden vanwege de aanvallen op buurlanden. Kortom: dit is allemaal snel weer voorbij.
Succes zonder centrale commandostructuur.
pi_220280964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Succes zonder centrale commandostructuur.
Het slaat allemaal helemaal nergens op.
pi_220280972
ik weet hoop van jullie houden niet van musical liedjes, maar eigenlijk zegt het lied genoeg.
pi_220281007
Je leest hier wel duidelijk dat pro-Trump of anti-Trump geen kwestie is van moraal maar van basis IQ en een stukje algemene basisontwikkeling.

Dat is winst, dat inzicht.
pi_220281012
mag beetje zeggen denk hoe ik er persoonlijk over denk?

maar hoor graag andere meningen dat het wel oke is? em wat het helpt voor ons als NL dus.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 11:44:20 #155
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220281094
twitter
pi_220281158
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 11:54:22 #157
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220281163
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[ x ]
Mooi ^O^

Al was gelyncht worden door een woedende meute een gepaster einde geweest voor dit monster.
A murky, forgotten land.
pi_220281173
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Je leest hier wel duidelijk dat pro-Trump of anti-Trump geen kwestie is van moraal maar van basis IQ en een stukje algemene basisontwikkeling.

Ik ben vóór de Amerikaanse en Israëlische acties om in Iran in te grijpen, maar ik vind Trump verder een narcistische gek.

Waar val ik dan onder?
  zaterdag 7 maart 2026 @ 11:59:46 #159
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220281192
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Mooi ^O^

Al was gelyncht worden door een woedende meute een gepaster einde geweest voor dit monster.
Tuurlijk maar ja, je kan niet alles hebben. :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 maart 2026 @ 12:01:13 #160
284411 crew  heywoodu
pi_220281198
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Ik ben vóór de Amerikaanse en Israëlische acties om in Iran in te grijpen, maar ik vind Trump verder een narcistische gek.

Waar val ik dan onder?
Min of meer normale mensen.
pi_220281208
quote:

[..]
[ x ]
Israël valt daar niet onder hè
pi_220281268
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
:')
Precies, janken. Dat is wat ik ook wel had verwacht van de MAGA Pro Israel groep als elke keer weer alles van de oranje man een leugen is.
pi_220281271
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Min of meer normale mensen.
Normale mensen steunen het breken van internationaal recht en al dat geweld niet.
pi_220281279
quote:

Dat is wel heel positief gezegd.
Ik denk dat die 2 alles met elkaar te maken hebben. Als je Trump (en Netanyahu) steunt dan heb je en geen IQ en geen moreel besef.

quote:

[..]

Waar val ik dan onder?
Onder in elk geval geen goede categorie.
Ook al is Trump een gek.

Deze oorlog is puur voor olie en puur geweld.
Dat steunen is absoluut niet logisch en normaal.
pi_220281295
quote:

[..]

Waar val ik dan onder?
Iemand in tweestrijd.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 12:23:25 #166
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220281320
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Normale mensen steunen het breken van internationaal recht en al dat geweld niet.
Normale mensen zeggen met name niet dat een terreurgroepering als Hamas 'vrijheidsstrijders ' zijn die slechts bestaan om te strijden tegen onrecht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 maart 2026 @ 12:23:51 #167
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220281333
quote:

[..]

Waar val ik dan onder?
De mijne, nu nog uitvogelen wat dat is. :+
  zaterdag 7 maart 2026 @ 12:24:41 #168
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220281350
quote:

[..]

Waar val ik dan onder?
Ik zou doordachte acties door de VS met een duidelijk doel en plan, bij voorkeur binnen een internationale coalitie, best een aardig idee gevonden hebben. De huidige aanpak zal alleen maar de wereldeconomie beschadigen zonder verder resultaat. En dat is precies wat je kunt verwachten van de demente narcistische clown die Trump is. Een enorme shitshow zonder dat het Iraanse volk er een millimeter beter van wordt.
pi_220281374
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Normale mensen zeggen met name niet dat een terreurgroepering als Hamas 'vrijheidsstrijders ' zijn die slechts bestaan om te strijden tegen onrecht.
Eerlijk is eerlijk, zonder Israël was Hamas er niet.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 12:28:40 #170
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220281393
Al besproken maar nog vettere beelden.

twitter
pi_220281460
twitter

China ook van de partij.
pi_220281566
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik denk dat bijna niemand gelooft dat Trump dit doet om de burgers te redden.
Bij Trump is zijn redenering vrij gemakkelijk te raden: hij doet alles puur voor zijn persoonlijke gewin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220281596
quote:

En jij zit dan natuurlijk aan de intelligente kant of niet? haha
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 maart 2026 @ 12:42:31 #174
284411 crew  heywoodu
pi_220281626
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:39 schreef Breekfast het volgende:

[..]
En jij zit dan natuurlijk aan de intelligente kant of niet? haha
"Mensen die mijn mening delen zijn slim en degenen die het niet met mij eens zijn snappen simpelweg niet hoe het écht zit."

Een veel gezien sentiment.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 12:43:09 #175
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220281634
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Protestbeweging zelfs :')
A murky, forgotten land.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 12:44:23 #176
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220281646
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hamas haat Fatah ook, dus wei weet.
pi_220281648
quote:

[..]

Waar val ik dan onder?
Ik heb begrepen dat dit niet mogelijk is. Ga dus maar in je hokje staan van een GeNoCiDe ondersteunende MAGA die ook nog eens een racist, TERF en xenofoob is :P
pi_220281679
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220281683
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
En zonder het kwade Westen hadden we ook geen terroristische aanslagen gehad.
pi_220281890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
En zonder het kwade Westen hadden we ook geen terroristische aanslagen gehad.
Veel aanslagen zijn inderdaad te herleiden naar terreuracties van onder andere de VS in het Midden Oosten.

Met 911 als dieptepunt.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:10:37 #181
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220281973
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:47 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Daddy Trump die even een van de kinderen disciplineert na stout gedrag _O_
Please consider the environment before printing this post
pi_220281980
Gezellig hoor deze prelude naar WW3
pi_220282059
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:11 schreef byah het volgende:
Gezellig hoor deze prelude naar WW3
Bekijk deze YouTube-video
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_220282129
quote:
[ x ]
Wat is dit voor taalgebruik 🤣 kleuter
pi_220282146
quote:

Ik wist wel dat je verstandelijk beperkt was.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:25:50 #186
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220282163
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:25 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ik wist wel dat je verstandelijk beperkt was.
Eet smakelijk. :Y)
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:31:21 #187
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220282221
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:10 schreef damsco het volgende:

[..]
Daddy Trump die even een van de kinderen disciplineert na stout gedrag _O_
Hij had gewoon de ayatollah even op moeten halen en in de hoek moeten zetten.
Van de Oval Office 🤔
A murky, forgotten land.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:31:45 #188
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220282230
Ze kunnen lang wachten, de hitte en de droogte en het drinkwater tekort doen de rest

DE Garde totaal afsnijden van drinkwater moet mogelijk zijn
quote:
Iran daagt VS uit na dood Khamenei: 'We wachten op hun grondinvasie'
Danny 07-03-2026 07:58 print
Iran is volgens minister van Buitenlandse Zaken Abbas Araghchi klaar voor een mogelijke grondinvasie door de Verenigde Staten. In een interview met "NBC Nightly News" vanuit Teheran zei hij dat de oorlog die door de VS en Israël is begonnen zich snel door de regio verspreidt, maar dat Iran "op hen wacht".

Hij noemde een eventuele aanval op de grond "een grote ramp" voor de Amerikanen en zei dat Iran zeker is van zijn vermogen om zich te verweren.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220282237
twitter
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 maart 2026 @ 13:32:55 #190
284411 crew  heywoodu
pi_220282250
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:24 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Wat is dit voor taalgebruik 🤣 kleuter
Je verwacht überhaupt ooit meer dan drie zinnen met volwassen taal achter elkaar van Trump?
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:38:11 #191
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220282309
twitter
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 13:38:15 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220282310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat is dus onzin.
Preemptive slaat op het snel aanvallen voor een oorlog zou losbarsten.
Exact

Preemptive is correct hier en internationaal recht staat dit expliciet toe
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220282314
Als ik in groep 8 zulk taalgebruik voor mijn spreekbeurt had gebruikt zoals Trump op X tekeer gaat, had de meester gevraagd of ik wist dat ik in groep 8 zit en niet in groep 4.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:39:41 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220282329
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:38 schreef Saekerhett het volgende:
Als ik in groep 8 zulk taalgebruik voor mijn spreekbeurt had gebruikt zoals Trump op X tekeer gaat, had de meester gevraagd of ik wist dat ik in groep 8 zit en niet in groep 4.
Alsof "mensen" die in Allah geloven slim zouden zijn, dit is waarschijnlijk nog te ingewikkeld voor dat terroristentuig :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:41:00 #195
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_220282341
quote:
[ x ]
Dit is volgens mij alleen nog te herstellen met bleekinjecties ("so it’d be interesting to check that, so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me").
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:44:37 #196
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220282372
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[ x ]
Air support _O- _O-
A murky, forgotten land.
pi_220282431
twitter

Iran heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze Israël van de kaart willen vegen. Zal een van de redenen zijn waarom allerlei figuren tegen deze interventie zijn.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:49:39 #198
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220282438
Bekijk deze YouTube-video

Het verdwijnt totaal naar de achtergrond door al het twitter geweld en de enorme polarisatie hier, maar Nieuwsuur maakt weer eens kwaliteitsvideo's op bijna dagelijkse basis. ^O^
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:56:35 #199
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220282540
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Iran heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze Israël van de kaart willen vegen. Zal een van de redenen zijn waarom allerlei figuren tegen deze interventie zijn.
ik heb gehoord dat Greta thurnberg voorop gaat in de strijd samen met de Palestijnen tegen het westen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220282571
Waar is die Lincoln gebleven? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')