Het slaat allemaal helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Succes zonder centrale commandostructuur.
Mooiquote:
Ik ben vóór de Amerikaanse en Israëlische acties om in Iran in te grijpen, maar ik vind Trump verder een narcistische gek.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Je leest hier wel duidelijk dat pro-Trump of anti-Trump geen kwestie is van moraal maar van basis IQ en een stukje algemene basisontwikkeling.
Dat is winst, dat inzicht.
Tuurlijk maar ja, je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooi
Al was gelyncht worden door een woedende meute een gepaster einde geweest voor dit monster.
Min of meer normale mensen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben vóór de Amerikaanse en Israëlische acties om in Iran in te grijpen, maar ik vind Trump verder een narcistische gek.
Waar val ik dan onder?
Israël valt daar niet onder hèquote:Op zaterdag 7 maart 2026 10:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Was een schijnbeweging![]()
Nieuwe vracht raketten onderweg:
[ x ]
Precies, janken. Dat is wat ik ook wel had verwacht van de MAGA Pro Israel groep als elke keer weer alles van de oranje man een leugen is.quote:
Dat is wel heel positief gezegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Je leest hier wel duidelijk dat pro-Trump of anti-Trump geen kwestie is van moraal maar van basis IQ en een stukje algemene basisontwikkeling.
Onder in elk geval geen goede categorie.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben vóór de Amerikaanse en Israëlische acties om in Iran in te grijpen, maar ik vind Trump verder een narcistische gek.
Waar val ik dan onder?
Iemand in tweestrijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar val ik dan onder?
Normale mensen zeggen met name niet dat een terreurgroepering als Hamas 'vrijheidsstrijders ' zijn die slechts bestaan om te strijden tegen onrecht.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Normale mensen steunen het breken van internationaal recht en al dat geweld niet.
De mijne, nu nog uitvogelen wat dat is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar val ik dan onder?
Ik zou doordachte acties door de VS met een duidelijk doel en plan, bij voorkeur binnen een internationale coalitie, best een aardig idee gevonden hebben. De huidige aanpak zal alleen maar de wereldeconomie beschadigen zonder verder resultaat. En dat is precies wat je kunt verwachten van de demente narcistische clown die Trump is. Een enorme shitshow zonder dat het Iraanse volk er een millimeter beter van wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar val ik dan onder?
Eerlijk is eerlijk, zonder Israël was Hamas er niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen met name niet dat een terreurgroepering als Hamas 'vrijheidsstrijders ' zijn die slechts bestaan om te strijden tegen onrecht.
Bij Trump is zijn redenering vrij gemakkelijk te raden: hij doet alles puur voor zijn persoonlijke gewin.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand gelooft dat Trump dit doet om de burgers te redden.
En jij zit dan natuurlijk aan de intelligente kant of niet? hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:24 schreef UitStraling het volgende:
"Mensen die mijn mening delen zijn slim en degenen die het niet met mij eens zijn snappen simpelweg niet hoe het écht zit."quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En jij zit dan natuurlijk aan de intelligente kant of niet? haha
Protestbeweging zelfsquote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen met name niet dat een terreurgroepering als Hamas 'vrijheidsstrijders ' zijn die slechts bestaan om te strijden tegen onrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |