Ben je de voorzichtige vader gewordenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis moet ie alleen deze race nog even met. Is ook wel handig zo na een lange pauze.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je de voorzichtige vader geworden
Awwquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je de voorzichtige vader geworden
Mooi. Kan Max gewoon steeds BOE roepen naar hemquote:
Gemiste kans om een stier te nemen.quote:
quote:
Jawel. Maar ik ga nu nog niet.quote:
We nemen het mee in de beoordelingquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ga nu nog niet.
Wou je nog mee achterop?quote:
Je mag toch niet rijden nuquote:
Grandprix Radioquote:
Laat me raden…… weet je wie morgenvroeg ook komt?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 03:45 schreef ...TomTom het volgende:
Word nog een opgave wakker blijven tot de kwalificatie. Zojuist met maten bier gezopen. Vriendin komt morgen vroeg.
Kutwijven![]()
![]()
Je kan niet zonder ze en niet met ze haha.
Klaperrrrr van de week.quote:
Mogguh!quote:
Skattiequote:
Crash.quote:
Er zijn idd weinig dingen waar ik minder enthousiast van word dan een door Russell gedomineerd seizoen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 05:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik word nu al misselijk bij het idee dat Russell zoveel sneller is.
morgen uurtje eerder hequote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Er zijn idd weinig dingen waar ik minder enthousiast van word dan een door Russell gedomineerd seizoen.
Maar goed, voor de eerste GP van het jaar wil ik nog wel ff klaar gaan zitten op dit uur.
Goeiemorgen allemaal!
quote:
Ja, vandaag zaten we om dezelfde tijd klaar om VT3 terug te kijken, dus in m'n hoofd is het hetzelfde.quote:
Heb vandaag een feestje dus geen idee hoe laat ik er in ligquote:
Snap ook niet dat ze de eerste race plannen in het weekend van de eerste verjaardag van mijn dochterquote:
Ohwquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb vandaag een feestje dus geen idee hoe laat ik er in lig
Had ik gister dus klein wonder dat ik wakker ben gewordenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan je gelijk de race kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
jij had een extra uurtje vandaagquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Had ik gister dus klein wonder dat ik wakker ben geworden
Russell hold my beerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:06 schreef Jane het volgende:
Blijkt dat Audi de grootste zandzakken had.
Volgende keer even overleggen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze de eerste race plannen in het weekend van de eerste verjaardag van mijn dochter
Heb ik vaker gedaan met Japan, maar toen had ik nog geen kindquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan je gelijk de race kijken![]()
Mail gestuurdquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgende keer even overleggen inderdaad.
[ afbeelding ]
Liever hij dan de moeder van Norris continuequote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:07 schreef Black-Death het volgende:
Ik word niet blij van het vooruitzicht dat we het hele seizoen naar die zelfingenomen kop van Russel moeten kijken…..
er zijn best veel coureurs die ik het wel gunquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:07 schreef Black-Death het volgende:
Ik word niet blij van het vooruitzicht dat we het hele seizoen naar die zelfingenomen kop van Russel moeten kijken…..
Seizoen is lang.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:07 schreef Black-Death het volgende:
True. We zullen zien wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Budget cap maakt wel dat je een achterstand niet zomaar wegwerkt als team.
Ja ditquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
Max denkt gewoon: ik geef jullie vast een voorsprong, seizoen duurt nog lang
Achteras wordt via fly by wire geremd. Dat gaat dan foutquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volle blokkade van de achteras?
doordat Max zegtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:14 schreef pmponer het volgende:
Ik zie een wissel met Lindblad aankomen als het zo doorgaat
Doe maarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
Dan toch maar wekker zetten voor de zekerheid?
Hij helpt Mercedes nu al, dus het is allemaal onderdeel van een groter planquote:
Heeft geleerd van Jos om altijd z'n handen aan het stuur te houden hč.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel zeer aan z'n handje. En dat zie ik ook wel in de replay waarom.
Ja weet ik, maar deze deed wel zeerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heeft geleerd van Jos om altijd z'n handen aan het stuur te houden hč.
Valt mee hij heeft ook een DD in zijn rig zitten he. Dan ben je wat gewend.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:16 schreef greysbones het volgende:
oehh dat zag er pijnlijk uit(pols/hand)
Misschien dacht 'ie wel dat in de nieuwe regulations ook 'reverse grid' opgenomen was.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd hoe de inhaalrace zal zijn morgen.
Alleen kan dit ieder moment weer gebeuren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alle vleugels open en op een turboboostknopje drukken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:19 schreef shiz het volgende:
[..]
Misschien dacht 'ie wel dat in de nieuwe regulations ook 'reverse grid' opgenomen was.
Bij elke auto.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Alleen kan dit ieder moment weer gebeuren.
Daar heeft het wel veel van weg ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Alle vleugels open en op een turboboostknopje drukken.
Gooi nog wat bananenschillen op de baan en het mariokartfeest is compleet. 🥸
#vroegerwasallesbeter
Vooral de start, gezien wegkomen lastig kan zijn. Voor 't zelfde geldt rijdt ie na de eerste ronde in de top 10, dat wil ik dan weer niet missenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als iemand het kan is Max het. Maar dan moet de auto meewerken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vooral de start, gezien wegkomen lastig kan zijn. Voor 't zelfde geldt rijdt ie na de eerste ronde in de top 10, dat wil ik dan weer niet missen
Kreet krout incoming.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:24 schreef greysbones het volgende:
fijn een ferrari op medium is sneller
Ik ga ervanuit dat ze dit tot op de bodem (en net erboven) gaan uitzoekenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Alleen kan dit ieder moment weer gebeuren.
Ja, dat is nu wel ff een dingetjequote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als iemand het kan is Max het. Maar dan moet de auto meewerken.
Leclerc maakte een foutje. Ging net op tijd goed, wel flat spots.quote:
ziggo heeft toch 0 rechten? Misschien via play maar dat denk ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:25 schreef vosss het volgende:
Is deze sessie op het open ziggo kanaal 13?
Weet iemand dat?
HAM rijdt het hele weekend al beter volgens mij. Voelt zich beter in de auto.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leclerc maakte een foutje. Ging net op tijd goed, wel flat spots.
Dat wel. Ook wel fijn voor hem.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:27 schreef Perox het volgende:
[..]
HAM rijdt het hele weekend al beter volgens mij. Voelt zich beter in de auto.
Nee...op geen enkel kanaal bij ziggoquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:25 schreef vosss het volgende:
Is deze sessie op het open ziggo kanaal 13?
Weet iemand dat?
Waarschuwing.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:30 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: Q1 INCIDENT INVOLVING CARS 23 (ALB), 31 (OCO), 27 (HUL), 5 (BOR) AND 1 (NOR) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS - MAXIMUM DELTA TIME
dat werk primaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Okido, dan weet ik zat. Ben nog iptv aant uitvogelen.
zou toch grappig zijn als ze plots besluiten 5 sec strafquote:
net niet lang genoeg in de make up gezetenquote:
gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou toch grappig zijn als ze plots besluiten 5 sec straf
Jij hoopt dat Max plekken wint zo?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou toch grappig zijn als ze plots besluiten 5 sec straf
nee meer omdat het altijd NF wasquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hoopt dat Max plekken wint zo?
Als je in Zwitserland woont mag je hier kijken: https://www.srf.ch/play/t(...)xt:video:srf:1828000quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Okido, dan weet ik zat. Ben nog iptv aant uitvogelen.
Hier kon hij weinig aan doen.quote:
Volgens mij trok ie gewoon aan de handremquote:
Misschien als ze het hebben aangekondigd, dat het dit seizoen strenger wordt beoordeeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee meer omdat het altijd NF was
en iedereen denkt
het zal wel
True. Maar nog verwacht ik er weinig van.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee meer omdat het altijd NF was
en iedereen denkt
het zal wel
er zijn wel wat veranderingen geloof ikquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Misschien als ze het hebben aangekondigd, dat het dit seizoen strenger wordt beoordeeld.
Het nieuwe motorreglement is echt kak.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:35 schreef pmponer het volgende:
echt die herhaling van Russell dat hij gewoon in die S bocht aan het cruisen is om de boel op te laden. Welkom bij het nieuwe racen
Heel die regels zijn schijt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het nieuwe motorreglement is echt kak.
ik kan er ook nog niet heel erg blij van worden als ik hier naar kijkquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel die regels zijn schijt.
We worden zo allemaal wakker van de wekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:37 schreef High-on-Fire het volgende:
Max out, russel p1 en die vieze arrogante lach van toto, ik heb een nachtmerrie
Niemand niet. Maar goed, misschien gaan ze bij de FIA inzien wat voor troep het is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er ook nog niet heel erg blij van worden als ik hier naar kijk
en dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:39 schreef pmponer het volgende:
Er moet wel meer info in het beeld komen over hoe vol iemand is en hoe snel hij bijlaad e.d. je weet nu eigenlijk niks
2x paars en dan 1x geel, 2xgeel 1x paars niemand weet wat sneller is als kijker
Dat is geen data die ze willen delen, lijkt me.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:39 schreef pmponer het volgende:
Er moet wel meer info in het beeld komen over hoe vol iemand is en hoe snel hij bijlaad e.d. je weet nu eigenlijk niks
2x paars en dan 1x geel, 2xgeel 1x paars niemand weet wat sneller is als kijker
Ironisch wel.quote:
zou je wel kunnen afdwingen toch, maar goed ik vind het zoals anderen ook zeggen lastig te volgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is geen data die ze willen delen, lijkt me.
1.1 Lecquote:
Je moet niemand afschrijven nu.quote:
Zit vooralsnog in de top 10, maar moet wel een halve seconde vanaf.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
1.1 Lec
ook niet schat
was het maar zo dat hij wel ging
doe maar gewoon 1.1quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit vooralsnog in de top 10, maar moet wel een halve seconde vanaf.
Tw wild omgegaan met het materiaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij trok ie gewoon aan de handrem
neequote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:45 schreef exile79 het volgende:
Heeft Ferrari nou die draaiende achtervleugel mee?
Ja wat wil je met zo'n opvoedingquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tw wild omgegaan met het materiaal.
In de handen van Bortoleto zeker.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:44 schreef pmponer het volgende:
Audi doet het voor mij iig tot nog toe verassend goed
hulk staat erbovenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de handen van Bortoleto zeker.
Hulkenberg nu snellerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de handen van Bortoleto zeker.
Die snapt wel meer niet, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:47 schreef heywoodu het volgende:
"Waar komt Hamilton terecht? Mondjesmaat, zesde tijd!"
Nelson snapt mondjesmaat niet.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, hij kon er verder ook niks aan doen.
Ik vind dat niet zo verrassend, zit natuurlijk mega veel kennis qua bouwen van verschillende motoren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:44 schreef pmponer het volgende:
Audi doet het voor mij iig tot nog toe verassend goed
Dat vind ik nogal zacht uitgedrukt voor iemand die voor Viaplay werktquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die snapt wel meer niet, maar dat terzijde.
hadjar kijkt of hij daar wat aan kan veranderenquote:
Ik wist niet dat er nog daadwerkelijk mensen Viaplay kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:47 schreef heywoodu het volgende:
"Waar komt Hamilton terecht? Mondjesmaat, zesde tijd!"
Nelson snapt mondjesmaat niet.
De streams hangen in de lucht, je vangt wat opquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog daadwerkelijk mensen Viaplay kijken
Kans is aanwezig.quote:
Je dacht oprecht dat dat aantal op 0 stond? Nee, dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er nog daadwerkelijk mensen Viaplay kijken
Positief verrast wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |