jij had een extra uurtje vandaagquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Had ik gister dus klein wonder dat ik wakker ben geworden
Russell hold my beerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:06 schreef Jane het volgende:
Blijkt dat Audi de grootste zandzakken had.
Volgende keer even overleggen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze de eerste race plannen in het weekend van de eerste verjaardag van mijn dochter
Heb ik vaker gedaan met Japan, maar toen had ik nog geen kindquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan je gelijk de race kijken![]()
Mail gestuurdquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgende keer even overleggen inderdaad.
[ afbeelding ]
Liever hij dan de moeder van Norris continuequote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:07 schreef Black-Death het volgende:
Ik word niet blij van het vooruitzicht dat we het hele seizoen naar die zelfingenomen kop van Russel moeten kijken…..
er zijn best veel coureurs die ik het wel gunquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:07 schreef Black-Death het volgende:
Ik word niet blij van het vooruitzicht dat we het hele seizoen naar die zelfingenomen kop van Russel moeten kijken…..
Seizoen is lang.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:07 schreef Black-Death het volgende:
True. We zullen zien wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Budget cap maakt wel dat je een achterstand niet zomaar wegwerkt als team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |