nee meer omdat het altijd NF wasquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hoopt dat Max plekken wint zo?
Als je in Zwitserland woont mag je hier kijken: https://www.srf.ch/play/t(...)xt:video:srf:1828000quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Okido, dan weet ik zat. Ben nog iptv aant uitvogelen.
Hier kon hij weinig aan doen.quote:
Volgens mij trok ie gewoon aan de handremquote:
Misschien als ze het hebben aangekondigd, dat het dit seizoen strenger wordt beoordeeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee meer omdat het altijd NF was
en iedereen denkt
het zal wel
True. Maar nog verwacht ik er weinig van.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee meer omdat het altijd NF was
en iedereen denkt
het zal wel
er zijn wel wat veranderingen geloof ikquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Misschien als ze het hebben aangekondigd, dat het dit seizoen strenger wordt beoordeeld.
Het nieuwe motorreglement is echt kak.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:35 schreef pmponer het volgende:
echt die herhaling van Russell dat hij gewoon in die S bocht aan het cruisen is om de boel op te laden. Welkom bij het nieuwe racen
Heel die regels zijn schijt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het nieuwe motorreglement is echt kak.
ik kan er ook nog niet heel erg blij van worden als ik hier naar kijkquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel die regels zijn schijt.
We worden zo allemaal wakker van de wekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:37 schreef High-on-Fire het volgende:
Max out, russel p1 en die vieze arrogante lach van toto, ik heb een nachtmerrie
Niemand niet. Maar goed, misschien gaan ze bij de FIA inzien wat voor troep het is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er ook nog niet heel erg blij van worden als ik hier naar kijk
en dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:39 schreef pmponer het volgende:
Er moet wel meer info in het beeld komen over hoe vol iemand is en hoe snel hij bijlaad e.d. je weet nu eigenlijk niks
2x paars en dan 1x geel, 2xgeel 1x paars niemand weet wat sneller is als kijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |