Dat is geen data die ze willen delen, lijkt me.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:39 schreef pmponer het volgende:
Er moet wel meer info in het beeld komen over hoe vol iemand is en hoe snel hij bijlaad e.d. je weet nu eigenlijk niks
2x paars en dan 1x geel, 2xgeel 1x paars niemand weet wat sneller is als kijker
Ironisch wel.quote:
zou je wel kunnen afdwingen toch, maar goed ik vind het zoals anderen ook zeggen lastig te volgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is geen data die ze willen delen, lijkt me.
1.1 Lecquote:
Je moet niemand afschrijven nu.quote:
Zit vooralsnog in de top 10, maar moet wel een halve seconde vanaf.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
1.1 Lec
ook niet schat
was het maar zo dat hij wel ging
doe maar gewoon 1.1quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit vooralsnog in de top 10, maar moet wel een halve seconde vanaf.
Tw wild omgegaan met het materiaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij trok ie gewoon aan de handrem
neequote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:45 schreef exile79 het volgende:
Heeft Ferrari nou die draaiende achtervleugel mee?
Ja wat wil je met zo'n opvoedingquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tw wild omgegaan met het materiaal.
In de handen van Bortoleto zeker.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:44 schreef pmponer het volgende:
Audi doet het voor mij iig tot nog toe verassend goed
hulk staat erbovenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de handen van Bortoleto zeker.
Hulkenberg nu snellerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de handen van Bortoleto zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |