Ja ditquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:14 schreef _UserName_ het volgende:
Max denkt gewoon: ik geef jullie vast een voorsprong, seizoen duurt nog lang
Achteras wordt via fly by wire geremd. Dat gaat dan foutquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volle blokkade van de achteras?
doordat Max zegtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:14 schreef pmponer het volgende:
Ik zie een wissel met Lindblad aankomen als het zo doorgaat
Doe maarquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
Dan toch maar wekker zetten voor de zekerheid?
Hij helpt Mercedes nu al, dus het is allemaal onderdeel van een groter planquote:
Heeft geleerd van Jos om altijd z'n handen aan het stuur te houden hè.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel zeer aan z'n handje. En dat zie ik ook wel in de replay waarom.
Ja weet ik, maar deze deed wel zeerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heeft geleerd van Jos om altijd z'n handen aan het stuur te houden hè.
Valt mee hij heeft ook een DD in zijn rig zitten he. Dan ben je wat gewend.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:16 schreef greysbones het volgende:
oehh dat zag er pijnlijk uit(pols/hand)
Misschien dacht 'ie wel dat in de nieuwe regulations ook 'reverse grid' opgenomen was.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd hoe de inhaalrace zal zijn morgen.
Alleen kan dit ieder moment weer gebeuren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alle vleugels open en op een turboboostknopje drukken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:19 schreef shiz het volgende:
[..]
Misschien dacht 'ie wel dat in de nieuwe regulations ook 'reverse grid' opgenomen was.
Bij elke auto.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Alleen kan dit ieder moment weer gebeuren.
Daar heeft het wel veel van weg ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Alle vleugels open en op een turboboostknopje drukken.
Gooi nog wat bananenschillen op de baan en het mariokartfeest is compleet. 🥸
#vroegerwasallesbeter
Vooral de start, gezien wegkomen lastig kan zijn. Voor 't zelfde geldt rijdt ie na de eerste ronde in de top 10, dat wil ik dan weer niet missenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als iemand het kan is Max het. Maar dan moet de auto meewerken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vooral de start, gezien wegkomen lastig kan zijn. Voor 't zelfde geldt rijdt ie na de eerste ronde in de top 10, dat wil ik dan weer niet missen
Kreet krout incoming.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:24 schreef greysbones het volgende:
fijn een ferrari op medium is sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |