Ben je de voorzichtige vader gewordenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis moet ie alleen deze race nog even met. Is ook wel handig zo na een lange pauze.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je de voorzichtige vader geworden
Awwquote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je de voorzichtige vader geworden
Mooi. Kan Max gewoon steeds BOE roepen naar hemquote:
Gemiste kans om een stier te nemen.quote:
quote:
Jawel. Maar ik ga nu nog niet.quote:
We nemen het mee in de beoordelingquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ga nu nog niet.
Wou je nog mee achterop?quote:
Je mag toch niet rijden nuquote:
Grandprix Radioquote:
Laat me raden…… weet je wie morgenvroeg ook komt?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 03:45 schreef ...TomTom het volgende:
Word nog een opgave wakker blijven tot de kwalificatie. Zojuist met maten bier gezopen. Vriendin komt morgen vroeg.
Kutwijven![]()
![]()
Je kan niet zonder ze en niet met ze haha.
Klaperrrrr van de week.quote:
Mogguh!quote:
Skattiequote:
Crash.quote:
Er zijn idd weinig dingen waar ik minder enthousiast van word dan een door Russell gedomineerd seizoen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 05:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik word nu al misselijk bij het idee dat Russell zoveel sneller is.
morgen uurtje eerder hequote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Er zijn idd weinig dingen waar ik minder enthousiast van word dan een door Russell gedomineerd seizoen.
Maar goed, voor de eerste GP van het jaar wil ik nog wel ff klaar gaan zitten op dit uur.
Goeiemorgen allemaal!
quote:
Ja, vandaag zaten we om dezelfde tijd klaar om VT3 terug te kijken, dus in m'n hoofd is het hetzelfde.quote:
Heb vandaag een feestje dus geen idee hoe laat ik er in ligquote:
Snap ook niet dat ze de eerste race plannen in het weekend van de eerste verjaardag van mijn dochterquote:
Ohwquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb vandaag een feestje dus geen idee hoe laat ik er in lig
Had ik gister dus klein wonder dat ik wakker ben gewordenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan je gelijk de race kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |