abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 13:07:58 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220291786
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:02 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin vind dat de lente begonnen is.
De fruitbomen staan op het punt om in bloesem te komen.
De eerste boom is is reeds geel. De perzik nog een paar dagen voordat deze roze kleurt. En de perenbomen zitten ook vol knoppen. De appelbomen doen het nog rustig aan.
De katjesboom maakt inmiddels ook een zoemend geluid. Dit is een van de eerste bomen met nectar. Dus al het vliegend gespuis komt hier op af.
Ik zag gisteren al een struik met allemaal bloesem. M'n kronkel hazelaar kleurt ook geel, fruitbomen hebben knoppen. In de kersenbomen en aantal dode takken ;(
Ik zag gisteren al een dikke hommel vliegen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 13:47:06 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220292067


We lopen hier duidelijk een paar weken achter.. :+

Net even online boodschappen gedaan.. ^O^ zo nog even de schapies voeden, en dan maar eens met de was aan de gang..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220292109
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:53 schreef Vanyel het volgende:
Wat kut Yinny :*

Als het allemaal zo makkelijk is, zou ex dan niet net zo makkelijk ook wel dingen nieuw kopen? Dan kun je misschien toch nog wat makkelijke meubels meepikken omdat kind dan in nieuw huis ook wat bekende spullen heeft?
En een mooie miele wasmachine. Want ik durf er wel op te gokken in welk huishouden de was van het kind gedaan gaat worden.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220292116
Ik ben net pas thuis en vrij moe ook, dus ik sla de foto beurs toch over. Helaas @derLudolf en mn @AnneX! Wel benieuwd wat je voor me gespot had nu natuurlijk @derLudolf ..
pi_220292343
Is er iemand die zelf een mastin wil bouwen? Die van ons zijn in de rui en verliezen ieder ongeveer twee complete honden per dag.
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 8 maart 2026 @ 14:40:42 #202
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220292679
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er iemand die zelf een mastin wil bouwen? Die van ons zijn in de rui en verliezen ieder ongeveer twee complete honden per dag.
Lang geleden had ik een golden Retriever
Wanneer ik die buiten borstelde werd ik omringt door mussen, mezen, vinken, etc etc die de vlokken haar verzamelden
pi_220292781
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Lang geleden had ik een golden Retriever
Wanneer ik die buiten borstelde werd ik omringt door mussen, mezen, vinken, etc etc die de vlokken haar verzamelden
In Nederland gaan de laatste tijd veel vogels dood vanwege de vlooienbanden/druppels die de honden krijgen.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 15:01:26 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220292928
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
In Nederland gaan de laatste tijd veel vogels dood vanwege de vlooienbanden/druppels die de honden krijgen.
Diezelfde middelen werden ook gebruikt om bietenzaad te coaten. Dat mag niet meer, de dosis gebruikt voor een grote hond kun je meer dan een miljoen zaden mee coaten. Per hectare zaai je ongeveer 100.000 zaden
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220293256
Verrassing in het water van de Brouwerskolk.



pi_220293631
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:37 schreef Blues het volgende:
Verrassing in het water van de Brouwerskolk.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
😳
pi_220293837
Het lijkt wel alsof de lente begint O+ Net een nieuw stopcontact in de schuur gefabriceerd voor de nieuwe zonwering die binnenkort komt. Nu op een stoel in het zonnetje met een Liefmans Fruitesse terwijl D. de bbq opstookt om kipsate a la nick te maken. Met eigengemaakte pindasaus en zelfgesneden frieten uit de oven O+ Toch handig, zo’n zelfstandige 14-jarige 🤣
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_220293931
Ik deed de belastingaangifte ^O^ we krijgen nog wat terug, dat kan dan mooi naar het vervangen van de rookgasafvoer van de cvketel :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:57:30 #209
63722 z80
I fink you freaky
pi_220294191
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik deed de belastingaangifte ^O^ we krijgen nog wat terug, dat kan dan mooi naar het vervangen van de rookgasafvoer van de cvketel :')
Hang er direct een nieuwe CO melder naast. Die dingen gaan 7 jaar mee. Maximaal 10 jaar. Dan is de sensor zelf op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220294205
Oh, da's een goede, ik denk dat de onze de 10 jaar wel zo ongeveer aantikt ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220294287
:W
Ook weer thuis.
Baggernacht gehad, heel beroerd, niet geslapen tot ca 4 uur, was bang dat ik de reunie moest afzeggen. Maar toch nog wat slaap gehad.
Om 11 uur werd ik opgehaald in een superdeluxe auto (geen idee wat voor merk) we konden heel dichtbij parkeren *O* en het was ontzettend gezellig, veel gekletst met iedereen, blijft apart wat sommigen zie je werkelijk nooit maar er is toch een band.
Net weer thuis en nu schaatsen kijken en de was van gisteren binnenhalen.

Zijn jullie geslaagd @Candaasje of was het alleen een oriëntatie ? Vriendinnen hadden donderdag hun kat bij jullie, kregen haar terug met kap en 10 dagen dragen instructie. Binnen 24 uur kap af en er niet meer om te krijgen _O-

Dank @derLudolf
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 8 maart 2026 @ 17:22:43 #212
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220294666
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Het lijkt wel alsof de lente begint O+ Net een nieuw stopcontact in de schuur gefabriceerd voor de nieuwe zonwering die binnenkort komt. Nu op een stoel in het zonnetje met een Liefmans Fruitesse terwijl D. de bbq opstookt om kipsate a la nick te maken. Met eigengemaakte pindasaus en zelfgesneden frieten uit de oven O+ Toch handig, zo’n zelfstandige 14-jarige 🤣
Is hij in te huren? :D

Reiskosten worden niet vergoed!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220294742
Wat rottig toch Kaatje! dat het zo op en neer gaat met slaap en conditie.
Kun je je morgen een herstel dagje ‘veroorloven’ ?

Vandaag allerlei gedaan.
Oa. Marmelade recept uitgezocht. Administratie. Bed verschoond.
En de verse hoes vastgezet met veiligheidsspelden😂 Was het zó zat dat het dekbed eruitschuift. De mini spelden vond ik bij het opruimen van de naaidoos onlangs.

Straks een tray bake in de oven schuiven :Y)
pi_220294754
@Candaasje Is de tuin nu af? omdat je over het terras post…
pi_220294844
Oh @AnneX dit was geen pijnnacht maar ik denk dat er iets verkeerd was gevallen. Maagpijn, koortsig, gerommel in de darmen 6 miljoen keer moeten plassen en hartkloppingen. Toen ik (eindelijk) wakker werd was er niets meer aan de hand.
Morgen werk ik sowieso thuis hadden we al afgesproken want geen idee hoever ik had moeten lopen vandaag maar de auto kon vrijwel voor de deur worden neergezet,
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:38:53 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220294887
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben net pas thuis en vrij moe ook, dus ik sla de foto beurs toch over. Helaas @:derLudolf en mn @:Annex! Wel benieuwd wat je voor me gespot had nu natuurlijk @:derludolf ..
Jammer, nou ja misschien meeten we een andere keer dan. Ik heb in elk geval weer genoeg bekenden gesproken en een gezicht bij iemand anders gekregen. Meesten van het analoogfotoforum maar en een (helaas oud-)FOK!er tegen.

Deze, handig als de beestjes wat verder weg zitten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:42:11 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220294916
Even een peiling, want ben benieuwd of ik de abnormale ben :P
Je bent in de supermarkt en hebt je boodschappen midden op de band liggen. Zelf ben je nog even in de winkel (iets vergeten), de volgende persoon in de rij verschuift zorgvuldig je boodschappen zodat de laatste twee pakken yoghurt uit zijn winkelmandje ook nog op de band passen. Hoe zouden jullie reageren?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 17:44:01 #218
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220294944
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Even een peiling, want ben benieuwd of ik de abnormale ben :P
Je bent in de supermarkt en hebt je boodschappen midden op de band liggen. Zelf ben je nog even in de winkel, de volgende persoon in de rij verschuift zorgvuldig je boodschappen zodat de laatste twee pakken yoghurt uit zijn winkelmandje ook nog op de band passen. Hoe zouden jullie reageren?
Daar gaat het al fout natuurlijk :N

Enne, feliz dia para todas las mujere... oh wacht, mag dat eigenlijk nog wel? Ha, serieuze vraag :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 8 maart 2026 @ 17:44:46 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220294951
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:42 schreef derLudolf het volgende:
Even een peiling, want ben benieuwd of ik de abnormale ben :P
Je bent in de supermarkt en hebt je boodschappen midden op de band liggen. Zelf ben je nog even in de winkel, de volgende persoon in de rij verschuift zorgvuldig je boodschappen zodat de laatste twee pakken yoghurt uit zijn winkelmandje ook nog op de band passen. Hoe zouden jullie reageren?
Niet. Waarom zou ik?
Geef die persoon groot gelijk ook.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220294999
quote:
80s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:22 schreef flipsen het volgende:

[..]
Is hij in te huren? :D

Reiskosten worden niet vergoed!
Ben bang van niet 😎
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:53:40 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295034
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Niet. Waarom zou ik?
Geef die persoon groot gelijk ook.
Ja geen idee. Deze meneer flipte helemaal tegen mij.
"Wat zou je er van vinden als ik dat met jou boodschappen zou doen"
ik zou me er niet zo druk over maken
"Weet ik veel waar je met je handen aan hebt gezeten"
dat wil je inderdaad niet weten

Verder niets gezegd, al had nog veel venijniger opmerkingen in m'n hoofd. Of ik met de auto was, want dan zou ie daar ook even aan zitten. Heb heb gedaan alsof ik iets vergeten was, nog even wat gekocht maar toen stond die droeftoeter er nog, met z'n dikke brommer.

Maar die jonge meisjes aan de kassa weten dus gewoon al wat ze dan moeten doen (ik had geen trek om naar buiten te gaan). Hebben hem gesommeerd het terrein te verlaten.
Vind het vooral vervelend voor zo'n meid dat die het mag oplossen :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 17:54:32 #222
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295044
Willen jullie de venijniger antwoorden horen? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 18:00:06 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220295097
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja geen idee. Deze meneer flipte helemaal tegen mij.
"Wat zou je er van vinden als ik dat met jou boodschappen zou doen"
ik zou me er niet zo druk over maken
"Weet ik veel waar je met je handen aan hebt gezeten"
dat wil je inderdaad niet weten

Verder niets gezegd, al had nog veel venijniger opmerkingen in m'n hoofd. Of ik met de auto was, want dan zou ie daar ook even aan zitten. Heb heb gedaan alsof ik iets vergeten was, nog even wat gekocht maar toen stond die droeftoeter er nog, met z'n dikke brommer.

Maar die jonge meisjes aan de kassa weten dus gewoon al wat ze dan moeten doen (ik had geen trek om naar buiten te gaan). Hebben hem gesommeerd het terrein te verlaten.
Vind het vooral vervelend voor zo'n meid dat die het mag oplossen :@
Ik vind jou dus de normale in deze ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 maart 2026 @ 18:00:22 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220295103
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:54 schreef derLudolf het volgende:
Willen jullie de venijniger antwoorden horen? :D
Gooi er maar uit! :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220295156
Ik vind het een vreemde reactie van deze meneer
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:07:31 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295171
Of nou ja, antwoorden. Reacties op wat hij zei. Had nog wel meer gezegd waarop ik niet reageerde.
"Zolang je niet betaalt hebt zijn de boodschappen nog eigendom van de winkel"
Hij had een paar boodschappen, oa van die kant-en-klaar 3 voor ¤6 gevulde dadels/gesneden fuet/ham+meloen en twee pakken liebfraumilch
"Jonkje, niet zo gefrustreerd. Te weinig seks ofzo? Moet je wel met betere wijn thuis komen"
Op vraag van voertuig wou ik zeggen
"Dat rode brommertje" (wijzend naar z'n motor)

Maar dan was dat opgefokte figuur waarschijnlijk helemaal wild geworden.
Ik bleef rustig en glimlachen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:08:43 #227
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295181
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het een vreemde reactie van deze meneer
Zielig als je zo gefrustreerd door het leven wilt gaan en overal een probleem van maakt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 18:10:33 #228
63722 z80
I fink you freaky
pi_220295193
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja geen idee. Deze meneer flipte helemaal tegen mij.
"Wat zou je er van vinden als ik dat met jou boodschappen zou doen"
ik zou me er niet zo druk over maken
"Weet ik veel waar je met je handen aan hebt gezeten"
dat wil je inderdaad niet weten

Verder niets gezegd, al had nog veel venijniger opmerkingen in m'n hoofd. Of ik met de auto was, want dan zou ie daar ook even aan zitten. Heb heb gedaan alsof ik iets vergeten was, nog even wat gekocht maar toen stond die droeftoeter er nog, met z'n dikke brommer.

Maar die jonge meisjes aan de kassa weten dus gewoon al wat ze dan moeten doen (ik had geen trek om naar buiten te gaan). Hebben hem gesommeerd het terrein te verlaten.
Vind het vooral vervelend voor zo'n meid dat die het mag oplossen :@
Daar hoort deze bij:
Bekijk deze YouTube-video
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:34:57 #229
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220295316
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:10 schreef z80 het volgende:

[..]
Daar hoort deze bij:
Bekijk deze YouTube-video
Dank, ik weet alvast wat ik straks op Spotify aanzet als ik naar Buenos Aires rijd :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:45:04 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295395
quote:
80s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:34 schreef flipsen het volgende:

[..]
Dank, ik weet alvast wat ik straks op Spotify aanzet als ik naar Buenos Aires rijd :Y
Zet "iedereen doet het" er ook bij :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:03:13 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295542
Heeft iedereen al het mannen schaatsen al gekeken? Opmerking er over in spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220295705
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:07 schreef derLudolf het volgende:
Of nou ja, antwoorden. Reacties op wat hij zei. Had nog wel meer gezegd waarop ik niet reageerde.
"Zolang je niet betaalt hebt zijn de boodschappen nog eigendom van de winkel"
Hij had een paar boodschappen, oa van die kant-en-klaar 3 voor ¤6 gevulde dadels/gesneden fuet/ham+meloen en twee pakken liebfraumilch
"Jonkje, niet zo gefrustreerd. Te weinig seks ofzo? Moet je wel met betere wijn thuis komen"
Op vraag van voertuig wou ik zeggen
"Dat rode brommertje" (wijzend naar z'n motor)

Maar dan was dat opgefokte figuur waarschijnlijk helemaal wild geworden.
Ik bleef rustig en glimlachen :D
Was het in DE?
Kun je vloeiend in het Duits schelden? Mijn middelbareschoolduits schiet in allerlei contexten vreselijk tekort dus ik zou niet weten wat je dan kon zeggen.

Ik hielp vandaag bij een survivalrun en we hadden een groep deelnemers van bij Dinxperlo net over de grens (de grens is er dichtbij) maar ik wist niet eens wat "touw" en "balk" was in het Duits :') :') :')
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:30:09 #233
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295740
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Was het in DE?
Het is zondag Tele :P
quote:
Kun je vloeiend in het Duits schelden? Mijn middelbareschoolduits schiet in allerlei contexten vreselijk tekort dus ik zou niet weten wat je dan kon zeggen.
quote:
Mwoah ik had me wel gered
Ik hielp vandaag bij een survivalrun en we hadden een groep deelnemers van bij Dinxperlo net over de grens (de grens is er dichtbij) maar ik wist niet eens wat "touw" en "balk" was in het Duits :') :') :')
Seil en Balk.
Dinxperlo en huppeldepupWyck zijn een dorp toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220295762
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Het is zondag Tele :P
[..]
Seil en Balk.
Dinxperlo en huppeldepupWyck zijn een dorp toch?
Ah haha natuurlijk _O-

Suderwick

Ja dat is een dorp. Bij de survivalvereniging in Dinxperlo zitten dan dus ook een hoop Duitsers.

Had ik maar geweten dat Balk gewoon Balk was :'(
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:31:59 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295764
De Rewe in Nordhorn was altijd maandag t/m vrijdag van 6 tot 24u geopend. Op zaterdag tot 23:45 _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:50:32 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295887
Maar serieus antwoord, het was in Nederland. In een plaats waar ik anders niet kom - Hardenberg. Daar ben ik de grens over gegaan, vanaf daar via N34/N36/N340 naar Zwolle en verder richting Hilversum
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 20:08:39 #237
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220296000
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zet "iedereen doet het" er ook bij :D
Volgens mij was dat zijn grootste succes
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:10:04 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220296007
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef flipsen het volgende:

[..]
Volgens mij was dat zijn grootste succes
Geen idee, wel grappig en vrolijk nummer
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220297847
GOEIEMORREGEH!

Mist :o
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 07:49:30 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220297867
Hier ook, mooi hè :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 08:05:39 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220297936
Vanmorgen idd erg mistig. Nu trekt het langzaam weg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220298104
Mogge!

De slapeloze nacht van zaterdag op zondag heb ik vannacht ingehaald *O*

Hier lijkt het een zonnige dag te worden, niet stralend blauw. Maar vanmiddag is het vast lekker genoeg om met een boek op het balkon te zitten. Werk vandaag thuis en heb vanmiddag geen spreekuur afspraken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220298657
Hier was het in de trein vanochtend ook erg mistig. Gisteren tijdens het hockeyen ook, heel apart, echt laag bij de grond over het hele veld heen. Zag er best mooi uit.

Mijn wekker stond om 6.30 dus ik was 5.45 wakker }:| en tussen 21.30 en die tijd ook nog een stuk of vijf keer. Maargoed, was ingecalculeerd. Vannacht vast beter!
pi_220299704
Er hangt een megagrote aftelposter op de poli voor mij _O- O+
Ik moet elke dag overal vinkjes zetten. :D
  maandag 9 maart 2026 @ 12:30:39 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220299726
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Had ik maar geweten dat Balk gewoon Balk was :'(
Balk is gewoon hier !
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220299754
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:25 schreef Blues het volgende:
Er hangt een megagrote aftelposter op de poli voor mij _O- O+
Ik moet elke dag overal vinkjes zetten. :D
Whaha leuk van je collega’s
We have far more in common than that which devides us..
pi_220300795
Ik heb een aftelkalender in uren voor mezelf vandaag :+
6u30 down, 4u45 te gaan. Over de helft *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 09-03-2026 14:52:59 ]
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 14:35:05 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220300803
Nog naar huis gegaan om te slapen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220300917
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:35 schreef derLudolf het volgende:
Nog naar huis gegaan om te slapen?
Nope. Begin nu wel moe te worden. Zo anderhalf uur meetings, en dan nog een uurtje voorbereiden/frisse neus halen. En dan hoop ik dat ik net wat sneller kan praten dan vanochtend en dan net wat eerder dan gepland klaar kan zijn :P

Ik rekende trouwens verkeerd, want ik ben er al sinds 8u. Niet 9u.
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 15:12:21 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220301030
Misschien is iedereen wel net zo gaar, boeit het geen donder en ben je zo klaar :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220301183
Mini dutje gedaan in de zon :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220301429
Ik lust ook wel een dut
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220301497
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:12 schreef derLudolf het volgende:
Misschien is iedereen wel net zo gaar, boeit het geen donder en ben je zo klaar :)
Voor deze groep is dit voor zover ik weet hun eerste college van vandaag :+ en ik heb ook wel gewoon bepaalde stof die ik moet overbrengen, kan niet ineens de helft van het college skippen omdat ik geen zin meer heb ;)

Maar komt vast goed. Voorlopig leef ik nog. En over 2u en 22 minuten ben ik sowieso wel klaar ^O^
pi_220301911
Avond. Ook eens op weg naar huis. Niet alles af kunnen krijgen wat ik wilde, maar goed, het loopt soms zoals het loopt.

Ik zou nu wel graag thuis kunnen werken zeg, die dieselprijs is echt niet grappig snel gestegen :X
  maandag 9 maart 2026 @ 18:24:14 #255
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220301959
Hm benzineprijs hier kennelijk ook. Van ongeveer 1 euro naar 1,25 :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220302028
Ik loop ook alweer 10 uur zonder pauze in deze toko rond, het is wel weer mooi weest voor vandaag.

Sterkte Vlonder, avondcolleges zuigen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220302067
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik loop ook alweer 10 uur zonder pauze in deze toko rond, het is wel weer mooi weest voor vandaag.

Sterkte Vlonder, avondcolleges zuigen.
Dat is ook pittig zeg, zeker zonder pauze. Die had ik dan gelukkig weer wel!
Nog een half uur en dan ben ik klaar _O_ nu even korte pauze voor iftar eters.
  maandag 9 maart 2026 @ 18:51:40 #258
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220302140
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:24 schreef flipsen het volgende:
Hm benzineprijs hier kennelijk ook. Van ongeveer 1 euro naar 1,25 :(
Wat gek. Ik zou zweren dat jullie benzine spotgoedkoop van Mars kwam.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220302362
Vandaag sprak ik de verhuurder - die is altijd in voor een praatje - en vroeg of hij een vast energiecontract had met Vattenfall: elektra voor licht en inductie en gas voor de cv.
Nou nee dus. Dat rekende hij per huis uit in november aan de hand van opgegeven verbruik. Ieder huis heeft een eigen meterkast.
Er was eens een maand januari in het ouwe huis met ¤ 500,- energie kosten. o|O
Terwijl wij laag in verbruik zaten. Hier ook trouwens.
Dan nog. Het zijn de ¤¤¤¤¤ 😢

@vlindertje89 @Clubsoda Het is volbracht. _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 19:39:08 #260
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220302476
Vandaag onverwachts een werkdag 7u-18u. En dan moet ik nog wat politieke dingen doen. :%
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220302575
Nog even een internationale student geholpen met een verzendlabel printen die daar anders ¤4 voor moest betalen bij een copyshop, en inmiddels op het station, nét de trein gemist, over 10 minuten de volgende. Ik vergat helaas wel de opname aan te zetten, dus het stuk tot de eerste pauze (half uur..) moet ik straks of morgenochtend nog even thuis opnieuw opnemen. Maar verder heb ik het overleefd en is alles goed gegaan.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:39:30 #262
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220303053
quote:
81s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat gek. Ik zou zweren dat jullie benzine spotgoedkoop van Mars kwam.
¿Qué?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220303071
@Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220303187
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog even een internationale student geholpen met een verzendlabel printen die daar anders ¤4 voor moest betalen bij een copyshop, en inmiddels op het station, nét de trein gemist, over 10 minuten de volgende. Ik vergat helaas wel de opname aan te zetten, dus het stuk tot de eerste pauze (half uur..) moet ik straks of morgenochtend nog even thuis opnieuw opnemen. Maar verder heb ik het overleefd en is alles goed gegaan.
*O* _O_
pi_220303189
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9~
pi_220303212
Thuis _O_
Snel koken en dan beentjes omhoog.

@Blues hoe was jouw dag?
@Kaatje1 fijn dat je beter geslapen had vannacht!
pi_220303233
Hopelijk heb jij vannacht ook zo’n lekkere slaap
We have far more in common than that which devides us..
pi_220303273
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, ken ik niet.
Zo lekker?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220303370
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:


@:Blues hoe was jouw dag?

Heeeeeel druk qua werk :% en tussendoor paar artsen en collega's 'verder weg' die al afscheid kwamen nemen met kadootjes kaartjes en lieve woorden.
Vind het wel wat lastig, want wil als mezelf reageren maar weet me ook niet heel erg een houding te geven bij allerlei vragen of zoiets.
Balans tussen mezelf blijven en sociaal wenselijk, zoiets.
Het wil niet 'landen'.
pi_220303391
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Heeeeeel druk qua werk :% en tussendoor paar artsen en collega's 'verder weg' die al afscheid kwamen nemen met kadootjes kaartjes en lieve woorden.
Vind het wel wat lastig, want wil als mezelf reageren maar weet me ook niet heel erg een houding te geven bij allerlei vragen of zoiets.
Balans tussen mezelf blijven en sociaal wenselijk, zoiets.
Het wil niet 'landen'.
Het ‘landen’ zal ook best even kunnen duren. En dubbel zijn: weten dat de ex collega’s zich uit de naad werken en dat jij een zee van vrije tijd hebt om selluf in te vullen.
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 21:42:23 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220303396
Ik was net boven in de (slaap)kamer die zeg maar boven de woonkamer zit (en dus boven de kachel) en het was daar warm :o De verwarming staat niet aan en rolluik is dicht dus zal vooral warmte zijn vanuit de woonkamer denk ik.

Nu het buiten minder koud is merk ik ook dat het 's ochtends nog warm is in de woonkamer door het speksteen van de kachel dat nog lang warmte afgeeft.

Ik heb al een firma benaderd voor spouwmuurisolatie. Zal de Schorni even mailen of die kan helpen mbt van subsidie daarvoor.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220303426
Hoe ging het donderdag @Blues met de collega die je toen voor het laatst zou spreken?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220303430
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het ‘landen’ zal ook best even kunnen duren. En dubbel zijn: weten dat de ex collega’s zich uit de naad werken en dat jij een zee van vrije tijd hebt om selluf in te vullen.
Er wordt van de poli's alleen maar uren afgesnoept terwijl het aanbod groeit. Spreekuren artsen staan overvol. Alle investeringen in personeel gaan naar de vpk's van het digitaal gezondheidscentrum
....

Het landt wel een keer ja :)
pi_220303452
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Heeeeeel druk qua werk :% en tussendoor paar artsen en collega's 'verder weg' die al afscheid kwamen nemen met kadootjes kaartjes en lieve woorden.
Vind het wel wat lastig, want wil als mezelf reageren maar weet me ook niet heel erg een houding te geven bij allerlei vragen of zoiets.
Balans tussen mezelf blijven en sociaal wenselijk, zoiets.
Het wil niet 'landen'.
Wat maakt dat je het gevoel hebt dat je die vragen niet als jezelf kunt beantwoorden? Wat voor soort dingen willen ze weten dan?

Lief van de afscheidnemers en kadootjes! Kan me inderdaad voorstellen dat het echte landen pas gaat komen als je echt gestopt bent, en ook dan niet meteen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk heb jij vannacht ook zo’n lekkere slaap
Die kans acht ik vrij klein, maar lief! Ik heb nog wel even nodig om af te schakelen en wekker gaat gewoon weer om 8.00 om buurmeisje naar kdv te brengen om 8.30. Morgen ook wel een vrij drukke ochtend, maar na de lunch ga ik wat rustiger aan doen. En dan in principe avond hockeytraining, daardoor wss weer onrustige nacht, en dan woensdag 10-19.15 weer en dan ga ik donderdag even heel erg bijkomen ;). En in de avond alsnog die date, als hij niet weer verplaatst dan :P
pi_220303528
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wat maakt dat je het gevoel hebt dat je die vragen niet als jezelf kunt beantwoorden? Wat voor soort dingen willen ze weten dan?

Lief van de afscheidnemers en kadootjes! Kan me inderdaad voorstellen dat het echte landen pas gaat komen als je echt gestopt bent, en ook dan niet meteen.
[..]
Die kans acht ik vrij klein, maar lief! Ik heb nog wel even nodig om af te schakelen en wekker gaat gewoon weer om 8.00 om buurmeisje naar kdv te brengen om 8.30. Morgen ook wel een vrij drukke ochtend, maar na de lunch ga ik wat rustiger aan doen. En dan in principe avond hockeytraining, daardoor wss weer onrustige nacht, en dan woensdag 10-19.15 weer en dan ga ik donderdag even heel erg bijkomen ;). En in de avond alsnog die date, als hij niet weer verplaatst dan :P
Het ligt aan wie wat vraagt en aan hoe uitgebreid ik aan diegene al die vragen wil beantwoorden. Die balans vooral :D
pi_220303568
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe ging het donderdag @:blues met de collega die je toen voor het laatst zou spreken?
Mijn liefste arts. Dat was erg fijn. Nam de tijd en bij haar is alles zo oprecht O+

Was vdg ook met 1 andere arts echt oké.
Paar andere collega's verder weg vdg was anders, die kwamen even een hug doen, stellen vragen terwijl ze niet luisteren naar mijn antwoord en vervolgens alleen maar kletsen met andere coll :')
Ook wel typisch voor een paar hoor.
pi_220303864
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Het ligt aan wie wat vraagt en aan hoe uitgebreid ik aan diegene al die vragen wil beantwoorden. Die balans vooral :D
Ahh, ja. Heel begrijpelijk ^O^
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 07:13:49 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220304431
:W
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220304506
Goedemorgen :W
  dinsdag 10 maart 2026 @ 07:41:30 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220304559
morguh !

giste begonen met trainingsschema zwemmen ( niks bijzonders, will 400 m in 8 minuten kunnen zwemmen weer) en gister avond compleet in de lappenmand -O-

vandaag dus een beetjee rustig aa doen. komt ook wel goed uit, want ze komen vandaag langs om ons land te confisceren ( voor de bouw van de nieuwe weg voor ons huis) ik ben benieuwd!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220306866
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 07:41 schreef Barreltje het volgende:
morguh !

giste begonen met trainingsschema zwemmen ( niks bijzonders, will 400 m in 8 minuten kunnen zwemmen weer) en gister avond compleet in de lappenmand -O-

vandaag dus een beetjee rustig aa doen. komt ook wel goed uit, want ze komen vandaag langs om ons land te confisceren ( voor de bouw van de nieuwe weg voor ons huis) ik ben benieuwd!
Oh hoe vind je dat, een weg voor je huis :?
pi_220306923
Ultravroeg wakker met nog meer ideeën voor teksten op kaartjes voor de meiden op het lab en de radiologie, want daar hang ik de godganselijke dag mee aan de telefoon. En wat een pret hebben we ook regelmatig, dus vond ook wel leuk om hen zo'n zakje met minthartjes te brengen vrijdag. Mét een tekstje.

En toch ook maar voor vlg week dinsdagavond-afscheidsetentje een klein toespraakje in elkaar gezet. Want als ik daar sta/zit en wat wil zeggen heb ik later spijt als ik toch vergeet om een paar dingen te benoemen. Met een vleugje humor om te lachen :P

Niet quoten maar ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan deel ik de bekers uit, met de zin: denk aan jullie zo broodnodige koffie/theepauzes, ik heb er een virtueel koekje bij gehaakt.

Vind het wel geslaagd zo voor mijn innercircle mensjes.

En ik geef mezelf enorm veel werk en denkwerk, ik ga nooit meer met pensioen dat weet ik wel _O-
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:49:26 #283
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220306990
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:38 schreef Blues het volgende:
En ik geef mezelf enorm veel werk en denkwerk, ik ga nooit meer met pensioen dat weet ik wel _O-
_O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220307153
Mooie tekst @Blues ^O^

Ik keek net Secret eaters. Twee dames die niet snapten waarom ze niet afvielen.

Want croissantjes zijn zo licht, kun je makkelijk twee per dag eten.
En een uur na het sporten werkt je stofwisseling nog zo hard dat je kunt eten wat je wil dus dan ga ik me te buiten aan zoetigheid _O- :|W

*chocolade-puddingbroodje eet* Ik weet waar ik dik van word :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220307231
Verdomme @Blues…zit ik notabene met tranende ogen…

Dan kun je ook een doos tissues paraat houden voor die en gene.

Je geeft wel het voorbeeld voor de volgende die met pensioen gaat…😎
pi_220307454
Mooie tekst @Blues en wat @AnneX zegt een doosje tissues past vast wel in je tas.

Lichte croissantjes, hoe licht is chocolademousse wel niet, en wijn, dat ziet er net uit als water met een, licht, kleurtje _O- waar is dat te zien @Cat-astrophe ?

Onderweg naar huis even langs de fournituren zaak voor elastiek, kom ik binnen zegt de eigenaresse “jij had vast een tijd geen zin in naaien, heb je al zo lang niet gezien “ :o

Redelijk druk spreekuur voor ramadanse begrippen. Huilende meneer uit Gaza die hopelijk donderdag een stapje verder geholpen kan worden. Hij liet, onverwacht, foto’s zien aan onze tolk, die werd er misselijk van en moest met meneer meehuilen. Heb maar niet gevraagd wat ze zag.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220307537
@Kaatje1 TLC
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220307693
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie tekst @:blues ^O^

Ik keek net Secret eaters. Twee dames die niet snapten waarom ze niet afvielen.

Want croissantjes zijn zo licht, kun je makkelijk twee per dag eten.
En een uur na het sporten werkt je stofwisseling nog zo hard dat je kunt eten wat je wil dus dan ga ik me te buiten aan zoetigheid _O- :|W

*chocolade-puddingbroodje eet* Ik weet waar ik dik van word :7
Ik schijn eem oudtante te hebben (ik kende haar verder niet) die meende dat je van slagroom niet dik wordt, want het glijdt zo door je lijf 8-)

Ik geloof dat dat dezelfde dame was die aan mijn vader, apotheker, een vraag had over haar medicatie. Ze moest elke dag een half tabletje weetikwat slikken. Of hij misschien wist wat ze met al die halve tabletjes die ze overhad, moest doen. :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220307734
Gier tijdens de wandeling. Moira rent weg, Pablín er achteraan.

Dood veulen in het bos, Pablín grote blij met een paar meter darm aan het rondrennen :r
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220307743
Mooi @Blues!

En ahh leuk programma he @Cat-astrophe! Ik blijf er altijd hangen als ik er langs zap.

Ik was 7.30 niet uitgerust maar helaas wel wakker (naast nog 2x wakker vannacht), 8.30 buurmeisje naar opvang gebracht, thuis meteen meeting in, volgende meeting voorbereid, volgende meeting gedaan, 360gr feedback gegeven aan collega, eerste halfuur college nogmaals opgenomen en alles online gezet. En nu heb ik het koud en lag ik net op de bank, maar ik word maar niet warm. Eens kijken of airfryer frietjes en een mini kaassouffle daarbij helpen. En anders maar ff met voeten in warm water als dat niet helpt.

En dan straks buurmeisje weer ophalen van opvang, slides van NL en ENG colleges van morgen doornemen en online zetten en op tijd naar bed. Heb hockey afgezegd. Even sporten en hoofd leeg lijkt me lekker, maar ik slaap altijd onrustiger na hockey. En met zo-ma dramanacht, afgelopen nacht niet al te best en morgen 9.30-19.30 op de uni weer (dus 8-21u deur uit) incl weer 2x 2u college, lijkt het me een verstandig idee om vroeg in bed te duiken en hopelijk een goede nacht te maken. Dus denk dat ik even half uurtje bodybalance ofzo ga doen. Baal er wel van, want volgende week en week erna kan ik niet. Maargoed. Het is even wat het is, heb er ook weinig aan vanavond wel te gaan en dan morgen bij jaargesprek zo moe te zijn dat ik weer snel ga huilen als ze wat stoms zegt (omdat huilen nou eenmaal mijn default reactie is, ook bij boos/frustratie etc). Want dan denkt ze nog meer dat ik in het algemeen overbelast ben, wat helemaal niet zo is, maar ze al jaren toch denkt.

[ Bericht 13% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2026 14:50:21 ]
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:46:27 #291
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220307811
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
Ik geloof dat dat dezelfde dame was die aan mijn vader, apotheker, een vraag had over haar medicatie. Ze moest elke dag een half tabletje weetikwat slikken. Of hij misschien wist wat ze met al die halve tabletjes die ze overhad, moest doen. :')
:o Dat meen je niet :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220308109
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik schijn eem oudtante te hebben (ik kende haar verder niet) die meende dat je van slagroom niet dik wordt, want het glijdt zo door je lijf 8-)

Ik geloof dat dat dezelfde dame was die aan mijn vader, apotheker, een vraag had over haar medicatie. Ze moest elke dag een half tabletje weetikwat slikken. Of hij misschien wist wat ze met al die halve tabletjes die ze overhad, moest doen. :')
Die tabletjes zullen dan wel statines geweest zijn :')

Die van mij mogen nu ook door de helft. Gevierd met kroketten.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220308114
Jouw oudtante @Clubsoda _O-

Jeetje @vlindertje89 nog zo’n dag -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220308309
Vraag aan @Cat-astrophe en @Candaasje De kat van vriendinnen is vorige week aan een verstopte traanbuis geholpen en heeft binnen 24 uur de kap (die 10 dagen moest blijven zitten, afgekregen. Dit was zo’n lampenkap, Zou zo’n ronde stoffen beter werken (zo’n ding dat lijkt op een opblaas kussen)
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')