abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220285221
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 17:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind komma's rond namen soms ook wat oubollig overkomen. Zoals:

Hup, Kaatje!
Versus
Hup Kaatje!

Vind ik zonder komma toch vlotter staan.
Dat komt ook omdat je bij de komma een pauze wil. In een zin met "hup" klinkt die pauze truttig ja.

De zin van de film zou voor mij logisch zijn als het of

'Close you eyes Hind!' Of
'Close your eyes, Hind' zou zijn, waarbij het tweede duidelijk zachter en rustiger bedoelde is. Ik heb de film niet gezien maar juist een meer ingetogen titel geeft een mooier contrast met het heftige thema. De komma geeft verder ook meer nadruk op de naam van het meisje.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220285240
Zo, bijgelezen.

@Lucky_Strike klinkt als semi matige omstandigheden, maar daarvoor compenserende fijnheid met de mensen waarmee je was. En herkenbaar wel de rol waar je dan toch snel in schiet, vooral die magische tas met alles wat je nodig zou kunnen hebben. Nu lekker uitrusten de rest vh weekend!

@Blues niet gek dat je je wat onrustig voelt. Is toch best een ding, zo'n lange periode van je leven gaan afsluiten. Ook als je er veel zin in hebt, kan ik me goed voorstellen dat het daarnaast óók gewoon gek en misschien ook wel een beetje verdrietig is. En er gaat gewoon vanalles veranderen. Heb je voor erna (niet direct na laatste dag, maar de week erna bv) wat plannen gemaakt al, of kijk je gewoon waar je zin in hebt in het moment zelf?

@MadMaster :W

Doet me ook denken aan @Yinny! :W ik denk regelmatig aan je. Ben benieuwd hoe het met je gaat. Hopelijk zit je inmiddels in iets rustiger vaarwater. En je mag óók een update geven zonder je altijd fantastische superbijleespost, he!

@Tele6 jij vroeg nog wat over werk. Ja, in principe heb ik alles gekregen wat ik wilde :Y alleen met wat meer gedoe en frustraties dan ik wilde, maargoed, dat was wel een beetje ingecalculeerd. Maandag spreek ik tweede uni over planning en als het goed is ook dagen dat ik daar ga zijn komende tijd, daarna ga ik je appen voor een nieuwe lunchwandeldatum!

Zo, volgens mij redelijk bij nu. Inderdaad even geslapen op de bank. Daarna nog vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd en wat spullen van muffins bakken afgewassen. Twee muffins naar buren gebracht. Vanaf de bank ook nog college van maandagochtend de slides bekeken en alle notes erbij gelezen. En nu wachten tot de andere buren er zijn, die krijgen ook nog vier muffins.

En ik wil graag even klagen over die colleges.
Ik moet maandag dus college geven van 9-10:45 en van 17:30-19:15. Dat betekent dat ik om 7:10 de deur uit moet, dus 6:40 de wekker. En dan heb ik van 15-16:30 meetings, en 17:30-19:15 dus weer college geven, en dan ben ik rond 20:30 pas weer thuis. Dat is toch een achterlijk lange dag :( . En dan is het 17:30 college ook nog in het Engels. Wel inhoudelijk hetzelfde als die van 9u, dat scheelt, maar toch. Tegen de tijd dat dat college begint ben ik inmiddels sowieso enorm gaar, en dan moet ik ook nog in het Engels gaan praten. Het is dat ik 15-16:30 nog online meetings heb, anders was ik tussen de colleges door naar huis gegaan en nog even in bed gaan liggen.. als ik echt heel moe ben dan doe ik dat misschien alsnog wel, en doe ik de meetings onderweg terug. Maar dat betekent wel ook minstens 2u en meer waarschijnlijk 2.5u extra reistijd, naast de 2.5u die ik sowieso al heb voor heen en weer, dus dat is ook niet helemaal ideaal.
Nou goed, einde klaagzang. Gelukkig alleen deze maandag en de week erna, mn collega heeft het de afgelopen 5(!) weken moeten doen..
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 18:25:29 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220285333
Colleges die beginnen om 17:30 zouden verboden moeten worden.

Goed, enorme bult blad is aan de kant, ik ben gedoucht. Ik was eigenlijk van plan om vandaag nog naar de supermarkt te gaan en een andere winkel.
Heb ik honger: ja
Heb ik zin om te komen: nee
Wil ik wachten tot iets uit de vriezer is ontdooit: nee.

Dus zo maar even naar het Gasthof een schnitzel naar binnen harken. Was eigenlijk het plan voor morgen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220285366
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 18:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, bijgelezen.

@:Lucky_Strike klinkt als semi matige omstandigheden, maar daarvoor compenserende fijnheid met de mensen waarmee je was. En herkenbaar wel de rol waar je dan toch snel in schiet, vooral die magische tas met alles wat je nodig zou kunnen hebben. Nu lekker uitrusten de rest vh weekend!

@:Blues niet gek dat je je wat onrustig voelt. Is toch best een ding, zo'n lange periode van je leven gaan afsluiten. Ook als je er veel zin in hebt, kan ik me goed voorstellen dat het daarnaast óók gewoon gek en misschien ook wel een beetje verdrietig is. En er gaat gewoon vanalles veranderen. Heb je voor erna (niet direct na laatste dag, maar de week erna bv) wat plannen gemaakt al, of kijk je gewoon waar je zin in hebt in het moment zelf?

@:MadMaster :W

Doet me ook denken aan @:Yinny! :W ik denk regelmatig aan je. Ben benieuwd hoe het met je gaat. Hopelijk zit je inmiddels in iets rustiger vaarwater. En je mag óók een update geven zonder je altijd fantastische superbijleespost, he!

@:Tele6 jij vroeg nog wat over werk. Ja, in principe heb ik alles gekregen wat ik wilde :Y alleen met wat meer gedoe en frustraties dan ik wilde, maargoed, dat was wel een beetje ingecalculeerd. Maandag spreek ik tweede uni over planning en als het goed is ook dagen dat ik daar ga zijn komende tijd, daarna ga ik je appen voor een nieuwe lunchwandeldatum!

Zo, volgens mij redelijk bij nu. Inderdaad even geslapen op de bank. Daarna nog vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd en wat spullen van muffins bakken afgewassen. Twee muffins naar buren gebracht. Vanaf de bank ook nog college van maandagochtend de slides bekeken en alle notes erbij gelezen. En nu wachten tot de andere buren er zijn, die krijgen ook nog vier muffins.

En ik wil graag even klagen over die colleges.
Ik moet maandag dus college geven van 9-10:45 en van 17:30-19:15. Dat betekent dat ik om 7:10 de deur uit moet, dus 6:40 de wekker. En dan heb ik van 15-16:30 meetings, en 17:30-19:15 dus weer college geven, en dan ben ik rond 20:30 pas weer thuis. Dat is toch een achterlijk lange dag :( . En dan is het 17:30 college ook nog in het Engels. Wel inhoudelijk hetzelfde als die van 9u, dat scheelt, maar toch. Tegen de tijd dat dat college begint ben ik inmiddels sowieso enorm gaar, en dan moet ik ook nog in het Engels gaan praten. Het is dat ik 15-16:30 nog online meetings heb, anders was ik tussen de colleges door naar huis gegaan en nog even in bed gaan liggen.. als ik echt heel moe ben dan doe ik dat misschien alsnog wel, en doe ik de meetings onderweg terug. Maar dat betekent wel ook minstens 2u en meer waarschijnlijk 2.5u extra reistijd, naast de 2.5u die ik sowieso al heb voor heen en weer, dus dat is ook niet helemaal ideaal.
Nou goed, einde klaagzang. Gelukkig alleen deze maandag en de week erna, mn collega heeft het de afgelopen 5(!) weken moeten doen..
Nou ik snap je klaagzang hierover volkomen! Wat een zwaar rooster!
Wordt dat beter als je op andere uni werkt?

Qua na laatste werkdag en etentje wat losse dingen staan die ik normaal ook zou hebben.
Ik wil beetje per dag leven. Kijken hoe lijf is, hoe g is, waar ik zin in heb of op me afkomt.
Waar ik door geïnspireerd wordt om te doen door dingen die ik lees, bedenk etc.
Ik sla ook steeds wat losse ideetjes voor dagjes weg op in mn eigen app.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 07-03-2026 18:34:43 ]
pi_220285404
Pffff wat een dag maandag -O-
Volgens mij gaat het maandag mooi weer worden, terrasje in de zon is misschien ook een ontspannend idee?

Ben een lekkere maaltijd van Picnic aan het maken, tenminste ter ruikt heerlijk. Heb minder rijst en meer erwtjes gebruikt. Zou voor 4 personen zijn. Ik verwacht er 6x van te kunnen eten _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220285418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff wat een dag maandag -O-
Volgens mij gaat het maandag mooi weer worden, terrasje in de zon is misschien ook een ontspannend idee?

Ben een lekkere maaltijd van Picnic aan het maken, tenminste ter ruikt heerlijk. Heb minder rijst en meer erwtjes gebruikt. Zou voor 4 personen zijn. Ik verwacht er 6x van te kunnen eten _O-
Vriezer is zo weer vol bij jou :D

Wij hadden van de dure maar fantastische chinees heerlijk eten voor 2 of 3 dagen _O-
pi_220285441
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 18:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Vriezer is zo weer vol bij jou :D

Wij hadden van de dure maar fantastische chinees heerlijk eten voor 2 of 3 dagen _O-
Dan is het ook veel minder duur
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 7 maart 2026 @ 18:40:24 #158
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220285444
Wij zitten met wat onderbrekingen de film Apocalypse now te kijken, ik had m nooit gezien.
Wow _O_
pi_220285474
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand hier de 'Meer dan Babi Pangang' documentaire al gezien?
Binnenkort gaan we die met een groepje in de bioscoop bekijken.
Zie me nog als kind aan de hand van mijn vader met pan in de tas naar de eerste Chinees bij ons in de buurt gaan. Nostalgie…

Bekijk deze YouTube-video
Nee, maar ik heb dezelfde herinneringen aan een ouwe pan die met theedoek meegegeven werd, en wij naar de Chinees in de Kanaalstraat in Utrecht werden gestuurd voor nasi.
Buitenlands eten :o
pi_220285510
@Blues nee, niet per se. Dit heeft vooral te maken met roostering die in eerste instantie de colleges op maandag, dinsdag en woensdag had ingeroosterd, terwijl collega (die de eerste 5 weken alle colleges geeft, 2x NL en 2x zelfde in ENG per week) op dinsdag elders werkt (en dat ook gewoon was ingevuld bij doorgeven roosterwensen). Dus dat moest aangepast, maar toen waren er alleen nog maar kuttijden over en werd het dit. Normaal mag het volgens mij ook helemaal niet zo. Het wordt eerder iets ingewikkelder (want andere uni komt erbij, dus combineren v onderwijs op beide) dan makkelijker.

Gelukkig dus maar 2x zo'n maandag, dan is het vak weer voorbij. En voor deze uni hoef ik dan ook hele academisch jaar geen colleges meer te geven. En dinsdag fijn thuis, dat is ook prettig, kan ik wat uitslapen. Want na zo'n dag verwacht ik ook wel wat afschakeltijd nodig te hebben en wat onrustiger te slapen.

Woensdag mn jaargesprek al om 10u, dat is ook wel jammer, want dan nog 13:30 en 17:30 colleges. Dus dan ook lange dag - maar dan kan ik in elk geval wel uurtje later op, en jaargesprek is toch ook wel anders vermoeiend dan college geven.

En snap helemaal dat je gewoon even wil kijken waar je zin in hebt. Lijkt me een prima instelling ^O^ ik hoop voor je op mooi weer zodat je lekker op pad kunt als je daar zin in hebt!

@Kaatje1 ik ben bang dat ik dan vooral heel rozig word :D . Ik denk dat ik probeer een klein powernapje te doen op de kamer, en in de middag voor mn meetings in elk geval een rondje buiten ga wandelen voor wat lichtblootstelling zodat ik hopelijk daar goed wakker van blijf.
pi_220285526
Oh ja. Ouders zijn al bijna weer terug :o dat is best snel gegaan dit jaar (en ook weer niet, haha). Wel fijn.
pi_220285553
"I love the smell of napalm in the morning" verrek, dat is uit deze film!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 19:12:16 #164
63722 z80
I fink you freaky
pi_220285665
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:39 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand hier de 'Meer dan Babi Pangang' documentaire al gezien?
Binnenkort gaan we die met een groepje in de bioscoop bekijken.
Zie me nog als kind aan de hand van mijn vader met pan in de tas naar de eerste Chinees bij ons in de buurt gaan. Nostalgie…

Bekijk deze YouTube-video
Nee, niet gezien. Wel over gelezen. En ook het verhaal van een Chinees in België.
Maar een paar dingen vallen me wel op. Het stukje van slapen onder de toonbank en huiswerk in de zaak.
Werd als "slecht" ervaren. Maar ook bij Nederlandse ondernemingsgezinnen was dit normaal.
Kinderen mee naar de zaak. Slapen in een hoekje. Huiswerk ergens in een hoekje. En als je wat groter was helpen met dat wat er gedaan moest worden.
Over het discriminatie gevoel. Hoe bepaalde opmerkingen overkomen, die absolute niet discriminerend, ligt aan heel veel dingen.

Ik ken verschillende Chinezen die naar Nederland zijn gekomen, of de kinderen en van. Voornamelijk uit Hongkong.
Een gedeelte is het eens met wat er in "meer dan Babi Pangang" gezegd wordt. Een gedeelte heeft heel andere ervaringen. Dat het hard werken was en lange dagen zijn ze het wel allemaal eens.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 22:12:05 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220287652
Het is inmiddels meer dan duidelijk waarom er vanmiddag werd gehuild bij het schaatsen. End of an era wel zeg ;(
Spoilers!
pi_220287672
De iftar vanavond was een gastvrije verzorgde avondmaaltijd voor ongeveer 100 mensen aan lange tafels, nl Turkse mensen en hun Nederlandse gasten.
De andere gasten aan onze tafel, die de Turkse studente had uitgenodigd was haar vroegere taalcoach van de inburgering en haar echtgenoot.
Het bleek in het gesprek, dat zij ook zingt bij een popkoor elders en dezelfde korendagen in de agenda heeft staan. 🎶

De schaaltjes met pittige, hartige en zoete hapjes per tafel waren door de gastvrouw verzorgd. De maaltijd als stevige linzen/bulgur/rijst soep en rijst met doperwtjes/gehakt/ groenten ( naam ?) door de Stichting Secu.nl
Samen eten is een mooie manier om elkaar te leren kennen.
Na afloop kregen wij ook nog een kadootje. Volgende week eens navragen naar namen en recepten.
Voor een indruk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 07-03-2026 22:21:32 ]
pi_220287673
Vertel maar even over dat schaatsen.
Na jullie kijkt toch niemand dat meer of wel?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220287684
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Vertel maar even over dat schaatsen.
Na jullie kijkt toch niemand dat meer of wel?
Eensch. Vanmiddag keek ik al bij nu.nl Die zeiden ook niks.
pi_220287748
Ziet er lekker uit @AnneX De kibbeh :9~

Vwb schaatsen een vrouw (moeilijke naam) ddie al heel lang schaatst reed vandaag voor het laatst en aan het begin van haar laatste rond maakte ze een ere ronde en iedereen stond en applaudisseerde
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 22:24:50 #170
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220287754
Sablikova, na zoveel jaar is die naam toch niet zo moeilijk meer :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 7 maart 2026 @ 22:26:03 #171
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220287764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ziet er lekker uit @:annex De kibbeh :9~

Vwb schaatsen een vrouw (moeilijke naam) ddie al heel lang schaatst reed vandaag voor het laatst en aan het begin van haar laatste rond maakte ze een ere ronde en iedereen stond en applaudisseerde
Ze huilde zelf al voor de start van haar laatste rit ooit.

Ze rijdt al 20 jaar (?) mee, vele jaren aan de absolute top.

Sablikova trouwens _O_
Spoilers!
pi_220287819
Er gaat een belletje af: Sablikova _O_
pi_220287859
Ik heb al jaren niet meer gekeken, @vlindertje89 en @Lucky_Strike hebben mij weer enthousiast gemaakt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220287912
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ze huilde zelf al voor de start van haar laatste rit ooit.

Ze rijdt al 20 jaar (?) mee, vele jaren aan de absolute top.

Sablikova trouwens _O_
25 zelfs _O_

En echt bizar veel medailles.
Van 2006-2007 t/m 2019-2020 goud op de wereldbeker 3&5km, op 2017-2018 na (13x dus, waarvan 11x op rij; ook nog 1x goud en 2x brons op andere onderdelen). 16x goud op wereldkampioenschap afstanden op 3 / 5km. Ook nog 7x zilver en 4x brons. 5x goud op wereldkampioenschap allround, 2x zilver, 2x brons. Op olympische spelen 3x goud, 2x zilver, 2x brons. Als ik op de Wikipedia pagina bij resultaten het aantal medailles op ek, wk, wereldbekers en OS bij elkaar optel kom ik op 132 :o (op tv hadden ze het volgens mij over 215, dus benieuwd wat zij nog extra meetellen).
_O_ _O_ _O_ _O_

En uiteraard als een klein kind zitten janken ja :+

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 07-03-2026 22:54:43 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2026 @ 22:46:44 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220287919
Sablikova was mooi idd :)

Verder zit ik naast de sport de YT-archieven van RUR door te akkeren.

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
eva :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220288111
Goedenavond, allemaal!

Ik ben inderdaad verhuisd, nu alweer bijna drie weken geleden! Met veels te veel spullen, ondanks weggooien en kringloop, maar ik had op een gegeven moment geen tijd en ruimte in mijn hoofd om uit te zoeken.
Even spieken wanneer ik voor het laatst iets gepost heb en dat was voordat ik controle bij arts voor arm had.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220288171
Och @Yinny toch, ik weet even niet wat te zeggen. Wat een ontzettend moeilijke situatie zitten jullie in
We have far more in common than that which devides us..
pi_220288513
Tranen voor het schaatsen heb ik niet, maar Yinny's verhaal lezen doet me wel wat. Fijn dat de operatie is geslaagd en ik hoop dat de functie helemaal terug komt en de pijn weg gaat. De verhuizing...tsja, ik zou niet veel medewerking hebben verwacht. Maar je moederhart heeft het wel zwaar en dat kan ik goed begrijpen. Ik weet niet of het went, maar ik hoop dat de scherpe kantjes er wel af gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 8 maart 2026 @ 02:25:09 #180
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220288539
Wat Isabeau en Kaatje1 hierboven zeggen, niets meer aan toe te voegen ;(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220289694
Wat kut Yinny :*

Als het allemaal zo makkelijk is, zou ex dan niet net zo makkelijk ook wel dingen nieuw kopen? Dan kun je misschien toch nog wat makkelijke meubels meepikken omdat kind dan in nieuw huis ook wat bekende spullen heeft?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220289830
Och Yinny -O- het missen van je kind in zo'n situatie is zo rauw en pijnlijk. (En echt niet te vergelijken met een weekend logeren bij opa en oma, vond ik)

Het enige wat ik je vertellen is dat het went en makkelijker wordt. Ik nam me altijd voor om dingen te doen die niet handig konden met kind en te proberen daar ook van te genieten. Dan kon ik die klusjes/tijd voor mezelf in de tijd dat hij er wel was wat meer laten liggen en zo meer tijd samen hebben. Sterkte :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 08-03-2026 09:57:43 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220290045
Yinny :* wat de wijze dames voor mij zeggen heb ik weinig aan toe te voegen. Behalve ook van mij veel sterkte :*
  zondag 8 maart 2026 @ 08:59:02 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220290068
Yinny :*
pi_220290071
Ach Yinny het is niet de makkelijkste weg die je moest kiezen voor jullie twee en voor jou als ouder.
Het is verdrietig, dat je je zo verscheurd voelt als Zoon er niet is.
Heel veel sterkte in je herstel na de rottige jaren en ook geluk gewenst op jullie nieuwe woonplek.
Wat een wonder trouwens, dat je een huis hebt gevonden en fijn dat je zò veel hulp om je heen had.
  zondag 8 maart 2026 @ 10:53:41 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_220290868
AD met een premium artikel. "Zo werd een Air­bus-crash met 152 passagiers op het nippertje vermeden:".
Met groot in het bericht zelf. WIJ HEBBEN HET RAPPORT KUNNEN INZIEN.
Ja halo, dat kan iedereen. Het voorlopig rapport is, zoals gebruikelijk in de luchtvaart, gewoon openbaar.

https://mobilit.belgium.b(...)5-01-PRELIMINARY.pdf
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220291096
Ach @Yinny wat een verdrietige stroeve manier om te verhuizen voor jullie en je kon w.s. ook niet eens veel meehelpen met je arm met de verhuizing. Kan kind zelf van het ene huis naar het andere op de wisseldagen? Is het een beetje in de buurt van elkaar?
Wat Club zegt is echt zo het went wel wat in de loop der tijd, maar voor nu is het moeilijk :*
Toch is het zó moedig en goed deze stap voor jezelf!
pi_220291105
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:53 schreef z80 het volgende:
AD met een premium artikel. "Zo werd een Air­bus-crash met 152 passagiers op het nippertje vermeden:".
Met groot in het bericht zelf. WIJ HEBBEN HET RAPPORT KUNNEN INZIEN.
Ja halo, dat kan iedereen. Het voorlopig rapport is, zoals gebruikelijk in de luchtvaart, gewoon openbaar.

https://mobilit.belgium.b(...)5-01-PRELIMINARY.pdf
Doet vingers in oren en ogen en ga geen crash/bijnacrash kijken. Ik moet in mei nog vliegen :X
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:37:55 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220291123
Hartelijk vrouwendag mokkels ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220291139
@vlindertje89 @derLudolf MnX is onderweg naar H’sum. w/

Dank Ludolf. Ook voor jou. 😎
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:50:49 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220291175
Waardeloos trouwens qua parkeren daar. Was blijkbaar vorige keer ook zo overigens.

Nog wat leuks voor @vlindertje89 gespot maar imgbb doet moeilijk
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220291223
Goedemorgen!

Ik zit hier met een kopje koffie op ons terras te genieten van het zonnetje… en gisteren heb ik C. Meegesleurd naar een tuinmeubelwinkel :P burgerlijkheid ten top.

(C. was al blij geweest met een campingstoel, dus die heeft zich suf gelachen om mijn zoektocht…)

Hij is nu wel naar de mars in Amsterdam, mocht iedereen nu denken dat ik een typische ‘vent’ op de bank heb zitten thuis :+

quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:37 schreef derLudolf het volgende:
Hartelijk vrouwendag mokkels ;)
Dank! Jij ook een fijne dag 8-)


En even een :* voor onze @Yinny . Hij maakt het je niet makkelijk, en het lijkt me nu ontzettend zwaar. Het wordt vast beter. Maar nu is het gewoon heel kut. ;(
  zondag 8 maart 2026 @ 12:02:56 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_220291241
Mijn tuin vind dat de lente begonnen is.
De fruitbomen staan op het punt om in bloesem te komen.
De eerste boom is is reeds geel. De perzik nog een paar dagen voordat deze roze kleurt. En de perenbomen zitten ook vol knoppen. De appelbomen doen het nog rustig aan.
De katjesboom maakt inmiddels ook een zoemend geluid. Dit is een van de eerste bomen met nectar. Dus al het vliegend gespuis komt hier op af.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:10:45 #194
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220291324
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:02 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin vind dat de lente begonnen is.
De fruitbomen staan op het punt om in bloesem te komen.
De eerste boom is is reeds geel. De perzik nog een paar dagen voordat deze roze kleurt. En de perenbomen zitten ook vol knoppen. De appelbomen doen het nog rustig aan.
De katjesboom maakt inmiddels ook een zoemend geluid. Dit is een van de eerste bomen met nectar. Dus al het vliegend gespuis komt hier op af.
Hier ook *O* heerlijk al die beginnende bloesem.
Hopelijk geen vorst meer, ik wil eindelijk fruit!
pi_220291384
Kopje koffie boks buiten in het zonnetje met vers ontgrijste haartjes.👵👩


Plannetje om richting Brouwerskolkpark te fietsen om te kijken of er ook al ooievaars op die paal te zien zijn en mss op terugweg een cache op te pikken
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:26:00 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220291480
Tafel 34, als je binnen loopt naar de nooduitgang rechts achter, ligt vol tassen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 13:07:58 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220291786
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:02 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin vind dat de lente begonnen is.
De fruitbomen staan op het punt om in bloesem te komen.
De eerste boom is is reeds geel. De perzik nog een paar dagen voordat deze roze kleurt. En de perenbomen zitten ook vol knoppen. De appelbomen doen het nog rustig aan.
De katjesboom maakt inmiddels ook een zoemend geluid. Dit is een van de eerste bomen met nectar. Dus al het vliegend gespuis komt hier op af.
Ik zag gisteren al een struik met allemaal bloesem. M'n kronkel hazelaar kleurt ook geel, fruitbomen hebben knoppen. In de kersenbomen en aantal dode takken ;(
Ik zag gisteren al een dikke hommel vliegen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 13:47:06 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220292067


We lopen hier duidelijk een paar weken achter.. :+

Net even online boodschappen gedaan.. ^O^ zo nog even de schapies voeden, en dan maar eens met de was aan de gang..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220292109
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:53 schreef Vanyel het volgende:
Wat kut Yinny :*

Als het allemaal zo makkelijk is, zou ex dan niet net zo makkelijk ook wel dingen nieuw kopen? Dan kun je misschien toch nog wat makkelijke meubels meepikken omdat kind dan in nieuw huis ook wat bekende spullen heeft?
En een mooie miele wasmachine. Want ik durf er wel op te gokken in welk huishouden de was van het kind gedaan gaat worden.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220292116
Ik ben net pas thuis en vrij moe ook, dus ik sla de foto beurs toch over. Helaas @derLudolf en mn @AnneX! Wel benieuwd wat je voor me gespot had nu natuurlijk @derLudolf ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')