SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet vingers in oren en ogen en ga geen crash/bijnacrash kijken. Ik moet in mei nog vliegenquote:Op zondag 8 maart 2026 10:53 schreef z80 het volgende:
AD met een premium artikel. "Zo werd een Airbus-crash met 152 passagiers op het nippertje vermeden:".
Met groot in het bericht zelf. WIJ HEBBEN HET RAPPORT KUNNEN INZIEN.
Ja halo, dat kan iedereen. Het voorlopig rapport is, zoals gebruikelijk in de luchtvaart, gewoon openbaar.
https://mobilit.belgium.b(...)5-01-PRELIMINARY.pdf
Dank! Jij ook een fijne dagquote:
Hier ookquote:Op zondag 8 maart 2026 12:02 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin vind dat de lente begonnen is.
De fruitbomen staan op het punt om in bloesem te komen.
De eerste boom is is reeds geel. De perzik nog een paar dagen voordat deze roze kleurt. En de perenbomen zitten ook vol knoppen. De appelbomen doen het nog rustig aan.
De katjesboom maakt inmiddels ook een zoemend geluid. Dit is een van de eerste bomen met nectar. Dus al het vliegend gespuis komt hier op af.
Ik zag gisteren al een struik met allemaal bloesem. M'n kronkel hazelaar kleurt ook geel, fruitbomen hebben knoppen. In de kersenbomen en aantal dode takkenquote:Op zondag 8 maart 2026 12:02 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin vind dat de lente begonnen is.
De fruitbomen staan op het punt om in bloesem te komen.
De eerste boom is is reeds geel. De perzik nog een paar dagen voordat deze roze kleurt. En de perenbomen zitten ook vol knoppen. De appelbomen doen het nog rustig aan.
De katjesboom maakt inmiddels ook een zoemend geluid. Dit is een van de eerste bomen met nectar. Dus al het vliegend gespuis komt hier op af.
En een mooie miele wasmachine. Want ik durf er wel op te gokken in welk huishouden de was van het kind gedaan gaat worden.quote:Op zondag 8 maart 2026 06:53 schreef Vanyel het volgende:
Wat kut Yinny![]()
Als het allemaal zo makkelijk is, zou ex dan niet net zo makkelijk ook wel dingen nieuw kopen? Dan kun je misschien toch nog wat makkelijke meubels meepikken omdat kind dan in nieuw huis ook wat bekende spullen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |