abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 08:05:39 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220297936
Vanmorgen idd erg mistig. Nu trekt het langzaam weg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220298104
Mogge!

De slapeloze nacht van zaterdag op zondag heb ik vannacht ingehaald *O*

Hier lijkt het een zonnige dag te worden, niet stralend blauw. Maar vanmiddag is het vast lekker genoeg om met een boek op het balkon te zitten. Werk vandaag thuis en heb vanmiddag geen spreekuur afspraken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220298657
Hier was het in de trein vanochtend ook erg mistig. Gisteren tijdens het hockeyen ook, heel apart, echt laag bij de grond over het hele veld heen. Zag er best mooi uit.

Mijn wekker stond om 6.30 dus ik was 5.45 wakker }:| en tussen 21.30 en die tijd ook nog een stuk of vijf keer. Maargoed, was ingecalculeerd. Vannacht vast beter!
pi_220299704
Er hangt een megagrote aftelposter op de poli voor mij _O- O+
Ik moet elke dag overal vinkjes zetten. :D
  maandag 9 maart 2026 @ 12:30:39 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220299726
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Had ik maar geweten dat Balk gewoon Balk was :'(
Balk is gewoon hier !
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220299754
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:25 schreef Blues het volgende:
Er hangt een megagrote aftelposter op de poli voor mij _O- O+
Ik moet elke dag overal vinkjes zetten. :D
Whaha leuk van je collega’s
We have far more in common than that which devides us..
pi_220300795
Ik heb een aftelkalender in uren voor mezelf vandaag :+
6u30 down, 4u45 te gaan. Over de helft *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 09-03-2026 14:52:59 ]
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 14:35:05 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220300803
Nog naar huis gegaan om te slapen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220300917
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:35 schreef derLudolf het volgende:
Nog naar huis gegaan om te slapen?
Nope. Begin nu wel moe te worden. Zo anderhalf uur meetings, en dan nog een uurtje voorbereiden/frisse neus halen. En dan hoop ik dat ik net wat sneller kan praten dan vanochtend en dan net wat eerder dan gepland klaar kan zijn :P

Ik rekende trouwens verkeerd, want ik ben er al sinds 8u. Niet 9u.
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 15:12:21 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220301030
Misschien is iedereen wel net zo gaar, boeit het geen donder en ben je zo klaar :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220301183
Mini dutje gedaan in de zon :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220301429
Ik lust ook wel een dut
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220301497
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:12 schreef derLudolf het volgende:
Misschien is iedereen wel net zo gaar, boeit het geen donder en ben je zo klaar :)
Voor deze groep is dit voor zover ik weet hun eerste college van vandaag :+ en ik heb ook wel gewoon bepaalde stof die ik moet overbrengen, kan niet ineens de helft van het college skippen omdat ik geen zin meer heb ;)

Maar komt vast goed. Voorlopig leef ik nog. En over 2u en 22 minuten ben ik sowieso wel klaar ^O^
pi_220301911
Avond. Ook eens op weg naar huis. Niet alles af kunnen krijgen wat ik wilde, maar goed, het loopt soms zoals het loopt.

Ik zou nu wel graag thuis kunnen werken zeg, die dieselprijs is echt niet grappig snel gestegen :X
  maandag 9 maart 2026 @ 18:24:14 #255
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220301959
Hm benzineprijs hier kennelijk ook. Van ongeveer 1 euro naar 1,25 :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220302028
Ik loop ook alweer 10 uur zonder pauze in deze toko rond, het is wel weer mooi weest voor vandaag.

Sterkte Vlonder, avondcolleges zuigen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220302067
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik loop ook alweer 10 uur zonder pauze in deze toko rond, het is wel weer mooi weest voor vandaag.

Sterkte Vlonder, avondcolleges zuigen.
Dat is ook pittig zeg, zeker zonder pauze. Die had ik dan gelukkig weer wel!
Nog een half uur en dan ben ik klaar _O_ nu even korte pauze voor iftar eters.
  maandag 9 maart 2026 @ 18:51:40 #258
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220302140
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:24 schreef flipsen het volgende:
Hm benzineprijs hier kennelijk ook. Van ongeveer 1 euro naar 1,25 :(
Wat gek. Ik zou zweren dat jullie benzine spotgoedkoop van Mars kwam.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220302362
Vandaag sprak ik de verhuurder - die is altijd in voor een praatje - en vroeg of hij een vast energiecontract had met Vattenfall: elektra voor licht en inductie en gas voor de cv.
Nou nee dus. Dat rekende hij per huis uit in november aan de hand van opgegeven verbruik. Ieder huis heeft een eigen meterkast.
Er was eens een maand januari in het ouwe huis met ¤ 500,- energie kosten. o|O
Terwijl wij laag in verbruik zaten. Hier ook trouwens.
Dan nog. Het zijn de ¤¤¤¤¤ 😢

@vlindertje89 @Clubsoda Het is volbracht. _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 19:39:08 #260
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220302476
Vandaag onverwachts een werkdag 7u-18u. En dan moet ik nog wat politieke dingen doen. :%
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220302575
Nog even een internationale student geholpen met een verzendlabel printen die daar anders ¤4 voor moest betalen bij een copyshop, en inmiddels op het station, nét de trein gemist, over 10 minuten de volgende. Ik vergat helaas wel de opname aan te zetten, dus het stuk tot de eerste pauze (half uur..) moet ik straks of morgenochtend nog even thuis opnieuw opnemen. Maar verder heb ik het overleefd en is alles goed gegaan.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:39:30 #262
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220303053
quote:
81s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat gek. Ik zou zweren dat jullie benzine spotgoedkoop van Mars kwam.
¿Qué?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220303071
@Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220303187
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog even een internationale student geholpen met een verzendlabel printen die daar anders ¤4 voor moest betalen bij een copyshop, en inmiddels op het station, nét de trein gemist, over 10 minuten de volgende. Ik vergat helaas wel de opname aan te zetten, dus het stuk tot de eerste pauze (half uur..) moet ik straks of morgenochtend nog even thuis opnieuw opnemen. Maar verder heb ik het overleefd en is alles goed gegaan.
*O* _O_
pi_220303189
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9~
pi_220303212
Thuis _O_
Snel koken en dan beentjes omhoog.

@Blues hoe was jouw dag?
@Kaatje1 fijn dat je beter geslapen had vannacht!
pi_220303233
Hopelijk heb jij vannacht ook zo’n lekkere slaap
We have far more in common than that which devides us..
pi_220303273
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, ken ik niet.
Zo lekker?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220303370
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:


@:Blues hoe was jouw dag?

Heeeeeel druk qua werk :% en tussendoor paar artsen en collega's 'verder weg' die al afscheid kwamen nemen met kadootjes kaartjes en lieve woorden.
Vind het wel wat lastig, want wil als mezelf reageren maar weet me ook niet heel erg een houding te geven bij allerlei vragen of zoiets.
Balans tussen mezelf blijven en sociaal wenselijk, zoiets.
Het wil niet 'landen'.
pi_220303391
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Heeeeeel druk qua werk :% en tussendoor paar artsen en collega's 'verder weg' die al afscheid kwamen nemen met kadootjes kaartjes en lieve woorden.
Vind het wel wat lastig, want wil als mezelf reageren maar weet me ook niet heel erg een houding te geven bij allerlei vragen of zoiets.
Balans tussen mezelf blijven en sociaal wenselijk, zoiets.
Het wil niet 'landen'.
Het ‘landen’ zal ook best even kunnen duren. En dubbel zijn: weten dat de ex collega’s zich uit de naad werken en dat jij een zee van vrije tijd hebt om selluf in te vullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')