abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:07:31 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295171
Of nou ja, antwoorden. Reacties op wat hij zei. Had nog wel meer gezegd waarop ik niet reageerde.
"Zolang je niet betaalt hebt zijn de boodschappen nog eigendom van de winkel"
Hij had een paar boodschappen, oa van die kant-en-klaar 3 voor ¤6 gevulde dadels/gesneden fuet/ham+meloen en twee pakken liebfraumilch
"Jonkje, niet zo gefrustreerd. Te weinig seks ofzo? Moet je wel met betere wijn thuis komen"
Op vraag van voertuig wou ik zeggen
"Dat rode brommertje" (wijzend naar z'n motor)

Maar dan was dat opgefokte figuur waarschijnlijk helemaal wild geworden.
Ik bleef rustig en glimlachen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:08:43 #227
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295181
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het een vreemde reactie van deze meneer
Zielig als je zo gefrustreerd door het leven wilt gaan en overal een probleem van maakt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 18:10:33 #228
63722 z80
I fink you freaky
pi_220295193
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja geen idee. Deze meneer flipte helemaal tegen mij.
"Wat zou je er van vinden als ik dat met jou boodschappen zou doen"
ik zou me er niet zo druk over maken
"Weet ik veel waar je met je handen aan hebt gezeten"
dat wil je inderdaad niet weten

Verder niets gezegd, al had nog veel venijniger opmerkingen in m'n hoofd. Of ik met de auto was, want dan zou ie daar ook even aan zitten. Heb heb gedaan alsof ik iets vergeten was, nog even wat gekocht maar toen stond die droeftoeter er nog, met z'n dikke brommer.

Maar die jonge meisjes aan de kassa weten dus gewoon al wat ze dan moeten doen (ik had geen trek om naar buiten te gaan). Hebben hem gesommeerd het terrein te verlaten.
Vind het vooral vervelend voor zo'n meid dat die het mag oplossen :@
Daar hoort deze bij:
Bekijk deze YouTube-video
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 8 maart 2026 @ 18:34:57 #229
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220295316
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:10 schreef z80 het volgende:

[..]
Daar hoort deze bij:
Bekijk deze YouTube-video
Dank, ik weet alvast wat ik straks op Spotify aanzet als ik naar Buenos Aires rijd :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 18:45:04 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295395
quote:
80s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:34 schreef flipsen het volgende:

[..]
Dank, ik weet alvast wat ik straks op Spotify aanzet als ik naar Buenos Aires rijd :Y
Zet "iedereen doet het" er ook bij :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:03:13 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295542
Heeft iedereen al het mannen schaatsen al gekeken? Opmerking er over in spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220295705
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:07 schreef derLudolf het volgende:
Of nou ja, antwoorden. Reacties op wat hij zei. Had nog wel meer gezegd waarop ik niet reageerde.
"Zolang je niet betaalt hebt zijn de boodschappen nog eigendom van de winkel"
Hij had een paar boodschappen, oa van die kant-en-klaar 3 voor ¤6 gevulde dadels/gesneden fuet/ham+meloen en twee pakken liebfraumilch
"Jonkje, niet zo gefrustreerd. Te weinig seks ofzo? Moet je wel met betere wijn thuis komen"
Op vraag van voertuig wou ik zeggen
"Dat rode brommertje" (wijzend naar z'n motor)

Maar dan was dat opgefokte figuur waarschijnlijk helemaal wild geworden.
Ik bleef rustig en glimlachen :D
Was het in DE?
Kun je vloeiend in het Duits schelden? Mijn middelbareschoolduits schiet in allerlei contexten vreselijk tekort dus ik zou niet weten wat je dan kon zeggen.

Ik hielp vandaag bij een survivalrun en we hadden een groep deelnemers van bij Dinxperlo net over de grens (de grens is er dichtbij) maar ik wist niet eens wat "touw" en "balk" was in het Duits :') :') :')
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:30:09 #233
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295740
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Was het in DE?
Het is zondag Tele :P
quote:
Kun je vloeiend in het Duits schelden? Mijn middelbareschoolduits schiet in allerlei contexten vreselijk tekort dus ik zou niet weten wat je dan kon zeggen.
quote:
Mwoah ik had me wel gered
Ik hielp vandaag bij een survivalrun en we hadden een groep deelnemers van bij Dinxperlo net over de grens (de grens is er dichtbij) maar ik wist niet eens wat "touw" en "balk" was in het Duits :') :') :')
Seil en Balk.
Dinxperlo en huppeldepupWyck zijn een dorp toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220295762
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Het is zondag Tele :P
[..]
Seil en Balk.
Dinxperlo en huppeldepupWyck zijn een dorp toch?
Ah haha natuurlijk _O-

Suderwick

Ja dat is een dorp. Bij de survivalvereniging in Dinxperlo zitten dan dus ook een hoop Duitsers.

Had ik maar geweten dat Balk gewoon Balk was :'(
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:31:59 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295764
De Rewe in Nordhorn was altijd maandag t/m vrijdag van 6 tot 24u geopend. Op zaterdag tot 23:45 _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 19:50:32 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220295887
Maar serieus antwoord, het was in Nederland. In een plaats waar ik anders niet kom - Hardenberg. Daar ben ik de grens over gegaan, vanaf daar via N34/N36/N340 naar Zwolle en verder richting Hilversum
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 20:08:39 #237
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220296000
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zet "iedereen doet het" er ook bij :D
Volgens mij was dat zijn grootste succes
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 20:10:04 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220296007
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef flipsen het volgende:

[..]
Volgens mij was dat zijn grootste succes
Geen idee, wel grappig en vrolijk nummer
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220297847
GOEIEMORREGEH!

Mist :o
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 07:49:30 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220297867
Hier ook, mooi hè :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 08:05:39 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220297936
Vanmorgen idd erg mistig. Nu trekt het langzaam weg.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220298104
Mogge!

De slapeloze nacht van zaterdag op zondag heb ik vannacht ingehaald *O*

Hier lijkt het een zonnige dag te worden, niet stralend blauw. Maar vanmiddag is het vast lekker genoeg om met een boek op het balkon te zitten. Werk vandaag thuis en heb vanmiddag geen spreekuur afspraken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220298657
Hier was het in de trein vanochtend ook erg mistig. Gisteren tijdens het hockeyen ook, heel apart, echt laag bij de grond over het hele veld heen. Zag er best mooi uit.

Mijn wekker stond om 6.30 dus ik was 5.45 wakker }:| en tussen 21.30 en die tijd ook nog een stuk of vijf keer. Maargoed, was ingecalculeerd. Vannacht vast beter!
pi_220299704
Er hangt een megagrote aftelposter op de poli voor mij _O- O+
Ik moet elke dag overal vinkjes zetten. :D
  maandag 9 maart 2026 @ 12:30:39 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220299726
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 19:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Had ik maar geweten dat Balk gewoon Balk was :'(
Balk is gewoon hier !
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220299754
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:25 schreef Blues het volgende:
Er hangt een megagrote aftelposter op de poli voor mij _O- O+
Ik moet elke dag overal vinkjes zetten. :D
Whaha leuk van je collega’s
We have far more in common than that which devides us..
pi_220300795
Ik heb een aftelkalender in uren voor mezelf vandaag :+
6u30 down, 4u45 te gaan. Over de helft *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 09-03-2026 14:52:59 ]
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 14:35:05 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220300803
Nog naar huis gegaan om te slapen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220300917
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:35 schreef derLudolf het volgende:
Nog naar huis gegaan om te slapen?
Nope. Begin nu wel moe te worden. Zo anderhalf uur meetings, en dan nog een uurtje voorbereiden/frisse neus halen. En dan hoop ik dat ik net wat sneller kan praten dan vanochtend en dan net wat eerder dan gepland klaar kan zijn :P

Ik rekende trouwens verkeerd, want ik ben er al sinds 8u. Niet 9u.
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 15:12:21 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220301030
Misschien is iedereen wel net zo gaar, boeit het geen donder en ben je zo klaar :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')