Zielig als je zo gefrustreerd door het leven wilt gaan en overal een probleem van maakt.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het een vreemde reactie van deze meneer
Daar hoort deze bij:quote:Op zondag 8 maart 2026 17:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja geen idee. Deze meneer flipte helemaal tegen mij.
"Wat zou je er van vinden als ik dat met jou boodschappen zou doen"
ik zou me er niet zo druk over maken
"Weet ik veel waar je met je handen aan hebt gezeten"
dat wil je inderdaad niet weten
Verder niets gezegd, al had nog veel venijniger opmerkingen in m'n hoofd. Of ik met de auto was, want dan zou ie daar ook even aan zitten. Heb heb gedaan alsof ik iets vergeten was, nog even wat gekocht maar toen stond die droeftoeter er nog, met z'n dikke brommer.
Maar die jonge meisjes aan de kassa weten dus gewoon al wat ze dan moeten doen (ik had geen trek om naar buiten te gaan). Hebben hem gesommeerd het terrein te verlaten.
Vind het vooral vervelend voor zo'n meid dat die het mag oplossen
Dank, ik weet alvast wat ik straks op Spotify aanzet als ik naar Buenos Aires rijdquote:Op zondag 8 maart 2026 18:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Daar hoort deze bij:
Bekijk deze YouTube-video
Zet "iedereen doet het" er ook bijquote:Op zondag 8 maart 2026 18:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dank, ik weet alvast wat ik straks op Spotify aanzet als ik naar Buenos Aires rijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Was het in DE?quote:Op zondag 8 maart 2026 18:07 schreef derLudolf het volgende:
Of nou ja, antwoorden. Reacties op wat hij zei. Had nog wel meer gezegd waarop ik niet reageerde.
"Zolang je niet betaalt hebt zijn de boodschappen nog eigendom van de winkel"
Hij had een paar boodschappen, oa van die kant-en-klaar 3 voor ¤6 gevulde dadels/gesneden fuet/ham+meloen en twee pakken liebfraumilch
"Jonkje, niet zo gefrustreerd. Te weinig seks ofzo? Moet je wel met betere wijn thuis komen"
Op vraag van voertuig wou ik zeggen
"Dat rode brommertje" (wijzend naar z'n motor)
Maar dan was dat opgefokte figuur waarschijnlijk helemaal wild geworden.
Ik bleef rustig en glimlachen
Het is zondag Telequote:
Seil en Balk.quote:Kun je vloeiend in het Duits schelden? Mijn middelbareschoolduits schiet in allerlei contexten vreselijk tekort dus ik zou niet weten wat je dan kon zeggen.Ik hielp vandaag bij een survivalrun en we hadden een groep deelnemers van bij Dinxperlo net over de grens (de grens is er dichtbij) maar ik wist niet eens wat "touw" en "balk" was in het Duitsquote:Mwoah ik had me wel gered![]()
![]()
Ah haha natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2026 19:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is zondag Tele
[..]
Seil en Balk.
Dinxperlo en huppeldepupWyck zijn een dorp toch?
Volgens mij was dat zijn grootste succesquote:
Geen idee, wel grappig en vrolijk nummerquote:Op zondag 8 maart 2026 20:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zijn grootste succes
Balk is gewoon hier !quote:Op zondag 8 maart 2026 19:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Had ik maar geweten dat Balk gewoon Balk was
Whaha leuk van je collega’squote:Op maandag 9 maart 2026 12:25 schreef Blues het volgende:
Er hangt een megagrote aftelposter op de poli voor mij![]()
Ik moet elke dag overal vinkjes zetten.![]()
Nope. Begin nu wel moe te worden. Zo anderhalf uur meetings, en dan nog een uurtje voorbereiden/frisse neus halen. En dan hoop ik dat ik net wat sneller kan praten dan vanochtend en dan net wat eerder dan gepland klaar kan zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |