Voor deze groep is dit voor zover ik weet hun eerste college van vandaagquote:Op maandag 9 maart 2026 15:12 schreef derLudolf het volgende:
Misschien is iedereen wel net zo gaar, boeit het geen donder en ben je zo klaar
Dat is ook pittig zeg, zeker zonder pauze. Die had ik dan gelukkig weer wel!quote:Op maandag 9 maart 2026 18:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik loop ook alweer 10 uur zonder pauze in deze toko rond, het is wel weer mooi weest voor vandaag.
Sterkte Vlonder, avondcolleges zuigen.
Wat gek. Ik zou zweren dat jullie benzine spotgoedkoop van Mars kwam.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:24 schreef flipsen het volgende:
Hm benzineprijs hier kennelijk ook. Van ongeveer 1 euro naar 1,25
¿Qué?quote:Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat gek. Ik zou zweren dat jullie benzine spotgoedkoop van Mars kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2026 19:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog even een internationale student geholpen met een verzendlabel printen die daar anders ¤4 voor moest betalen bij een copyshop, en inmiddels op het station, nét de trein gemist, over 10 minuten de volgende. Ik vergat helaas wel de opname aan te zetten, dus het stuk tot de eerste pauze (half uur..) moet ik straks of morgenochtend nog even thuis opnieuw opnemen. Maar verder heb ik het overleefd en is alles goed gegaan.
quote:Op maandag 9 maart 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 maart 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.Nope, ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lekker?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Heeeeeel druk qua werkquote:
Het ‘landen’ zal ook best even kunnen duren. En dubbel zijn: weten dat de ex collega’s zich uit de naad werken en dat jij een zee van vrije tijd hebt om selluf in te vullen.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Heeeeeel druk qua werken tussendoor paar artsen en collega's 'verder weg' die al afscheid kwamen nemen met kadootjes kaartjes en lieve woorden.
Vind het wel wat lastig, want wil als mezelf reageren maar weet me ook niet heel erg een houding te geven bij allerlei vragen of zoiets.
Balans tussen mezelf blijven en sociaal wenselijk, zoiets.
Het wil niet 'landen'.
Er wordt van de poli's alleen maar uren afgesnoept terwijl het aanbod groeit. Spreekuren artsen staan overvol. Alle investeringen in personeel gaan naar de vpk's van het digitaal gezondheidscentrumquote:Op maandag 9 maart 2026 21:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het ‘landen’ zal ook best even kunnen duren. En dubbel zijn: weten dat de ex collega’s zich uit de naad werken en dat jij een zee van vrije tijd hebt om selluf in te vullen.
Wat maakt dat je het gevoel hebt dat je die vragen niet als jezelf kunt beantwoorden? Wat voor soort dingen willen ze weten dan?quote:Op maandag 9 maart 2026 21:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Heeeeeel druk qua werken tussendoor paar artsen en collega's 'verder weg' die al afscheid kwamen nemen met kadootjes kaartjes en lieve woorden.
Vind het wel wat lastig, want wil als mezelf reageren maar weet me ook niet heel erg een houding te geven bij allerlei vragen of zoiets.
Balans tussen mezelf blijven en sociaal wenselijk, zoiets.
Het wil niet 'landen'.
Die kans acht ik vrij klein, maar lief! Ik heb nog wel even nodig om af te schakelen en wekker gaat gewoon weer om 8.00 om buurmeisje naar kdv te brengen om 8.30. Morgen ook wel een vrij drukke ochtend, maar na de lunch ga ik wat rustiger aan doen. En dan in principe avond hockeytraining, daardoor wss weer onrustige nacht, en dan woensdag 10-19.15 weer en dan ga ik donderdag even heel erg bijkomenquote:Op maandag 9 maart 2026 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk heb jij vannacht ook zo’n lekkere slaap
Het ligt aan wie wat vraagt en aan hoe uitgebreid ik aan diegene al die vragen wil beantwoorden. Die balans vooralquote:Op maandag 9 maart 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat maakt dat je het gevoel hebt dat je die vragen niet als jezelf kunt beantwoorden? Wat voor soort dingen willen ze weten dan?
Lief van de afscheidnemers en kadootjes! Kan me inderdaad voorstellen dat het echte landen pas gaat komen als je echt gestopt bent, en ook dan niet meteen.
[..]
Die kans acht ik vrij klein, maar lief! Ik heb nog wel even nodig om af te schakelen en wekker gaat gewoon weer om 8.00 om buurmeisje naar kdv te brengen om 8.30. Morgen ook wel een vrij drukke ochtend, maar na de lunch ga ik wat rustiger aan doen. En dan in principe avond hockeytraining, daardoor wss weer onrustige nacht, en dan woensdag 10-19.15 weer en dan ga ik donderdag even heel erg bijkomen. En in de avond alsnog die date, als hij niet weer verplaatst dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |