abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220301183
Mini dutje gedaan in de zon :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220301429
Ik lust ook wel een dut
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220301497
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 15:12 schreef derLudolf het volgende:
Misschien is iedereen wel net zo gaar, boeit het geen donder en ben je zo klaar :)
Voor deze groep is dit voor zover ik weet hun eerste college van vandaag :+ en ik heb ook wel gewoon bepaalde stof die ik moet overbrengen, kan niet ineens de helft van het college skippen omdat ik geen zin meer heb ;)

Maar komt vast goed. Voorlopig leef ik nog. En over 2u en 22 minuten ben ik sowieso wel klaar ^O^
pi_220301911
Avond. Ook eens op weg naar huis. Niet alles af kunnen krijgen wat ik wilde, maar goed, het loopt soms zoals het loopt.

Ik zou nu wel graag thuis kunnen werken zeg, die dieselprijs is echt niet grappig snel gestegen :X
  maandag 9 maart 2026 @ 18:24:14 #255
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220301959
Hm benzineprijs hier kennelijk ook. Van ongeveer 1 euro naar 1,25 :(
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220302028
Ik loop ook alweer 10 uur zonder pauze in deze toko rond, het is wel weer mooi weest voor vandaag.

Sterkte Vlonder, avondcolleges zuigen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220302067
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik loop ook alweer 10 uur zonder pauze in deze toko rond, het is wel weer mooi weest voor vandaag.

Sterkte Vlonder, avondcolleges zuigen.
Dat is ook pittig zeg, zeker zonder pauze. Die had ik dan gelukkig weer wel!
Nog een half uur en dan ben ik klaar _O_ nu even korte pauze voor iftar eters.
  maandag 9 maart 2026 @ 18:51:40 #258
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220302140
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:24 schreef flipsen het volgende:
Hm benzineprijs hier kennelijk ook. Van ongeveer 1 euro naar 1,25 :(
Wat gek. Ik zou zweren dat jullie benzine spotgoedkoop van Mars kwam.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220302362
Vandaag sprak ik de verhuurder - die is altijd in voor een praatje - en vroeg of hij een vast energiecontract had met Vattenfall: elektra voor licht en inductie en gas voor de cv.
Nou nee dus. Dat rekende hij per huis uit in november aan de hand van opgegeven verbruik. Ieder huis heeft een eigen meterkast.
Er was eens een maand januari in het ouwe huis met ¤ 500,- energie kosten. o|O
Terwijl wij laag in verbruik zaten. Hier ook trouwens.
Dan nog. Het zijn de ¤¤¤¤¤ 😢

@vlindertje89 @Clubsoda Het is volbracht. _O_
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 19:39:08 #260
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220302476
Vandaag onverwachts een werkdag 7u-18u. En dan moet ik nog wat politieke dingen doen. :%
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220302575
Nog even een internationale student geholpen met een verzendlabel printen die daar anders ¤4 voor moest betalen bij een copyshop, en inmiddels op het station, nét de trein gemist, over 10 minuten de volgende. Ik vergat helaas wel de opname aan te zetten, dus het stuk tot de eerste pauze (half uur..) moet ik straks of morgenochtend nog even thuis opnieuw opnemen. Maar verder heb ik het overleefd en is alles goed gegaan.
  maandag 9 maart 2026 @ 20:39:30 #262
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220303053
quote:
81s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat gek. Ik zou zweren dat jullie benzine spotgoedkoop van Mars kwam.
¿Qué?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220303071
@Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220303187
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 19:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog even een internationale student geholpen met een verzendlabel printen die daar anders ¤4 voor moest betalen bij een copyshop, en inmiddels op het station, nét de trein gemist, over 10 minuten de volgende. Ik vergat helaas wel de opname aan te zetten, dus het stuk tot de eerste pauze (half uur..) moet ik straks of morgenochtend nog even thuis opnieuw opnemen. Maar verder heb ik het overleefd en is alles goed gegaan.
*O* _O_
pi_220303189
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9~
pi_220303212
Thuis _O_
Snel koken en dan beentjes omhoog.

@Blues hoe was jouw dag?
@Kaatje1 fijn dat je beter geslapen had vannacht!
pi_220303233
Hopelijk heb jij vannacht ook zo’n lekkere slaap
We have far more in common than that which devides us..
pi_220303273
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel heb je deze variatie al gespot?
Om de pot zo leeg te lepelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, ken ik niet.
Zo lekker?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220303370
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:


@:Blues hoe was jouw dag?

Heeeeeel druk qua werk :% en tussendoor paar artsen en collega's 'verder weg' die al afscheid kwamen nemen met kadootjes kaartjes en lieve woorden.
Vind het wel wat lastig, want wil als mezelf reageren maar weet me ook niet heel erg een houding te geven bij allerlei vragen of zoiets.
Balans tussen mezelf blijven en sociaal wenselijk, zoiets.
Het wil niet 'landen'.
pi_220303391
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Heeeeeel druk qua werk :% en tussendoor paar artsen en collega's 'verder weg' die al afscheid kwamen nemen met kadootjes kaartjes en lieve woorden.
Vind het wel wat lastig, want wil als mezelf reageren maar weet me ook niet heel erg een houding te geven bij allerlei vragen of zoiets.
Balans tussen mezelf blijven en sociaal wenselijk, zoiets.
Het wil niet 'landen'.
Het ‘landen’ zal ook best even kunnen duren. En dubbel zijn: weten dat de ex collega’s zich uit de naad werken en dat jij een zee van vrije tijd hebt om selluf in te vullen.
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 21:42:23 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220303396
Ik was net boven in de (slaap)kamer die zeg maar boven de woonkamer zit (en dus boven de kachel) en het was daar warm :o De verwarming staat niet aan en rolluik is dicht dus zal vooral warmte zijn vanuit de woonkamer denk ik.

Nu het buiten minder koud is merk ik ook dat het 's ochtends nog warm is in de woonkamer door het speksteen van de kachel dat nog lang warmte afgeeft.

Ik heb al een firma benaderd voor spouwmuurisolatie. Zal de Schorni even mailen of die kan helpen mbt van subsidie daarvoor.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220303426
Hoe ging het donderdag @Blues met de collega die je toen voor het laatst zou spreken?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220303430
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het ‘landen’ zal ook best even kunnen duren. En dubbel zijn: weten dat de ex collega’s zich uit de naad werken en dat jij een zee van vrije tijd hebt om selluf in te vullen.
Er wordt van de poli's alleen maar uren afgesnoept terwijl het aanbod groeit. Spreekuren artsen staan overvol. Alle investeringen in personeel gaan naar de vpk's van het digitaal gezondheidscentrum
....

Het landt wel een keer ja :)
pi_220303452
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Heeeeeel druk qua werk :% en tussendoor paar artsen en collega's 'verder weg' die al afscheid kwamen nemen met kadootjes kaartjes en lieve woorden.
Vind het wel wat lastig, want wil als mezelf reageren maar weet me ook niet heel erg een houding te geven bij allerlei vragen of zoiets.
Balans tussen mezelf blijven en sociaal wenselijk, zoiets.
Het wil niet 'landen'.
Wat maakt dat je het gevoel hebt dat je die vragen niet als jezelf kunt beantwoorden? Wat voor soort dingen willen ze weten dan?

Lief van de afscheidnemers en kadootjes! Kan me inderdaad voorstellen dat het echte landen pas gaat komen als je echt gestopt bent, en ook dan niet meteen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk heb jij vannacht ook zo’n lekkere slaap
Die kans acht ik vrij klein, maar lief! Ik heb nog wel even nodig om af te schakelen en wekker gaat gewoon weer om 8.00 om buurmeisje naar kdv te brengen om 8.30. Morgen ook wel een vrij drukke ochtend, maar na de lunch ga ik wat rustiger aan doen. En dan in principe avond hockeytraining, daardoor wss weer onrustige nacht, en dan woensdag 10-19.15 weer en dan ga ik donderdag even heel erg bijkomen ;). En in de avond alsnog die date, als hij niet weer verplaatst dan :P
pi_220303528
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wat maakt dat je het gevoel hebt dat je die vragen niet als jezelf kunt beantwoorden? Wat voor soort dingen willen ze weten dan?

Lief van de afscheidnemers en kadootjes! Kan me inderdaad voorstellen dat het echte landen pas gaat komen als je echt gestopt bent, en ook dan niet meteen.
[..]
Die kans acht ik vrij klein, maar lief! Ik heb nog wel even nodig om af te schakelen en wekker gaat gewoon weer om 8.00 om buurmeisje naar kdv te brengen om 8.30. Morgen ook wel een vrij drukke ochtend, maar na de lunch ga ik wat rustiger aan doen. En dan in principe avond hockeytraining, daardoor wss weer onrustige nacht, en dan woensdag 10-19.15 weer en dan ga ik donderdag even heel erg bijkomen ;). En in de avond alsnog die date, als hij niet weer verplaatst dan :P
Het ligt aan wie wat vraagt en aan hoe uitgebreid ik aan diegene al die vragen wil beantwoorden. Die balans vooral :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')