Mijn liefste arts. Dat was erg fijn. Nam de tijd en bij haar is alles zo oprechtquote:Op maandag 9 maart 2026 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe ging het donderdag @:blues met de collega die je toen voor het laatst zou spreken?
Ahh, ja. Heel begrijpelijkquote:Op maandag 9 maart 2026 22:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Het ligt aan wie wat vraagt en aan hoe uitgebreid ik aan diegene al die vragen wil beantwoorden. Die balans vooral
Oh hoe vind je dat, een weg voor je huisquote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:41 schreef Barreltje het volgende:
morguh !
giste begonen met trainingsschema zwemmen ( niks bijzonders, will 400 m in 8 minuten kunnen zwemmen weer) en gister avond compleet in de lappenmand![]()
vandaag dus een beetjee rustig aa doen. komt ook wel goed uit, want ze komen vandaag langs om ons land te confisceren ( voor de bouw van de nieuwe weg voor ons huis) ik ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan deel ik de bekers uit, met de zin: denk aan jullie zo broodnodige koffie/theepauzes, ik heb er een virtueel koekje bij gehaakt.
Vind het wel geslaagd zo voor mijn innercircle mensjes.
En ik geef mezelf enorm veel werk en denkwerk, ik ga nooit meer met pensioen dat weet ik wel![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 12:38 schreef Blues het volgende:
En ik geef mezelf enorm veel werk en denkwerk, ik ga nooit meer met pensioen dat weet ik wel
Ik schijn eem oudtante te hebben (ik kende haar verder niet) die meende dat je van slagroom niet dik wordt, want het glijdt zo door je lijfquote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie tekst @:blues![]()
Ik keek net Secret eaters. Twee dames die niet snapten waarom ze niet afvielen.
Want croissantjes zijn zo licht, kun je makkelijk twee per dag eten.
En een uur na het sporten werkt je stofwisseling nog zo hard dat je kunt eten wat je wil dus dan ga ik me te buiten aan zoetigheid![]()
![]()
*chocolade-puddingbroodje eet* Ik weet waar ik dik van word
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
Ik geloof dat dat dezelfde dame was die aan mijn vader, apotheker, een vraag had over haar medicatie. Ze moest elke dag een half tabletje weetikwat slikken. Of hij misschien wist wat ze met al die halve tabletjes die ze overhad, moest doen.
Die tabletjes zullen dan wel statines geweest zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik schijn eem oudtante te hebben (ik kende haar verder niet) die meende dat je van slagroom niet dik wordt, want het glijdt zo door je lijf![]()
Ik geloof dat dat dezelfde dame was die aan mijn vader, apotheker, een vraag had over haar medicatie. Ze moest elke dag een half tabletje weetikwat slikken. Of hij misschien wist wat ze met al die halve tabletjes die ze overhad, moest doen.
Geen idee eigk. De keren dat ik een kap gebruikte was het standje lamp.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Vraag aan @:cat-astrophe en @:candaasje De kat van vriendinnen is vorige week aan een verstopte traanbuis geholpen en heeft binnen 24 uur de kap (die 10 dagen moest blijven zitten, afgekregen. Dit was zo’n lampenkap, Zou zo’n ronde stoffen beter werken (zo’n ding dat lijkt op een opblaas kussen)
En brave draagsters waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen idee eigk. De keren dat ik een kap gebruikte was het standje lamp.
Telefoon dan via mobiel internet en laptop via de wifiquote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Morgen komen de tickets voor de try out van Claudia de Brey in de verkoop. Hoop zo dat het me lukt (denk dat ik de vwn laptop ook inzet, de ene voor de vrijdag en de ander voor de zaterdag 😉)
Oh ja, telefoon en ipad ook inzettenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Telefoon dan via mobiel internet en laptop via de wifi
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik schijn eem oudtante te hebben (ik kende haar verder niet) die meende dat je van slagroom niet dik wordt, want het glijdt zo door je lijf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |