abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220303568
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe ging het donderdag @:blues met de collega die je toen voor het laatst zou spreken?
Mijn liefste arts. Dat was erg fijn. Nam de tijd en bij haar is alles zo oprecht O+

Was vdg ook met 1 andere arts echt oké.
Paar andere collega's verder weg vdg was anders, die kwamen even een hug doen, stellen vragen terwijl ze niet luisteren naar mijn antwoord en vervolgens alleen maar kletsen met andere coll :')
Ook wel typisch voor een paar hoor.
pi_220303864
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Het ligt aan wie wat vraagt en aan hoe uitgebreid ik aan diegene al die vragen wil beantwoorden. Die balans vooral :D
Ahh, ja. Heel begrijpelijk ^O^
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 07:13:49 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220304431
:W
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220304506
Goedemorgen :W
  dinsdag 10 maart 2026 @ 07:41:30 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220304559
morguh !

giste begonen met trainingsschema zwemmen ( niks bijzonders, will 400 m in 8 minuten kunnen zwemmen weer) en gister avond compleet in de lappenmand -O-

vandaag dus een beetjee rustig aa doen. komt ook wel goed uit, want ze komen vandaag langs om ons land te confisceren ( voor de bouw van de nieuwe weg voor ons huis) ik ben benieuwd!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220306866
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 07:41 schreef Barreltje het volgende:
morguh !

giste begonen met trainingsschema zwemmen ( niks bijzonders, will 400 m in 8 minuten kunnen zwemmen weer) en gister avond compleet in de lappenmand -O-

vandaag dus een beetjee rustig aa doen. komt ook wel goed uit, want ze komen vandaag langs om ons land te confisceren ( voor de bouw van de nieuwe weg voor ons huis) ik ben benieuwd!
Oh hoe vind je dat, een weg voor je huis :?
pi_220306923
Ultravroeg wakker met nog meer ideeën voor teksten op kaartjes voor de meiden op het lab en de radiologie, want daar hang ik de godganselijke dag mee aan de telefoon. En wat een pret hebben we ook regelmatig, dus vond ook wel leuk om hen zo'n zakje met minthartjes te brengen vrijdag. Mét een tekstje.

En toch ook maar voor vlg week dinsdagavond-afscheidsetentje een klein toespraakje in elkaar gezet. Want als ik daar sta/zit en wat wil zeggen heb ik later spijt als ik toch vergeet om een paar dingen te benoemen. Met een vleugje humor om te lachen :P

Niet quoten maar ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan deel ik de bekers uit, met de zin: denk aan jullie zo broodnodige koffie/theepauzes, ik heb er een virtueel koekje bij gehaakt.

Vind het wel geslaagd zo voor mijn innercircle mensjes.

En ik geef mezelf enorm veel werk en denkwerk, ik ga nooit meer met pensioen dat weet ik wel _O-
  dinsdag 10 maart 2026 @ 12:49:26 #283
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220306990
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 12:38 schreef Blues het volgende:
En ik geef mezelf enorm veel werk en denkwerk, ik ga nooit meer met pensioen dat weet ik wel _O-
_O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220307153
Mooie tekst @Blues ^O^

Ik keek net Secret eaters. Twee dames die niet snapten waarom ze niet afvielen.

Want croissantjes zijn zo licht, kun je makkelijk twee per dag eten.
En een uur na het sporten werkt je stofwisseling nog zo hard dat je kunt eten wat je wil dus dan ga ik me te buiten aan zoetigheid _O- :|W

*chocolade-puddingbroodje eet* Ik weet waar ik dik van word :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220307231
Verdomme @Blues…zit ik notabene met tranende ogen…

Dan kun je ook een doos tissues paraat houden voor die en gene.

Je geeft wel het voorbeeld voor de volgende die met pensioen gaat…😎
pi_220307454
Mooie tekst @Blues en wat @AnneX zegt een doosje tissues past vast wel in je tas.

Lichte croissantjes, hoe licht is chocolademousse wel niet, en wijn, dat ziet er net uit als water met een, licht, kleurtje _O- waar is dat te zien @Cat-astrophe ?

Onderweg naar huis even langs de fournituren zaak voor elastiek, kom ik binnen zegt de eigenaresse “jij had vast een tijd geen zin in naaien, heb je al zo lang niet gezien “ :o

Redelijk druk spreekuur voor ramadanse begrippen. Huilende meneer uit Gaza die hopelijk donderdag een stapje verder geholpen kan worden. Hij liet, onverwacht, foto’s zien aan onze tolk, die werd er misselijk van en moest met meneer meehuilen. Heb maar niet gevraagd wat ze zag.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220307537
@Kaatje1 TLC
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220307693
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie tekst @:blues ^O^

Ik keek net Secret eaters. Twee dames die niet snapten waarom ze niet afvielen.

Want croissantjes zijn zo licht, kun je makkelijk twee per dag eten.
En een uur na het sporten werkt je stofwisseling nog zo hard dat je kunt eten wat je wil dus dan ga ik me te buiten aan zoetigheid _O- :|W

*chocolade-puddingbroodje eet* Ik weet waar ik dik van word :7
Ik schijn eem oudtante te hebben (ik kende haar verder niet) die meende dat je van slagroom niet dik wordt, want het glijdt zo door je lijf 8-)

Ik geloof dat dat dezelfde dame was die aan mijn vader, apotheker, een vraag had over haar medicatie. Ze moest elke dag een half tabletje weetikwat slikken. Of hij misschien wist wat ze met al die halve tabletjes die ze overhad, moest doen. :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220307734
Gier tijdens de wandeling. Moira rent weg, Pablín er achteraan.

Dood veulen in het bos, Pablín grote blij met een paar meter darm aan het rondrennen :r
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220307743
Mooi @Blues!

En ahh leuk programma he @Cat-astrophe! Ik blijf er altijd hangen als ik er langs zap.

Ik was 7.30 niet uitgerust maar helaas wel wakker (naast nog 2x wakker vannacht), 8.30 buurmeisje naar opvang gebracht, thuis meteen meeting in, volgende meeting voorbereid, volgende meeting gedaan, 360gr feedback gegeven aan collega, eerste halfuur college nogmaals opgenomen en alles online gezet. En nu heb ik het koud en lag ik net op de bank, maar ik word maar niet warm. Eens kijken of airfryer frietjes en een mini kaassouffle daarbij helpen. En anders maar ff met voeten in warm water als dat niet helpt.

En dan straks buurmeisje weer ophalen van opvang, slides van NL en ENG colleges van morgen doornemen en online zetten en op tijd naar bed. Heb hockey afgezegd. Even sporten en hoofd leeg lijkt me lekker, maar ik slaap altijd onrustiger na hockey. En met zo-ma dramanacht, afgelopen nacht niet al te best en morgen 9.30-19.30 op de uni weer (dus 8-21u deur uit) incl weer 2x 2u college, lijkt het me een verstandig idee om vroeg in bed te duiken en hopelijk een goede nacht te maken. Dus denk dat ik even half uurtje bodybalance ofzo ga doen. Baal er wel van, want volgende week en week erna kan ik niet. Maargoed. Het is even wat het is, heb er ook weinig aan vanavond wel te gaan en dan morgen bij jaargesprek zo moe te zijn dat ik weer snel ga huilen als ze wat stoms zegt (omdat huilen nou eenmaal mijn default reactie is, ook bij boos/frustratie etc). Want dan denkt ze nog meer dat ik in het algemeen overbelast ben, wat helemaal niet zo is, maar ze al jaren toch denkt.

[ Bericht 13% gewijzigd door vlindertje89 op 10-03-2026 14:50:21 ]
  dinsdag 10 maart 2026 @ 14:46:27 #291
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220307811
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
Ik geloof dat dat dezelfde dame was die aan mijn vader, apotheker, een vraag had over haar medicatie. Ze moest elke dag een half tabletje weetikwat slikken. Of hij misschien wist wat ze met al die halve tabletjes die ze overhad, moest doen. :')
:o Dat meen je niet :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220308109
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik schijn eem oudtante te hebben (ik kende haar verder niet) die meende dat je van slagroom niet dik wordt, want het glijdt zo door je lijf 8-)

Ik geloof dat dat dezelfde dame was die aan mijn vader, apotheker, een vraag had over haar medicatie. Ze moest elke dag een half tabletje weetikwat slikken. Of hij misschien wist wat ze met al die halve tabletjes die ze overhad, moest doen. :')
Die tabletjes zullen dan wel statines geweest zijn :')

Die van mij mogen nu ook door de helft. Gevierd met kroketten.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220308114
Jouw oudtante @Clubsoda _O-

Jeetje @vlindertje89 nog zo’n dag -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220308309
Vraag aan @Cat-astrophe en @Candaasje De kat van vriendinnen is vorige week aan een verstopte traanbuis geholpen en heeft binnen 24 uur de kap (die 10 dagen moest blijven zitten, afgekregen. Dit was zo’n lampenkap, Zou zo’n ronde stoffen beter werken (zo’n ding dat lijkt op een opblaas kussen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220308361
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Vraag aan @:cat-astrophe en @:candaasje De kat van vriendinnen is vorige week aan een verstopte traanbuis geholpen en heeft binnen 24 uur de kap (die 10 dagen moest blijven zitten, afgekregen. Dit was zo’n lampenkap, Zou zo’n ronde stoffen beter werken (zo’n ding dat lijkt op een opblaas kussen)
Geen idee eigk. De keren dat ik een kap gebruikte was het standje lamp.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220308380
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Geen idee eigk. De keren dat ik een kap gebruikte was het standje lamp.
En brave draagsters waarschijnlijk?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220308477
Morgen komen de tickets voor de try out van Claudia de Brey in de verkoop. Hoop zo dat het me lukt (denk dat ik de vwn laptop ook inzet, de ene voor de vrijdag en de ander voor de zaterdag 😉)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 16:14:46 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220308506
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Morgen komen de tickets voor de try out van Claudia de Brey in de verkoop. Hoop zo dat het me lukt (denk dat ik de vwn laptop ook inzet, de ene voor de vrijdag en de ander voor de zaterdag 😉)
Telefoon dan via mobiel internet en laptop via de wifi ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220308525
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Telefoon dan via mobiel internet en laptop via de wifi ;)
Oh ja, telefoon en ipad ook inzetten
We have far more in common than that which devides us..
pi_220308654
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 14:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik schijn eem oudtante te hebben (ik kende haar verder niet) die meende dat je van slagroom niet dik wordt, want het glijdt zo door je lijf 8-)

Ik geloof dat dat dezelfde dame was die aan mijn vader, apotheker, een vraag had over haar medicatie. Ze moest elke dag een half tabletje weetikwat slikken. Of hij misschien wist wat ze met al die halve tabletjes die ze overhad, moest doen. :')
:D :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')