abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220289694
Wat kut Yinny :*

Als het allemaal zo makkelijk is, zou ex dan niet net zo makkelijk ook wel dingen nieuw kopen? Dan kun je misschien toch nog wat makkelijke meubels meepikken omdat kind dan in nieuw huis ook wat bekende spullen heeft?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220289830
Och Yinny -O- het missen van je kind in zo'n situatie is zo rauw en pijnlijk. (En echt niet te vergelijken met een weekend logeren bij opa en oma, vond ik)

Het enige wat ik je vertellen is dat het went en makkelijker wordt. Ik nam me altijd voor om dingen te doen die niet handig konden met kind en te proberen daar ook van te genieten. Dan kon ik die klusjes/tijd voor mezelf in de tijd dat hij er wel was wat meer laten liggen en zo meer tijd samen hebben. Sterkte :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 08-03-2026 09:57:43 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220290045
Yinny :* wat de wijze dames voor mij zeggen heb ik weinig aan toe te voegen. Behalve ook van mij veel sterkte :*
  zondag 8 maart 2026 @ 08:59:02 #184
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220290068
Yinny :*
pi_220290071
Ach Yinny het is niet de makkelijkste weg die je moest kiezen voor jullie twee en voor jou als ouder.
Het is verdrietig, dat je je zo verscheurd voelt als Zoon er niet is.
Heel veel sterkte in je herstel na de rottige jaren en ook geluk gewenst op jullie nieuwe woonplek.
Wat een wonder trouwens, dat je een huis hebt gevonden en fijn dat je zò veel hulp om je heen had.
  zondag 8 maart 2026 @ 10:53:41 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_220290868
AD met een premium artikel. "Zo werd een Air­bus-crash met 152 passagiers op het nippertje vermeden:".
Met groot in het bericht zelf. WIJ HEBBEN HET RAPPORT KUNNEN INZIEN.
Ja halo, dat kan iedereen. Het voorlopig rapport is, zoals gebruikelijk in de luchtvaart, gewoon openbaar.

https://mobilit.belgium.b(...)5-01-PRELIMINARY.pdf
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220291096
Ach @Yinny wat een verdrietige stroeve manier om te verhuizen voor jullie en je kon w.s. ook niet eens veel meehelpen met je arm met de verhuizing. Kan kind zelf van het ene huis naar het andere op de wisseldagen? Is het een beetje in de buurt van elkaar?
Wat Club zegt is echt zo het went wel wat in de loop der tijd, maar voor nu is het moeilijk :*
Toch is het zó moedig en goed deze stap voor jezelf!
pi_220291105
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:53 schreef z80 het volgende:
AD met een premium artikel. "Zo werd een Air­bus-crash met 152 passagiers op het nippertje vermeden:".
Met groot in het bericht zelf. WIJ HEBBEN HET RAPPORT KUNNEN INZIEN.
Ja halo, dat kan iedereen. Het voorlopig rapport is, zoals gebruikelijk in de luchtvaart, gewoon openbaar.

https://mobilit.belgium.b(...)5-01-PRELIMINARY.pdf
Doet vingers in oren en ogen en ga geen crash/bijnacrash kijken. Ik moet in mei nog vliegen :X
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:37:55 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220291123
Hartelijk vrouwendag mokkels ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220291139
@vlindertje89 @derLudolf MnX is onderweg naar H’sum. w/

Dank Ludolf. Ook voor jou. 😎
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 11:50:49 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220291175
Waardeloos trouwens qua parkeren daar. Was blijkbaar vorige keer ook zo overigens.

Nog wat leuks voor @vlindertje89 gespot maar imgbb doet moeilijk
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220291223
Goedemorgen!

Ik zit hier met een kopje koffie op ons terras te genieten van het zonnetje… en gisteren heb ik C. Meegesleurd naar een tuinmeubelwinkel :P burgerlijkheid ten top.

(C. was al blij geweest met een campingstoel, dus die heeft zich suf gelachen om mijn zoektocht…)

Hij is nu wel naar de mars in Amsterdam, mocht iedereen nu denken dat ik een typische ‘vent’ op de bank heb zitten thuis :+

quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 11:37 schreef derLudolf het volgende:
Hartelijk vrouwendag mokkels ;)
Dank! Jij ook een fijne dag 8-)


En even een :* voor onze @Yinny . Hij maakt het je niet makkelijk, en het lijkt me nu ontzettend zwaar. Het wordt vast beter. Maar nu is het gewoon heel kut. ;(
  zondag 8 maart 2026 @ 12:02:56 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_220291241
Mijn tuin vind dat de lente begonnen is.
De fruitbomen staan op het punt om in bloesem te komen.
De eerste boom is is reeds geel. De perzik nog een paar dagen voordat deze roze kleurt. En de perenbomen zitten ook vol knoppen. De appelbomen doen het nog rustig aan.
De katjesboom maakt inmiddels ook een zoemend geluid. Dit is een van de eerste bomen met nectar. Dus al het vliegend gespuis komt hier op af.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:10:45 #194
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220291324
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:02 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin vind dat de lente begonnen is.
De fruitbomen staan op het punt om in bloesem te komen.
De eerste boom is is reeds geel. De perzik nog een paar dagen voordat deze roze kleurt. En de perenbomen zitten ook vol knoppen. De appelbomen doen het nog rustig aan.
De katjesboom maakt inmiddels ook een zoemend geluid. Dit is een van de eerste bomen met nectar. Dus al het vliegend gespuis komt hier op af.
Hier ook *O* heerlijk al die beginnende bloesem.
Hopelijk geen vorst meer, ik wil eindelijk fruit!
pi_220291384
Kopje koffie boks buiten in het zonnetje met vers ontgrijste haartjes.👵👩


Plannetje om richting Brouwerskolkpark te fietsen om te kijken of er ook al ooievaars op die paal te zien zijn en mss op terugweg een cache op te pikken
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 12:26:00 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220291480
Tafel 34, als je binnen loopt naar de nooduitgang rechts achter, ligt vol tassen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 13:07:58 #197
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220291786
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:02 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin vind dat de lente begonnen is.
De fruitbomen staan op het punt om in bloesem te komen.
De eerste boom is is reeds geel. De perzik nog een paar dagen voordat deze roze kleurt. En de perenbomen zitten ook vol knoppen. De appelbomen doen het nog rustig aan.
De katjesboom maakt inmiddels ook een zoemend geluid. Dit is een van de eerste bomen met nectar. Dus al het vliegend gespuis komt hier op af.
Ik zag gisteren al een struik met allemaal bloesem. M'n kronkel hazelaar kleurt ook geel, fruitbomen hebben knoppen. In de kersenbomen en aantal dode takken ;(
Ik zag gisteren al een dikke hommel vliegen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 8 maart 2026 @ 13:47:06 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220292067


We lopen hier duidelijk een paar weken achter.. :+

Net even online boodschappen gedaan.. ^O^ zo nog even de schapies voeden, en dan maar eens met de was aan de gang..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220292109
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 06:53 schreef Vanyel het volgende:
Wat kut Yinny :*

Als het allemaal zo makkelijk is, zou ex dan niet net zo makkelijk ook wel dingen nieuw kopen? Dan kun je misschien toch nog wat makkelijke meubels meepikken omdat kind dan in nieuw huis ook wat bekende spullen heeft?
En een mooie miele wasmachine. Want ik durf er wel op te gokken in welk huishouden de was van het kind gedaan gaat worden.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220292116
Ik ben net pas thuis en vrij moe ook, dus ik sla de foto beurs toch over. Helaas @derLudolf en mn @AnneX! Wel benieuwd wat je voor me gespot had nu natuurlijk @derLudolf ..
pi_220292343
Is er iemand die zelf een mastin wil bouwen? Die van ons zijn in de rui en verliezen ieder ongeveer twee complete honden per dag.
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 8 maart 2026 @ 14:40:42 #202
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220292679
quote:
2s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er iemand die zelf een mastin wil bouwen? Die van ons zijn in de rui en verliezen ieder ongeveer twee complete honden per dag.
Lang geleden had ik een golden Retriever
Wanneer ik die buiten borstelde werd ik omringt door mussen, mezen, vinken, etc etc die de vlokken haar verzamelden
pi_220292781
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Lang geleden had ik een golden Retriever
Wanneer ik die buiten borstelde werd ik omringt door mussen, mezen, vinken, etc etc die de vlokken haar verzamelden
In Nederland gaan de laatste tijd veel vogels dood vanwege de vlooienbanden/druppels die de honden krijgen.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 15:01:26 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220292928
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
In Nederland gaan de laatste tijd veel vogels dood vanwege de vlooienbanden/druppels die de honden krijgen.
Diezelfde middelen werden ook gebruikt om bietenzaad te coaten. Dat mag niet meer, de dosis gebruikt voor een grote hond kun je meer dan een miljoen zaden mee coaten. Per hectare zaai je ongeveer 100.000 zaden
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220293256
Verrassing in het water van de Brouwerskolk.



pi_220293631
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:37 schreef Blues het volgende:
Verrassing in het water van de Brouwerskolk.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
😳
pi_220293837
Het lijkt wel alsof de lente begint O+ Net een nieuw stopcontact in de schuur gefabriceerd voor de nieuwe zonwering die binnenkort komt. Nu op een stoel in het zonnetje met een Liefmans Fruitesse terwijl D. de bbq opstookt om kipsate a la nick te maken. Met eigengemaakte pindasaus en zelfgesneden frieten uit de oven O+ Toch handig, zo’n zelfstandige 14-jarige 🤣
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_220293931
Ik deed de belastingaangifte ^O^ we krijgen nog wat terug, dat kan dan mooi naar het vervangen van de rookgasafvoer van de cvketel :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:57:30 #209
63722 z80
I fink you freaky
pi_220294191
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik deed de belastingaangifte ^O^ we krijgen nog wat terug, dat kan dan mooi naar het vervangen van de rookgasafvoer van de cvketel :')
Hang er direct een nieuwe CO melder naast. Die dingen gaan 7 jaar mee. Maximaal 10 jaar. Dan is de sensor zelf op.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220294205
Oh, da's een goede, ik denk dat de onze de 10 jaar wel zo ongeveer aantikt ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')