ook 2.30 ¤ ?quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:43 schreef bianconeri het volgende:
Diesel is hier gewoon 30 cent in prijs gestegen.... Gelukkig hebben we de zondag ervoor nog getankt, toen was het overigens ook al 10 cent duurder dan net daarvoor.
Lekker kansloos oorlogje voeren om de macht te krijgen over olie, maar ondertussen heeft de hele wereld er last van.
Aan de andere kant worden het zo wel interessante racesquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kunnen ze eventueel vervangen met wat Europese circuits.
Portimao, Imola en Istandbul is een optie.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan 3 keer Zandvoort
Of Baarlo/De Berckt weer afstoffen![]()
Ook al zou het volgende week gedaan zijn, zulke evenementen blijven dan aantrekkelijk voor terreuraanslagen en zulks.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Portimao, Imola en Istandbul is een optie.
De fia zal wel snel moeten beslissen vooral als deze oorlog nog minstens week doorgaat.
Blij dat je eindelijk eens iets zegt wat waar is over Israel.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, de instabiliteit van het Midden-Oosten komt voornamelijk door de ongeciviliseerde en primitieve culturen van de mensen daar, waar Islam dan weer een grote rol in speelt. En aangezien zulke culturen op den duur altijd voor kommer, kwel, conflict en oorlog zorgen, is het soms nodig dat er even tegen wordt opgetreden.
Mag toch hopen dat Israel geen F1 dingen gaat bombarderen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook al zou het volgende week gedaan zijn, zulke evenementen blijven dan aantrekkelijk voor terreuraanslagen en zulks.
Beter gewoon cancellen en verplaatsen.
Ik wil Maleisie treugquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Portimao, Imola en Istandbul is een optie.
De fia zal wel snel moeten beslissen vooral als deze oorlog nog minstens week doorgaat.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wel eentje zoals in de andere Arabische landen. Buigen naar de VS. Dan is het allemaal goed en praten we niet over vrijheid of wat dan ook.
Ik kan niet voor de VS spreken, maar die Arabische dictaturen zijn vooral heel lastig omdat ze corrupt en onvoorspelbaar zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2026 10:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Rare logica is dat altijd. Moslimlanden met wat meer vrijheden en democratischere instelling zoals Senegal, Albanië, Maleisië zijn een stuk prettiger en betrouwbaarder dan die gare ideologische dictaturen.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3Dquote:Op donderdag 5 maart 2026 10:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan 3 keer Zandvoort
Of Baarlo/De Berckt weer afstoffen![]()
Nee?quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dus je leeft in Estland en gaat vertellen hoe het leven hier in Nederland is?
Ag ag ag
Wel met regen, Josgod.quote:
De VS is onder Trump geen haar beter lol.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet voor de VS spreken, maar die Arabische dictaturen zijn vooral heel lastig omdat ze corrupt en onvoorspelbaar zijn.
Zij denken: We kunnen zorgen dat we daar de meerderheid krijgen en dan het Westen aanpassen naar onze maatstaven. Want waarom zou je in gebieden gaan wonen waar regelmatig natuurrampen voorkomen, of waar het veel te heet is, als je ook in het Westen kunt wonen, met een aangenamer klimaat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat je in het Westen doet als je tegen het Westen bent en tegenstanders van het Westen toejuicht. Dan kun je toch beter daar gaan wonen? Ik ben dus voor beleid dat dit mensen geeft wat zij willen: een enkeltje uit het Westen.
Verplaatsen gaat een beetje lastig met de overvolle kalender van dit seizoen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook al zou het volgende week gedaan zijn, zulke evenementen blijven dan aantrekkelijk voor terreuraanslagen en zulks.
Beter gewoon cancellen en verplaatsen.
Hoezo? De wereld loopt te blèren en doet niks en de VS doet tenminste wat.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet altijd. Wel vaak. Deze keer zeker.
Het punt was dat er een handjevol Islamitische landen zijn die een wat vrijere en democratischere basis hebben, en dat zijn nou net de landen die minder gedoe veroorzaken dan dictaturen. Dus als je als zolderkamerFOK!ker dan gaat beweren dat die landen beter af zijn onder een autocratie ben je in elk geval niet bezig met de Europese belangen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De VS is onder Trump geen haar beter lol.
Poetin en Netanyahu hebben wat geheime informatie over Trump die daardoor de domste dingen doet.
Ze zijn juist heel voorspelbaar. Daarom worden ze daar in het zadel gehouden. Stel je eens voor dat er om de 4 jaar een andere aan de macht komt en dat het volk inspraak krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet voor de VS spreken, maar die Arabische dictaturen zijn vooral heel lastig omdat ze corrupt en onvoorspelbaar zijn.
Ah, dus in het theoretische geval dat mensen daar hier invloed willen uitoefenen dan is dat heel slecht.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Zij denken: We kunnen zorgen dat we daar de meerderheid krijgen en dan het Westen aanpassen naar onze maatstaven. Want waarom zou je in gebieden gaan wonen waar regelmatig natuurrampen voorkomen, of waar het veel te heet is, als je ook in het Westen kunt wonen, met een aangenamer klimaat.
Zo kansloos....quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat je in het Westen doet als je tegen het Westen bent en tegenstanders van het Westen toejuicht. Dan kun je toch beter daar gaan wonen? Ik ben dus voor beleid dat dit mensen geeft wat zij willen: een enkeltje uit het Westen.
Er hoefde niets te gebeuren?quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Hoezo? De wereld loopt te blèren en doet niks en de VS doet tenminste wat.
Doet alsnog niets af aan dat Trump een vrij corrupte president is.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Het punt was dat er een handjevol Islamitische landen zijn die een wat vrijere en democratischere basis hebben, en dat zijn nou net de landen die minder gedoe veroorzaken dan dictaturen. Dus als je als zolderkamerFOK!ker dan gaat beweren dat die landen beter af zijn onder een autocratie ben je in elk geval niet bezig met de Europese belangen.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, dus in het theoretische geval dat mensen daar hier invloed willen uitoefenen dan is dat heel slecht.
Maar het Westen dat zonder reden andere landen gaat bombarderen en regime changes wil doordrukken dan is dat zeker ineens top?
Lekker hypocriet.
Het Westen doet het ook nog eens met zeer veel geweld, de moslims ten minste niet.
Vertaald: "Ik heb een hekel aan het westen en wil graag onder een dictatuur leven".quote:[..]
Zo kansloos....
Je mag niet kritisch zijn en geen vragen stellen over het Westen, want dan moet je maar oprotten![]()
![]()
Dus je moet maar elk geweld en misdaden van Westerse landen goed praten omdat je toevallig in het Westen woont?
Te belachelijk voor woorden.
Overigens is Israel gelukkig niet Westers, maar dat doet niets af aan dit.
Omdat de NAVO, met Rutte voorop, Trump aan het kont kussen zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:25 schreef Joppiez het volgende:
Ik vind het wel apart dat alle partijen de ernst onderstrepen van die Iraanse raket wat bijna het Turks luchtruim in vloog, wat het mogelijk al dan niet had kunnen raken daar. In tegenstelling tot een Russische raket of drone wat zelfs NAVO luchtruim doorkruist maar dit onmiddellijk als incident wordt afgedaan en onder het tapijt wordt geveegd. Toch wel grappig te zien hoe het werkt daar.
Goede onderbouwing weer! Top.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:26 schreef HSG het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Vertaald: "Ik heb een hekel aan het westen en wil graag onder een dictatuur leven".
30.000 doden door het Iraanse regime en jij praat het goed.
Het is maar goed dat die gek niet in Nederland leeft. Wat een gevaar.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:26 schreef HSG het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Vertaald: "Ik heb een hekel aan het westen en wil graag onder een dictatuur leven".
In feite vind je dus ook dat Rusland Oekraïne mag innemen en China Taiwan.quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat mogen zij inderdaad. Wat wij mogen doen is het daar niet mee eens zijn en ermee dealen en het zo gunstig mogelijk voor ons buigen (waar Europa chronisch in faalt) maar erover stampvoeten gaat het niet veranderen.
https://newsukraine.rbc.u(...)nder-1772670073.htmlquote:NATO may act together against Iran under Article 5 - Rutte
Vertaald: "Ik praat 30.000 doden goed door het Iraanse regime en ben fan van ze. Verder vind ik het normaal om naar het westen te wijzen om hun de schuld te geven voor alles wat er in de wereld gebeurt. Ik heb een hekel aan het westen maar woon er wel. Zo hypocriet ben ik".quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goede onderbouwing weer! Top.
Niemand praat 30.000 doden door het regime goed of wel dan?
Maar he geweld is alleen maar goed als het Westen het doet of niet dan?
Poetin had toch gelijk met Oekraïne.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:26 schreef HSG het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dat zou toch te ziek voor woorden zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:30 schreef capricia het volgende:
Wat is dat voor gedoe dat Rutte mogelijk artikel 5 van de Navo in werking wil gaan stellen?
Niet waar, hopelijk?
[..]
https://newsukraine.rbc.u(...)nder-1772670073.html
[ x ]
Today in 09:30quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Euro 1.70 vandaag.
navo landen worden aamgevallen, ja dan ga je dat krijgen toch? Wil het ook niet maar het is wel wat je kan verwachten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:30 schreef capricia het volgende:
Wat is dat voor gedoe dat Rutte mogelijk artikel 5 van de Navo in werking wil gaan stellen?
Niet waar, hopelijk?
[..]
[ x ]
Nah. Dictaturen zijn instabiel en ideologisch, dus het gros is ook actief bezig met het ondermijnen van Europa. Turkije, Tunesië en Mali waren in elk geval een stuk beter voor de belangen van Europa voordat ze (weer) vervielen in autocratie. Senegal, Indonesië, Bosnische federatie enz. zijn een stuk minder lastig geworden sinds ze hun autocratisch juk hebben afgeworpen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze zijn juist heel voorspelbaar. Daarom worden ze daar in het zadel gehouden. Stel je eens voor dat er om de 4 jaar een andere aan de macht komt en dat het volk inspraak krijgt.
Een aantal users deden dat wel en ik wijs er simpelweg op dat je dan het Europese belang niet voorop stelt. Autocraten hebben we alleen maar last van.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:25 schreef bianconeri het volgende:
Niemand beweert dat landen onder die regimes beter af zijn of wel dan?
Oekraïne ziet de bui al hangen. Alle wapens gaan richting....quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:30 schreef capricia het volgende:
Niet waar, hopelijk?
[..]
[ x ]
Ik weet niet of dit fake news is.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:30 schreef capricia het volgende:
Niet waar, hopelijk?
[..]
[ x ]
Mocht dit gekoppeld worden aan een keiharde anti Rusland houding in het Oekraïne - Rusland conflict dan zou ik hier nog een beetje vrede mee kunnen hebben. Maar zelfs dan zou ik het vrij wrang vinden wanneer steun aan een illegale oorlog enerzijds wordt ingezet om een andere illegale oorlog te veroordelen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:30 schreef capricia het volgende:
Niet waar, hopelijk?
[..]
[ x ]
AVERAGE.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Today in 09:30
Average fuel prices in Estonia on March 5, 2026
Unleaded: 1,536 ¤/l (+0,016 ¤)
Diesel: 1,505 ¤/l (+0,027 ¤)
LPG: 0,907 ¤/l (+0,001 ¤)
Yesterday in 09:30
Average fuel prices in Estonia on March 4, 2026
Unleaded: 1,511 ¤/l
Diesel: 1,461 ¤/l
LPG: 0,906 ¤/l
https://ee.fuelo.net/fuel/type/diesel/2years?lang=en
Nee. Ik heb ook niets van Turkije gehoord daarover.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:37 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit fake news is.
Nog maar een aantal uur geleden kon je nog ontkennende berichten lezen vanuit Amerika / Hegseth.
En het initiatief ligt bij Turkije toch? Heb niks gehoord van hun kant.
Dictaturen zijn juist heel voorspelbaar zolang je je houdt aan de afspraken en gewoon betaalt. Vooral als ze op grondstoffen zitten waar ze zichzelf mee kunnen verrijken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nah. Dictaturen zijn instabiel en ideologisch, dus het gros is ook actief bezig met het ondermijnen van Europa. Turkije, Tunesië en Mali waren in elk geval een stuk beter voor de belangen van Europa voordat ze (weer) vervielen in autocratie. Senegal, Indonesië, Bosnische federatie enz. zijn een stuk minder lastig geworden sinds ze hun autocratisch juk hebben afgeworpen.
[..]
Een aantal users deden dat wel en ik wijs er simpelweg op dat je dan het Europese belang niet voorop stelt. Autocraten hebben we alleen maar last van.
Ah sure, maar als Rusland hetzelfde doet dan boeit het natuurlijk ineens nietquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
navo landen worden aamgevallen, ja dan ga je dat krijgen toch? Wil het ook niet maar het is wel wat je kan verwachten.
Ik heb nog niet hoeven tanken. Ben huiverigquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
AVERAGE.
Lastig woordje als je geen Engels spreekt.
In het Nederlands noemen we dat GEMIDDELD.
Ik heb overigens ook geen idee waar ze dat vandaan halen.
Het zal in het platteland vast iets goedkoper zijn, maar over het algemeen zijn prijzen vrij vast over het hele land.
Ik kan je zo een foto sturen van vandaag hoor, dat is niet zo lastig.
De praktijk wijst wel anders uit.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dictaturen zijn juist heel voorspelbaar zolang je je houdt aan de afspraken en gewoon betaalt. Vooral als ze op grondstoffen zitten waar ze zichzelf mee kunnen verrijken.
Je wil dan juist geen democratie hebben omdat die in het belang van het volk beslissingen gaan nemen in plaats van in het belang van hun portemonnee.
Gelukkig laat je duidelijk merken wat jij van de rijke landen in het midden-oosten vindt die veel grondstoffen hebben...quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dictaturen zijn juist heel voorspelbaar zolang je je houdt aan de afspraken en gewoon betaalt. Vooral als ze op grondstoffen zitten waar ze zichzelf mee kunnen verrijken.
Je wil dan juist geen democratie hebben omdat die in het belang van het volk beslissingen gaan nemen in plaats van in het belang van hun portemonnee.
wat lul je nou slap trol? Als rusland een navo land aanvalt denk ik er precies hetzelfde over. Aanpakken dat soort achterlijke regimesquote:Op donderdag 5 maart 2026 11:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah sure, maar als Rusland hetzelfde doet dan boeit het natuurlijk ineens niet![]()
Ja, de brandstof is in Estland echt enorm duur.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Today in 09:30
Average fuel prices in Estonia on March 5, 2026
Unleaded: 1,536 ¤/l (+0,016 ¤)
Diesel: 1,505 ¤/l (+0,027 ¤)
LPG: 0,907 ¤/l (+0,001 ¤)
Yesterday in 09:30
Average fuel prices in Estonia on March 4, 2026
Unleaded: 1,511 ¤/l
Diesel: 1,461 ¤/l
LPG: 0,906 ¤/l
https://ee.fuelo.net/fuel/type/diesel/2years?lang=en
Toch bijzonder hoe o.a. hij een heel topic volplempt met whataboutismes over het westen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat lul je nou slap trol? Als rusland een navo land aanvalt denk ik er precies hetzelfde over. Aanpakken dat soort achterlijke regimes
Zeker. Voor ons is de oorlog op ons continent veel belangrijker.quote:Op donderdag 5 maart 2026 11:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mocht dit gekoppeld worden aan een keiharde anti Rusland houding in het Oekraïne - Rusland conflict dan zou ik hier nog een beetje vrede mee kunnen hebben. Maar zelfs dan zou ik het vrij wrang vinden wanneer steun aan een illegale oorlog enerzijds wordt ingezet om een andere illegale oorlog te veroordelen.
In andere gevallen zou dit voor mij wel eens een reden kunnen zijn om voor het eerst n mijn leven te demonstreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |