Er is gewoon een VAR.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:21 schreef William_Papadin het volgende:
Lol dit is ook gewoon een overtreding in de 16
Sorryyyyyy ben twee dingen tegelijk aan het doen plus een kat aan het vermakenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:20 schreef Coco het volgende: [ Bericht 98% gewijzigd door Qarrad op 03-03-2026 21:17 ]
pics van katquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sorryyyyyy ben twee dingen tegelijk aan het doen plus een kat aan het vermaken
Ik zou je adviseren het andere topic los te laten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik tel drie dingen danquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon af en toe penalty roepen is altijd goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Niet seksueel toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Pics van je poesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
quote:
Dan staan ze wel mooi voor!quote:
Zal geen garantie meer op zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Die Obispo blijft al jaren een zwakke schakel en onbegrijpelijk dat men daar in Eindhoven maar geen afscheid van wil nemen
Dan is het vast geen wasmachinequote:
Wij zijn niet homofoob.quote:
Voor Curacao wel van waardequote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Die Obispo blijft al jaren een zwakke schakel en onbegrijpelijk dat men daar in Eindhoven maar geen afscheid van wil nemen
Telstar gaat hem pakkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
De laatste keer dat AZ de beker won was tegen PSV. Vier finales geleden.
Versla eerst Telstar maar even.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
De laatste keer dat AZ de beker won was tegen PSV. Vier finales geleden.
@Alaphilippe_quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
Nec speelt verder wel echt heel goed.
Het is dat alalapahpilpe zijn usernaam te lastig is
Ik heb 0 pushberichtenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als psv dusdanig wordt weggespeeld na hun huidige status is het wellicht terrecht.
Gaat niet gebeuren. Ik kan ook niet kijken want ik zit dan in de auto.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Versla eerst Telstar maar even.
Nee, tenzij 'ie bij NEC speelt.quote:
Kan nog joh, Pepi er nu bijquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie PSV dit niet meer draaien. Gewoon NEC in de zetel geholpen.
Weer geen beker voor Bosz.
Enorm trots op jequote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 0 pushberichten
Maar ik heb ook geen pauperapps op m'n telefoon
Een glas is ook goed.quote:
Ja, vreemd dat de VAR niet ingrijpt.quote:
Leuk gevonden.quote:
Die heeft wel humor.quote:
Wordt 60 dit jaar.quote:
Net gehad bro. Van P19 naar P10 gereden.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Net gehad bro. Van P19 naar P10 gereden.
Oh en zondagochtend 5:00 uur. Ben erbij vriend!
quote:
quote:
quote:
Waarom ging de kwalificatie niet zo goed?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Net gehad bro. Van P19 naar P10 gereden.
Oh en zondagochtend 5:00 uur. Ben erbij vriend!
Dus jij beweert dat dit gedaan is door iemand die daar een opleiding voor gehad heeft?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
Cillessen heeft een fris kapsel
Die is dit keer heel stil blijven zitten in de kapperstoel
quote:
Eaglequote:
Die hebben we genist bij de OWS.quote:
Pics van de moeder.quote:
Geen TR ontvangen helaas.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat Dombo hier niet ingreep.
Ho maar weer.
Loopt ie stage?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat Dombo hier niet ingreep.
Ho maar weer.
Hij zit waarschijnlijk.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:49 schreef Coco het volgende:
Eigenlijk wil ik verlenging zodat de gezelligheid hier niet eindigt.
Dit is wel heel matig.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef ISVV het volgende:
Het is Ryan de roze Flamingo
Hij drinkt liever bier dan een baco
Eensquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil geen verlenging, wil nog even film kijken.
Welke film?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef ISVV het volgende:
Het is Ryan de roze Flamingo
Hij drinkt liever bier dan een baco
Ass destroyers 3?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
The Death of Stalin is de volgende op mijn lijst.quote:
Zekerquote:
Ja echt niet, weinig saaiere/viezere theesoorten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk was de rooibosthee lekker.
Maar ze waren al uit Europa.quote:
Dat is wel zijn kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Veermannetje weer neeschudden de hele tijd
Is ook al een paar wedstrijden niet al te best. Vanaf de flanken komem geen fastoenlijke voorzetten. En als je dan ook niet voor elke bal vecht wat NEC wel deed dan heb je terecht verloren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:58 schreef Qarrad het volgende:
Perisic ziet dit vannacht nog wel een paar keer terug...
Dit is nooit gebeurd dus ik adviseer om te stoppen met stokeren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:
Wel fijn die stilte vanuit @:psvcl ook al wil @:dombohetolifantje1 hem graag verdedigen.
laat nec dat troostprijsje maar winnenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:
Wel fijn die stilte vanuit @:psvcl ook al wil @:dombohetolifantje1 hem graag verdedigen.
Wat kinderachtig zeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef Zorro het volgende:
Ik juich morgen voor AZ
En over twee weken wint PSV thuis van NEC.
Helemaal niks in Nijmegen. Blijdschap voorbarig.
AZ wint geen finales meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef Zorro het volgende:
Ik juich morgen voor AZ
Nee dat is realistisch.quote:
Is dit een dreigement? Houd van je hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nooit gebeurd dus ik adviseer om te stoppen met stokeren.
Nou afglopen jaar verloren we van GAE in de halve finale om 1 of 2 weken later ook in de competitie van GAE te verliezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef Zorro het volgende:
Ik juich morgen voor AZ
Past goed bij een PL club.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
De analyse van Jerdy Schouten is ongeveer net zo beschamend als de teksten van Robin van Persie
Mijn god zeg, hoe krijg je het je strot uit
Alleen maar lange ballen. Veerman riep dat toen ook alquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
De analyse van Jerdy Schouten is ongeveer net zo beschamend als de teksten van Robin van Persie
Mijn god zeg, hoe krijg je het je strot uit
Daar heb je een punt. Al was dat uit geloof ik, dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou afglopen jaar verloren we van GAE in de halve finale om 1 of 2 weken later ook in de competitie van GAE te verliezen.
Klopt. Was uit. Maar de laatste paar wedsrtijden loopt het maar moeilijk. Vanaf de flanken komt niet een fatsoenlijke voorzet. Je kunt niet alles afschuiven op de defensie. Ook op het middenveld vallen vaker steken en met hoog druk zetten en 1 op 1 dan is het risico groot op een doorbraak.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Al was dat uit geloof ik, dat scheelt.
dat gaan we meemaken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Met alle respect maar NEC in Europa moet je toch ook niet willen
We mogen nu eenmaal 6 kandidaten afleveren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Als die Nederlandse Softwaresjeik er 20 miljoen tegenaan gooit in de zomer maken ze een kans.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Beste ploeg in de EL was GAE dit jaar voor Nederland en dan heeft NEC nog geld ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Nee Ajax en Feyenoord doen het geweldig in Europaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Dat bedoel ik ook, we kunnen beter iedereen thuislatenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee Ajax en Feyenoord doen het geweldig in Europa
Omdat ik fokking bal ben in kwali. Mijn kracht ligt bij de race 😤quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom ging de kwalificatie niet zo goed?
Nee Feyenoord die een B ploeg opstelt in Europa moet je willenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Twente lijkt me wel het meest stabiel als vijfde ploeg, maar nec, Utrecht, Heerenveen of Telstar boeit weinigquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We mogen nu eenmaal 6 kandidaten afleveren.
Afgezien van de usual suspects is kandidaat 5 of 6 weinig verschilmakend.
NEC kan qua salarissen concurreren met Twente, AZ en Utrecht en wellicht wordt dat zelfs meer als patjepeeër Marcel er zin in heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente lijkt me wel het meest stabiel als vijfde ploeg, maar nec, Utrecht, Heerenveen of Telstar boeit weinig
Totdat Dick de boel om heeft gezet bij NEC was dat ook zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:35 schreef Makamba_ het volgende:
Bosz lijkt serieus te geloven goed gespeeld te hebben.
Yamal, Yamal, Tejan komt eraan! Tejan komt eraan! Tejan komt eraan!quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Als het zo doorgaat dan gaat Telstar europa in.
Ik hoop het. Lijkt mij echt lachen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Als het zo doorgaat dan gaat Telstar europa in.
Natuurlijk ben ik er!quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:32 schreef Coco het volgende:
Hopelijk is @:dombohetolifantje1 vanavond weer aanwezig om dit topic in goede banen te leiden
Ik wist niet dat je zo'n gevoelige jongen was. Mijn nederige en welgemeende excuses als ik je op welk vlak dan ook heb gekwetst!quote:Op woensdag 4 maart 2026 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er!
Hopelijk laat user @:Makamba_ mij nu met rust.
Ik ben wellicht een van de meest gevoelige users op dit subforum.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n gevoelige jongen was. Mijn nederige en welgemeende excuses als ik je op welk vlak dan ook heb gekwetst!
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben wellicht een van de meest gevoelige users op dit subforum.
Leuk, maar niet hier.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In januari een note ontvangen in het Frontpage Feedback Topic #57.
En dat alleen maar omdat ik even benoemde dat er een post verdween met 14 likes. Dit forum gaat kapot!!
Tot zover mijn clean-sweep.
Telstar. Er is werkelijk niemand voor AZ behalve Dagoduck.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor wie gaan we eigenlijk juichen vanavond?
Die vervolgens de beste Nederlandse ploeg zal zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
Volgend seizoen weer een gehandicaptenploeg in de Europa League groepsfase.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Retteketetquote:
Wacht maar tot de 0-1 valtquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:08 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het idee dat de sfeer bij NEC-PSV toch beter was.
Nou zijn we in Alkmaar, dus dat kan.
Ik ga er vast goed voor zitten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de 0-1 valt
All in good fun.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
Volgend seizoen weer een gehandicaptenploeg in de Europa League groepsfase namens nederland.
Maar oh wat is hij goedquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die vervolgens de beste Nederlandse ploeg zal zijn.Niet iedereen kan champions league spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs Willem II kon hetquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet iedereen kan champions league spelen.
Dan werkt het dus!quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:21 schreef mitt het volgende:
Zou EuroJackpot sponsor zijn? Het valt nauwelijks op![]()
![]()
my myquote:
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtjequote:
Wat zal haar vriend blij zijn met zo'n harde werkster in huisquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtje
Het is echt heel matig dit seizoenquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ is ook gewoon echt niet leuk om naar te kijken.
Aparte fetisjquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:Pisces29 heeft toestemming
Ga je dan naar dierentuin Emmen? (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten)quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het wordt vrijdag zomaar 18 graden.
Wat een geluk dat ik dan vrij ben.
Wildlands Adventure Zooquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je dan naar dierentuin Emmen? (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten)
Daar ben ik geweest vorig jaar, geen dier gezienquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds de verbouwing eigenlijk nooit geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Werken moet in je aard liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Raarquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest vorig jaar, geen dier gezien
Ik sta dan gewoon keurig mijzelf kapot te zweten in een zaagpak in het bos.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brood moet op de plank.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik sta dan gewoon keurig mijzelf kapot te zweten in een zaagpak in het bos.
Alleen de echte mannen staan vroeg op.
Met een Stihl?quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik sta dan gewoon keurig mijzelf kapot te zweten in een zaagpak in het bos.
Alleen de echte mannen staan vroeg op.
Husqvarna tegenwoordig, op accuquote:
Bohquote:The Husqvarna Group is a Swedish manufacturer of outdoor power products including robotic lawn mowers, chainsaws, trimmers, brushcutters, cultivators, and garden tractors. Founded as a firearms manufacturer in 1689, it is one of the oldest continuously running companies in the world.
Zeker, alleen voor het grote werk gebruik ik nog een brandstofzaag, de stihl 441 of 881quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik heb van Milwaukee op accu, consumentenspul maar wel beter dan de budgetmerken.
Je bent dan een busstop te vroeg uitgestapt. Een busstop later en je zit midden tussen de apen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest vorig jaar, geen dier gezien
quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je bent dan een busstop te vroeg uitgestapt. Een busstop later en je zit midden tussen de apen.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je bent dan een busstop te vroeg uitgestapt. Een busstop later en je zit midden tussen de apen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |