quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die vervolgens de beste Nederlandse ploeg zal zijn.Niet iedereen kan champions league spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs Willem II kon hetquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet iedereen kan champions league spelen.
Dan werkt het dus!quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:21 schreef mitt het volgende:
Zou EuroJackpot sponsor zijn? Het valt nauwelijks op![]()
![]()
my myquote:
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtjequote:
Wat zal haar vriend blij zijn met zo'n harde werkster in huisquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtje
Het is echt heel matig dit seizoenquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ is ook gewoon echt niet leuk om naar te kijken.
Aparte fetisjquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User @:Pisces29 heeft toestemming
Ga je dan naar dierentuin Emmen? (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten)quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het wordt vrijdag zomaar 18 graden.
Wat een geluk dat ik dan vrij ben.
Wildlands Adventure Zooquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je dan naar dierentuin Emmen? (of hoe dat tegenwoordig ook mag heten)
Daar ben ik geweest vorig jaar, geen dier gezienquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar ben ik sinds de verbouwing eigenlijk nooit geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Werken moet in je aard liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Raarquote:Op woensdag 4 maart 2026 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest vorig jaar, geen dier gezien
Ik sta dan gewoon keurig mijzelf kapot te zweten in een zaagpak in het bos.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brood moet op de plank.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik sta dan gewoon keurig mijzelf kapot te zweten in een zaagpak in het bos.
Alleen de echte mannen staan vroeg op.
Met een Stihl?quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik sta dan gewoon keurig mijzelf kapot te zweten in een zaagpak in het bos.
Alleen de echte mannen staan vroeg op.
Husqvarna tegenwoordig, op accuquote:
Bohquote:The Husqvarna Group is a Swedish manufacturer of outdoor power products including robotic lawn mowers, chainsaws, trimmers, brushcutters, cultivators, and garden tractors. Founded as a firearms manufacturer in 1689, it is one of the oldest continuously running companies in the world.
Zeker, alleen voor het grote werk gebruik ik nog een brandstofzaag, de stihl 441 of 881quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik heb van Milwaukee op accu, consumentenspul maar wel beter dan de budgetmerken.
Je bent dan een busstop te vroeg uitgestapt. Een busstop later en je zit midden tussen de apen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest vorig jaar, geen dier gezien
quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je bent dan een busstop te vroeg uitgestapt. Een busstop later en je zit midden tussen de apen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |