Dit is nooit gebeurd dus ik adviseer om te stoppen met stokeren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:
Wel fijn die stilte vanuit @:psvcl ook al wil @:dombohetolifantje1 hem graag verdedigen.
laat nec dat troostprijsje maar winnenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:
Wel fijn die stilte vanuit @:psvcl ook al wil @:dombohetolifantje1 hem graag verdedigen.
Wat kinderachtig zeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef Zorro het volgende:
Ik juich morgen voor AZ
En over twee weken wint PSV thuis van NEC.
Helemaal niks in Nijmegen. Blijdschap voorbarig.
AZ wint geen finales meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef Zorro het volgende:
Ik juich morgen voor AZ
Nee dat is realistisch.quote:
Is dit een dreigement? Houd van je hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nooit gebeurd dus ik adviseer om te stoppen met stokeren.
Nou afglopen jaar verloren we van GAE in de halve finale om 1 of 2 weken later ook in de competitie van GAE te verliezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:02 schreef Zorro het volgende:
Ik juich morgen voor AZ
Past goed bij een PL club.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
De analyse van Jerdy Schouten is ongeveer net zo beschamend als de teksten van Robin van Persie
Mijn god zeg, hoe krijg je het je strot uit
Alleen maar lange ballen. Veerman riep dat toen ook alquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef Caland het volgende:
De analyse van Jerdy Schouten is ongeveer net zo beschamend als de teksten van Robin van Persie
Mijn god zeg, hoe krijg je het je strot uit
Daar heb je een punt. Al was dat uit geloof ik, dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nou afglopen jaar verloren we van GAE in de halve finale om 1 of 2 weken later ook in de competitie van GAE te verliezen.
Klopt. Was uit. Maar de laatste paar wedsrtijden loopt het maar moeilijk. Vanaf de flanken komt niet een fatsoenlijke voorzet. Je kunt niet alles afschuiven op de defensie. Ook op het middenveld vallen vaker steken en met hoog druk zetten en 1 op 1 dan is het risico groot op een doorbraak.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Al was dat uit geloof ik, dat scheelt.
dat gaan we meemaken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef TLC het volgende:
Met alle respect maar NEC in Europa moet je toch ook niet willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |