Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
eerst een dansjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Nou kom maar op met citroenengate
[ afbeelding ]
ik zet mijn puppyogen even opquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zit hier met kikkerogen naar te kijken
Vast een citroenzuur randjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Straks.. "Een spannend randje.." Aldus Febo
een peulecitroenschilletjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Straks.. "Een spannend randje.." Aldus Febo
misschien nog beter gif geschikt dan die puppykikkerogenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
'Booswoest' heeft een gezicht
[ afbeelding ]
Hij geen band met zijn vader, dus een tragisch rouwproces is er niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:45 schreef schetterklep het volgende:
Die citroen is voor bij de Duitse schnitzel denk ik , lekker n zuurtje![]()
Maar Melvin is al bang voor het dansen want dat is voor gangstersVindt de meest rare dingen eng en gevaarlijk maar komt dan wel na het begraven van zijn vader gewoon weer verder een spelletje spelen
Ieder z'n ding dan maar
zou me verbazen als het niet zo isquote:
Had ik ook niet verwachtquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Goedzo Roland, dit verwachten die zuurpruimen niet van je.
Tja dan weet ik niet wat vreemd gaan dan wel isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
nou ja
en dan maandag weer niks aan de hand zeker
en Chess is in principe niet vreemd gegaan
Ze zal het wel zo verdraaien dat het de schuld is van haar (ex) vriend.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Ja dahaag, als dat geen vreemdgaan is ....
Die is echt niet goed hoor
Inderdaad... Weet Thomas ook alvast wat 'm te wachten staat...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zal het wel zo verdraaien dat het de schuld is van haar (ex) vriend.
Ben ik razend benieuwd naar de uitleg maandagquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:03 schreef spapaars het volgende:
In principe is Chess niet vreemdgegaan.
Mooie topictitelquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Bondjes cyclus 27
[ afbeelding ]
Vossen: Mercedes, Salar, Anouk, Thomas
Slangen: Casper, Roxy, Frank, Ricky
Haaien: Noah, Robert, Melvin, Roland
Gieren: Fianca, Kristie, Cyntia, ChessAlle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Haha ja idd had zo een suske en wiske kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mooie topictitel![]()
[ link | afbeelding ]
Kan ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja idd had zo een suske en wiske kunnen zijn.
quote:
Wel tragisch genoeg om geheel egoïstisch bezoek af te dwingen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij geen band met zijn vader, dus een tragisch rouwproces is er niet.
Nee dat was niet de reden dat hij vond dat hij zijn familie wilde zien. Hij gooide het niet op de dood van zijn vader iig.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wel tragisch genoeg om geheel egoïstisch bezoek af te dwingen.
Mss wilde hij zijn haar blonderen ?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:19 schreef Soury het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je citroenen achter houdt.Ten eerste waar hebben ze die voor nodig? Het is niet zo dat ze een lekker visje of een sausje maken daar. Je gaat ook niet stiekem lekker op je kamer een citroen nuttigen.
Vragen vragen......
Of z'n snor...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss wilde hij zijn haar blonderen ?
Ja dat is een optie, maar dat werkt niet kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss wilde hij zijn haar blonderen ?
Scherp! Lijkt er ook op dat Melvin een wit bandje draagt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:25 schreef LionHeart het volgende:
Er staat een filmpje op insta om op DBG te stemmen voor de Televizier Ring. Het is de huidige cyclus. Wat me opvalt is dat Chess een haai is.
https://www.instagram.com/reel/DVUFSTnCPyU/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die overigens geen relatiegegevens meer op zijn actuele facebookpagina heeft staan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zal het wel zo verdraaien dat het de schuld is van haar (ex) vriend.
Goed gezien!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:25 schreef LionHeart het volgende:
Er staat een filmpje op insta om op DBG te stemmen voor de Televizier Ring. Het is de huidige cyclus. Wat me opvalt is dat Chess een haai is.
https://www.instagram.com/reel/DVUFSTnCPyU/
Tja, Moltalk gaat denk ik voor i.v.m. de Mol uitzending later op de avondquote:Op zondag 1 maart 2026 10:30 schreef freaky40 het volgende:
484.000 kijkers keken gisterenavond naar het korte zaterdagavond intermezzo. Niet zo best dus, en er was ook niet veel boeiends te vertellen in de verhaallijnen; een opdracht en Citroen-gate waar we de ontknoping nog niet van kennen.
quote:Op zondag 1 maart 2026 00:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scherp! Lijkt er ook op dat Melvin een wit bandje draagt.Ziet er idd naar uit dat Roland en Chest verwisseld gaan worden, spannend hoe Febo dit weer gaan spinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhja, Chest moet natuurlijk nog een paar weken aan Noa of Robert gaan kleven![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door 5thencounter op 01-03-2026 12:32:30 ]
Het staat toch op beeld? Dan is het toch geen vreemdgaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben ik razend benieuwd naar de uitleg maandag
Wel zo netjes voor de rest van zijn familie om tóch te verschijnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wel tragisch genoeg om geheel egoïstisch bezoek af te dwingen.
Ohhw.. mooi dus als ik mijn vriendin een video stuur waarin ik met een ander neuk, is het geen vreemdgaan... wat een opluchtingquote:Op zondag 1 maart 2026 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het staat toch op beeld? Dan is het toch geen vreemdgaan?![]()
Reactie Roland weer zoals we het gewend zijn van hem, gooien met dingen en dan weer ´sorry´ zeggen. Zo dom van hem om een beweging te vergeten! Die glijer was dan wél weer goed gelukt, zat bijna op schoot bij Kenzo.![]()
De citroenen zijn gevonden doordat er in zijn toilettas gesnuffeld mocht worden. Waarom Roland er zo stiekem over doet zegt eigenlijk al alles en dan Melvin de schuld geven die juist probeerde te voorkomen een gele kaart te krijgen. Schiet mij maar lek.![]()
En die kontendraaier dacht in een stripclub te staan en vergat dat het een andere dans betrof.
quote:Op zondag 1 maart 2026 00:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scherp! Lijkt er ook op dat Melvin een wit bandje draagt.Die zgn. hartjes van Roland, net zo irritant als dat Duitse gelul van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo leren we nog een en ander van deze dame.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. mooi dus als ik mijn vriendin een video stuur waarin ik met een ander neuk, is het geen vreemdgaan... wat een opluchting
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |