Ja dat is een optie, maar dat werkt niet kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss wilde hij zijn haar blonderen ?
Scherp! Lijkt er ook op dat Melvin een wit bandje draagt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:25 schreef LionHeart het volgende:
Er staat een filmpje op insta om op DBG te stemmen voor de Televizier Ring. Het is de huidige cyclus. Wat me opvalt is dat Chess een haai is.
https://www.instagram.com/reel/DVUFSTnCPyU/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die overigens geen relatiegegevens meer op zijn actuele facebookpagina heeft staan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zal het wel zo verdraaien dat het de schuld is van haar (ex) vriend.
Goed gezien!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:25 schreef LionHeart het volgende:
Er staat een filmpje op insta om op DBG te stemmen voor de Televizier Ring. Het is de huidige cyclus. Wat me opvalt is dat Chess een haai is.
Tja, Moltalk gaat denk ik voor i.v.m. de Mol uitzending later op de avondquote:Op zondag 1 maart 2026 10:30 schreef freaky40 het volgende:
484.000 kijkers keken gisterenavond naar het korte zaterdagavond intermezzo. Niet zo best dus, en er was ook niet veel boeiends te vertellen in de verhaallijnen; een opdracht en Citroen-gate waar we de ontknoping nog niet van kennen.
quote:Op zondag 1 maart 2026 00:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scherp! Lijkt er ook op dat Melvin een wit bandje draagt.Ziet er idd naar uit dat Roland en Chest verwisseld gaan worden, spannend hoe Febo dit weer gaan spinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhja, Chest moet natuurlijk nog een paar weken aan Noa of Robert gaan kleven![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door 5thencounter op 01-03-2026 12:32:30 ]
Het staat toch op beeld? Dan is het toch geen vreemdgaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben ik razend benieuwd naar de uitleg maandag
Wel zo netjes voor de rest van zijn familie om tóch te verschijnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wel tragisch genoeg om geheel egoïstisch bezoek af te dwingen.
Ohhw.. mooi dus als ik mijn vriendin een video stuur waarin ik met een ander neuk, is het geen vreemdgaan... wat een opluchtingquote:Op zondag 1 maart 2026 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het staat toch op beeld? Dan is het toch geen vreemdgaan?![]()
Reactie Roland weer zoals we het gewend zijn van hem, gooien met dingen en dan weer ´sorry´ zeggen. Zo dom van hem om een beweging te vergeten! Die glijer was dan wél weer goed gelukt, zat bijna op schoot bij Kenzo.![]()
De citroenen zijn gevonden doordat er in zijn toilettas gesnuffeld mocht worden. Waarom Roland er zo stiekem over doet zegt eigenlijk al alles en dan Melvin de schuld geven die juist probeerde te voorkomen een gele kaart te krijgen. Schiet mij maar lek.![]()
En die kontendraaier dacht in een stripclub te staan en vergat dat het een andere dans betrof.
quote:Op zondag 1 maart 2026 00:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scherp! Lijkt er ook op dat Melvin een wit bandje draagt.Die zgn. hartjes van Roland, net zo irritant als dat Duitse gelul van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo leren we nog een en ander van deze dame.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. mooi dus als ik mijn vriendin een video stuur waarin ik met een ander neuk, is het geen vreemdgaan... wat een opluchting
Iedereen in de comments die unaniem zegt niet op DBG te stemmen vanwege het pesten, roddelen en seksen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:25 schreef LionHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een optie, maar dat werkt niet kan ik je vertellen.
Melvin en Chess gewisseld. Melvin draagt een wit bandje en Chess en blauw.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er idd naar uit dat Roland en Chest verwisseld gaan worden, spannend hoe Febo dit weer gaan spinnen
Ohhja, Chest moet natuurlijk nog een paar weken aan Noa of Robert gaan kleven![]()
Jup, je hebt gelijk, ik haal ze zo doorelkaarquote:Op zondag 1 maart 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Melvin en Chess gewisseld. Melvin draagt een wit bandje en Chess en blauw.
Steekwoorden.. Orgie, pijpe, neuke...jaja Speknekje gaat helemaal los bij Fadiequote:Op zondag 1 maart 2026 16:13 schreef Soury het volgende:
Om 19:00 een nieuwe Fadi met Marlijn. Die zal wel wat te vertellen hebbenOf het allemaal waar is? Ik zet de zoutpot iig klaar.
Bekijk deze YouTube-video
Ik gun het Jan wel, maar die groep niet met uitzondering van een paar personen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:25 schreef LionHeart het volgende:
op DBG te stemmen voor de Televizier Ring.
Ik vind het ook wel apart dat Roland de citroenen kon laten liggen tot het werd gevonden door Melvin. De Febo ziet heus wel dat jij citroenen probeert te smokkelen. Dus zolang niemand anders in de loods het heeft gevonden staat de febo toe dat je het mag hebben of zo?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:19 schreef Soury het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je citroenen achter houdt.Ten eerste waar hebben ze die voor nodig? Het is niet zo dat ze een lekker visje of een sausje maken daar. Je gaat ook niet stiekem lekker op je kamer een citroen nuttigen.
Vragen vragen......
Nogmaals... drie citroenen in een netje bewaren? Voor What The Fuck?quote:Op zondag 1 maart 2026 18:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel apart dat Roland de citroenen kon laten liggen tot het werd gevonden door Melvin. De Febo ziet heus wel dat jij citroenen probeert te smokkelen. Dus zolang niemand anders in de loods het heeft gevonden staat de febo toe dat je het mag hebben of zo?
Gaat ook helemaal niet om de huidige groep mensen toch, maar om het programma an sichquote:Op zondag 1 maart 2026 18:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik gun het Jan wel, maar die groep niet met uitzondering van een paar personen.
Sorry maar ik snap echt de aandacht niet voor die Fadiquote:Op zondag 1 maart 2026 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Steekwoorden.. Orgie, pijpe, neuke...jaja Speknekje gaat helemaal los bij Fadie [ afbeelding ]
Er zijn mensen die citroenen eten blijkbaar, als gezonde snack. Als ik íémand in de huidige groep zou moeten aanwijzen wie dat zou kunnen zijn, zou het toch wel Roland zijnquote:Op zondag 1 maart 2026 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nogmaals... drie citroenen in een netje bewaren? Voor What The Fuck?![]()
Nogmaals.. tenzij er een fukker rondloopt om Roland en zijn bondje een oor aan te naaien
Eigenlijk wel ja, maar er zijn genoeg oud deelnemers die niet eens hebben gewonnen of in de finale hebben gestaan en toch overal lopen te vermelden en verkondigen dat ze in de bondgenoten hebben gezeten. Er zitten naar mijn mening genoeg mensen in de huidige groep die dan doen alsof zij persoonlijk de ring hebben gewonnen, mocht dit gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal niet om de huidige groep mensen toch, maar om het programma an sich
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |