tandpasta zou in zijn toilettas zittenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Hahaha, ik miste helemaal dat Melvin de citroenen vond toen hij de tandpasta van Roland mocht lenen.
Dus .. Tandpasta in de wasmand zoeken en dan citroenen vinden.
Waren in de aanbieding bij AHquote:Op maandag 2 maart 2026 19:36 schreef spapaars het volgende:
Konden ze niets beters verzinnen dan citroenen?
Haha ja dat maakt die hele situatie zo absurd, zoeken waar je niet moet kijken en dan iets vinden wat je daar totaal niet verwachtquote:Op maandag 2 maart 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
tandpasta zou in zijn toilettas zitten
(zei Roland)
maar dan zoek je natuurlijk in de wasmand
Stoere praat van Thomasquote:Op maandag 2 maart 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
ok Thomas
ze had nog wel heupen
man wat een ongelofelijke lamlul is die gast
Hij heeft citroenen achter gehouden. Dat zou nooit iemand geweten hebben, want de Febo kan niet 50 camera's 24/7 uitpluizen. Maar Melvin zei, hold my beer...quote:Op maandag 2 maart 2026 19:38 schreef schetterklep het volgende:
Ik snap het hele verhaal van Roland niet zo goed eigenlijk. Misschien krijgen we 3 aflevering sorry's het antwoord
je moet je prioriteiten wel op orde hebben hequote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef LionHeart het volgende:
Vreemd gaan geen issue.. wel vrouw van 43
Hij moest wel lang nadenken, dus enige twijfel.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Oehj, sjee dat Tho een vrouw van 43 neukt valt Chest een beetje zwaar...
Die spoort echt voor geen meter.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Oehj, sjee dat Tho een vrouw van 43 neukt valt Chest een beetje zwaar...
Duhquote:Op maandag 2 maart 2026 19:43 schreef greysbones het volgende:
Zou Melvin de boa's bellen als de buurvrouw de auto op straat wast?
Omdat er over gemaild is naar de Regiequote:Op maandag 2 maart 2026 19:44 schreef Scottie16 het volgende:
Waarom doen ze nu zo moeilijk over die citroenen.
ze heeft bijgetekendquote:Op maandag 2 maart 2026 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes bleef maar 1 maandje extra toch? .....
Minimaalquote:Op maandag 2 maart 2026 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes bleef maar 1 maandje extra toch? .....
tzal misschien aan mij liggen , maar deze vond ik wel erg toneelachtigquote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Boh wat kan iemand moeilijk doen om niks, open die fucking brief, kan het programma ook weer door
ligt zeker niet aan jouquote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
tzal misschien aan mij liggen , maar deze vond ik wel erg toneelachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |