Omdat er over gemaild is naar de Regiequote:Op maandag 2 maart 2026 19:44 schreef Scottie16 het volgende:
Waarom doen ze nu zo moeilijk over die citroenen.
ze heeft bijgetekendquote:Op maandag 2 maart 2026 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes bleef maar 1 maandje extra toch? .....
Minimaalquote:Op maandag 2 maart 2026 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes bleef maar 1 maandje extra toch? .....
tzal misschien aan mij liggen , maar deze vond ik wel erg toneelachtigquote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Boh wat kan iemand moeilijk doen om niks, open die fucking brief, kan het programma ook weer door
ligt zeker niet aan jouquote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
tzal misschien aan mij liggen , maar deze vond ik wel erg toneelachtig
Zal de hele dag wel binnen zitten ofzo. Af en toe naar de lokale supermarkt en that's itquote:Op maandag 2 maart 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
Hoe overleeft Melvin in vredesnaam in de buitenwereld?
Er is blijkbaar een groot gebrek aan Duitse lerarenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
Hoe overleeft Melvin in vredesnaam in de buitenwereld?
Dat is haar onzekerheid, en Salar moet gewoon eerlijk zeggen. Waarom zo lacherig. Mer is verliefd, het beste is dat ze vertrekt volgende maand. En Salar blijven kijken hoe hij dan is. In BB vond ik hem leuker.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
aaah Mercedes
ze vindt zichzelf niet bijzonder genoeg voor Salar
vind ik toch wel sneu voor dr
Omdat het in scene gezet lijkt en onrechtvaardig, net als een bon krijgen voor 33kmh rijden waar je vroeger 50 mochtquote:Op maandag 2 maart 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet waarom citroenen? Pak koekjes ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |