Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
eerst een dansjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Nou kom maar op met citroenengate
[ afbeelding ]
ik zet mijn puppyogen even opquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zit hier met kikkerogen naar te kijken
Vast een citroenzuur randjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Straks.. "Een spannend randje.." Aldus Febo
een peulecitroenschilletjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Straks.. "Een spannend randje.." Aldus Febo
misschien nog beter gif geschikt dan die puppykikkerogenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
'Booswoest' heeft een gezicht
[ afbeelding ]
Hij geen band met zijn vader, dus een tragisch rouwproces is er niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:45 schreef schetterklep het volgende:
Die citroen is voor bij de Duitse schnitzel denk ik , lekker n zuurtje![]()
Maar Melvin is al bang voor het dansen want dat is voor gangstersVindt de meest rare dingen eng en gevaarlijk maar komt dan wel na het begraven van zijn vader gewoon weer verder een spelletje spelen
Ieder z'n ding dan maar
zou me verbazen als het niet zo isquote:
Had ik ook niet verwachtquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Goedzo Roland, dit verwachten die zuurpruimen niet van je.
Tja dan weet ik niet wat vreemd gaan dan wel isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
nou ja
en dan maandag weer niks aan de hand zeker
en Chess is in principe niet vreemd gegaan
Ze zal het wel zo verdraaien dat het de schuld is van haar (ex) vriend.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Ja dahaag, als dat geen vreemdgaan is ....
Die is echt niet goed hoor
Inderdaad... Weet Thomas ook alvast wat 'm te wachten staat...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zal het wel zo verdraaien dat het de schuld is van haar (ex) vriend.
Ben ik razend benieuwd naar de uitleg maandagquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:03 schreef spapaars het volgende:
In principe is Chess niet vreemdgegaan.
Mooie topictitelquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
Bondjes cyclus 27
[ afbeelding ]
Vossen: Mercedes, Salar, Anouk, Thomas
Slangen: Casper, Roxy, Frank, Ricky
Haaien: Noah, Robert, Melvin, Roland
Gieren: Fianca, Kristie, Cyntia, ChessAlle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Haha ja idd had zo een suske en wiske kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mooie topictitel![]()
[ link | afbeelding ]
Kan ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ja idd had zo een suske en wiske kunnen zijn.
quote:
Wel tragisch genoeg om geheel egoïstisch bezoek af te dwingen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij geen band met zijn vader, dus een tragisch rouwproces is er niet.
Nee dat was niet de reden dat hij vond dat hij zijn familie wilde zien. Hij gooide het niet op de dood van zijn vader iig.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wel tragisch genoeg om geheel egoïstisch bezoek af te dwingen.
Mss wilde hij zijn haar blonderen ?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:19 schreef Soury het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je citroenen achter houdt.Ten eerste waar hebben ze die voor nodig? Het is niet zo dat ze een lekker visje of een sausje maken daar. Je gaat ook niet stiekem lekker op je kamer een citroen nuttigen.
Vragen vragen......
Of z'n snor...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss wilde hij zijn haar blonderen ?
Ja dat is een optie, maar dat werkt niet kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss wilde hij zijn haar blonderen ?
Scherp! Lijkt er ook op dat Melvin een wit bandje draagt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:25 schreef LionHeart het volgende:
Er staat een filmpje op insta om op DBG te stemmen voor de Televizier Ring. Het is de huidige cyclus. Wat me opvalt is dat Chess een haai is.
https://www.instagram.com/reel/DVUFSTnCPyU/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die overigens geen relatiegegevens meer op zijn actuele facebookpagina heeft staan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zal het wel zo verdraaien dat het de schuld is van haar (ex) vriend.
Goed gezien!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:25 schreef LionHeart het volgende:
Er staat een filmpje op insta om op DBG te stemmen voor de Televizier Ring. Het is de huidige cyclus. Wat me opvalt is dat Chess een haai is.
Tja, Moltalk gaat denk ik voor i.v.m. de Mol uitzending later op de avondquote:Op zondag 1 maart 2026 10:30 schreef freaky40 het volgende:
484.000 kijkers keken gisterenavond naar het korte zaterdagavond intermezzo. Niet zo best dus, en er was ook niet veel boeiends te vertellen in de verhaallijnen; een opdracht en Citroen-gate waar we de ontknoping nog niet van kennen.
quote:Op zondag 1 maart 2026 00:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scherp! Lijkt er ook op dat Melvin een wit bandje draagt.Ziet er idd naar uit dat Roland en Chest verwisseld gaan worden, spannend hoe Febo dit weer gaan spinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhja, Chest moet natuurlijk nog een paar weken aan Noa of Robert gaan kleven![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door 5thencounter op 01-03-2026 12:32:30 ]
Het staat toch op beeld? Dan is het toch geen vreemdgaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ben ik razend benieuwd naar de uitleg maandag
Wel zo netjes voor de rest van zijn familie om tóch te verschijnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wel tragisch genoeg om geheel egoïstisch bezoek af te dwingen.
Ohhw.. mooi dus als ik mijn vriendin een video stuur waarin ik met een ander neuk, is het geen vreemdgaan... wat een opluchtingquote:Op zondag 1 maart 2026 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het staat toch op beeld? Dan is het toch geen vreemdgaan?![]()
Reactie Roland weer zoals we het gewend zijn van hem, gooien met dingen en dan weer ´sorry´ zeggen. Zo dom van hem om een beweging te vergeten! Die glijer was dan wél weer goed gelukt, zat bijna op schoot bij Kenzo.![]()
De citroenen zijn gevonden doordat er in zijn toilettas gesnuffeld mocht worden. Waarom Roland er zo stiekem over doet zegt eigenlijk al alles en dan Melvin de schuld geven die juist probeerde te voorkomen een gele kaart te krijgen. Schiet mij maar lek.![]()
En die kontendraaier dacht in een stripclub te staan en vergat dat het een andere dans betrof.
quote:Op zondag 1 maart 2026 00:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scherp! Lijkt er ook op dat Melvin een wit bandje draagt.Die zgn. hartjes van Roland, net zo irritant als dat Duitse gelul van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo leren we nog een en ander van deze dame.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. mooi dus als ik mijn vriendin een video stuur waarin ik met een ander neuk, is het geen vreemdgaan... wat een opluchting
Iedereen in de comments die unaniem zegt niet op DBG te stemmen vanwege het pesten, roddelen en seksen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:25 schreef LionHeart het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een optie, maar dat werkt niet kan ik je vertellen.
Melvin en Chess gewisseld. Melvin draagt een wit bandje en Chess en blauw.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ziet er idd naar uit dat Roland en Chest verwisseld gaan worden, spannend hoe Febo dit weer gaan spinnen
Ohhja, Chest moet natuurlijk nog een paar weken aan Noa of Robert gaan kleven![]()
Jup, je hebt gelijk, ik haal ze zo doorelkaarquote:Op zondag 1 maart 2026 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Melvin en Chess gewisseld. Melvin draagt een wit bandje en Chess en blauw.
Steekwoorden.. Orgie, pijpe, neuke...jaja Speknekje gaat helemaal los bij Fadiequote:Op zondag 1 maart 2026 16:13 schreef Soury het volgende:
Om 19:00 een nieuwe Fadi met Marlijn. Die zal wel wat te vertellen hebbenOf het allemaal waar is? Ik zet de zoutpot iig klaar.
Bekijk deze YouTube-video
Ik gun het Jan wel, maar die groep niet met uitzondering van een paar personen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:25 schreef LionHeart het volgende:
op DBG te stemmen voor de Televizier Ring.
Ik vind het ook wel apart dat Roland de citroenen kon laten liggen tot het werd gevonden door Melvin. De Febo ziet heus wel dat jij citroenen probeert te smokkelen. Dus zolang niemand anders in de loods het heeft gevonden staat de febo toe dat je het mag hebben of zo?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:19 schreef Soury het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je citroenen achter houdt.Ten eerste waar hebben ze die voor nodig? Het is niet zo dat ze een lekker visje of een sausje maken daar. Je gaat ook niet stiekem lekker op je kamer een citroen nuttigen.
Vragen vragen......
Nogmaals... drie citroenen in een netje bewaren? Voor What The Fuck?quote:Op zondag 1 maart 2026 18:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel apart dat Roland de citroenen kon laten liggen tot het werd gevonden door Melvin. De Febo ziet heus wel dat jij citroenen probeert te smokkelen. Dus zolang niemand anders in de loods het heeft gevonden staat de febo toe dat je het mag hebben of zo?
Gaat ook helemaal niet om de huidige groep mensen toch, maar om het programma an sichquote:Op zondag 1 maart 2026 18:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik gun het Jan wel, maar die groep niet met uitzondering van een paar personen.
Sorry maar ik snap echt de aandacht niet voor die Fadiquote:Op zondag 1 maart 2026 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Steekwoorden.. Orgie, pijpe, neuke...jaja Speknekje gaat helemaal los bij Fadie [ afbeelding ]
Er zijn mensen die citroenen eten blijkbaar, als gezonde snack. Als ik íémand in de huidige groep zou moeten aanwijzen wie dat zou kunnen zijn, zou het toch wel Roland zijnquote:Op zondag 1 maart 2026 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nogmaals... drie citroenen in een netje bewaren? Voor What The Fuck?![]()
Nogmaals.. tenzij er een fukker rondloopt om Roland en zijn bondje een oor aan te naaien
Eigenlijk wel ja, maar er zijn genoeg oud deelnemers die niet eens hebben gewonnen of in de finale hebben gestaan en toch overal lopen te vermelden en verkondigen dat ze in de bondgenoten hebben gezeten. Er zitten naar mijn mening genoeg mensen in de huidige groep die dan doen alsof zij persoonlijk de ring hebben gewonnen, mocht dit gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gaat ook helemaal niet om de huidige groep mensen toch, maar om het programma an sich
Mwoa, het is maar hoe je er naar kijkt denk ik. Ik zie dat eigenlijk helemaal niet zoquote:Op zondag 1 maart 2026 19:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar er zijn genoeg oud deelnemers die niet eens hebben gewonnen of in de finale hebben gestaan en toch overal lopen te vermelden en verkondigen dat ze in de bondgenoten hebben gezeten. Er zitten naar mijn mening genoeg mensen in de huidige groep die dan doen alsof zij persoonlijk de ring hebben gewonnen, mocht dit gebeuren.
Fadi wil eigenlijk zelf de aandacht, maar het is wel vermakelijk de verhalen van Marlijn. Roxy Chess Robert en Thomas dus in een geile bui op bed beland. Marlijn heeft nog steeds het zelfde ontkenningsgedrag maar ze heeft zichzelf ook nog niet teruggezien (uitzendingen).quote:Op zondag 1 maart 2026 19:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap echt de aandacht niet voor die Fadi
Super die capsquote:Op zondag 1 maart 2026 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
Chess: "Nee, in principe niet"
Cynthia:
[ afbeelding ]
Gewoon goud![]()
quote:Op zondag 1 maart 2026 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
Cynthia:
[ afbeelding ]
Gewoon goud![]()
Heel gênant jaquote:Op zondag 1 maart 2026 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
Cynthia:
[ afbeelding ]
Gewoon goud![]()
Laten we hopenn dat het nu voor het eggie is en Salar ook niet geswapt wordt voor die tijdquote:Op maandag 2 maart 2026 15:31 schreef LionHeart het volgende:
Leuk, gaat het nu 3 weken over het bezoek van de moeder van Salar.
En Casper en Marlijn hebben dus ook liggen krikkenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:14 schreef KinKiJan het volgende:
Heb 2 kleine stukjes op X langs zien komen; Jessica lijkt het orgie-verhaal van Marlijn te bevestigen en ze zeggen dat Roxy en Mercedes nogal negatief waren over de ex van Chess, die ze dus alleen kennen van de verhalen Chess...
De rest zoek ik niet om te kijken, maar voor de liefhebbers:
Bekijk deze YouTube-video
Damn! Als ze al die shit ook nog hadden laten zien was er geen tijd meer over voor de spellenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Casper en Marlijn hebben dus ook liggen krikken
Naast Jessica
ho hoquote:Op maandag 2 maart 2026 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
Het is alweer bijna zover.. To GeleKaart or not To Gelekaart thats the question![]()
En De Bodycount wie heeft de meeste?
Man man zo spannend allemaal
Als ie dat niet te eng vindtquote:Op maandag 2 maart 2026 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ho ho
Mevin moet eerst nog wat meer drama maken voor we daar zijn he
tandpasta zou in zijn toilettas zittenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Hahaha, ik miste helemaal dat Melvin de citroenen vond toen hij de tandpasta van Roland mocht lenen.
Dus .. Tandpasta in de wasmand zoeken en dan citroenen vinden.
Waren in de aanbieding bij AHquote:Op maandag 2 maart 2026 19:36 schreef spapaars het volgende:
Konden ze niets beters verzinnen dan citroenen?
Haha ja dat maakt die hele situatie zo absurd, zoeken waar je niet moet kijken en dan iets vinden wat je daar totaal niet verwachtquote:Op maandag 2 maart 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
tandpasta zou in zijn toilettas zitten
(zei Roland)
maar dan zoek je natuurlijk in de wasmand
Stoere praat van Thomasquote:Op maandag 2 maart 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
ok Thomas
ze had nog wel heupen
man wat een ongelofelijke lamlul is die gast
Hij heeft citroenen achter gehouden. Dat zou nooit iemand geweten hebben, want de Febo kan niet 50 camera's 24/7 uitpluizen. Maar Melvin zei, hold my beer...quote:Op maandag 2 maart 2026 19:38 schreef schetterklep het volgende:
Ik snap het hele verhaal van Roland niet zo goed eigenlijk. Misschien krijgen we 3 aflevering sorry's het antwoord
je moet je prioriteiten wel op orde hebben hequote:Op maandag 2 maart 2026 19:40 schreef LionHeart het volgende:
Vreemd gaan geen issue.. wel vrouw van 43
Hij moest wel lang nadenken, dus enige twijfel.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Oehj, sjee dat Tho een vrouw van 43 neukt valt Chest een beetje zwaar...
Die spoort echt voor geen meter.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Oehj, sjee dat Tho een vrouw van 43 neukt valt Chest een beetje zwaar...
Duhquote:Op maandag 2 maart 2026 19:43 schreef greysbones het volgende:
Zou Melvin de boa's bellen als de buurvrouw de auto op straat wast?
Omdat er over gemaild is naar de Regiequote:Op maandag 2 maart 2026 19:44 schreef Scottie16 het volgende:
Waarom doen ze nu zo moeilijk over die citroenen.
ze heeft bijgetekendquote:Op maandag 2 maart 2026 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes bleef maar 1 maandje extra toch? .....
Minimaalquote:Op maandag 2 maart 2026 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes bleef maar 1 maandje extra toch? .....
tzal misschien aan mij liggen , maar deze vond ik wel erg toneelachtigquote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Boh wat kan iemand moeilijk doen om niks, open die fucking brief, kan het programma ook weer door
ligt zeker niet aan jouquote:Op maandag 2 maart 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
tzal misschien aan mij liggen , maar deze vond ik wel erg toneelachtig
Zal de hele dag wel binnen zitten ofzo. Af en toe naar de lokale supermarkt en that's itquote:Op maandag 2 maart 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
Hoe overleeft Melvin in vredesnaam in de buitenwereld?
Er is blijkbaar een groot gebrek aan Duitse lerarenquote:Op maandag 2 maart 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
Hoe overleeft Melvin in vredesnaam in de buitenwereld?
Dat is haar onzekerheid, en Salar moet gewoon eerlijk zeggen. Waarom zo lacherig. Mer is verliefd, het beste is dat ze vertrekt volgende maand. En Salar blijven kijken hoe hij dan is. In BB vond ik hem leuker.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
aaah Mercedes
ze vindt zichzelf niet bijzonder genoeg voor Salar
vind ik toch wel sneu voor dr
Omdat het in scene gezet lijkt en onrechtvaardig, net als een bon krijgen voor 33kmh rijden waar je vroeger 50 mochtquote:Op maandag 2 maart 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet waarom citroenen? Pak koekjes ok.
Ze zetten dat niet in scene, kost een boel punten.quote:Op maandag 2 maart 2026 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat het in scene gezet lijkt en onrechtvaardig, net als een bon krijgen voor 33kmh rijden waar je vroeger 50 mocht
Ze is te dik (broodje met twee frikandellen en mayo)quote:
En die vettigheid verstopt je traanbuisjes natuurlijk ?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is te dik (broodje met twee frikandellen en mayo)
Sneller dan Tho, waren geen 20sec.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:13 schreef spapaars het volgende:
Lol.
Veel wist ik wel maar Chess was snel
Jaquote:Op maandag 2 maart 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat het deze aflevering nog gebeuren, het bezoek voor Salar...of gaan ze dit ook weer een week rekken
Hahaha prachtigquote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
Frank
nou hee das wel warm he
Ja Frank wrijf het er nog even in dat haar vader een enorme lul is
quote:Op maandag 2 maart 2026 20:23 schreef Cirilico het volgende:
Nee, moeder Salar, je hart brak niet letterlijk en figuurlijk in duizend stukjes.
het zou heel begrijpelijk zijn geweest als ze boos wasquote:Op maandag 2 maart 2026 20:24 schreef LionHeart het volgende:
Mama Salar is een miljoen keer meer waard dan vader van Mercedes
Het is een hork, maar had wel gelijk dat Salar sneller vrouwen verslijt dan autobanden van een formule 1 wagen.quote:
Tja toen ze hoorde dat hij Kreeft is van sterrenbeeld, was ze plots maagdquote:Op maandag 2 maart 2026 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
En wat moet die Kikkeroog nou met Rikkie?
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn haar aan de handquote:Op maandag 2 maart 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
Robertje gaat stoer doen tegen grote Ricky
de gel op??quote:
Ik snap best wel dat Chest alle ijzers in het vuur en alle ballen hoog wil houden.. Vreemdgaan is niet Vreemd, ze gaat gewoonquote:Op maandag 2 maart 2026 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja toen ze hoorde dat hij Kreeft is van sterrenbeeld, was ze plots maagd
Thomas gaat het zo zwaar krijgen met Chess in de buitenwereld.quote:
Je kon de klok er al vanaf seconde 1 op gelijk zetten idd. Wat een giftig wijf is het 😅 En trouwens, sterrenbeeldmeisjesquote:Op maandag 2 maart 2026 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kind. En toch moet ik er wel om lachen. Het is zo doorzichtig.
Ik zie het schaamteloze SBS/Bondgenoten regie er idd volledig voor aan. ‘Zoek ff een Thomas type maar dan iets meer bad boy voor volgende cyclus. Even Chess prikken voor de kijkcijfers, werkt geheid’.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
Borst voouit met volle kracht.. Welke act ze ook speelt, Ingehuurde Hoer of Malle Babbe Rikkie is ook in the pocket![]()
[ afbeelding ]
Ik vind Robert best okee. Hij heeft een zure chick, dat wel (alhoewel ik Roxy bloedmooi vond voordat ze haar valse aso karakter tentoonstelde en haarzelf nogal verslonsde).quote:Op maandag 2 maart 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
Robertje gaat stoer doen tegen grote Ricky
Ik weet niet of het specifiek benoemd is eigenlijk, maar ik ga er vanuit dat Melvin aardig op het autisme-spectrum te vinden is (zonder dat slecht te bedoelen), dus dat zal de verklaring zijn denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan de gedachtengang van die knul echt niet begrijpen.
Dit is wel precies wat ik bedoel met ‘SBS televisie’. Inzoomen op haar wanneer ze een broodje frikandel met mayo eet, even precies het shot waar een sliertje slijm blijft hangen natuurlijk. Heel lelijk framen. Doen ze echt vaak. De deelnemer beetje als simpele speelbal gebruiken.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat goed met dat "mayo en frikandellen op brood"-dieet
Die Melvin moet je voor uitkijken hoor. Sluwe vos is het. Die weet zijn gestook mooi te verbloemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet steeds denken aan de opmerking van Melvin over die citroenen, dat hij het niet kon verzwijgen en eerlijk moest zijn. Hij zei: zo ben ik niet opgevoed.
Ik dacht meteen maar in je opvoeding was het dus wel goed om te klikken, iemand te verraden?![]()
Ik kan de gedachtengang van die knul echt niet begrijpen.
Verder, Chess was weer Chess, een flirt, borsten voorruit, schouders naar achter, lipjes getuit en rollen met de ogen. Wat heb ik een hekel aan dat soort types, die denken dat elke man daarvoor valt.
Robert heeft nogal last van zijn lengte en denkt dat met een grote b.. te moeten compenserenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind Robert best okee. Hij heeft een zure chick, dat wel (alhoewel ik Roxy bloedmooi vond voordat ze haar valse aso karakter tentoonstelde en haarzelf nogal verslonsde).
Ik vind die Ricky nogal een sukkel eigenlijk, dus snap Robert wel (in eerdere situaties, weet nog niet waar dit conflict over gaat natuurlijk).
Of ze zit te vissen naar complimentjes. "Wat? Niet bijzonder genoeg! Je bent hartstikke knap!"quote:Op maandag 2 maart 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
aaah Mercedes
ze vindt zichzelf niet bijzonder genoeg voor Salar
vind ik toch wel sneu voor dr
Lang? "Chess drukte heel teringsnel!"quote:
Precies, daar kan die mafkees nog wat van leren!! Maar bij sommige mensen zit dat ruzie zoeken nu eenmaal ingebakken. Bommetjes droppen in de hoop dat het doelwit reageert om vervolgens compleet los te kunnen gaan, zoekend naar bijval. Maar het doelwit reageerde mooi niet.quote:
Zal wel net in de douche geweest zijn en gaat voor het naar bed gaan zijn haar niet in de gel zetten.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Morgen een nieuwe gate Ricky en Robert met zijn playmobil kapsel. Hij heeft dat vaker dat kapseltje valt me op, meestal s' avonds.
Ik denk hier volkomen andersom over. In Ricky zit, volgens mij, weinig kwaads, gewoon een goeie gast, terwijl die Robert een heel kort lontje en een hele grote mond heeft. Zit er nu een maand langer in dan Ricky en denkt daardoor wat te zeggen te hebben. Jammer dat Ricky schijnbaar geintimideerd lijkt door dat kaboutertje, want hij heeft helemaal gelijk. Wat Roxy doet is net zo erg als Erik toen, met dat afgelikte mes terug in de pindakaas zetten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind Robert best okee. Hij heeft een zure chick, dat wel (alhoewel ik Roxy bloedmooi vond voordat ze haar valse aso karakter tentoonstelde en haarzelf nogal verslonsde).
Ik vind die Ricky nogal een sukkel eigenlijk, dus snap Robert wel (in eerdere situaties, weet nog niet waar dit conflict over gaat natuurlijk).
Frikandellen met mayo als broodbeleg, nutella dippen met crackertjes, dubbeldippen zelfs, gatver, en dan klagen dat je aankomt. Als ze er nog 3 maanden zit, kun je haar rollen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dit is wel precies wat ik bedoel met ‘SBS televisie’. Inzoomen op haar wanneer ze een broodje frikandel met mayo eet, even precies het shot waar een sliertje slijm blijft hangen natuurlijk. Heel lelijk framen. Doen ze echt vaak. De deelnemer beetje als simpele speelbal gebruiken.
We zien maar een fractie van wat daar gebeurt, omdat we geen streams hebben en daar maken ze vaak misbruik van. Voor hetzelfde geld is ze gewoon bezig met beter eten (voor zover mogelijk, dit concept zorgt ook vaak voor karig voedsel dus maakt het al lastiger) en zien we daar niks van en wordt de indruk gewekt dat ze gewoon zich vol zit te stouwen.
Ik weet dat niet natuurlijk, niemand want we zien dus enkel wat ze willen dat we zien, maar ik weet wel dat SBS heel stelselmatig aan lelijke framing doet en ik vind deze shots weer een prima voorbeeld daarvan. Het is overduidelijk wat hun intentie ermee is. En het werkt, helaas.
JA!!quote:Op maandag 2 maart 2026 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Citroen-gate ontknoping in volle glorie en de self-scam/NSB snitch actie van Melvin resulteert in een gele kaart en Roland krijgt de schuld. Wat een ellende. Nog even dacht ik omdat Roland de enveloppe niet wilde open maken, dat er in de brief alleen een waarschuwing stond voor een volgende keer; maar nee, gewoon geel dus.
Die moeder van Salar is gaaf, dat was ze ook in BB weet ik nog en die vrienden ook van hem. Wat een dag en nacht verschil met die pauper vader van Merkedes. Toch zou ik binnenkort wel een videocall willen voor haar, om even te pijlen hoe die ouders er nu voor staan. Dat kan natuurlijk ook met een vriendin zijn die contact heeft met de ouders om haar op de hoogte te houden, kan weer leuke TV opleveren.
Dat momentje van Ricky en Chess was wel ongemakkelijk met die blikken van Thomas naar die 2. Ik denk dat ze het liefst een trio wil, die geile donder. Ongekend, en even haar tietjes naar voren duwen na afloop van het gesprek. "Een soap met echte mensen"-waardig deze scene. Morgen een nieuwe gate Ricky en Robert met zijn playmobil kapsel. Hij heeft dat vaker dat kapseltje valt me op, meestal s' avonds.
Dat is inherent aan RLS. Niet alleen bij De Bondgenoten, of SBS in het algemeen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie het schaamteloze SBS/Bondgenoten regie er idd volledig voor aan. ‘Zoek ff een Thomas type maar dan iets meer bad boy voor volgende cyclus. Even Chess prikken voor de kijkcijfers, werkt geheid’.
Ze melken Chess’ (en anderen hun) tekortkomingen op allerlei manieren uit, ook buiten de uitzending om. Vieze manier van televisie maken, maar ja. Ik mis BB echt, dat had qua productie stukken meer klasse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |