abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220242175
Nee, moeder Salar, je hart brak niet letterlijk en figuurlijk in duizend stukjes.
Hotapnyc
  maandag 2 maart 2026 @ 20:23:44 #252
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220242177
Bokito nog effe in ZwartWit.. _O-

pi_220242182
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:23 schreef Cirilico het volgende:
Nee, moeder Salar, je hart brak niet letterlijk en figuurlijk in duizend stukjes.
o|O o|O
mama Salar is leuk
:7
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220242185
Mama Salar is een miljoen keer meer waard dan vader van Mercedes
pi_220242194
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:24 schreef LionHeart het volgende:
Mama Salar is een miljoen keer meer waard dan vader van Mercedes
het zou heel begrijpelijk zijn geweest als ze boos was
maar ze is een wijze vrouw :Y
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 2 maart 2026 @ 20:26:07 #256
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220242199
Tsja.. het verschil ;(

maandag 2 maart 2026 @ 20:26:12 #257
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220242201
Je ziet aan alles dat Mercedes geen blijvertje is.
pi_220242204
Roland hou aub je mond, daar komt alleen maar schei
pi_220242206
Kijk wat mooi, dit is top!
pi_220242209
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
o|O o|O
mama Salar is leuk
:7
Nou en. :6
Hotapnyc
pi_220242211
Zo kan het dus ook Pa Mercedes!!!!!
pi_220242219
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:26 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Nou en. :6
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220242220
Mercedes zit echt wel in het hart van Salar. Had ie niet verwacht denk ik toen hij erin ging. Hij lijkt op z'n moeder.
pi_220242226
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:o

:'(
Hotapnyc
pi_220242227
oh ja
de niet vreemd gaande chess
die weer een potentiële prooi ziet
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220242228
Sloerie Chess gooit ff een kreeftenfuik uit :+
  maandag 2 maart 2026 @ 20:29:15 #267
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220242229
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Het is een hork, maar had wel gelijk dat Salar sneller vrouwen verslijt dan autobanden van een formule 1 wagen.
  maandag 2 maart 2026 @ 20:29:49 #268
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220242235
En wat moet die Kikkeroog nou met Rikkie?

pi_220242245
Robertje gaat stoer doen tegen grote Ricky :+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220242246
tot morgen :W
pi_220242247
quote:
Nou inderdaad, wat een haat kwam er bij hem vandaan. Triest als je zo'n mening hebt.
  maandag 2 maart 2026 @ 20:31:11 #272
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220242249
Waarom heeft Robert morgen een playmobil hoofd ?! _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220242252
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
En wat moet die Kikkeroog nou met Rikkie?

[ afbeelding ]
Tja toen ze hoorde dat hij Kreeft is van sterrenbeeld, was ze plots maagd O-)
pi_220242258
Moeder Salar mag vaker komen :)
pi_220242259
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
Wat is er met zijn haar aan de hand :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220242263
Team Ricky *O* *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220242264
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat is er met zijn haar aan de hand :?
de gel op??
of een coupe roxy?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 2 maart 2026 @ 20:33:34 #278
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220242266
En de Kliphangert ... Een Robert&Rikkie Fittie... tsja wie hebben we nog niet gehad? :O

maandag 2 maart 2026 @ 20:36:11 #279
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220242291
Voor wie nog twijfelt..

maandag 2 maart 2026 @ 20:41:23 #280
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220242344
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Tja toen ze hoorde dat hij Kreeft is van sterrenbeeld, was ze plots maagd O-)
Ik snap best wel dat Chest alle ijzers in het vuur en alle ballen hoog wil houden.. Vreemdgaan is niet Vreemd, ze gaat gewoon :Y
pi_220242645
Nou, Citroen-gate ontknoping in volle glorie en de self-scam/NSB snitch actie van Melvin resulteert in een gele kaart en Roland krijgt de schuld. Wat een ellende. Nog even dacht ik omdat Roland de enveloppe niet wilde open maken, dat er in de brief alleen een waarschuwing stond voor een volgende keer; maar nee, gewoon geel dus.
Die moeder van Salar is gaaf, dat was ze ook in BB weet ik nog en die vrienden ook van hem. Wat een dag en nacht verschil met die pauper vader van Merkedes. Toch zou ik binnenkort wel een videocall willen voor haar, om even te pijlen hoe die ouders er nu voor staan. Dat kan natuurlijk ook met een vriendin zijn die contact heeft met de ouders om haar op de hoogte te houden, kan weer leuke TV opleveren.
Dat momentje van Ricky en Chess was wel ongemakkelijk met die blikken van Thomas naar die 2. Ik denk dat ze het liefst een trio wil, die geile donder. Ongekend, en even haar tietjes naar voren duwen na afloop van het gesprek. "Een soap met echte mensen"-waardig deze scene. Morgen een nieuwe gate Ricky en Robert met zijn playmobil kapsel. Hij heeft dat vaker dat kapseltje valt me op, meestal s' avonds.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 2 maart 2026 @ 21:54:53 #282
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220242762
Borst voouit met volle kracht.. Welke act ze ook speelt, Ingehuurde Hoer of Malle Babbe Rikkie is ook in the pocket :P

pi_220243005
Wat een kind. En toch moet ik er wel om lachen. Het is zo doorzichtig.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220243093
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Dus eh ... Kreeftogen :?
Thomas gaat het zo zwaar krijgen met Chess in de buitenwereld.
All those angels with their wings glued on.
pi_220243600
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 22:31 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kind. En toch moet ik er wel om lachen. Het is zo doorzichtig.
Je kon de klok er al vanaf seconde 1 op gelijk zetten idd. Wat een giftig wijf is het 😅 En trouwens, sterrenbeeldmeisjes :')
Leh-kùr
pi_220243617
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
Borst voouit met volle kracht.. Welke act ze ook speelt, Ingehuurde Hoer of Malle Babbe Rikkie is ook in the pocket :P

[ afbeelding ]
Ik zie het schaamteloze SBS/Bondgenoten regie er idd volledig voor aan. ‘Zoek ff een Thomas type maar dan iets meer bad boy voor volgende cyclus. Even Chess prikken voor de kijkcijfers, werkt geheid’.

Ze melken Chess’ (en anderen hun) tekortkomingen op allerlei manieren uit, ook buiten de uitzending om. Vieze manier van televisie maken, maar ja. Ik mis BB echt, dat had qua productie stukken meer klasse.
Leh-kùr
pi_220243637
Salar’s bezoek was echt genieten trouwens. Als er toch eens een paar zuren weg gaan daar en een paar lolbroeken bij komen heb je samen met Salar echt een topshow.
Leh-kùr
pi_220243700
Ik moet steeds denken aan de opmerking van Melvin over die citroenen, dat hij het niet kon verzwijgen en eerlijk moest zijn. Hij zei: zo ben ik niet opgevoed.
Ik dacht meteen maar in je opvoeding was het dus wel goed om te klikken, iemand te verraden? :?

Ik kan de gedachtengang van die knul echt niet begrijpen.
Verder, Chess was weer Chess, een flirt, borsten voorruit, schouders naar achter, lipjes getuit en rollen met de ogen. Wat heb ik een hekel aan dat soort types, die denken dat elke man daarvoor valt. :r
if it's meant to be, it will be
pi_220243707
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:30 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Robert best okee. Hij heeft een zure chick, dat wel (alhoewel ik Roxy bloedmooi vond voordat ze haar valse aso karakter tentoonstelde en haarzelf nogal verslonsde).

Ik vind die Ricky nogal een sukkel eigenlijk, dus snap Robert wel (in eerdere situaties, weet nog niet waar dit conflict over gaat natuurlijk).
Leh-kùr
pi_220243712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik weet niet of het specifiek benoemd is eigenlijk, maar ik ga er vanuit dat Melvin aardig op het autisme-spectrum te vinden is (zonder dat slecht te bedoelen), dus dat zal de verklaring zijn denk ik.
Leh-kùr
pi_220243742
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
_O- Gaat goed met dat "mayo en frikandellen op brood"-dieet
Dit is wel precies wat ik bedoel met ‘SBS televisie’. Inzoomen op haar wanneer ze een broodje frikandel met mayo eet, even precies het shot waar een sliertje slijm blijft hangen natuurlijk. Heel lelijk framen. Doen ze echt vaak. De deelnemer beetje als simpele speelbal gebruiken.

We zien maar een fractie van wat daar gebeurt, omdat we geen streams hebben en daar maken ze vaak misbruik van. Voor hetzelfde geld is ze gewoon bezig met beter eten (voor zover mogelijk, dit concept zorgt ook vaak voor karig voedsel dus maakt het al lastiger) en zien we daar niks van en wordt de indruk gewekt dat ze gewoon zich vol zit te stouwen.

Ik weet dat niet natuurlijk, niemand want we zien dus enkel wat ze willen dat we zien, maar ik weet wel dat SBS heel stelselmatig aan lelijke framing doet en ik vind deze shots weer een prima voorbeeld daarvan. Het is overduidelijk wat hun intentie ermee is. En het werkt, helaas.

[ Bericht 6% gewijzigd door Willewa op 03-03-2026 02:43:16 ]
Leh-kùr
pi_220244700
Double-dipping to the max!
pi_220244795
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet steeds denken aan de opmerking van Melvin over die citroenen, dat hij het niet kon verzwijgen en eerlijk moest zijn. Hij zei: zo ben ik niet opgevoed.
Ik dacht meteen maar in je opvoeding was het dus wel goed om te klikken, iemand te verraden? :?

Verder, Chess was weer Chess, een flirt, borsten voorruit, schouders naar achter, lipjes getuit en rollen met de ogen. Wat heb ik een hekel aan dat soort types, die denken dat elke man daarvoor valt. :r
Die Melvin moet je voor uitkijken hoor. Sluwe vos is het. Die weet zijn gestook mooi te verbloemen.
Hotapnyc
pi_220244898
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 02:16 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ik vind Robert best okee. Hij heeft een zure chick, dat wel (alhoewel ik Roxy bloedmooi vond voordat ze haar valse aso karakter tentoonstelde en haarzelf nogal verslonsde).

Ik vind die Ricky nogal een sukkel eigenlijk, dus snap Robert wel (in eerdere situaties, weet nog niet waar dit conflict over gaat natuurlijk).
Robert heeft nogal last van zijn lengte en denkt dat met een grote b.. te moeten compenseren
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 3 maart 2026 @ 10:09:26 #295
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220245056
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 10:13:32 #296
3542 Gia
User under construction
pi_220245085
quote:
99s.gif Op maandag 2 maart 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
aaah Mercedes
ze vindt zichzelf niet bijzonder genoeg voor Salar
vind ik toch wel sneu voor dr
Of ze zit te vissen naar complimentjes. "Wat? Niet bijzonder genoeg! Je bent hartstikke knap!"

Gebeurde alleen niet....
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Wat duren ze lang met drukken :D
Lang? "Chess drukte heel teringsnel!"
quote:
Precies, daar kan die mafkees nog wat van leren!! Maar bij sommige mensen zit dat ruzie zoeken nu eenmaal ingebakken. Bommetjes droppen in de hoop dat het doelwit reageert om vervolgens compleet los te kunnen gaan, zoekend naar bijval. Maar het doelwit reageerde mooi niet.
Voor deze moeder alleen maar respect.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 10:21:25 #297
3542 Gia
User under construction
pi_220245156
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Morgen een nieuwe gate Ricky en Robert met zijn playmobil kapsel. Hij heeft dat vaker dat kapseltje valt me op, meestal s' avonds.
Zal wel net in de douche geweest zijn en gaat voor het naar bed gaan zijn haar niet in de gel zetten.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 02:16 schreef Willewa het volgende:

[..]

Ik denk hier volkomen andersom over. In Ricky zit, volgens mij, weinig kwaads, gewoon een goeie gast, terwijl die Robert een heel kort lontje en een hele grote mond heeft. Zit er nu een maand langer in dan Ricky en denkt daardoor wat te zeggen te hebben. Jammer dat Ricky schijnbaar geintimideerd lijkt door dat kaboutertje, want hij heeft helemaal gelijk. Wat Roxy doet is net zo erg als Erik toen, met dat afgelikte mes terug in de pindakaas zetten.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 02:36 schreef Willewa het volgende:

[..]
Dit is wel precies wat ik bedoel met ‘SBS televisie’. Inzoomen op haar wanneer ze een broodje frikandel met mayo eet, even precies het shot waar een sliertje slijm blijft hangen natuurlijk. Heel lelijk framen. Doen ze echt vaak. De deelnemer beetje als simpele speelbal gebruiken.

We zien maar een fractie van wat daar gebeurt, omdat we geen streams hebben en daar maken ze vaak misbruik van. Voor hetzelfde geld is ze gewoon bezig met beter eten (voor zover mogelijk, dit concept zorgt ook vaak voor karig voedsel dus maakt het al lastiger) en zien we daar niks van en wordt de indruk gewekt dat ze gewoon zich vol zit te stouwen.

Ik weet dat niet natuurlijk, niemand want we zien dus enkel wat ze willen dat we zien, maar ik weet wel dat SBS heel stelselmatig aan lelijke framing doet en ik vind deze shots weer een prima voorbeeld daarvan. Het is overduidelijk wat hun intentie ermee is. En het werkt, helaas.
Frikandellen met mayo als broodbeleg, nutella dippen met crackertjes, dubbeldippen zelfs, gatver, en dan klagen dat je aankomt. Als ze er nog 3 maanden zit, kun je haar rollen.
pi_220245295
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,8 Marktaandeel: 14,1 Kijkcijfer: 640.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 18

Mooie cijfertjes wederom, na de OS weer helemaal terug. En ook lineair wordt er als een malle gekeken, zo ook gisterenavond, 639.000 kijkers maar liefst. Volgende week uitgesteld misschien wel de 700.000 grens aantikkend. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 3 maart 2026 @ 11:08:33 #299
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220245453
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Citroen-gate ontknoping in volle glorie en de self-scam/NSB snitch actie van Melvin resulteert in een gele kaart en Roland krijgt de schuld. Wat een ellende. Nog even dacht ik omdat Roland de enveloppe niet wilde open maken, dat er in de brief alleen een waarschuwing stond voor een volgende keer; maar nee, gewoon geel dus.
Die moeder van Salar is gaaf, dat was ze ook in BB weet ik nog en die vrienden ook van hem. Wat een dag en nacht verschil met die pauper vader van Merkedes. Toch zou ik binnenkort wel een videocall willen voor haar, om even te pijlen hoe die ouders er nu voor staan. Dat kan natuurlijk ook met een vriendin zijn die contact heeft met de ouders om haar op de hoogte te houden, kan weer leuke TV opleveren.
Dat momentje van Ricky en Chess was wel ongemakkelijk met die blikken van Thomas naar die 2. Ik denk dat ze het liefst een trio wil, die geile donder. Ongekend, en even haar tietjes naar voren duwen na afloop van het gesprek. "Een soap met echte mensen"-waardig deze scene. Morgen een nieuwe gate Ricky en Robert met zijn playmobil kapsel. Hij heeft dat vaker dat kapseltje valt me op, meestal s' avonds.
JA!! _O-
ik ben sowieso team Rikkie :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 3 maart 2026 @ 11:09:41 #300
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220245462
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 01:49 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ik zie het schaamteloze SBS/Bondgenoten regie er idd volledig voor aan. ‘Zoek ff een Thomas type maar dan iets meer bad boy voor volgende cyclus. Even Chess prikken voor de kijkcijfers, werkt geheid’.

Ze melken Chess’ (en anderen hun) tekortkomingen op allerlei manieren uit, ook buiten de uitzending om. Vieze manier van televisie maken, maar ja. Ik mis BB echt, dat had qua productie stukken meer klasse.
Dat is inherent aan RLS. Niet alleen bij De Bondgenoten, of SBS in het algemeen.

Ook bij BB lieten ze (zelfs met streams!) in de afleveringen regelmatig een net ander beeld van bepaalde deelnemers zien. Neem de 'vrolijke jolige' Jordy uit de afleveringen; dat hij regelmatig een vervelende zeur was die overal veel te lang in bleef hangen kregen we op TV niet te zien. Z'n valentijnsdag-breakdown werd op TV als aandoenlijk neergezet terwijl het op streams een zwaar overdreven 10+ uur durende moksessie was.

In RTL's Winter/B&B Vol Liefde worden kwetsbare momenten van deelnemers op zoek naar de liefde evengoed uitgemolken door framing. Een ogenschijnlijk stil en ongemakkelijk moment met koffie met gebak moesten meehelpen aan het beeld van een saaie deelnemer op zoek naar liefde. Maar wie op het gebak lette zag dat het gebak op bepaalde momenten ineens minder 'aangevreten' was dan op momenten daarvoor.

Dan vind ik de tegenstrijdigheden die ze in de woorden en daden van Roxy laten zien met betrekking tot haar gewicht en eetgewoonten eigenlijk nog best meevallen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')