Vreselijk ja.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:16 schreef Remco het volgende:
Het duurt en het duurt maar. Het aantal ritten, de tijd ertussen en de onzinnige dweilpauze is allemaal geen reclame voor het schaatsen.
IK VIND HET EEN GROF SCHANDAAL.quote:
Me too.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou blij verrast zijn met elke medaille die NL hier pakt.
Hij heeft toch al een interview gedaan?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:17 schreef Meridiaan het volgende:
Maar goed, ben benieuwd hoeveel ophef het oplevert dat Wennemars geen interview wil doen in vergelijking met Jutta vorige week
Over 20 jaar kunnen we het Joep Wennemars huis bezoeken in Dalfsen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Joep is momenteel groter dan Anne Frank. Nederland Schaatsland.
Die kennen we niet.quote:
Ik vind het wel wat hebben dat het bij de OS altijd wat langer duurt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:16 schreef Remco het volgende:
Het duurt en het duurt maar. Het aantal ritten, de tijd ertussen en de onzinnige dweilpauze is allemaal geen reclame voor het schaatsen.
Precies op tijd!quote:
Jutta deed ook een interview.... maar de familie Wennemars is natuurlijk wat meer likeable bij de NOS-ploeg ipv een "schaatsende influencende diva" (zo ziet de NOS haar) die in haar eigen bubble wil blijven zitten.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een interview gedaan?
Niets gemist.quote:
Lang leve dweilpauzes.quote:
Prijs je gelukkig dat je het eerste deel incl dweilpauze hebt mogen missen.quote:
Hoi Marcel.quote:
Was Semirunny matig?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig dat je het eerste deel incl dweilpauze hebt mogen missen.
Die deed pas een interview nadat de NOS boos werd dat ze helemaal geen interview wilde doen, om daarna zelf boos te worden. Als die had gezegd dat ze alleen op 1 moment een interview had willen doen, dan was er geen probleem geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jutta deed ook een interview.... maar de familie Wennemars is natuurlijk wat meer likeable bij de NOS-ploeg ipv een "schaatsende influencende diva" (zo ziet de NOS haar) die in haar eigen bubble wil blijven zitten.
Ik was eerlijk gezegd ook vergeten dat ie mee doetquote:
Prima, maar niet meer dan dat. Jilek wel vrij matig.quote:
Was net nog in beeldquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd ook vergeten dat ie mee doet
Best schandalig.quote:
Mwah, die was nog wel okay, leuk slotbuitenbochtje gelopen. Jimek was matig tot slecht.quote:
Hij wordt ontslagen?quote:
Misschien wel, maar de NOS zal nooit zo hard over Wennemars oordelen als ze over Jutta hebben gedaan, vanwege papa Erbenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die deed pas een interview nadat de NOS boos werd dat ze helemaal geen interview wilde doen, om daarna zelf boos te worden. Als die had gezegd dat ze alleen op 1 moment een interview had willen doen, dan was er geen probleem geweest.
Dat begrip moet ik altijd een beetje binnensmonds van vomeren.quote:
Hongaars Record?quote:
Die is Snel vergeten.quote:
Is Bergsma 40?quote:
Met een matje.quote:
Ik had een Onzettend Dikke Ochtendreet.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik had een Odol vanmorgen, komt toch dichtbij
TMIquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:26 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Farthofer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou die net als Jos agressief worden bij verlies?quote:
Ook. Topteam dat Oostenrijkquote:
Ik zie hem wel een tuinstoel kapot schoppen, maar verder niet.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou die net als Jos agressief worden bij verlies?
Lekker jinxen!quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Het kan een legendarische rit worden.
Volgende week sturen we Sjoerd Sjoerdsma op hem af!!quote:
Op de tribunes?quote:
Dat denk ik ook jaquote:
Lijkt mij ook wel ja.quote:
Genoteerd.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:32 schreef Starflyer het volgende:
Prima tijd, maar geen medaille verwacht ik.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:32 schreef Starflyer het volgende:
Prima tijd, maar geen medaille verwacht ik.
Iemand heeft gelijkquote:
Ik mag hopen dat die überhaupt niet meer in bed ligt nu.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:32 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat het wel een medaille is, maar Stolz zal hier niet wakker van liggen
Snel op Wikipedia postenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:32 schreef Em31 het volgende:
Een OR en dan geen idee wat je ermee kan
Dus die kunnen er makkelijk onderdoor.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:32 schreef Gretzl het volgende:
"De lat, de lat ligt ver-schrik-ke-lijk hoog voor al die andere schaatsers die nog moeten komen."
– Martin, 2026
Dat verwacht ik ook.quote:
Deed die Australische zwemcoach naquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:33 schreef Gretzl het volgende:
Gifje van een juichende Erben pleaseeee [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik verwacht inderdaad niet dat 4 man onder het vorige OR gaanquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:32 schreef Faraday01 het volgende:
1:43.05dit kan goed zijn voor een medaille
Speciaal teruggespoeld want was net drinken pakkenquote:
Het zijn de Olympische Spelen en niet een of ander spelletje.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:33 schreef MiLalaa het volgende:
Poeh wat een goeie tijd. Maar hij kijkt nog steeds zuur. Wat een pretnummer
Waar is die hansworstquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
@:zipportal wordt gemist voor het gifje van erben
@wimderon kan dat ookquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
@:zipportal wordt gemist voor het gifje van erben
thuisvoordeel , plus eventueel nog een speciaal medicijnkastje, = italianen presteren boven hun kunnenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Italiaan zat er voor mijn gevoel iets tekort achter
Het schijnt geen leuke rit te zijn om te rijden. Die Stoltz lag in Inzell naast de baan te kotsen dus echt vrolijk zal er niet van wordenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:33 schreef MiLalaa het volgende:
Poeh wat een goeie tijd. Maar hij kijkt nog steeds zuur. Wat een pretnummer
Dat was hem juist wel toch?quote:
Oh dat zou fijn zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |