Je bent meteen labiel als je huilt?quote:Op maandag 16 februari 2026 11:59 schreef Hugo_Treger het volgende:
Is er een labieler soort sporter dan de shorttracker? Ik zie ze vaker wel huilen dan niet.
Gehannes?quote:
Lijkt me ook wel een sympathiek iemand.quote:
Beukt de Koreaanse om ver.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2026 11:59 schreef Hugo_Treger het volgende:
Is er een labieler soort sporter dan de shorttracker? Ik zie ze vaker wel huilen dan niet.
Okéquote:Op maandag 16 februari 2026 12:03 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik huil voor België. Met Xandra heb ik niets.
Je reageert op een trol.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2026 11:59 schreef Hugo_Treger het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2026 12:03 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik huil voor België. Met Xandra heb ik niets.
Labiele poster dusquote:
Straks.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:05 schreef Paul het volgende:
Weten jullie wanneer velzeboer in finale moet
Schulting heeft zelden penalties gekregen.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:04 schreef Szura het volgende:
Als Schulting ook nog zoiets uithaalt op de 1500, is de bingo compleet. Twee lompe tokkies.
Rond 12.45.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:05 schreef Paul het volgende:
Weten jullie wanneer velzeboer in finale moet
Nee.quote:
Speculoos?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:07 schreef Tommeke het volgende:
Wat hebben die Belgen in de koffie geroerd?
Dat zou wel eens de enige individuele afstand kunnen worden waar geen medaille wordt gepakt.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:04 schreef Szura het volgende:
Als Schulting ook nog zoiets uithaalt op de 1500, is de bingo compleet. Twee lompe tokkies.
Dat is bij de mannen wel goed.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh wij hebben een keer de 'makkelijke' heat bij de relay.
Dit kan niet meer misgaanquote:Op maandag 16 februari 2026 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is bij de mannen vrij zeldzaam ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens de TeamNL site is hij reserve.quote:
Dit is overdekt.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
Er komt behoorlijk wat regen aan zo.
Nou nou Donald...quote:
Die gaan waar het meeste geld is.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:19 schreef Em31 het volgende:
Dat je gewoon weer terug kan wisselen naar een ander land is bij die Liu broers toch ook wel bijzonder.
Al besprokenquote:
Hij heeft wel een toffe helmquote:
Mellequote:
Hij was weleens de afmaker toen Knegt ontbrak, dat was zeer gênantquote:Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef Remco het volgende:
Het is een beetje een act hier, maar Itzhak is naar mijn idee altijd al jaren de matigste van de 4.
Das Jorien van Moorsel ter Mors toch? ex kampioenquote:Op maandag 16 februari 2026 12:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
Merkwaardig kapsel, dat van die vrouwelijke analist. Doet mij denken aan dat van mijn voormalige dominatrix.
Er was een tijd dat dat wel mee viel, maar dat hij vooral vaak viel/tactische fouten maakte. Nu is het echt de basissnelheid.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef Remco het volgende:
Het is een beetje een act hier, maar Itzhak is naar mijn idee altijd al jaren de matigste van de 4.
Hij was wel (fysiek) een stuk beter dan dit toch?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef Remco het volgende:
Is ook wel een van de zwakkere tegenwoordig. Maar was wel heel erg goed bij de laatste wereldbeker.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef Remco het volgende:
Werken :’)quote:Op maandag 16 februari 2026 12:40 schreef Em31 het volgende:
Oh god ja eerst een B-finale. Hallo ik moet werken
Dan kun je even een paar minuten gaan werken.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:40 schreef Em31 het volgende:
Oh god ja eerst een B-finale. Hallo ik moet werken
Dat moet in je Aardoom liggen.quote:
Ik heb net even twee kleine rotklusjes gedaan. Na de A-finale weer serieus in de materie duiken.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je even een paar minuten gaan werken.
Zo werkt mijn leven nietquote:Op maandag 16 februari 2026 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je even een paar minuten gaan werken.
Totdat de 2e run van slalom begint!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb net even twee kleine rotklusjes gedaan. Na de A-finale weer serieus in de materie duiken.
Die kijken we pas na werktijd terug. Er is echt te weinig sport in de middag om me daar zorgen over te hoeven maken.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Totdat de 2e run van slalom begint!
Je zit nu toch in een meetingquote:Op maandag 16 februari 2026 12:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo werkt mijn leven niet
Ben gewoon wat later ik bedoel wat is écht belangrijk in het leven? Sowieso shorttrack.
Ik heb mijn griep goed getimedquote:
Het is vooral na het skiën dramatisch.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kijken we pas na werktijd terug. Er is echt te weinig sport in de middag om me daar zorgen over te hoeven maken.
Zeggen dat je noodgeval thuis hebt.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik heb een meeting om 13 uur dus even snel graag dames! Geen gezeur met stuk ijs of zo.
Ja, daarom kan ik het makkelijk terugkijken.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is vooral na het skiën dramatisch.
Erg mooi, dat is het moment om te gaan zuipenquote:Op maandag 16 februari 2026 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is vooral na het skiën dramatisch.
Ik denk 1. Fontana, 2. Velzeboer, 3. Sarault.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:46 schreef franklop het volgende:
Denk dat de startposities ook de eindposities zijn.
Carnaval? Of heb je een gigantisch probleem?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi, dat is het moment om te gaan zuipen
NEE!!! DAT GA JE NIET MENEN! DIT MEEN JE NIET!!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft ie Avalon het hok uit gewerkt?
Carnaval is een probleem.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Carnaval? Of heb je een gigantisch probleem?
Dat is met carnaval ook overigens
Als ze wint lag het succes dus niet aan jou?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:48 schreef franklop het volgende:
Even ter info. Ik ben dus niet meer in Milaan.
Het is nu al jouw schuldquote:Op maandag 16 februari 2026 12:48 schreef franklop het volgende:
Livigno? Cortina?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:48 schreef franklop het volgende:
Jawel! Want ben er geweestquote:Op maandag 16 februari 2026 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze wint lag het succes dus niet aan jou?
Nederlandquote:
Kerstholt for president?quote:
Enige actie die een beetje moeizaam was was die op Kim.quote:
Jij bent teamNL Mascottequote:
Inspirator.quote:
We mogen allemaal trots zijn op onszelf.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:51 schreef BillDauterive het volgende:
Dit hebben we toch wel even goed gedaan hoor!
Daarom heeft hij een oranje huidskleurquote:Op maandag 16 februari 2026 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
En we het land van de oranje man voorbij in de ranking
Ach USA
Hier ook zo beetjequote:
Gisteren hadden ze goud!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:52 schreef Montov het volgende:
Geen goud voor Canada? Je verwacht het niet.
Dan moet ze naar Eurosport, daar zit iemand met Greet Haarsquote:
Noorwegen 12x goud en wij ook 12 eeeh medaljes!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:53 schreef Faraday01 het volgende:
https://edition.cnn.com/s(...)ghts-medals-02-16-26
Voor het archief
En we zijn nog niet eens klaarquote:Op maandag 16 februari 2026 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
4x goud bij shorttrack, dat is wel meer dan wat zelfs de meest positieve voorspellingen hadden geroepen.
Volgens Suus en Sjinkie was Kerstholt een slechte coachquote:Op maandag 16 februari 2026 12:51 schreef BillDauterive het volgende:
Dit hebben we toch wel even goed gedaan hoor!
Shorttrackbaan GEKOLONISEERDquote:
Dat falend Europa staat op 1,2 en 3quote:Op maandag 16 februari 2026 12:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Noorwegen 12x goud en wij ook 12 eeeh medaljes!
NOC*NSF kan nog veel leren van dat Noors dopingprogramma.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Noorwegen 12x goud en wij ook 12 eeeh medaljes!
Coach van het jaar!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens Suus en Sjinkie was Kerstholt een slechte coach
Massastart, Kok en nog 1 shorttrackgoud ergens en dan ben je op 9. En dat terwijl het herenschaatsen toch wel een flinke dip kent.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:54 schreef kilon het volgende:
Opeens is het recordaantal van 8 goud niet zo heel gek gedacht.
En dit is echt iets waar kinderen vroeg mee kunnen beginnen in Nederland, dus dat belooft wel wat voor de toekomst.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja dat is wel heel erg overperformen. Komt sowieso bij shorttrack niet vaak voor dat één land vier keer goud wint.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
4x goud bij shorttrack, dat is wel meer dan wat zelfs de meest positieve voorspellingen hadden geroepen.
Medalsquote:Op maandag 16 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Valt me wel op dat Nederland vaak meer gouden medailles heeft dan zilveren en bronzen. Voor degenen die denken dat Nederland een chokeland is...
Jij ziet het niet zitten bij het bobsleeen?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Massastart, Kok en nog 1 shorttrackgoud ergens en dan ben je op 9. En dat terwijl het herenschaatsen toch wel een flinke dip kent.
Hij wordt weggetrokken anders gaat hij de baan opquote:
Iedereen woont binnen 500 meter van een AZC ijsbaan.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:56 schreef kilon het volgende:
[..]
En dit is echt iets waar kinderen vroeg mee kunnen beginnen in Nederland, dus dat belooft wel wat voor de toekomst.
Had toch gedacht dat we in Sochi wel meer goud hadden, maar blijkbaar ook 8. laastste 3 spelen dus ook.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Massastart, Kok en nog 1 shorttrackgoud ergens en dan ben je op 9. En dat terwijl het herenschaatsen toch wel een flinke dip kent.
Tegenwoordig wel. Tot de gouden vloot vanaf Sochi was dat wel anders.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Valt me wel op dat Nederland vaak meer gouden medailles heeft dan zilveren en bronzen. Voor degenen die denken dat Nederland een chokeland is...
Ja, zijn aparte schaatsen. Harde schoen. Ander ijzer.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:57 schreef Forumtijger het volgende:
Half Nederland rent morgen naar de winkel om shorttrack-schaatsen te kopen. Maar bestaan die eigenlijk wel, of gebruiken ze ook de gewone klapschaats?
Dat kan nog steeds zo zijn.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens Suus en Sjinkie was Kerstholt een slechte coach
Eigenlijk kan dat al jaren de prullenbak in, we hebben ontzettend veel gouden medailles gehad waar gewoon de Nederlandse topfavoriet won.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Ik heb het dan wel specifiek over de laatste paar Spelen.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Medals
Ranked 15th
Gold163Silver161Bronze179
Dat is met het totaal aantal gouden/zilveren/bronzen medailles wel een prima verdeling.
Vrouwen TP is ook natuurlijk nog steeds een grote kans.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn genoeg teams geweest die veel gewonnen hebben zonder dat er een topcoach was.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:58 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds zo zijn.
De trainer van Klaebo kan ook een sukkel zijn, je weet het niet.
Rio, Parijs en de laatste 2 (nu 3) winterspelen halen het aantal aardig op ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel specifiek over de laatste paar Spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |