Al besprokenquote:
Hij heeft wel een toffe helmquote:
Mellequote:
Hij was weleens de afmaker toen Knegt ontbrak, dat was zeer gênantquote:Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef Remco het volgende:
Het is een beetje een act hier, maar Itzhak is naar mijn idee altijd al jaren de matigste van de 4.
Das Jorien van Moorsel ter Mors toch? ex kampioenquote:Op maandag 16 februari 2026 12:31 schreef Hugo_Treger het volgende:
Merkwaardig kapsel, dat van die vrouwelijke analist. Doet mij denken aan dat van mijn voormalige dominatrix.
Er was een tijd dat dat wel mee viel, maar dat hij vooral vaak viel/tactische fouten maakte. Nu is het echt de basissnelheid.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef Remco het volgende:
Het is een beetje een act hier, maar Itzhak is naar mijn idee altijd al jaren de matigste van de 4.
Hij was wel (fysiek) een stuk beter dan dit toch?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef Remco het volgende:
Is ook wel een van de zwakkere tegenwoordig. Maar was wel heel erg goed bij de laatste wereldbeker.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:30 schreef Remco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |