Werken :’)quote:Op maandag 16 februari 2026 12:40 schreef Em31 het volgende:
Oh god ja eerst een B-finale. Hallo ik moet werken
Dan kun je even een paar minuten gaan werken.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:40 schreef Em31 het volgende:
Oh god ja eerst een B-finale. Hallo ik moet werken
Dat moet in je Aardoom liggen.quote:
Ik heb net even twee kleine rotklusjes gedaan. Na de A-finale weer serieus in de materie duiken.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je even een paar minuten gaan werken.
Zo werkt mijn leven nietquote:Op maandag 16 februari 2026 12:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je even een paar minuten gaan werken.
Totdat de 2e run van slalom begint!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb net even twee kleine rotklusjes gedaan. Na de A-finale weer serieus in de materie duiken.
Die kijken we pas na werktijd terug. Er is echt te weinig sport in de middag om me daar zorgen over te hoeven maken.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Totdat de 2e run van slalom begint!
Je zit nu toch in een meetingquote:Op maandag 16 februari 2026 12:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo werkt mijn leven niet
Ben gewoon wat later ik bedoel wat is écht belangrijk in het leven? Sowieso shorttrack.
Ik heb mijn griep goed getimedquote:
Het is vooral na het skiën dramatisch.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kijken we pas na werktijd terug. Er is echt te weinig sport in de middag om me daar zorgen over te hoeven maken.
Zeggen dat je noodgeval thuis hebt.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik heb een meeting om 13 uur dus even snel graag dames! Geen gezeur met stuk ijs of zo.
Ja, daarom kan ik het makkelijk terugkijken.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is vooral na het skiën dramatisch.
Erg mooi, dat is het moment om te gaan zuipenquote:Op maandag 16 februari 2026 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is vooral na het skiën dramatisch.
Ik denk 1. Fontana, 2. Velzeboer, 3. Sarault.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:46 schreef franklop het volgende:
Denk dat de startposities ook de eindposities zijn.
Carnaval? Of heb je een gigantisch probleem?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Erg mooi, dat is het moment om te gaan zuipen
NEE!!! DAT GA JE NIET MENEN! DIT MEEN JE NIET!!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft ie Avalon het hok uit gewerkt?
Carnaval is een probleem.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Carnaval? Of heb je een gigantisch probleem?
Dat is met carnaval ook overigens
Als ze wint lag het succes dus niet aan jou?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:48 schreef franklop het volgende:
Even ter info. Ik ben dus niet meer in Milaan.
Het is nu al jouw schuldquote:Op maandag 16 februari 2026 12:48 schreef franklop het volgende:
Livigno? Cortina?quote:Op maandag 16 februari 2026 12:48 schreef franklop het volgende:
Jawel! Want ben er geweestquote:Op maandag 16 februari 2026 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze wint lag het succes dus niet aan jou?
Nederlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |