Ja dat is wel bijzonder iddquote:Op maandag 16 februari 2026 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik schrok ook toen ik het las. Gelukkig schijnt hij er niets aan overgehouden te hebben.
Ik snapte alleen dit niet zo goed, hij zegt niet meer te kunnen praten en toen heeft hij zijn zoontje gebeld
Ik kon niet meer praten en ook niet meer schrijven. Mijn rechterarm was helemaal de weg kwijt.
Ik weet niet waar ik de kracht vandaan haalde, maar ik heb mijn zoontje gebeld dat hij mij moest komen halen omdat het niet goed ging.
Ik las het gisteren pas, wist het ook niet hoor.quote:Op maandag 16 februari 2026 06:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is wel bijzonder idd
Nou gelukkig dat het geen gevolgen heeft verder...
Oooh echt ze zijn uit elkaar, ik loop echt achter... ik vind het jammer ik vond het een leuk setje
Ik kijk heeeeel af en toe op insta... zit meer op tiktok 😜quote:Op maandag 16 februari 2026 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het gisteren pas, wist het ook niet hoor.
Hier lig niet echt veel sneeuw, ik vind het wel heel mooiquote:Op maandag 16 februari 2026 06:36 schreef Frummelie het volgende:
Nou hier nog even een witte wereld voor zolang het duurt.. de katjes lopen heerlijk door de sneeuw te dartelen en te schudden met die pootjes schattig om te zien..😂
Tiktok zit ik helemaal niet opquote:Op maandag 16 februari 2026 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kijk heeeeel af en toe op insta... zit meer op tiktok 😜
Dus vandaar dat ik het ook gemist heb..
Gisterenavond lag er wat maar je ziet het slinken hihiquote:Op maandag 16 februari 2026 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lig niet echt veel sneeuw, ik vind het wel heel mooi
[..]
Tiktok zit ik helemaal niet op
SNapchat ook niet
Tiktok is meer filmpjes he, heb daar nooit zo zin in omdat te kijken.quote:Op maandag 16 februari 2026 06:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gisterenavond lag er wat maar je ziet het slinken hihi
Ik vind het ook prachtig, ik hou ervan..
Ik vind tiktok wel geinig...snapchat ben ik echt nog nooit geweest...
Zitten leuke fragmenten tussen en best veel sensa hahaquote:Op maandag 16 februari 2026 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tiktok is meer filmpjes he, heb daar nooit zo zin in omdat te kijken.
X vind ik ook niets aan
O das niets voor mij.quote:Op maandag 16 februari 2026 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zitten leuke fragmenten tussen een best veel sensa haha
Maar vooral de live kledingverkoop vind ik geinig om te zien... zijn en aantal dames waarbij ik leuk kan scoren dus...
Ja klopt daar ben ik ook zat van al dat AI gebeuren walgelijk... ik kijk graag dierendilmpjes heerlijk..🤗quote:Op maandag 16 februari 2026 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das niets voor mij.
Ik ben sowieso niet van die filmpjes kijken. Is op insta ook steeds meer of op FB al die nep filmpjes van pratende babys of al die nep filmpjes. irritante en dan van die lachbanden die er achter lopen
Ben er mee gestopt, vond er niet veel aan dit seizoenquote:Op maandag 16 februari 2026 07:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit winter vol liefde te kijken maar wat is die Gilbert en aards griezel de rillingen lopen over m'n rug als ik die gozer zie...
Geen reclame dusquote:Op maandag 16 februari 2026 07:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit winter vol liefde te kijken maar wat is die Gilbert en aards griezel de rillingen lopen over m'n rug als ik die gozer zie...
Update, dit is gratis te zien op https://npo.nl/start/serie/dropout-resort/afleveringenquote:Op maandag 16 februari 2026 15:33 schreef spapaars het volgende:
NPO heeft nu ook wat vervelende Videoland maniertjes, maar nu wel van onze belastingcentjes.
[ afbeelding ]
Leuk programma. Hier btw TV / [NPO Start] Dropout resortquote:Op maandag 16 februari 2026 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Update, dit is gratis te zien op https://npo.nl/start/serie/dropout-resort/afleveringen
Ben het nog niet tegen gekomen.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de extreme liefhebber.. die gast staat ook op Nieuwsgroepen te downloaden ( S1 E1)
[ afbeelding ]
Die spaar ik bewust op om samen met een vriendin te kijken. Zag een filmpje van Rijk Hofman erover, ziet er goed uitquote:Op maandag 16 februari 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk programma. Hier btw TV / [NPO Start] Dropout resort
Ah ik heb NPO plus. Rijk Hofman kijk ik ook regelmatig.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die spaar ik bewust op om samen met een vriendin te kijken. Zag een filmpje van Rijk Hofman erover, ziet er goed uit
Hier NLziet, kan ook alles streamen. Alleen met een 'dinnetje kijken is gezelligerquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ik heb NPO plus. Rijk Hofman kijk ik ook regelmatig.
Ik krijg ook kippenvel van die vent. Snap niet wat zij in hem ziet, vind het een echte glijer.quote:Op maandag 16 februari 2026 07:24 schreef Frummelie het volgende:
Kandidaten zijn inderdaad stukken minder dan voorheen. Ook lijkt het mij dat ze maar geen keus kunnen maken en er weinig moeite en energie insteken.quote:Op maandag 16 februari 2026 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er mee gestopt, vond er niet veel aan dit seizoen
Ja saai en weinig spannends. Ook geen opmerkelijke kandidatenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kandidaten zijn inderdaad stukken minder dan voorheen. Ook lijkt het mij dat ze maar geen keus kunnen maken en er weinig moeite en energie insteken.
Dank voor de link. Had dit nog niet eerder gezien. Inderdaad van onze belastingcentjes jongeren een soort van vakantie bezorgen, want zo zien ze het echt. Een enkeling die misschien echt een waardeloos verleden heeft maar ik zie het grootste deel toch gewoon te lui en brutaal zijn om ooit iets in hun leven te bereiken. Lijkt een beetje op al die afkickers die zo nodig naar Afrika moeten om af te kunnen kicken, waarom kan dat niet gewoon hier in Nederland.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Update, dit is gratis te zien op https://npo.nl/start/serie/dropout-resort/afleveringen
Omdat dit goed is voor de kijkcijfers. En als ze in Nederland in die branche moeten werken krijg je ze al helemaal niet zo ver.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dank voor de link. Had dit nog niet eerder gezien. Inderdaad van onze belastingcentjes jongeren een soort van vakantie bezorgen, want zo zien ze het echt. Een enkeling die misschien echt een waardeloos verleden heeft maar ik zie het grootste deel toch gewoon te lui en brutaal zijn om ooit iets in hun leven te bereiken. Lijkt een beetje op al die afkickers die zo nodig naar Afrika moeten om af te kunnen kicken, waarom kan dat niet gewoon hier in Nederland.
Klopt, staat op Primevideoquote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:10 schreef Chea49 het volgende:
Dat programma probeerde dames te maken van die luie en onbeschofte meiden. Heette het niet Dames in de dop?
Ik zie het nu, dat zijn die 3 Giebelkutten van Stuk TV van Meneer de Mol ..die deden ook dat achter "voorvluchtigen" aan racen, ook zo'n bullshit showquote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:15 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie weer iets nieuws
RLS / [Videoland]StukTV’s ‘De Drop
Deden ze eerst op YouTubequote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:15 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie weer iets nieuws
RLS / [Videoland]StukTV’s ‘De Drop
Ik zag ook die Ard langskomen in dezelfde aflevering, die deed meerdere keren mee aan LLDLquote:Op woensdag 25 februari 2026 21:26 schreef spapaars het volgende:
De slechtste chauffeur met een bekende uit JVJL
Video
https://streamable.com/oldsts
[ afbeelding ]
Kom je helpen?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat Fok! deaud ging, dus ik moest even inchecken.
Tellen anonieme donaties?quote:
Ik was even iets anders aan het doen, een paar jaarquote:Was je FOK! moe of zat je elders op FOK!
Jazeker tellen diequote:Op maandag 2 maart 2026 12:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tellen anonieme donaties?
[..]
Ik was even iets anders aan het doen, een paar jaarDe tijd gaat snel als je het naar je zin hebt.
Was wel even wennen om te zien hoe de snelheid eruit is, hier. En dan bedoel ik heel Fok!, niet alleen RLS
Tuurlijk is een Forum ouwbollig aan het worden, sinds de "Sociale Media" in het algemeen regeert ... wie heeft er nog geduld om aan een PC te zitten voor chatten, op een mobieltje is het al een crime en daar zijn veel meer gemakkelijk toegankelijker appjes beschikbaarquote:Op maandag 2 maart 2026 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jazeker tellen die![]()
Fijn toch dat je wat anders aan het doen was.
Ja echt jammer hoe rustig alles is geworden.
We doen ons best mee dan dat kunnen we niet doen
Jammer dat mensen afhaken
Smaken verschillen ik vind sowieso op een mobiel zitten niet fijn en dan bedoel ik natuurlijk niet met mijn reet er op zitten. Maar of ik nu op FOK! of facebook mobiel zit ik vind het niet fijn.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tuurlijk is een Forum ouwbollig aan het worden, sinds de "Sociale Media" in het algemeen regeert ... wie heeft er nog geduld om aan een PC te zitten voor chatten, op een mobieltje is het al een crime en daar zijn veel meer gemakkelijk toegankelijker appjes beschikbaar
De grote vraag hier is blijkbaar geworden, gaat doneren helpen om een Forum te redden van de ondergang .. dat zijn serieuze vragenquote:Op maandag 2 maart 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smaken verschillen ik vind sowieso op een mobiel zitten niet fijn en dan bedoel ik natuurlijk niet met mijn reet er op zitten. Maar of ik nu op FOK! of facebook mobiel zit ik vind het niet fijn.
Liever op de laptop
Ik heb geen idee weet niet meer dan jullie.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De grote vraag hier is blijkbaar geworden, gaat doneren helpen om een Forum te redden van de ondergang .. dat zijn serieuze vragen
Ik hoop dat ze het redden, ik voel me gelijk al schuldig.. bijna ook al een "afhaker"quote:Op maandag 2 maart 2026 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee weet niet meer dan jullie.
Ik kan alleen mijn best doen een beetje te helpen in het filteren van berichten met een paar man doen we dat
En dan is het aan Danny en de admins wat te doen en hoe
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het redden, ik voel me gelijk al schuldig.. bijna ook al een "afhaker"maar ik zal ook een steentje bijdragen en hopen dat het helpt
Dat heeft meestal "oorzaken elders" die los staanquote:Op maandag 2 maart 2026 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Iedereen heeft dat toch wel eens dat ze het even niet meer leuk vinden.
Kan ook, maar je kan het ook even zat zijn gewoon om het zat zijnquote:Op maandag 2 maart 2026 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heeft meestal "oorzaken elders" die los staan
Sjah. er gebeurd toch zat overal om ons druk over te maken zou je zeggenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, maar je kan het ook even zat zijn gewoon om het zat zijn
O Meer dan genoeg, de wereld is niet fijn momenteelquote:Op maandag 2 maart 2026 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah. er gebeurd toch zat overal om ons druk over te maken zou je zeggen
Heb dat al heel lang niet meer gezien, Geert zegt me niks, maar best heftig inderdaad!quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Even hoog houden de SC je weet het maar nooit
Lees net van Boer Geert, heftig hoor. Kijk zelf een BzV maar denk genoeg users wel hier
https://www.ad.nl/show/bo(...)j-zijn-bed~a22d6f3b/
Ik heb de naam wel eens gehoord. Is volgens mij best veelquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb dat al heel lang niet meer gezien, Geert zegt me niks, maar best heftig inderdaad!
Ja ik zag het ook voorbij komen vandaag.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Even hoog houden de SC je weet het maar nooit
Lees net van Boer Geert, heftig hoor. Kijk zelf een BzV maar denk genoeg users wel hier
https://www.ad.nl/show/bo(...)j-zijn-bed~a22d6f3b/
Aka Geile Geertquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb dat al heel lang niet meer gezien, Geert zegt me niks, maar best heftig inderdaad!
Ja daar was toen wel veel over te doenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de naam wel eens gehoord. Is volgens mij best veel
Om te doen geweest volgens mij
Ah, had de link nog niet gelegdquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Aka Geile GeertOf zegt dat ook niks?
Duidelijk een Belgquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
staat een typefout volgens mij, het was een knikker in een pot zalf
Ja vraag het mij ook af, heb al een paar keer gevraagd maar geen antwoord meer gekregen de laatste tijdquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk een Belg![]()
Jockari ben je er nog bij? Na die nare mededeling over je ziekte.
Goedemorgen lief Dotteke...quote:Op maandag 9 maart 2026 07:50 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie weer niet of dit iets voor je is
ALs je bijv Ronald de Boer een topper vindt.
RLS / [SBS6]Survive Your Family
Hey daar is ze weer lang niet gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen lief Dotteke...
Dank je voor de updates hardstikke lief...❤️
Ben niet zo'n voetbalfreakje maar dit lijkt mij misschien wel iets...😉
Hoe gaat het Dotje?
Nou we gaan het zien...😉quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey daar is ze weer lang niet gezien.
Ik ben ook geen voetbal van, ik zag dat Frank Masmeyer ook mee doet. Daar heb ik ook nooit wat aangevonden
Hier rolt alles zoals het rollen moet
Goed, is inmiddels geopereerd, geen uitzaaiingen, dus hij is aan het herstellenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou we gaan het zien...😉
Hoe gaat het met je zoon?
Laters Frumquote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben d'r weer vandoor, kom snel weer even buurten...
Hoop dat alles goed gaat Dotje
Laters en bedankt nogmaals ❤️🤗
Goodmorning...quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed, is inmiddels geopereerd, geen uitzaaiingen, dus hij is aan het herstellen
Hey Frummiequote:Op donderdag 12 maart 2026 06:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning...![]()
Oooh dat is fijn om te horen... ik ben blij voor jullie...🤗❤️
Ja dat snap ik... wat een spanning allemaal.. en je wil gewoon niet dat je kind ernstig ziek is..🤗quote:Op donderdag 12 maart 2026 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie
Ja dat is zeker fijn, ik was zo blij toen hij met de uitslag belde dat ik een half uur heb lopen janken
Ja de tijd rent voorbijquote:Op donderdag 12 maart 2026 06:25 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje het is alweer donderdag, die dagen/weken vliegen voorbij niet normaal..
Nou ik ga maar weer even verder met Love Is Blind 😜
Nee, zeker niet. En je houdt je al de tijd groot voor je kinderen iedereen troosten en zeggen komt wel goed en ondertussen verstik je van binnenquote:Op donderdag 12 maart 2026 06:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... wat een spanning allemaal.. en je wil gewoon niet dat je kind ernstig ziek is..🤗
Ja is zo'n dating gedoe waarbij ze elkaar niet zien maar alleen horen.. ik vind het wel geinig hihi... ik denk dat jij het niks vindt.. ik heb Greys Anatomy nog nooit gezien geen idee waarom..😉quote:Op donderdag 12 maart 2026 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de tijd rent voorbij
Love is blind, ik ken dat niet?
Ik zit Greys Anatomy te kijken
Ja precies, ik begrijp je helemaal, heftige periode hoor maar ben je zelf weer een beetje oké want je ging ook niet helemaal lekker toch met je rug?quote:Op donderdag 12 maart 2026 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. En je houdt je al de tijd groot voor je kinderen iedereen troosten en zeggen komt wel goed en ondertussen verstik je van binnen
Ik ben dat soort dating programma's zo zat, ze verzinnen het ene naar he andere lolquote:Op donderdag 12 maart 2026 06:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is zo'n dating gedoe waarbij ze elkaar niet zien maar alleen horen.. ik vind het wel geinig hihi... ik denk dat jij het niks vindt.. ik heb Greys Anatomy nog nooit gezien geen idee waarom..😉
Nee gaat niet echt lekker hier, maar we moeten toch doorquote:Op donderdag 12 maart 2026 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, ik begrijp je helemaal, heftige periode hoor maar ben je zelf weer een beetje oké want je ging ook niet helemaal lekker toch met je rug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, niet klagen maar dragen zeg ik altijd maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 12 maart 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gaat niet echt lekker hier, maar we moeten toch doorAch meid toch wat een ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, niet klagen maar dragen zeg ik altijd maar
Een hele dikke knuffel
En een rot situatie kut noemen is geen klagen. Soms moet de stoom er even af
Sterkte lieve jij
Hey Lieverd, dank je voor je lieve woordenquote:Op donderdag 12 maart 2026 06:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach meid toch wat een ellende
Een hele dikke knuffel
En een rot situatie kut noemen is geen klagen. Soms moet de stoom er even af
Sterkte lieve jij
quote:Op donderdag 12 maart 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee gaat niet echt lekker hier, maar we moeten toch doorPfff jeetje wat een ellende allemaal Dod, ik hoop dat de bekkenbodem fysio gaat helpen... al die spanning is er ook niet goed voor geweest natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, niet klagen maar dragen zeg ik altijd maar
Nou sterkte en beterschap Dotje, ik hoop dat
het snel beter gaat..🤗❤️Gewoon omdat het kan!
Komt goed, zijn ergere dingen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Pfff jeetje wat een ellende allemaal Dod, ik hoop dat de bekkenbodem fysio gaat helpen... al die spanning is er ook niet goed voor geweest natuurlijk!
Nou sterkte en beterschap Dotje, ik hoop dat
het snel beter gaat..🤗❤️
Ja hier alles oké... alleen die rug wil niet echt maar ja alles went..😉quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt goed, zijn ergere dingen.
Dank je wel Frummie
Hoe is het met jou?
Klotuh ruggen ook altijdquote:Op donderdag 12 maart 2026 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hier alles oké... alleen die rug wil niet echt maar ja alles went..😉
Neejjjj.... alleen als het Nederlands elftal speelt...😜quote:Op maandag 2 maart 2026 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Voor de liefhebbers, @:Frummelie hou je van voetbal?
RLS / [Videoland] Football Island
😘quote:Op donderdag 12 maart 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klotuh ruggen ook altijd![]()
Voor jou ook sterkte lieve Frum
Ja, we hebben met spammen op jou gewachtquote:Op woensdag 1 april 2026 18:07 schreef Frummelie het volgende:
Oohooo het is hier echt stil, ik dacht ga even bijlezen maar er valt weinig bij te lezen... snel klaar...🤭
Gaat het weer iets beter @:Dotteke?
quote:Op woensdag 1 april 2026 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, we hebben met spammen op jou gewacht
Het gaat een klein beetje oké maar daar houdt het ook mee op begrijp ik.. niet fijn..😘quote:Op woensdag 1 april 2026 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden
Alles is een beetje veel ook
En met jou?
Eetsequote:Op woensdag 1 april 2026 18:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet rap de keuken in even iets in elkaar flanzen..
Laters Child..😘
Ik las het. Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 april 2026 17:03 schreef spapaars het volgende:
Gezellig.
[ afbeelding ]
https://kro-ncrv.nl/progr(...)-in-the-passion-2026
Hey Frummie, ja het is hier niet echt lopend, men wilde een chat maar er komt alleen bijna niemandquote:
Dat is idd wel jammerquote:Op donderdag 2 april 2026 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie, ja het is hier niet echt lopend, men wilde een chat maar er komt alleen bijna niemand
Nee hoor je jaagt niemand weg doe niet ze gekquote:Op donderdag 2 april 2026 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer
Alle SC waar ik in zit lopen niet... hm... misschien jaag ik lui weg
(lekker als een klein kind magisch denken)
Hoe is het met je lieve Dot?
Weet ik en die van CUL loopt ook goedquote:Op donderdag 2 april 2026 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor je jaagt niemand weg doe niet ze gek![]()
Er is wel een SC die goed loopt in GC de KSC SC
Zijn gangetje hier Child. En met jou?
O dat is gezellig, lekker beppen met een vriendinquote:Op donderdag 2 april 2026 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik en die van CUL loopt ook goed
Alleen tjaben zelf te onrustig voor drukke SC, die kan ik niet volgen
Ook zijn gangetje. Mijn beste vriendin komt strakjes etenover een uurtje is ze hier
Ja ook even behoefte aanquote:Op donderdag 2 april 2026 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is gezellig, lekker beppen met een vriendin
Wat ga je eten?
Snap ik, ben wel blij dat ik niet bij jou kom eten makreel niet zo mijn dingquote:Op donderdag 2 april 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ook even behoefte aan
Broodje makreel met een salade
Haha ik check bij gasten altijd of ze iets lusten hoorquote:Op donderdag 2 april 2026 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, ben wel blij dat ik niet bij jou kom eten makreel niet zo mijn ding
Heb al om 17 uur gegeten snert had ik nog in de vriezer liggen, dus die heb ik maar ontdooid en gegetenquote:Op donderdag 2 april 2026 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik check bij gasten altijd of ze iets lusten hoor
Makreel is wel iets dat je moet liggen
Wat eet jij dan straks?
Oh jammie, snert is heerlijkquote:Op donderdag 2 april 2026 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al om 17 uur gegeten snert had ik nog in de vriezer liggen, dus die heb ik maar ontdooid en gegeten
Heb nu nog voor 1 x liggen
Ja had een flinke volle pan gemaakt en verdeeld in portie in de vriezer gedaan, altijd makkelijkquote:Op donderdag 2 april 2026 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jammie, snert is heerlijk
Hier is de koelkast verder leegquote:Op donderdag 2 april 2026 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had een flinke volle pan gemaakt en verdeeld in portie in de vriezer gedaan, altijd makkelijk
Ook een grote pan rijk gevulde kippengroente soep
Van de week macaroni gemaakt ook veel over hoppa ook in de vriezer
O oke dan hoop ik dat je morgen te horen krijg wat je graag wiltquote:Op donderdag 2 april 2026 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is de koelkast verder leeg
Morgen hoor ik of ik ergens een weekje heen kan, dus bij een ja geen eten nodig en bij een nee of later doe ik zaterdag boodschappen
Komt goed, linksom of rechtsomquote:Op donderdag 2 april 2026 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke dan hoop ik dat je morgen te horen krijg wat je graag wilt
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt goed, linksom of rechtsom
Positief blijven tochquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |