Nou ja ik ben een Amsterdammer, laat maar zien of ze De Bull Shitten of dat er iets van realiteit in die Show zitquote:
Stadsgenoot.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja ik ben een Amsterdammer, laat maar zien of ze De Bull Shitten of dat er iets van realiteit in die Show zit
Oh lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:56 schreef spapaars het volgende:
Komt er weer 1, een nieuwe reality, de zoveelste!
Het houdt niet op!
https://www.ad.nl/show/ni(...)n-relaties~af6ba9f2/
Dat versta ik primaquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht grote muilen, en vooral niet sprekende Nederlands.
Hey Frummel,quote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:53 schreef Frummelie het volgende:
Echo echo echo...
Hallootjes hoe is het hier? Ik lees iets over een nieuw real live gebeuren nou toevallig hou ik daar vreselijk van
Natuurlijk net na het opzeggen van Videolandquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nieuw seizoen van The Real Housewives van het Zuiden
Is zeker het kijken waard
Aw jammer! Maar idd misschien komt dat wel een keer (iemand die videoland met jou kan kijken).quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk net na het opzeggen van Videoland
Komt wel weer een keerNu even Netflix
(en Hayu, want reality)
Leuk dat je Hayu hebt, zo kom je ook aan je trekkenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk net na het opzeggen van Videoland
Komt wel weer een keerNu even Netflix
(en Hayu, want reality)
Mijn vrienden wonen ver weg en zijn geen reality-fanquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Aw jammer! Maar idd misschien komt dat wel een keer (iemand die videoland met jou kan kijken).
Ja... ik ben echt verslaafd aan die meuk. Niet om geconcentreerd naar te kijken; ondertussen knutselen of lezen. En idd al die ruziesquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Leuk dat je Hayu hebt, zo kom je ook aan je trekken
Dit seizoen is echt fittiecentraal iig
Ah zo ja.. dan komt dat wel idd. Ik snap jou helemaal en no shame tis heerlijke wegkijktv en tikkeltje out of touch (Marjan * welcome to my worlllld genot*)quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn vrienden wonen ver weg en zijn geen reality-fanMoet gewoon even geduld hebben.
Videoland is enkel leuk voor de reality, de rest vind ik niks. Dus eens per jaar eventjes een maandje
[..]
Ja... ik ben echt verslaafd aan die meuk. Niet om geconcentreerd naar te kijken; ondertussen knutselen of lezen. En idd al die ruziesSoms moet ik drie keer terugspoelen en begrijp dan alsnog niet waarom mensen schreeuwen
heerlijk vermaak
(of ik ben niet zo slimalleen geef liever die lui de schuld dan mijn eigen intelligentie)
Oooooh Fitties! Die dames van het Zuiden vond ik sowieso aparte lui vorig seizoen. Echt, waar halen ze die lui vandaan
En hoe komen die lui aan zoveel geld
Prachtige televisie
Jep! Kijk ook wel "slimmere" dingenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah zo ja.. dan komt dat wel idd. Ik snap jou helemaal en no shame tis heerlijke wegkijktv en tikkeltje out of touch (Marjan * welcome to my worlllld genot*)
Nu merk je dat ze elkaar beter kennen en de dynamiek is zeker wel anders dan vorige seizoen.
Lekker van blijven genieten 😇
Haha ja preciesquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! Kijk ook wel "slimmere" dingenMaar zoals vanavond; lekker boek, televisie zachtjes aan, af en toe Fok
(Wacht nu op Ik Vertrek, ook al zulke fijne televisie. Natuurlijk zou ik het veeeeeeel beter aanpakken
)
Je maakt me nu wel lekker hoor! Die lui zijn zo apart. Zeker die Marjan, was een figuur is dat
Hey Borreltje. Leuk jou hier ook te zienquote:
Hoe is het met Frummie?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |