Ik had van Roxanne meer verwacht, met name als ze laag zong vond ik het niet mooi en onverstaanbaar.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, Passion moet ik ook nog terugkijken. Misschien vanavond en anders morgenochtend
Gezondheidsverhalen trek ik wel altijd slecht![]()
met je eens, je hart luchten is gezond, dat is niet direct klagen. Al is echt klagen soms ook wel even lekker. Zolang een mens er niet in gaat hangen ja!
Ben benieuwd, over het algemeen idd positieve verhalen gehoord. Alleen donderdagavond was mijn bestie bij medat ging even voor. Gisteren te moe en we shall see. Denk morgen of vanavond iig
Ik kijk nooit meer naar die opgeblazen BN'r Show die elk jaar meer en meer een vd Ende klucht wordt, en een trieste optocht van elk jaar beroerder overacterende ego'squote:Op zaterdag 4 april 2026 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had van Roxanne meer verwacht, met name als ze laag zong vond ik het niet mooi en onverstaanbaar.
Maar ze speelde haar rol wel mooi
Jezus vond ik ook niet echt wat, ik heb betere voorstelling van de passion gezien in de loop der jaren
IK heb in het voor het eerste gekeken toen mijn kleinzoon 6 werd, die had het op school gehoord en die wilde het hier komen kijken. Vond het wel aardig om te zien, met name door zijn enthousiasme.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk nooit meer naar die opgeblazen BN'r Show die elk jaar meer en meer een vd Ende klucht wordt, en een trieste optocht van elk jaar beroerder overacterende ego's
Ik was er al klaar mee toen de Passion een TV Show in Nederland werd, en de BN'rs wekenlang over elkaar heen rolde wie wie mocht spelen elk jaar , de een nog erger dan de ander , vreselijkquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb in het voor het eerste gekeken toen mijn kleinzoon 6 werd, die had het op school gehoord en die wilde het hier komen kijken. Vond het wel aardig om te zien, met name door zijn enthousiasme.
Daarna kijk ik het af en toe.
Kende niet veel die er meededen die Jezus kende ik helemaal niet. Alleen Jaap en Roxanna kende ik
Dan kan je momenteel weinig meer kijken. Het is een en al bnner wat mee doet in programma'squote:Op zaterdag 4 april 2026 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee toen de Passion een TV Show in Nederland werd, en de BN'rs wekenlang over elkaar heen rolde wie wie mocht spelen elk jaar , de een nog erger dan de ander , vreselijk
Ik zet nog elk jaar de klassieker op.. Nooit meer een betere versie geweestquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je momenteel weinig meer kijken. Het is een en al bnner wat mee doet in programma's
Ja dit vind ik ook vele malen beter.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zet nog elk jaar de klassieker op.. Nooit meer een betere versie geweest![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb deze ook net even opgeslagen maar vind het niet te vergelijken met de theatershow met de BNN-ers. Dit is gewoon een dure film!quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook vele malen beter.
Ik sla hem even op en dan van de week eens terug kijken
Is ook zo een prachtige film heb hem lang niet mee gekekenquote:Op zondag 5 april 2026 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb deze ook net even opgeslagen maar vind het niet te vergelijken met de theatershow met de BNN-ers. Dit is gewoon een dure film!
Ik ga deze later bekijken als ik alleen in huis ben.quote:Op zondag 5 april 2026 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo een prachtige film heb hem lang niet mee gekeken
Kan je ook niet gestoord worden, mobiel uit en kijken maarquote:Op zondag 5 april 2026 13:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ga deze later bekijken als ik alleen in huis ben.
Van mij mag hij al die stelen in een plek proppen wat normaal gesproken een uitgang is.quote:Op zondag 5 april 2026 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
Geen bedankje voor de bloemen..![]()
Nee, paus Leo XIV heeft Nederland dit jaar (2026) niet bedankt voor de bloemen.
Tijdens zijn eerste paastoespraak op 5 april 2026 koos de nieuwe paus ervoor om de jarenlange traditie van het uitspreken van een dankwoord in het Nederlands te doorbreken. Hoewel de Nederlandse bloemen wel aanwezig waren op het Sint-Pietersplein, bleef de beroemde zin "Bedankt voor de bloemen" achterwege
Schandalig! Ik ben gekwetst!quote:Op zondag 5 april 2026 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
Geen bedankje voor de bloemen..![]()
Nee, paus Leo XIV heeft Nederland dit jaar (2026) niet bedankt voor de bloemen.
Tijdens zijn eerste paastoespraak op 5 april 2026 koos de nieuwe paus ervoor om de jarenlange traditie van het uitspreken van een dankwoord in het Nederlands te doorbreken. Hoewel de Nederlandse bloemen wel aanwezig waren op het Sint-Pietersplein, bleef de beroemde zin "Bedankt voor de bloemen" achterwege
Heb gelukkig geen mobiel en sowieso geen vrienden die mij lastig zouden kunnen vallen. Wél een volwassen zoon in huis die de Paasdagen alleen maar op de bank ligt te vegeteren. Die zou alleen maar commentaar leveren op het verhaal van Christus en waarom ik, als ongelovige, daar naar kijk.quote:Op zondag 5 april 2026 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ook niet gestoord worden, mobiel uit en kijken maar
Als je nagaat dat dat allemaal maanden werk heeft gekost om alles zo mooi te krijgen en dan vergeet die vent doodleuk te bedanken? Zoveel hoeft hij toch niet te onthouden?quote:
Ja de zang van Roxanne vond ik ook niet echt geweldig vooral die lage stem van haar nietquote:Op maandag 6 april 2026 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb gelukkig geen mobiel en sowieso geen vrienden die mij lastig zouden kunnen vallen. Wél een volwassen zoon in huis die de Paasdagen alleen maar op de bank ligt te vegeteren. Die zou alleen maar commentaar leveren op het verhaal van Christus en waarom ik, als ongelovige, daar naar kijk.
Ben begonnen met kijken naar de Nederlandse versie maar schrok nogal van de ´zang´ van Hazes. Ik miste trouwens ook Barrabas, iedereen werd in het begin voorgesteld behalve Barrabas. Is het een aprilgrap dat terror Jaap die rol vervult?
quote:Op maandag 6 april 2026 02:04 schreef spapaars het volgende:
Wil je gemoedelijk in slaap vallen, kijk dan naar de 2e serie Maxima.
Wat een langdradige puinhoop.
Dat moet dan wel een heel groot paasvuur zijnquote:Op maandag 6 april 2026 12:08 schreef spapaars het volgende:
Elke week?
52 weken per jaar?
Peter (52) woont in Denemarken, maar rijdt élke week naar Nederland om te helpen bij het paasvuur.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-paasvuur~a717c407/
En ik moet een abonnement nemen om te lezen.. No Way vertel vertelquote:Op maandag 6 april 2026 12:08 schreef spapaars het volgende:
Elke week?
52 weken per jaar?
Peter (52) woont in Denemarken, maar rijdt élke week naar Nederland om te helpen bij het paasvuur.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-paasvuur~a717c407/
Mag niet.quote:Op maandag 6 april 2026 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik moet een abonnement nemen om te lezen.. No Way vertel vertel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2026 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mag niet.Ok, het boeit dus nauwelijks .. gelukkig heb ik geen abonnement afgeslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |