Het gaat een klein beetje oké maar daar houdt het ook mee op begrijp ik.. niet fijn..😘quote:Op woensdag 1 april 2026 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden
Alles is een beetje veel ook
En met jou?
Eetsequote:Op woensdag 1 april 2026 18:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik moet rap de keuken in even iets in elkaar flanzen..
Laters Child..😘
Ik las het. Ben benieuwdquote:Op donderdag 2 april 2026 17:03 schreef spapaars het volgende:
Gezellig.
[ afbeelding ]
https://kro-ncrv.nl/progr(...)-in-the-passion-2026
Hey Frummie, ja het is hier niet echt lopend, men wilde een chat maar er komt alleen bijna niemandquote:
Dat is idd wel jammerquote:Op donderdag 2 april 2026 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie, ja het is hier niet echt lopend, men wilde een chat maar er komt alleen bijna niemand
Nee hoor je jaagt niemand weg doe niet ze gekquote:Op donderdag 2 april 2026 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer
Alle SC waar ik in zit lopen niet... hm... misschien jaag ik lui weg
(lekker als een klein kind magisch denken)
Hoe is het met je lieve Dot?
Weet ik en die van CUL loopt ook goedquote:Op donderdag 2 april 2026 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor je jaagt niemand weg doe niet ze gek![]()
Er is wel een SC die goed loopt in GC de KSC SC
Zijn gangetje hier Child. En met jou?
O dat is gezellig, lekker beppen met een vriendinquote:Op donderdag 2 april 2026 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik en die van CUL loopt ook goed
Alleen tjaben zelf te onrustig voor drukke SC, die kan ik niet volgen
Ook zijn gangetje. Mijn beste vriendin komt strakjes etenover een uurtje is ze hier
Ja ook even behoefte aanquote:Op donderdag 2 april 2026 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is gezellig, lekker beppen met een vriendin
Wat ga je eten?
Snap ik, ben wel blij dat ik niet bij jou kom eten makreel niet zo mijn dingquote:Op donderdag 2 april 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ook even behoefte aan
Broodje makreel met een salade
Haha ik check bij gasten altijd of ze iets lusten hoorquote:Op donderdag 2 april 2026 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, ben wel blij dat ik niet bij jou kom eten makreel niet zo mijn ding
Heb al om 17 uur gegeten snert had ik nog in de vriezer liggen, dus die heb ik maar ontdooid en gegetenquote:Op donderdag 2 april 2026 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik check bij gasten altijd of ze iets lusten hoor
Makreel is wel iets dat je moet liggen
Wat eet jij dan straks?
Oh jammie, snert is heerlijkquote:Op donderdag 2 april 2026 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al om 17 uur gegeten snert had ik nog in de vriezer liggen, dus die heb ik maar ontdooid en gegeten
Heb nu nog voor 1 x liggen
Ja had een flinke volle pan gemaakt en verdeeld in portie in de vriezer gedaan, altijd makkelijkquote:Op donderdag 2 april 2026 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jammie, snert is heerlijk
Hier is de koelkast verder leegquote:Op donderdag 2 april 2026 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had een flinke volle pan gemaakt en verdeeld in portie in de vriezer gedaan, altijd makkelijk
Ook een grote pan rijk gevulde kippengroente soep
Van de week macaroni gemaakt ook veel over hoppa ook in de vriezer
O oke dan hoop ik dat je morgen te horen krijg wat je graag wiltquote:Op donderdag 2 april 2026 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier is de koelkast verder leeg
Morgen hoor ik of ik ergens een weekje heen kan, dus bij een ja geen eten nodig en bij een nee of later doe ik zaterdag boodschappen
Komt goed, linksom of rechtsomquote:Op donderdag 2 april 2026 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke dan hoop ik dat je morgen te horen krijg wat je graag wilt
quote:Op donderdag 2 april 2026 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt goed, linksom of rechtsom
Positief blijven tochquote:
Pas net ontdekt dus zal er ook af en toe wat melden, verder lees ik de rest wel.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie, ja het is hier niet echt lopend, men wilde een chat maar er komt alleen bijna niemand
Hey Cheaquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Pas net ontdekt dus zal er ook af en toe wat melden, verder lees ik de rest wel.
Heb The Passion opgenomen en benieuwd hoe terror Jaap het er vanaf brengt. Hij is tenslotte geen acteur of zanger. Heb wel gelezen dat veel mensen enthousiast zijn over deze Passion.
Veel trieste verhalen omtrent de gezondheid her en der hier. En typisch vrouwelijk wordt het dan weer KLAGEN genoemd door de vrouwen. We mogen best af en toe eens lekker ons hart luchten over van alles en nog wat.![]()
Oh ja, Passion moet ik ook nog terugkijken. Misschien vanavond en anders morgenochtendquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Pas net ontdekt dus zal er ook af en toe wat melden, verder lees ik de rest wel.
Heb The Passion opgenomen en benieuwd hoe terror Jaap het er vanaf brengt. Hij is tenslotte geen acteur of zanger. Heb wel gelezen dat veel mensen enthousiast zijn over deze Passion.
Veel trieste verhalen omtrent de gezondheid her en der hier. En typisch vrouwelijk wordt het dan weer KLAGEN genoemd door de vrouwen. We mogen best af en toe eens lekker ons hart luchten over van alles en nog wat.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |