Hier de kachel af en toe aan, best wel fris binnen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel lekker buiten, heb nog even in het zonnetje gezeten.
Vandaag vind ik het een stuk frisser, waar ik gisteren zonder jas boodschappen ging doen had ik vanmorgen mijn winterjas weer aan bbbrrr
Ben d´r klaar voor!quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weerverschil is toch echt wel groot in Nederland, op relatief kleine afstanden
Of ik ben meer een koukleum, kan ook(al ben ik zuinig met stoken)
Verstandig van je winterjas!
Dinsdag had ik ook geen jas aan bij wandelen
Maar we gaan betreft het weer weer de goede kant op![]()
Lente
Zomer
O hier is het wel lekker binnen 18 gradenquote:Op zaterdag 11 april 2026 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier de kachel af en toe aan, best wel fris binnen.
Hier ook maar 15.5 binnenquote:Op zaterdag 11 april 2026 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier de kachel af en toe aan, best wel fris binnen.
Ik heb het niet koud, maar wel net als jij dat sinds het gerenoveerd is veel killer is in huis.quote:Op maandag 13 april 2026 11:16 schreef Chea49 het volgende:
Probeer zo min mogelijk te stoken maar heb een koud huis. Sinds alles is geïsoleerd lijkt het erop dat ik in de avond de kachel op 21 moet gooien wil deze de kamer verwarmen! En als mijn zoon van zijn werk thuiskomt gooit hij de kachel meteen omhoog omdat hij het hier te koud vindt. Hij woonde 11 jaar op de Filipijnen en is na 4 jaren hier nog steeds niet geacclimatiseerd.![]()
In de zomer is een koel huis dan wel weer lekker natuurlijk.
Dacht al dat het weer aan mij lag.quote:Op maandag 13 april 2026 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet koud, maar wel net als jij dat sinds het gerenoveerd is veel killer is in huis.
Ik ben na de renovatie ook sloffen gaan dragen voor de tijd nooit
Nee je hoort er echt wel mensen over klagen.quote:
En zo is er altijd wat als je lijf dingen niet meer goed kanquote:Op maandag 20 april 2026 10:47 schreef Chea49 het volgende:
Eindelijk de snoeiklus geklaard maar blijkt de elektrische takkenzaag erg zwaar te zijn.
Niet al het elektrisch tuingereedschap maken de klus simpeler. En hoe ouder je word, hoe zwaarder alles lijkt.quote:Op woensdag 22 april 2026 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is er altijd wat als je lijf dingen niet meer goed kan
Ik heb zo electrische heggenzaag, maar die is ook zwaar en heb even goed nog last van mijn lijf, meer als dat ik het met de hand doe
Ja klopt, vooral als lijf krakkemikkig isquote:Op woensdag 22 april 2026 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet al het elektrisch tuingereedschap maken de klus simpeler. En hoe ouder je word, hoe zwaarder alles lijkt.
Komt mij zéér bekend voor!quote:Op woensdag 22 april 2026 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, vooral als lijf krakkemikkig is![]()
Dan zit je in de stoel en denk je ik ga even dit of dat doen. Maar als snel denk je, o ja dat wilde niet echt meer
Ik ben te oud om jong te zijn en te jong om oud te zijn (lol)quote:Op woensdag 22 april 2026 11:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt mij zéér bekend voor!![]()
(wat is jouw leeftijd eigenlijk?)
quote:Op woensdag 22 april 2026 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben te oud om jong te zijn en te jong om oud te zijn (lol)
Gaat wel. En met jou?quote:Op zaterdag 25 april 2026 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoihoi
Jij en de rest ook
Hoe gaat het met je Dot?
Laat @Dotteke het maar niet horen, ze gaat gelijk een Topic aanmakenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:56 schreef spapaars het volgende:
Komt er weer 1, een nieuwe reality, de zoveelste!
Het houdt niet op!
https://www.ad.nl/show/ni(...)n-relaties~af6ba9f2/
En terecht!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Laat @:dotteke het maar niet horen, ze gaat gelijk een Topic aanmaken
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |