Die journalist heeft vast te diep in het glaasje gekeken!quote:Op maandag 6 april 2026 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok, het boeit dus nauwelijks .. gelukkig heb ik geen abonnement afgesloten
Ik bedoel dat hij niet genoemd werd met het voorstellen van de spelers aan het begin. Of heb ik dat gemist?quote:Op maandag 6 april 2026 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de zang van Roxanne vond ik ook niet echt geweldig vooral die lage stem van haar niet
Hij was er wel hoor maar pas helemaal aan het einde
Peter wil eben de kop losmaakn en tis maar ´n paar uur rijden.quote:Op maandag 6 april 2026 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik moet een abonnement nemen om te lezen.. No Way vertel vertel
Moet je eerlijk zeggen dat ik daar niet eens op gelet hebquote:Op maandag 6 april 2026 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij niet genoemd werd met het voorstellen van de spelers aan het begin. Of heb ik dat gemist?
O lekker de tijd dat je daar weer kan zitten komt er aan zo te zien op buienradarquote:Op maandag 6 april 2026 14:55 schreef Chea49 het volgende:
Samen met zoonlief de overkapping in mijn achtertuin schoongemaakt. Voel wel dat ik een dagje ouder wordt, blij dat ik hulp heb. Mooi weer voor zo´n klusje en zoonlief meteen even van de bank gegooid.
blijft een amerikaan, dus wel moeilijk om allemaal te onthoudenquote:Op maandag 6 april 2026 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je nagaat dat dat allemaal maanden werk heeft gekost om alles zo mooi te krijgen en dan vergeet die vent doodleuk te bedanken? Zoveel hoeft hij toch niet te onthouden?
quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:48 schreef tahPhallus het volgende:
[..]
blijft een amerikaan, dus wel moeilijk om allemaal te onthouden
misschien iets van een noodknop voor het geval ze ontvoert worden, mini telefoon, 1 tampon, 1 Werthers Echtequote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef spapaars het volgende:
Enig idee wat er in die luxe mini tasjes bevindt?
[ afbeelding ]
Sociale blokkering lijkt het te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:47 schreef tahPhallus het volgende:
[..]
misschien iets van een noodknop voor het geval ze ontvoert worden, mini telefoon, 1 tampon, 1 Werthers Echte
Een clutch is er meer voor de sier maar meestal zit er een lipstickje en zakdoekjes in ofzo.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:31 schreef spapaars het volgende:
Enig idee wat er in die luxe mini tasjes bevindt?
[ afbeelding ]
Ik ben er nog. Alleen niet meer dagelijks.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:24 schreef Dotteke het volgende:
@:Ebinas zie ik ook nooit meer
@:reneevanlaaren ook niet
Ben ook heel benieuwd hoe het nu met @:jockari gaat hoor maar niets van hem![]()
@:Joyce-43 ook lang niet gezien
@:luna68 en nog veel meer mensen die ik niet meer zie
Hey Leuk je weer te zien.quote:Op vrijdag 10 april 2026 08:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben er nog. Alleen niet meer dagelijks.
Maar gluur her en der nog altijd mee
Ja jammer geen RLS meer. Wel veul tijd over voor andere dingenquote:Op vrijdag 10 april 2026 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Leuk je weer te zien.
Ja geen echte RLS meer he om dagelijks te kijken.
ZIjn er veel die alleen dan komen posten.
Hoe is het met je?
Ja geen RLS betekend voor mij heel veel extra vrije tijd, geen gedoe in de COSquote:Op vrijdag 10 april 2026 08:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja jammer geen RLS meer. Wel veul tijd over voor andere dingen![]()
Heb ook nog wel overal en nergens mee gepost, maar ben idd geen actieve blijver dan.
Maar het forum loslaten, dat doe ik ook niet.
Met mij gaat het goed. Geen gekke dingen en dan ben ik zeer tevreden.
En met jou?
Dat is fijn te lezen!quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geen RLS betekend voor mij heel veel extra vrije tijd, geen gedoe in de COS![]()
Fijn dat het goed met je gaat, hier gaat ook alles zijn gangetje
Je kan je altijd nog vastbijten in een TV show naar keuze.. er zijn er genoegquote:Op vrijdag 10 april 2026 08:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja jammer geen RLS meer. Wel veul tijd over voor andere dingen![]()
Heb ook nog wel overal en nergens mee gepost, maar ben idd geen actieve blijver dan.
Maar het forum loslaten, dat doe ik ook niet.
Met mij gaat het goed. Geen gekke dingen en dan ben ik zeer tevreden.
En met jou?
Gisteren vond ik knap fris, en vandaag zeker jaquote:Op vrijdag 10 april 2026 11:38 schreef Chea49 het volgende:
Gisteren zou het hier in het Noorden 18 graden worden maar eenmaal buiten was het best wel frisjes. Grote struik voor de helft kunnen snoeien en dat met een trui aan! Toen de groencontainer eenmaal vol was een goed excuus om er mee te stoppen. Andere keer de rest maar doen want ook het zere lijf moet weer even tot rust komen. En zo blijf je aan de gang met onderhoudswerkzaamheden op je ouwe dag.
Ik vond het gisteren wel lekker buiten, heb nog even in het zonnetje gezeten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:38 schreef Chea49 het volgende:
Gisteren zou het hier in het Noorden 18 graden worden maar eenmaal buiten was het best wel frisjes. Grote struik voor de helft kunnen snoeien en dat met een trui aan! Toen de groencontainer eenmaal vol was een goed excuus om er mee te stoppen. Andere keer de rest maar doen want ook het zere lijf moet weer even tot rust komen. En zo blijf je aan de gang met onderhoudswerkzaamheden op je ouwe dag.
Weerverschil is toch echt wel groot in Nederland, op relatief kleine afstandenquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren wel lekker buiten, heb nog even in het zonnetje gezeten.
Vandaag vind ik het een stuk frisser, waar ik gisteren zonder jas boodschappen ging doen had ik vanmorgen mijn winterjas weer aan bbbrrr
Ja et weer verschil kan heel groot zijn. Kan hier voor op het bankje al snel zitten s'middags als het zonnetje schijntquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weerverschil is toch echt wel groot in Nederland, op relatief kleine afstanden
Of ik ben meer een koukleum, kan ook(al ben ik zuinig met stoken)
Verstandig van je winterjas!
Dinsdag had ik ook geen jas aan bij wandelen
Maar we gaan betreft het weer weer de goede kant op![]()
Lente
Zomer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |