https://www.olympics.com/(...)ports/figure-skatingquote:Friday, February 6th
9:55 - Team event - Ice dance rhythm dance
11:35 - Team event - Pairs short program
13:35 - Team event - Women's short program
Saturday, February 7th
19:45 - Team event - Men's short program
22:05 - Team event - Ice dance free dance
Sunday, February 8th
19:30 - Team event - Pairs free skating
20:45 - Team event - Women's free skating
21:55 - Team event - Men's free skating
Monday, February 9th
19:20 - Ice dance rhythm dance
Tuesday, February 10th
18:30 - Men's short program
Wednesday, February 11th
19:30 - Ice dance free dance
Friday, February 13th
19:00 - Men's free skating
Sunday, February 15th
19:45 - Pairs short program
Monday, February 16th
20:00 - Pairs free skating
Tuesday, February 17th
18:45 - Women's short program
Thursday, February 19th
19:00 - Women's free skating
Valt wel op ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:44 schreef Faraday01 het volgende:
De druk van de prumjur liek is extreem vanavond
Nou ik zie die ook nog wel onderuit gaan gezien de vele voorgangers.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat zonde, dit niveau in de laatste paar küren op de OS. En zo maak je het Malinin wel heel eenvoudig.
Dan moet Malinin echt de fout in gaan á Siao.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:48 schreef Faraday01 het volgende:
Als Malinin ook fouten gaat maken, kan de Kazach dan nog richting goud of is het verschil daarvoor in technische uitgangsscore te groot?
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:50 schreef TheVulture het volgende:
nog wel een medaille voor Kagiyama
Dat is wel een goed punt natuurlijk.quote:
Nee, inderdaad, we hadden het kunnen weten.quote:
Stolz?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er al iemand uit mijn godenteam wél gewonnen?
Lap, dat was de enige die ik wel had willen jinxenquote:
Famous last post van het vorige topicquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat zonde, dit niveau in de laatste paar küren op de OS. En zo maak je het Malinin wel heel eenvoudig.
Klaebo vermoed ikquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er al iemand uit mijn godenteam wél gewonnen?
Wel iets wat goed ging bij Malinin en Siao.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef Gremen het volgende:
Die backflip kunnen ze wel weer opnieuw verbieden. Voegt niks toe en maakt er alleen maar een clowns act van
Niet bezwijken onder de druk hoort er ook bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Shaidorov is een geweldige winnaar![]()
Maar wat een rotslechte vinale.
Om als eerste te finishen, moet je eerst finishen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet bezwijken onder de druk hoort er ook bij.
Gooien we Arcee er ook nog even inquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om als eerste te finishen, moet je eerst finishen?
Het is de schuld van Xandra en Jensquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:02 schreef Elpis het volgende:
Ach die koppies als het inzinkt dat ze op het podium staan.
Maarre die baan zouden ze wel eens mogen onderzoeken want dit was echt bizar.
Malalin had nog wel geluk dat ze wel het goud pakten op het team-event, dat had ook zomaar Japan kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt wel een partij massaal gesjookt, vooral door Amerikaantjes
Ze komen toch vaak gewoon mokerslecht uit?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:02 schreef Elpis het volgende:
Ach die koppies als het inzinkt dat ze op het podium staan.
Maarre die baan zouden ze wel eens mogen onderzoeken want dit was echt bizar.
Ik heb niet alle sprongen zitten analyseren hoor en die zaten er ook wel bij ja, maar hoe groot is de kans dat er echt zoveel valpartijen zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze komen toch vaak gewoon mokerslecht uit?
Malinin schaatste met handrem opquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:41 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik heb niet alle sprongen zitten analyseren hoor en die zaten er ook wel bij ja, maar hoe groot is de kans dat er echt zoveel valpartijen zijn?
Maar goed misschien zijn ze allemaal wat angstiger geworden toen ze voorgangers zagen vallen ofzo. Een soort van domino effect. Dat gevoel had ik bij Malinin in ieder geval wel toen hij kortere elementen uitvoerde dan gepland.
We horen het vanzelf wel mochten ze achteraf klagen over het ijs.
Vond ik ook, de bravour was helemaal weg.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Malinin schaatste met handrem op
Niet eens de beste Amerikaan in de vrije kür. Andrew Torgashev werd uiteindelijk daarin nipt achtstequote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:41 schreef zorro28 het volgende:
Een mooi Olympisch diploma voor Malinin
Als nummer 6 van start!quote:Op zondag 15 februari 2026 19:33 schreef Elpis het volgende:
Ben heel benieuwd hoe het Nederlandse koppel het zo afgaat.
quote:Op zondag 15 februari 2026 19:44 schreef Elpis het volgende:
Ik op HBO Max, maar wellicht is het ook op Eurosport?
Daar geniet ik juist van. Die kuur van Malinin was echt goed op die manier.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zet het even aan op de achtergrond maar ik kan niet zoveel met deze sport.
Elke beweging ben ik weer bang dat ze vallen.
Sinds de finale van de lange kur bij de mannen, vind ik dit een topshowquote:Op zondag 15 februari 2026 19:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zet het even aan op de achtergrond maar ik kan niet zoveel met deze sport.
Elke beweging ben ik weer bang dat ze vallen.
Dat was toch elke kunstrijden zo.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
HBO-max Eurosport, nu met Nederlands commentaar.
Pas in de volgende shiftquote:
Shift van 5 paren.quote:
Niet bij de mannen eergisteren, hier engels commentaar.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was toch elke kunstrijden zo.
Malinin gaf ons heel mooi episch falenquote:Op zondag 15 februari 2026 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar geniet ik juist van. Die kuur van Malinin was echt goed op die manier.
1 is de HBO stream, de ander de Eurosport tv uitzending.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Gremen het volgende:
Waarom heeft HBO twee streams van de korte kur die beide hetzelfde zijn?
Dit is paar 3,quote:Op zondag 15 februari 2026 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moeten WIJ? Denk dat ik wel even nog inschakel
De uitleg daarvoor was wel logisch, maar toch voelt het vreemd om naar 3 koppels al te gaan dweilenquote:
Ja als ze dat om de 3 koppels moeten gaan doen wordt het een lange zit.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De uitleg daarvoor was wel logisch, maar toch voelt het vreemd om naar 3 koppels al te gaan dweilen
Ze zeiden dat ze 2 keer dweilen. Dus nu en dan denk ik na de derde startgroep (van vijf).quote:Op zondag 15 februari 2026 20:25 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ja als ze dat om de 3 koppels moeten gaan doen wordt het een lange zit.
1.60mquote:Op zondag 15 februari 2026 20:36 schreef zorro28 het volgende:
Deze Francaise is best lang voor een paarrijdster
Nu!quote:
Oh lap. Zap.quote:
Ik hoopt het voor ze.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En terecht. Dit gaat waarschijnlijk genoeg zijn voor lange kür.
Typisch Nederlandsquote:Op zondag 15 februari 2026 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ook al is het een SB, het voelt toch wel een beetje als een lage score.
Ja, jury is streng.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ook al is het een SB, het voelt toch wel een beetje als een lage score.
Dus nog 2 paren met een lagere score te gaan.quote:
In de training vielen de hoge scores wel?quote:
Nu nog 1.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus nog 2 paren met een lagere score te gaan.
Japanse doet haar bestquote:Op zondag 15 februari 2026 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus nog 2 paren met een lagere score te gaan.
Doen ze mee aan Big Diet?quote:
Ze zijn vast van mening dat Nederland al genoeg gescoord heeft in die hal.quote:
Jake Paul op ze af sturenquote:Op zondag 15 februari 2026 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze zijn vast van mening dat Nederland al genoeg gescoord heeft in die hal.
Nee dat ook niet. Alles gaat goed tot de jury.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de training vielen de hoge scores wel?
Trap zes-en-een-halfquote:
Er mogen nog wel een paar stuiteren..quote:Op zondag 15 februari 2026 21:01 schreef zorro28 het volgende:
Het voelt een beetje lullig, maar ik zou het niet erg vinden als er straks nog 1 de kur verpest
Hartstikke lulligquote:Op zondag 15 februari 2026 21:01 schreef zorro28 het volgende:
Het voelt een beetje lullig, maar ik zou het niet erg vinden als er straks nog 1 de kur verpest
Je bent niet de enige. Deze sport wordt er gedomineerd door Amerikanen, Fransen en Aziaten.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:01 schreef zorro28 het volgende:
Die Japanners waren op papier ook veel beterquote:Op zondag 15 februari 2026 21:10 schreef TheArt het volgende:
Als ze de vrije kür willen halen, moeten deze Polen slechter scoren. Dit is op papier het minste paar dat nog komt, maar ze doen het erg goed.
Klopt, maar er gaan er niet veel meer zo falen als die Japanners deden.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die Japanners waren op papier ook veel beter
Zie het niet gebeuren dat ze slechter scoren dan NL.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:10 schreef TheArt het volgende:
Als ze de vrije kür willen halen, moeten deze Polen slechter scoren. Dit is op papier het minste paar dat nog komt, maar ze doen het erg goed.
11 inclusief dit paar.quote:
Die hebben een groot probleem.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt mij beter dan d'n ollanders.
Het gaat pas echt los in de vrije kürquote:Op zondag 15 februari 2026 21:24 schreef Ireth het volgende:
Holy fuck!!Dat was het betere gooi en smijtwerk!!
![]()
Ach dit valt mee tegenover wat ze flikten bij de reuzenslalomquote:Op zondag 15 februari 2026 21:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Er gaat weer van alles mis op Eurisport,
Ik geloof dat ze al hartstikke blij zijn met hoe het gegaan isquote:
Neemt niet weg dat ze een groot probleem hebben voor wat betreft de vrije kür.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze al hartstikke blij zijn met hoe het gegaan is
GB is wel op de brommer vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
Blijkbaar moeten deze Britten gaan falen
Het geluk houdt toch wel een keer op?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
GB is wel op de brommer vandaag.
Rechtenkwestie denk ikquote:Op zondag 15 februari 2026 21:30 schreef F_r het volgende:
Jammer dat npo2 het niet uitzend. Maar wel skischanspringen ed.
Rondere ijzers zullen het hier niet doenquote:Op zondag 15 februari 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
GB is wel op de brommer vandaag.
Meedoen is belangrijker dan winnen!quote:Op zondag 15 februari 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze een groot probleem hebben voor wat betreft de vrije kür.
Dat moet wel in de eerstvolgende paar paren gebeuren denk ik zo.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
We hebben nog 9 kansen voor een koppel met een dikke chute.
Waarvan 8 paren wel 2 of 3 keer moeten gaan vallen voordat ze erachter eindigen.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
8quote:Op zondag 15 februari 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
Gohquote:
Waarom dan? Iedereen begint toch op nul?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarvan 8 paren wel 2 of 3 keer moeten gaan vallen voordat ze erachter eindigen.
Zij hebben een veel betere basisroutine.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:00 schreef Gremen het volgende:
[..]
Waarom dan? Iedereen begint toch op nul?
Hogere moeilijkheidsgraad.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:00 schreef Gremen het volgende:
[..]
Waarom dan? Iedereen begint toch op nul?
Erg origineel ook, Volare.quote:
Das Italiaans ... back to basicsquote:Op zondag 15 februari 2026 22:03 schreef zorro28 het volgende:
Italianen die schaatsen op Volare, origineel hoor
Dat nummer moeten ze echt bannen bij de ISU. Elke seizoen wel weer 1 of meerdere rijders/paren die dat wanstaltige nummer gebruiken.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallelujah, ook al zo'n origineel stukje muzak.
Ik mis vooral Mishina/Galliamov.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:14 schreef MorganLeFay het volgende:
Hierna Stellato-Dudek! In een jurkje van Oscar de la Renta![]()
De Amerikanen mogen blij zijn dat ze met het team een medaille hebben gehaald. Zo goed zijn ze niet. Mis Knierim/Frazier wel zo
Nee hoorquote:Op zondag 15 februari 2026 22:21 schreef Elpis het volgende:
Nou zou het dan toch? Ik had het eigenlijk al opgegeven.
Nee deze scoren veel hoger op componentsquote:Op zondag 15 februari 2026 22:21 schreef Elpis het volgende:
Nou zou het dan toch? Ik had het eigenlijk al opgegeven.
64.07quote:
Er moet echt een stel helemaal uitvallen en dat hoop ik toch ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was al niet hard genoeg gefaald om de vinale te missen, dat is wel veelzeggend natuurlijk
Ze gaan 17e worden als er geen hele grove fouten meer gemaakt worden.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:30 schreef Ireth het volgende:
Nog steeds in de gevarenzone begrijp ik? Heb ff de hond uitgelaten...
Hij zwaait al met haarquote:Op zondag 15 februari 2026 22:38 schreef Felagund het volgende:
Gaat hij dadelijk met een rode lap zwaaien?
Die lift was in ieder geval heel erg vreemdquote:Op zondag 15 februari 2026 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Lijkt me iets fysieks met Kihara, hij komt gewoon kracht tekort gedurende de hele kür.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |