Dat was toch elke kunstrijden zo.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
HBO-max Eurosport, nu met Nederlands commentaar.
Pas in de volgende shiftquote:
Shift van 5 paren.quote:
Niet bij de mannen eergisteren, hier engels commentaar.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was toch elke kunstrijden zo.
Malinin gaf ons heel mooi episch falenquote:Op zondag 15 februari 2026 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar geniet ik juist van. Die kuur van Malinin was echt goed op die manier.
1 is de HBO stream, de ander de Eurosport tv uitzending.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Gremen het volgende:
Waarom heeft HBO twee streams van de korte kur die beide hetzelfde zijn?
Dit is paar 3,quote:Op zondag 15 februari 2026 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moeten WIJ? Denk dat ik wel even nog inschakel
De uitleg daarvoor was wel logisch, maar toch voelt het vreemd om naar 3 koppels al te gaan dweilenquote:
Ja als ze dat om de 3 koppels moeten gaan doen wordt het een lange zit.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De uitleg daarvoor was wel logisch, maar toch voelt het vreemd om naar 3 koppels al te gaan dweilen
Ze zeiden dat ze 2 keer dweilen. Dus nu en dan denk ik na de derde startgroep (van vijf).quote:Op zondag 15 februari 2026 20:25 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ja als ze dat om de 3 koppels moeten gaan doen wordt het een lange zit.
1.60mquote:Op zondag 15 februari 2026 20:36 schreef zorro28 het volgende:
Deze Francaise is best lang voor een paarrijdster
Nu!quote:
Oh lap. Zap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |