Dat was toch elke kunstrijden zo.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:51 schreef Firuze60 het volgende:
HBO-max Eurosport, nu met Nederlands commentaar.
Pas in de volgende shiftquote:
Shift van 5 paren.quote:
Niet bij de mannen eergisteren, hier engels commentaar.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was toch elke kunstrijden zo.
Malinin gaf ons heel mooi episch falenquote:Op zondag 15 februari 2026 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar geniet ik juist van. Die kuur van Malinin was echt goed op die manier.
1 is de HBO stream, de ander de Eurosport tv uitzending.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Gremen het volgende:
Waarom heeft HBO twee streams van de korte kur die beide hetzelfde zijn?
Dit is paar 3,quote:Op zondag 15 februari 2026 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moeten WIJ? Denk dat ik wel even nog inschakel
De uitleg daarvoor was wel logisch, maar toch voelt het vreemd om naar 3 koppels al te gaan dweilenquote:
Ja als ze dat om de 3 koppels moeten gaan doen wordt het een lange zit.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De uitleg daarvoor was wel logisch, maar toch voelt het vreemd om naar 3 koppels al te gaan dweilen
Ze zeiden dat ze 2 keer dweilen. Dus nu en dan denk ik na de derde startgroep (van vijf).quote:Op zondag 15 februari 2026 20:25 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ja als ze dat om de 3 koppels moeten gaan doen wordt het een lange zit.
1.60mquote:Op zondag 15 februari 2026 20:36 schreef zorro28 het volgende:
Deze Francaise is best lang voor een paarrijdster
Nu!quote:
Oh lap. Zap.quote:
Ik hoopt het voor ze.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En terecht. Dit gaat waarschijnlijk genoeg zijn voor lange kür.
Typisch Nederlandsquote:Op zondag 15 februari 2026 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ook al is het een SB, het voelt toch wel een beetje als een lage score.
Ja, jury is streng.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
Ook al is het een SB, het voelt toch wel een beetje als een lage score.
Dus nog 2 paren met een lagere score te gaan.quote:
In de training vielen de hoge scores wel?quote:
Nu nog 1.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus nog 2 paren met een lagere score te gaan.
Japanse doet haar bestquote:Op zondag 15 februari 2026 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus nog 2 paren met een lagere score te gaan.
Doen ze mee aan Big Diet?quote:
Ze zijn vast van mening dat Nederland al genoeg gescoord heeft in die hal.quote:
Jake Paul op ze af sturenquote:Op zondag 15 februari 2026 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze zijn vast van mening dat Nederland al genoeg gescoord heeft in die hal.
Nee dat ook niet. Alles gaat goed tot de jury.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de training vielen de hoge scores wel?
Trap zes-en-een-halfquote:
Er mogen nog wel een paar stuiteren..quote:Op zondag 15 februari 2026 21:01 schreef zorro28 het volgende:
Het voelt een beetje lullig, maar ik zou het niet erg vinden als er straks nog 1 de kur verpest
Hartstikke lulligquote:Op zondag 15 februari 2026 21:01 schreef zorro28 het volgende:
Het voelt een beetje lullig, maar ik zou het niet erg vinden als er straks nog 1 de kur verpest
Je bent niet de enige. Deze sport wordt er gedomineerd door Amerikanen, Fransen en Aziaten.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:01 schreef zorro28 het volgende:
Die Japanners waren op papier ook veel beterquote:Op zondag 15 februari 2026 21:10 schreef TheArt het volgende:
Als ze de vrije kür willen halen, moeten deze Polen slechter scoren. Dit is op papier het minste paar dat nog komt, maar ze doen het erg goed.
Klopt, maar er gaan er niet veel meer zo falen als die Japanners deden.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die Japanners waren op papier ook veel beter
Zie het niet gebeuren dat ze slechter scoren dan NL.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:10 schreef TheArt het volgende:
Als ze de vrije kür willen halen, moeten deze Polen slechter scoren. Dit is op papier het minste paar dat nog komt, maar ze doen het erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |