11 inclusief dit paar.quote:
Die hebben een groot probleem.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt mij beter dan d'n ollanders.
Het gaat pas echt los in de vrije kürquote:Op zondag 15 februari 2026 21:24 schreef Ireth het volgende:
Holy fuck!!Dat was het betere gooi en smijtwerk!!
![]()
Ach dit valt mee tegenover wat ze flikten bij de reuzenslalomquote:Op zondag 15 februari 2026 21:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Er gaat weer van alles mis op Eurisport,
Ik geloof dat ze al hartstikke blij zijn met hoe het gegaan isquote:
Neemt niet weg dat ze een groot probleem hebben voor wat betreft de vrije kür.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze al hartstikke blij zijn met hoe het gegaan is
GB is wel op de brommer vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:28 schreef Faraday01 het volgende:
Blijkbaar moeten deze Britten gaan falen
Het geluk houdt toch wel een keer op?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
GB is wel op de brommer vandaag.
Rechtenkwestie denk ikquote:Op zondag 15 februari 2026 21:30 schreef F_r het volgende:
Jammer dat npo2 het niet uitzend. Maar wel skischanspringen ed.
Rondere ijzers zullen het hier niet doenquote:Op zondag 15 februari 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
GB is wel op de brommer vandaag.
Meedoen is belangrijker dan winnen!quote:Op zondag 15 februari 2026 21:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ze een groot probleem hebben voor wat betreft de vrije kür.
Dat moet wel in de eerstvolgende paar paren gebeuren denk ik zo.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
We hebben nog 9 kansen voor een koppel met een dikke chute.
Waarvan 8 paren wel 2 of 3 keer moeten gaan vallen voordat ze erachter eindigen.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
8quote:Op zondag 15 februari 2026 21:33 schreef superniger het volgende:
Gohquote:
Waarom dan? Iedereen begint toch op nul?quote:Op zondag 15 februari 2026 21:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarvan 8 paren wel 2 of 3 keer moeten gaan vallen voordat ze erachter eindigen.
Zij hebben een veel betere basisroutine.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:00 schreef Gremen het volgende:
[..]
Waarom dan? Iedereen begint toch op nul?
Hogere moeilijkheidsgraad.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:00 schreef Gremen het volgende:
[..]
Waarom dan? Iedereen begint toch op nul?
Erg origineel ook, Volare.quote:
Das Italiaans ... back to basicsquote:Op zondag 15 februari 2026 22:03 schreef zorro28 het volgende:
Italianen die schaatsen op Volare, origineel hoor
Dat nummer moeten ze echt bannen bij de ISU. Elke seizoen wel weer 1 of meerdere rijders/paren die dat wanstaltige nummer gebruiken.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallelujah, ook al zo'n origineel stukje muzak.
Ik mis vooral Mishina/Galliamov.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:14 schreef MorganLeFay het volgende:
Hierna Stellato-Dudek! In een jurkje van Oscar de la Renta![]()
De Amerikanen mogen blij zijn dat ze met het team een medaille hebben gehaald. Zo goed zijn ze niet. Mis Knierim/Frazier wel zo
Nee hoorquote:Op zondag 15 februari 2026 22:21 schreef Elpis het volgende:
Nou zou het dan toch? Ik had het eigenlijk al opgegeven.
Nee deze scoren veel hoger op componentsquote:Op zondag 15 februari 2026 22:21 schreef Elpis het volgende:
Nou zou het dan toch? Ik had het eigenlijk al opgegeven.
64.07quote:
Er moet echt een stel helemaal uitvallen en dat hoop ik toch ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was al niet hard genoeg gefaald om de vinale te missen, dat is wel veelzeggend natuurlijk
Ze gaan 17e worden als er geen hele grove fouten meer gemaakt worden.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:30 schreef Ireth het volgende:
Nog steeds in de gevarenzone begrijp ik? Heb ff de hond uitgelaten...
Hij zwaait al met haarquote:Op zondag 15 februari 2026 22:38 schreef Felagund het volgende:
Gaat hij dadelijk met een rode lap zwaaien?
Die lift was in ieder geval heel erg vreemdquote:Op zondag 15 februari 2026 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Lijkt me iets fysieks met Kihara, hij komt gewoon kracht tekort gedurende de hele kür.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |